Ja ben je al geweest?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:30 schreef sigme het volgende:
He uniekhoorn, ben jij nu al eens naar de huisarts geweest?
Neequote:
Wtf is hibernatenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
Nee![]()
Iets met vaders die je laptop dichtklappen (waardoor je laptop gaat hibernaten) als je aan het douchen bent.
Vastplakken met dubbelzijdig tapequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vijftig euro verder en je inrichting is weer net zo als dat het was voordat je freggel de hele zooi omver rende. En nu staat ze alweer verdacht dicht bij het nieuwe spul.
Bij ikea hebben ze trouwens weinig opties voor een gezond avondmaal
wat had je freggel gesloopt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vijftig euro verder en je inrichting is weer net zo als dat het was voordat je freggel de hele zooi omver rende. En nu staat ze alweer verdacht dicht bij het nieuwe spul.
Bij ikea hebben ze trouwens weinig opties voor een gezond avondmaal
Die freggel of de spullen?quote:
Twee lampen en een grote plantenpot. En die plant had het al zo zwaar met het voortdurende gehengel naar de bladeren. Nu heeft ie een nieuwe pot maar hij legt vast als nog het loodje.quote:
winterslaapquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
To hibernate
Ik weet het Nederlands niet
Ohja dankje!quote:
sluimerstandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja dankje!
Bij een laptop is dat ook zoiets: hij schakelt zich dan niet uit maar gaat op ruststand zodat ie minder energie verbruikt.
Dat is ook briljantquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zelf gefiguurzaagde plastic spalkjes!![]()
(Dat had Heer G op zijn vorige laptop!)
Hoe ging het snuffelen?
Welkom!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:19 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kom hier ook mee schrijven. Ga niet alles teruglezen, maar probeer vanaf vandaag regelmatig hier mee te schrijven.
Ik ga niet echt diëten maar wil wel op mijn eten letten. Niet snoepen en drie keer per dag eten is voor mij al voldoende om een aantal kilo af te vallen.
Mijn vriend en ik zijn echte zoetekauwen en als ik niet oplet eten we iedere avond een reep chocola op. Echter zitten mijn broeken minder lekker wat een teken is dat ik wel weer op mijn eetpatroon moet letten. Het moeilijkste ga ik het ook krijgen met niet snoepen. Lijkt wel alsof ik moet afkicken van de suiker en ik denk ook dat ik ontwenningsverschijnselen krijg. Maar ik weet ook dat ik dit een weekje moet volhouden en dan makkelijk nee kan zeggen tegen lekkere dingen.
Gister begonnen, maar was niet een beste dag. Op het werk was het erg druk waardoor eten er bij in schoot en ik 's avonds even snel bij de Mac ben gaan eten. De schade van gister was 4 plakjes peperkoek en een big mac menu, wel medium, met een sinasappelsap en een fruit & yoghurt na.
Vanmorgen kwark met muesli gegeten, tussendoor 2 plakjes peperkoek en 2 countrie cookies. Vanavond uiensoep en 2 tosti's met geitenkaas en zongedroogde tomatentapenade. Vanmorgen was trouwens wel om 11.30 uur, dus het was eigenlijk ontbijt en lunch samen.
Nu heb ik echt heel erg zin om te snaaien... En ik kan me daar heel moeilijk tegen verzetten. Voordeel is dat mijn kat nu bij me op schoot ligt en ik het zielig vind om haar weg te jagen. Dus een goede reden om niet van de bank te gaan om naar de kast te lopen.
Och, er zijn ergere dingen denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het, maar het was een noodoplossing en ik kom eigenlijk nooit bij de mac, maar het is wel een slechte start van een goed voornemen.
Het is niet eens te eten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welkom!
Pas op met McDonalds: in een medium friet zitten 340 cal (in een bigmac zelfs 495)
Houden zo en welkomquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het, maar het was een noodoplossing en ik kom eigenlijk nooit bij de mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |