nuggets zijn beter toch??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, er zijn ergere dingen denk ik
Tip van flip: mocht je ooit weer in het nauw komen, neem dan een paar hamburgers. Die hebben én de minste cal én het laagste vetgehalte
Lekkerquote:
Ik vind de nuggets echt niet te eten. Ik vind de big mac toch het lekkerst en die neem ik dan ook gewoon. En heb gister al caloriën bespaard door geen frietsaus en geen milkshake te pakken. Vond ik toch wel heel goed van mezelf.quote:
die QP en die specials die ze zo af en toe hebben kunnen af en toe wel maar ga liever naar Burger King voor een XXL Whopper Kaasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Smaken verschillen, af en toe een keer maccen gaat er bij mij best in.
Nee want nuggets worden gefrituurd en hamburgers gebakkenquote:
Acht hamburgers omgquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef k_i_m het volgende:
Een paar hamburgers? Ik vreet die dingen altijd nog naast mijn menu. Mijn persoonlijk record staat op 8 hamburgers achter elkaar
.
De dagelijkse behoefte van een vrouw: acht McDonalds hamburgersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Acht hamburgers omg![]()
Ik heb het even opgezocht en dat is 2040 kcal.
Preciesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De dagelijkse behoefte van een vrouw: acht McDonalds hamburgers
Als jullie dat allemaal gaan eten blijven jullie lekker gezellig in dit topicquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De dagelijkse behoefte van een vrouw: acht McDonalds hamburgers
Dat is ie ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef Poezebeest het volgende:
Die sinaasappel-banaan-bosvruchten smoothie klinkt erg lekker!
Oh, dat lukt zo ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als jullie dat allemaal gaan eten blijven jullie lekker gezellig in dit topic
ze bezorgd niet hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef Poezebeest het volgende:
Die sinaasappel-banaan-bosvruchten smoothie klinkt erg lekker!
Heb ik haar ook al gezegd!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Da's dan weer een beetje jammer...
hmmm maar kip is magerder dan beef, én er zit geen shitload saus op... qua calorieën zijn de nuggets het minste... ht scheelt weinig... in de gewone hamburger zit iets meer suiker, plus het is witbrood... vrz. vet is gelijk, in de nuggets zit wel iets meer vet maar dat s niet verzadigd vet, en er zit meer eiwit in (dusvult beter dan het witte broodje)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee want nuggets worden gefrituurd en hamburgers gebakken
En Vik: sinaasappel-banaan-bosvruchten!
U. u. u. u.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zojuist genoeg denkwerk gedaan voor minstens 2 maanden McDonald's-gasten![]()
Het scheelt ook niet veel nee, persoonlijk houd ik niet zo van nuggets - als het vet te koud is zijn de nuggets helemaal papperig en dat vind ik echt ranzig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |