Er zit idd wat verschil in, maar ik vind die verschillen te verwaarlozen. Als je een hamburger lekkerder vindt dan kip nuggets moet je gewoon een hamburger eten. Als je niet wekelijks of maandelijks bij de mac komt vind ik dat je je niet in hoeft te houden als je er wel een keertje komt. De volgende keer drink ik ook weer gewoon een milkshake en eet ik frietsaus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hmmm maar kip is magerder dan beef, én er zit geen shitload saus op... qua calorieën zijn de nuggets het minste... ht scheelt weinig... in de gewone hamburger zit iets meer suiker, plus het is witbrood... vrz. vet is gelijk, in de nuggets zit wel iets meer vet maar dat s niet verzadigd vet, en er zit meer eiwit in (dusvult beter dan het witte broodje)
en ik lust geen hamburger wel nuggets
nuggets (6 stuks) 250 kcal
eiwit 17 gram
vet 13 gram
koolhydraten 16 gram
zout 1,3 gram
verzadigd vet 3 gram
suiker 0 gram
vezels 1 gram
hamburger (gewone kleine) 255 kcal
eiwit 13 gram
vet 9 gram
koolhydrate 30 gram
zout 1,3 gram
veradigd vet 3 gram
suiker 7 gram
vezels 2 gram
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
U. u. u. u.
U bent leuk
Uw jas is leuk
Snappie?
Dat vind ik nog meevallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Acht hamburgers omg![]()
Ik heb het even opgezocht en dat is 2040 kcal.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik begin het te leteren schat!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nee, die link ga ik niet aanklikken, want ik denk/hoop dat ik ben vergeten hoe dat liedje gaat
Dan denk ik altijd aan 'Savvy?'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om door Snappie te zeggen
Hm, niet met burgers i.i.g...misschien met frikandellen!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wanneer gaan wij wedstrijdje doen?
ik bedoelde het niet tegen jou hoor! ik wilde even mn gelijk halen tegen muisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:53 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Er zit idd wat verschil in, maar ik vind die verschillen te verwaarlozen. Als je een hamburger lekkerder vindt dan kip nuggets moet je gewoon een hamburger eten. Als je niet wekelijks of maandelijks bij de mac komt vind ik dat je je niet in hoeft te houden als je er wel een keertje komt. De volgende keer drink ik ook weer gewoon een milkshake en eet ik frietsaus.
Qua eten zit je in het land wat voor mij het Walhalla is btw. Hoe ervaar jij het qua eten want hier leeft het beeld dat je daar op elke hoek van de straat hamburgers en andere dingen die ik lekker vindt (maar die niet goed voor me zijn)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet tegen jou hoor! ik wilde even mn gelijk halen tegen muis
ik neem nuggets omdat ik dat t enige eetbare vind bij de mac. ik krijg zelfs zin in mac hiervan, niet goed
ik zou no juist de vlgende keer n'íet ook nog milkshake en fritessaus nemen. nu heb je juist zo goed de schade beperkt...
Wie?!?! Uit welke eeuw komt dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:02 schreef kwakveense het volgende:
gofter, ik kan het handschrfit van meneer Henry Seymour Conway Esq. niet lezen.
Ja hoi, doe jij eens een nieuwe blog!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:02 schreef kwakveense het volgende:
gofter, ik kan het handschrfit van meneer Henry Seymour Conway Esq. niet lezen.
Dat klopt, maar ik kom normaal gesproken maar 4x per jaar bij de mac en eigenlijk wil ik dan ook gewoon lekker eten en drinken waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik neem nuggets omdat ik dat t enige eetbare vind bij de mac. ik krijg zelfs zin in mac hiervan, niet goed
ik zou no juist de vlgende keer n'íet ook nog milkshake en fritessaus nemen. nu heb je juist zo goed de schade beperkt...
Hoezo je gelijk halen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat dus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja hoi, doe jij eens een nieuwe blog!
Wij willen weten hoe het is daar in the US of A dame!
Veiligheid en zekerheid voor alles: beide!quote:
18e eeuw, diplomaa,t correspondent van mijn promotie hoofdpersoon...ik vind allerlei leuke drafts met lekker veel doorgekraste zinnen enzo (=goed want zijn eigen handschrift, geen secretary) maar zn handschrift zelf is om te huilen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wie?!?! Uit welke eeuw komt dat?
Ik kan je verzekeren dat het 19e eeuwse überkrullerige schuinschrift ook niet enorm goed te lezen is. Al waren de kopietjes van een brief van Willem van Oranje nog onleesbaarder dan het orgineel waarschijnlijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |