Dan moet je naar Slumdog Millonairequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
ooo Ik haat eigenlijk wel endings die niet so happy zijn. Call me shallow, maar ik vind moeilijke drama's alleen te verteren als er nog een glimps van hoop aan de horizon gloort.
Gewoon broodbakmachine hoor, en lidl-bakmix met extra gist. Wel lekker, trouwens, maar in dit geval gewoon vergeten gisteren brood te halenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef sigme het volgende:
Oh ja, mspoes, zag ik jou met zelfgebakken brood? Vertel!
Niks wat een bierviltje niet op kan lossenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg van m'n neefje (12) de tip om m'n laptop niet te snel open en dicht te klappen, want daar schijnen de scharniertjes slap van te worden en dan gaat het beeldscherm op den duur dus naar achteren hangen
. Nooit geweten. Dus iedereen: voorzichtig open en dicht doen!
.
Klinkt als een baaldagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik klaag even niet over het weer hier...
Melbourne 46.6 graden! Bah, dat is helemaal bar!
Ik ben ook zo ongelooflijk onhandig... Ik had al slecht geslapen, ik hoorde het hier waaien en sneeuwen, om 4.15 uur maar van bed gegaan, stootte ik keihard mijn knie tegen de deur, daarna brak het pootje van mijn bril, dus bril scheef op neus. (sterkte allebei -7.5 dus scheve bril word je misselijk van)
Met plakbandje bezig geweest,snel broodje gegeten en gaan rijden... Normaal doe ik er een half uur over, nu een uur, kon op de snelweg ook niet sneller dan 60..
Ben het voor vandaag dus ook wel zat. Alleen nu nog wachten tot 21.00 uur want dan gaat vriendlief werken... Ook al zo'n gezellige nacht dus
Of zelf gefiguurzaagde plastic spalkjes!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niks wat een bierviltje niet op kan lossen.
Ah bakmasjienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Gewoon broodbakmachine hoor, en lidl-bakmix met extra gist. Wel lekker, trouwens, maar in dit geval gewoon vergeten gisteren brood te halen
De Dame Van De Helpdeskquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niks wat een bierviltje niet op kan lossen.
Denk het? Had geen zin om naar de brillenzaak te gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Klinkt als een baaldag![]()
Kan je bril nog gemaakt worden?
Knapquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk het? Had geen zin om naar de brillenzaak te gaan
Maar ik ben eigenlijk niet eens zo chagrijnig
Thanks
NEEEEEEEEEHH! Nu zit dit weer 3 weken in mijn hoofd, en ik vind het stiekem nog leuk ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Het is net een beetje wat voor chick flick je zoekt.
The Notebook en Calendar Girls zijn prachtige romantische drama's (Calendar Girls heeft ook superveel humor!).
Music and Lyrics is meer dit niveau:
Openingssong
maar daarna wordt ie lekker flauw en romantisch en voorspelbaar en klef enzo
Ik vind die openingsclip met dat nummer echt geniaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Het is net een beetje wat voor chick flick je zoekt.
The Notebook en Calendar Girls zijn prachtige romantische drama's (Calendar Girls heeft ook superveel humor!).
Music and Lyrics is meer dit niveau:
Openingssong
maar daarna wordt ie lekker flauw en romantisch en voorspelbaar en klef enzo
Hmm. Nee, heel lijnzaad. Wel geweld (zinvol).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef kwakveense het volgende:
@ sigme: wel gebroken lijnzaad? heel lijnzaad schijnt t lichaam niet zoveel mee aan te kunnen, behalve mooie pitjes in je p**p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |