Dat wist ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
Wisten jullie dat er gluten in bier zittenIk niet, tot vandaag
jup, gemaakt van tarwe,...dus gluten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
Dat is van Sixpence none the richer!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het opzoeken op youtube duurde wat lang!
Ik dacht altijd dat mijn darmen alcohol niet konden verdragen.. maar sinds ik geen bier meer drink heb ik nergens last van (en het was echt heel ergquote:
Revolutionary roadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef conleche het volgende:
Ik ga as donderdag naar de film met een vriendin. Wat moet ik per se zien volgens jullie??
Wist ik uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is van Sixpence none the richer!
Zou je toch uit je hoofd moeten weten
Heb jij geen pm gehad dan van bettyjansen? Ik kreeg de hele zooi die hier in het topic stond ook per pm. Zal ik 'm doorsturen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Wie ligt me per pm even in over het bettyjansen verhaal?niet zo irritant als lege berichten, maar wel de verontwaardigde reacties
![]()
Inderdaad erg goed! Maar hou wel rekening met een depri gevoel als je de zaal uit komt Co!quote:
Graag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb jij geen pm gehad dan van bettyjansen? Ik kreeg de hele zooi die hier in het topic stond ook per pm. Zal ik 'm doorsturen?
Yups, dat wist ik. Maar ik heb dan ook een vriendin gehad met coeliakie. Ook niet leuk om te hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Viking heeft een baanChico is bijlezen ja
Hahaha!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist ik uit m'n hoofdMaar ik klikte eerst een japanse karaoke versie aan
Dus toen duurde het allemaal wat langer
544 pag 2 of 3 ofzo?quote:
Genoeg keus:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef conleche het volgende:
Ik ga as donderdag naar de film met een vriendin. Wat moet ik per se zien volgens jullie??
Foei! En ik heb een baan ja, maar ws wel freelance en voor een beperkt aantal uren per week (maar iig wel 20 uur). Wil er ook nog iets bij gaan doen, waarvoor ik wel de deur uit moet. Iets met mensenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Wie ligt me per pm even in over het bettyjansen verhaal?niet zo irritant als lege berichten, maar wel de verontwaardigde reacties
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Over een uur is the notebook binnen! Jeuj
hm als je echt gluten intolerant ben moet je goed uitkijken hooR! als je dan toch steeds gluten neemt, kun je je darmen ernstig beschadigen en zelfs darmkanker krijgen... moet je je neit laten testn??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mijn darmen alcohol niet konden verdragen.. maar sinds ik geen bier meer drink heb ik nergens last van (en het was echt heel erg)
En dit zou wel een soort verklaring zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |