abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65921599
ooo Ik haat eigenlijk wel endings die niet so happy zijn. Call me shallow, maar ik vind moeilijke drama's alleen te verteren als er nog een glimps van hoop aan de horizon gloort.
pi_65921620
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Foei! En ik heb een baan ja, maar ws wel freelance en voor een beperkt aantal uren per week (maar iig wel 20 uur). Wil er ook nog iets bij gaan doen, waarvoor ik wel de deur uit moet. Iets met mensen Miss dat ik me weer meld bij het bejaardentehuis in de buurt, daar heb ik wel eerder gewerkt .
Oeps! al wakker sinds kwart over zes en gewerkt en excuus na excuus

Super dat je nu in ieder geval iets hebt wat aansluit bij je studie! Gefeliciteerd!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:27:50 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65921627
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
ooo Ik haat eigenlijk wel endings die niet so happy zijn. Call me shallow, maar ik vind moeilijke drama's alleen te verteren als er nog een glimps van hoop aan de horizon gloort.
Streep Revolutionary Road dan maar door. En Benjamin Button eigenlijk ook, want daar moest ik ook van huilen.
En doe de rest ook maar .

Draait er geen romcom? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65921717
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
Ja dat heb ik ook, maar hij was het kijken waard hoor! Benjamin Button die Vik noemt moet ik ook nog zien, evenals Milk.

Valkyrie was kijkbaar, maar niet geweldig
Yes man was grappig, maar niet echt diepgaand ofzo
Seven pounds was aardig, maar verwarrend in het begin
Righteous kill was wel leuk, maar erg voorspelbaar

Oh en volgensmij komt a.s. donderdag slumdog millionare uit en die schijnt echt geweldig te zijn!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65921720
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Streep Revolutionary Road dan maar door. En Benjamin Button eigenlijk ook, want daar moest ik ook van huilen.
En doe de rest ook maar .

Draait er geen romcom? .

Nee, romcoms, die zie ik liever op TV. In de bios wil ik films als The Shawshank Redemption of The Sixth sense of Lord of the rings of Tous les matins du monde. Hoewel die laatste ook wel triest was eigenlijk.....
pi_65921777
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, romcoms, die zie ik liever op TV. In de bios wil ik films als The Shawshank Redemption of The Sixth sense of Lord of the rings of Tous les matins du monde. Hoewel die laatste ook wel triest was eigenlijk.....
Ja hee, die komen niet iedere week uit he
pi_65921817
Thanks voor de betty inlichtingen btw!

Ik kan morgen mijn lenzen gaan uitproberen voor een paar uurtjes. Hopelijk krijg ik er geen hoofdpijn van want ik moet aan m'n scriptie werken (deadline donderdag, haha).
pi_65921826
Slumdog millionaire heeft veel bafta's gewonnen. Misschien is die leuk? Maar ik heb eik geen flauw idee hoe het eindigt. Ik heb namelijk ook een hekel aan open eindes en eindes die niet zo happy zijn.

Fijn Viking, dat je iets hebt gevonden wat je leuk vindt!

Bij mijn vader was vorig jaar glutenallergie ontdekt en die had vooral ernstig last van zijn darmen. Niet echt moeiheid ofzo. Wel dat ie enorm afviel...
pi_65921871
Australia is wel ok!! Drie uur lang drama en prachtige Aussie natuur.
pi_65921912
Bluh zit nog op het werk en ik heb echt enorme trek.. en hier liggen verder alleen maar ongezonde dingen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:36:18 #136
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65921917
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Drie uur lang?

Potver
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65921938
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb andere verhalen gehoord Nicole die de hele film dezelfde gezichtsuitdrukking heeft door de botox
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:37:00 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65921939
Greys en iedereen die een knuffel kan gebruiken *knuf*

Lijst van vandaag... Ik durf al een week niet meer op de weegschaal, komt door dit soort lijstjes
4 x volkorenboterham met osseworst
2 x appel, 2 x sinaasappel, peer, tomaat
Pistolet rollade
stukje pure choco
400 gram roerbakgroente, 200 gram salade, 100 gram kipfilet.
Schaaltje yogurt, sojasaus en chilisaus,olijfolie... voor marinade en dressing dat mogen we niet vergeten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65921942
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Drie uur lang?

Potver
Jup, het hóudt niet op, maar hij is lekker romantisch en heeft een happy ending!
pi_65921977
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb andere verhalen gehoord Nicole die de hele film dezelfde gezichtsuitdrukking heeft door de botox
Haha, je moet van d'r houden ja...ze wordt ook wel een dagje ouder ook...het is allemaal ook érg over the top. Maar dat is Baz Luhrman he (Moulin Rouge).
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:38:27 #141
148689 Muis006
pi_65921997
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dezelfde gezichtsuitdrukking are you taking the mickey out of Nicole Kidman ? Ze is een erg serieuze actrice hoor en je moet haar niet verdrietig maken
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:39:09 #142
236335 neen
schone schijn
pi_65922012
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg van m'n neefje (12 ) de tip om m'n laptop niet te snel open en dicht te klappen, want daar schijnen de scharniertjes slap van te worden en dan gaat het beeldscherm op den duur dus naar achteren hangen . Nooit geweten. Dus iedereen: voorzichtig open en dicht doen! .
Mijn tip is om er niet op te staan, sinds ik dat heb gedaan is hij kapot
het lijkt niet wat het is
pi_65922034
Ga trainen, lees straks de rest wel
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:39:47 #144
148689 Muis006
pi_65922035
Ik ga eens douchen
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:41:32 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65922089
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef neen het volgende:

[..]

Mijn tip is om er niet op te staan, sinds ik dat heb gedaan is hij kapot
Mijn tip:
Geen cola erover heen gooien, doet ie het helemaal niet meer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65922295
Hai
Ben ik weer eens. Ik had geen zin in internet de afgelopen paar dagen Tja, soms heb ik dat.
Zijn er nog wereldschokkende dingen gebeurd die ik absoluut moet weten?

Om OT te gaan:
lijstje:

O: 4 happen brinta, te dik dus fiesss
T: kiprolletje
T: appel
L: kiprolletje
T: magere kwark met een flinke lepel honing
D: kip met veel groenten en noedels
T: een of ander Italiaans toetje

En ik heb voor het eerst sinds tijden weer m'n oud papier op tijd buiten gezet. Weer een vierkante meter extra
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 februari 2009 @ 19:08:05 #147
163650 Greys
pi_65922837
^^ Topickillah!

Grapje hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65922847
voor werk Viking & Cinnamongirl
voor werk Anos (nogwat, had ik al eens gezegd slecht in namen te zijn?)
voor zieke Laureline
voor in nonkeuzeopties verzuipende Greys
voor Sugar. Ik word ook vaak wat moe & moedeloos van jouw houding ten opzichte van eten, maar ik heb toch veel liever dat je wel post wat je denkt, en dan komt er gelukkig vaak nuttig commentaar op en ik vind dat je dat heel vaak verrassend fris daar op reageert.

En verder aaien voor eenieder met een dipdinsdag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65922880
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
^^ Topickillah!

Grapje hoor!
Zeg dat wel, gelukkig zorg jij voor een doorstart

Oh, en er is hier vast iemand die nog een recept weet met een halve spitskool en een half bakje taugé
pi_65922978
Een dinsdag waarop ik per ongeluk iemands autoportier molde. Had ik al gezegd dat ik helaas vreselijk onhandig ben ?

Verder was de lijst van vandaag:
  • Brinta
  • Evy 1:26
  • Salade die bij gebrek aan fruit uit sinaasappel, 'fruit & ijs frambozen' & yoghurt bestond
  • Lopend naar de markt, vers fruit gekocht
  • Middageten: 2 duitse bolletjes (mayo, worst, bliktonijn), 1 mueslibol kaas, 3 beschuitjes jam
  • Avondeten: 1 forel-uit-de-oven, aardappelpuree met een beetje knolselderij, sperzieboontjes. Watergruwel toe
  • 1 zoete port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')