Dat mag als rebellerende dochter endezoquote:
Eens. Vind Australische dramaseries altijd zo intens. The Secret Life Of Us volgde ik ook helemaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik Love my way een van de mooiste series allertijden vind. Ben nu weer bij aflevering 1 van seizoen 1 begonnen. Heb ik al wel gezien een paar jaar geleden, maar ik heb ook seizoen 2 op DVD en wil eerst seizoen nog 1x zien............
HBHquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eens. Vind Australische dramaseries altijd zo intens. The Secret Life Of Us volgde ik ook helemaal.
Zelfs die highschoolserie kom me enorm boeien (Heartbreak High).
Yep!! Uit 2004.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Love my way, is dat die waar ik een keer een stukje van had gezien met dat dochtertje op het grasveld dat neerviel, Co?
hmmm nee, dat hoeft voor mijn onderzoek niet. ik ga namelijkn niet iets represenatteif voor de gehele elite verklaren... ik kan alleen wat zeggen over deze specifieke groep... ik vergelijk ze wel met een representatief corpus voor de laatmoderne tijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lijkt me lastigDan moet je eerst alle (of iig representatieve) brieven van de elite doornemen, lijkt me, en daarna beginnen aan de 'onderklasse'. Overigens geloof ik wel dat de elite een voorbeeldfunctie had wbt cultuur, maar een bron of boek daarvoor kan ik zo even niet bedenken.
Die ken ik dan weer niet, maar zal ik onthouden!! En intens is een mooie omschrijving!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eens. Vind Australische dramaseries altijd zo intens. The Secret Life Of Us volgde ik ook helemaal.
Zelfs die highschoolserie kom me enorm boeien (Heartbreak High).
Ah, okquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hmmm nee, dat hoeft voor mijn onderzoek niet. ik ga namelijkn niet iets represenatteif voor de gehele elite verklaren... ik kan alleen wat zeggen over deze specifieke groep... ik vergelijk ze wel met een representatief corpus voor de laatmoderne tijd.
er zijn drie dingen die ik doe
- kijken hoe het taalgebruik in de brieven van deze kliek zich verhoudt tot de norm in de grammatica's -- > is de taal van de bovenklasse wat betreft deze groep in elk geval, wel zo uniform en standaard als verwacht? en wanneer zien we welke dingen terug van de norm in hun taalgebruik (weer deze groep)..lopen ze voor of achter op de norm? kunnen mensen zoals zij ee voorbeeldfucntie gehad hebben)
-kijken hoe het taalgebruik zich verhoudt tot elkaar onderling, en dat proberen te verklaren dmv sociologische factoren/modellen --> het sociale netwerk model verbeteren voor historisch gebruik
-kijken hoe hun taal zich verhoudt tot het "algemene beeld" van de 18e eeuw uit een representatief reeds bestaand corpus van teksten --> als ik er aan toe kom. dan kan ik meer generalserende dingen zeggen, ipv dat ik bij deze kleine groep moet blijven.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef mspoez het volgende:
Liejannuh wanneer heb je gepumpt? Vandaag?
Walgelijk programma is datquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm krijg net de vraag of ik minder hard wil lachen
Zit Kamphues Boeit van maandag te kijken
Spannend!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik even een heerlijk vooruitzicht posten zónder eerst empatisch op ieders leed en glorie in te gaan? Fijn
Broer is onderweg terug naar huis met een hele auto vol nieuwe productenNee, niet dát soort producten
We praten semi-professionele apparatuur voor de hobbykok. En ik kan me niet meer bedwingen: we gaan samen met een beroemde kok een privatelabel kook-lijn introduceren.
Ik ben echt intens (mooi woord) gék op nieuwe uitdagingen
Owkee, einde ego-pimp-post
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag het nog niet verklappen
Maar je kent 'm wel
Uiteraardquote:
Met een beetje mazzel wil de leasemaatschappij deze terug en kunnen we donderdag een nieuwe bestellen. Let wel: ElisaB is zuinig; als we moeten bijbetalen, dan rij ik mijn contract wel uit. De zomer komt eraan en dan zijn natte voeten heul niet erg.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
En kun je dan een niet lekkende auto kopen?
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef neen het volgende:
Ken ik hem ook?
Echt ook een tip. Het gaat over twintigers die een leven proberen op te bouwen in Melbourne.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar zal ik onthouden!! En intens is een mooie omschrijving!
Dat klinkt idd wel heel erg leuk! Ben heel benieuwd wie die beroemde kok is en wat voor producten jullie op de markt gaan brengen. Poezebeest is een echte hobbykok en vindt alles alles voor in de keuken leukquote:
Dan is het Lonny!quote:
Ik had vorige week voor het eerst soto gemaakt en hij had wat pittiger gemogen maar hij was verder prima te etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw vorderingen op kookgebied, neen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |