quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei! En ik heb een baan ja, maar ws wel freelance en voor een beperkt aantal uren per week (maar iig wel 20 uur). Wil er ook nog iets bij gaan doen, waarvoor ik wel de deur uit moet. Iets met mensenMiss dat ik me weer meld bij het bejaardentehuis in de buurt, daar heb ik wel eerder gewerkt
.
Streep Revolutionary Road dan maar door. En Benjamin Button eigenlijk ook, want daar moest ik ook van huilen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
ooo Ik haat eigenlijk wel endings die niet so happy zijn. Call me shallow, maar ik vind moeilijke drama's alleen te verteren als er nog een glimps van hoop aan de horizon gloort.
Ja dat heb ik ook, maar hij was het kijken waard hoor! Benjamin Button die Vik noemt moet ik ook nog zien, evenals Milk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
ooo Ik haat eigenlijk wel endings die niet so happy zijn. Call me shallow, maar ik vind moeilijke drama's alleen te verteren als er nog een glimps van hoop aan de horizon gloort.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Streep Revolutionary Road dan maar door. En Benjamin Button eigenlijk ook, want daar moest ik ook van huilen.
En doe de rest ook maar.
Draait er geen romcom?.
Ja hee, die komen niet iedere week uit hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, romcoms, die zie ik liever op TV. In de bios wil ik films als The Shawshank Redemption of The Sixth sense of Lord of the rings of Tous les matins du monde. Hoewel die laatste ook wel triest was eigenlijk.....
Drie uur lang?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Australia is wel ok!! Drie uur lang drama en prachtige Aussie natuur.
Ik heb andere verhalen gehoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Australia is wel ok!! Drie uur lang drama en prachtige Aussie natuur.
Haha, je moet van d'r houden ja...ze wordt ook wel een dagje ouder ook...het is allemaal ook érg over the top. Maar dat is Baz Luhrman he (Moulin Rouge).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoordNicole die de hele film dezelfde gezichtsuitdrukking heeft door de botox
![]()
Hoe bedoel je dezelfde gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoordNicole die de hele film dezelfde gezichtsuitdrukking heeft door de botox
![]()
Mijn tip is om er niet op te staan, sinds ik dat heb gedaan is hij kapotquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg van m'n neefje (12) de tip om m'n laptop niet te snel open en dicht te klappen, want daar schijnen de scharniertjes slap van te worden en dan gaat het beeldscherm op den duur dus naar achteren hangen
. Nooit geweten. Dus iedereen: voorzichtig open en dicht doen!
.
Mijn tip:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn tip is om er niet op te staan, sinds ik dat heb gedaan is hij kapot
Zeg dat wel, gelukkig zorg jij voor een doorstartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |