abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65927951
Het topic is nog niet vol!
En ik heb nu al last van mijn spieren van de bodypump!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:18:20 #252
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65927958
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hoezo je gelijk halen?
over of hambo's of nuggets nou beter waren ik hou van gelijk...t shceelt 5 calorieën, meer er zit minder in nuggets

(soms ben ik van binnen 4 jaar oud...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65928026
Sow kan die klok niet naar uur of tien dan kan ik gaan pitten!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:21:01 #254
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65928046
Wat ik niet snap; Waarom trouwens kijken wat je het beste kan eten bij de Mac? . Je eet daar toch niet elke dag, je gaat toch #$*@#$)@#*$ niet iets nemen wat je minder lekker vind maar wat gezonder is? Dan moet je niet zeiken en er helemaal niet komen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:21:53 #255
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65928073
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:04 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Qua eten zit je in het land wat voor mij het Walhalla is btw. Hoe ervaar jij het qua eten want hier leeft het beeld dat je daar op elke hoek van de straat hamburgers en andere dingen die ik lekker vindt (maar die niet goed voor me zijn) Sorry ben nieuwschierig, al 23 jaar!
euhm t valt nogal tegen? hier in elk geval wel. er zijn er wel veel, maar voornamelijk bij grote industrie/commercial centers, en das best een eindje rijden... in de supermarkt hebben ze niet eens diepvries hamburgers... op t vliegveld was er wel heel veel keus!! en in de stad waarschijnlijk ook wel, maar ik zit in een dorpje zonder echt centrum...

chips hebben ze alleen in vieze smaken... bah... met sour cream echt alles met sour cream.. zelfs cheeto's zijn vies, die smaken naar boter hier ipv naar pittige kaaspoeder...

en verder eten amerikanen vooral veel koekjes, er is weinig keuze in gewone chocolade (das duur en europees) en heel veel soorten ijs. veel home-baking producten in de supermakrt (echt, CUL zou zich lamshoppen) en er is vooral heel erg veel blik, pot en pakjesvoer. bijna geen gewone rijst te krijgen enzo...ik merkt ook aan mn amerikaanse huisgenoot. die kookt niet, die warmt op of trekt verpakkingen open.

ik vind het best lastig om lekker te eten hier.
pi_65928084
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Wat ik niet snap; Waarom trouwens kijken wat je het beste kan eten bij de Mac? . Je eet daar toch niet elke dag, je gaat toch #$*@#$)@#*$ niet iets nemen wat je minder lekker vind maar wat gezonder is? Dan moet je niet zeiken en er helemaal niet komen.
Mee eens
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:22:41 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65928107
Mijn daglijstje:
O. 2 eieren
T. yoghurt
L. hete kip met aardappelen en groente
T. peer, appel en banaan
T. 2 toffees en een chocolaatje + een halve pure reep met noten
D. 3/4 pizza
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:22:41 #258
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65928108
quote:
Oh heb je ook helemaal gelijk in hoor ik let er zelf ook niet op verder. Ik weet alleen ongeveer wat vetter is en meer kcal bevat omdat ik er werk.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:23:01 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65928119
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja hoi, doe jij eens een nieuwe blog!
Wij willen weten hoe het is daar in the US of A dame!
ik had dit weekend even geen puf om een blije blog te schrijven omdat ik me zo kut voelde zondag... en maandag had ik geen zin en vanavond g ik t proberen...

okej ?
pi_65928140
quote:
amen
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:24:33 #261
148689 Muis006
pi_65928165
Weet je wat gloeiendegloeiende irritant is?

Mensen die voor raam 2 stil blijven staan om dáár hun bestelling te controleren.
pi_65928174
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef kwakveense het volgende:

[..]

18e eeuw, diplomaa,t correspondent van mijn promotie hoofdpersoon...ik vind allerlei leuke drafts met lekker veel doorgekraste zinnen enzo (=goed want zijn eigen handschrift, geen secretary) maar zn handschrift zelf is om te huilen..

mn lieve horace schrijft echt ultiem leesbaar, heerlijk.

en ik ben blij dat ik 18e en niet 17e eeuws spul voor me heb...das nog veel erger.
Waarover gaat je promotie? Wie Horace is, weet ik namelijk ook niet. Ik gok op Horace Walpole, n.a.v. de Google hits.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:25:07 #263
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65928181
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Mee eens
jahaaa ik oohoooook. maar ik ben gewoon blij dat ik eens een keer iets het lekkerste vind wat niet het slechtste is
pi_65928217
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef kwakveense het volgende:
ik vind het best lastig om lekker te eten hier.
Dan kras ik het meteen van het land waar ik heen wil af
pi_65928270
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef kwakveense het volgende:

[..]

jahaaa ik oohoooook. maar ik ben gewoon blij dat ik eens een keer iets het lekkerste vind wat niet het slechtste is
Ik snap het!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:28:56 #266
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65928314
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waarover gaat je promotie? Wie Horace is, weet ik namelijk ook niet. Ik gok op Horace Walpole, n.a.v. de Google hits.
jup, horace walpole! ik onderzoek zijn brieven, en de brieven aan hem (en o mogelijk nog andere brieven van zijn corrspondenten aan anderen) op hun taalkundige aspecten in een normatief perspectief:

schreven ze zoals rond die tijdwerd vastgelegd in grammatica's? kunnen mensen zoals zij, de bovenklasse, een voorbeeld zijn geweest voor die normen (liepn ze voor of achter in sommige veranderende taalgebruiken, of gebruikten ze bepaale constructies minder vaak dan de middenklasse al vó;or de grammaticas gepubiceerd werden)

het taalgebruik van de bovenklase wordt vaak genegeerd want standaard en standaard = niet boeiend. maar niemand kijkt ooit of t wel echt zo standaard is...

verder probeer ik verschil in gebruik tssend e correspondenten onderling te verklaren vanuit hun sociale netwerk positie ten opzichte van elkaar, en hun psitie in de maatschappij (vrouw/man/hoogopgeleid)

waarbij dingen als genre en de betrouwbaarheid van je bronnen een zijdelingse rol spelen
pi_65928388
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

jup, horace walpole! ik onderzoek zijn brieven, en de brieven aan hem (en o mogelijk nog andere brieven van zijn corrspondenten aan anderen) op hun taalkundige aspecten in een normatief perspectief:

schreven ze zoals rond die tijdwerd vastgelegd in grammatica's? kunnen mensen zoals zij, de bovenklasse, een voorbeeld zijn geweest voor die normen (liepn ze voor of achter in sommige veranderende taalgebruiken, of gebruikten ze bepaale constructies minder vaak dan de middenklasse al vó;or de grammaticas gepubiceerd werden)

het taalgebruik van de bovenklase wordt vaak genegeerd want standaard en standaard = niet boeiend. maar niemand kijkt ooit of t wel echt zo standaard is...

verder probeer ik verschil in gebruik tssend e correspondenten onderling te verklaren vanuit hun sociale netwerk positie ten opzichte van elkaar, en hun psitie in de maatschappij (vrouw/man/hoogopgeleid)

waarbij dingen als genre en de betrouwbaarheid van je bronnen een zijdelingse rol spelen
Dat klinkt interessant maar ook heel erg ingewikkeld. Hoe lang moet je in Amerika blijven hiervoor?
pi_65928446
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Lijkt me lastig Dan moet je eerst alle (of iig representatieve) brieven van de elite doornemen, lijkt me, en daarna beginnen aan de 'onderklasse'. Overigens geloof ik wel dat de elite een voorbeeldfunctie had wbt cultuur, maar een bron of boek daarvoor kan ik zo even niet bedenken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65928460
Zo nieuw UserIcon
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:33:27 #270
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65928496
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh heb je ook helemaal gelijk in hoor ik let er zelf ook niet op verder. Ik weet alleen ongeveer wat vetter is en meer kcal bevat omdat ik er werk.
Vet . Dat wil ik ook .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65928511
Ik geloof dat ik Love my way een van de mooiste series allertijden vind. Ben nu weer bij aflevering 1 van seizoen 1 begonnen. Heb ik al wel gezien een paar jaar geleden, maar ik heb ook seizoen 2 op DVD en wil eerst seizoen nog 1x zien............
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:34:18 #272
148689 Muis006
pi_65928526
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Vet . Dat wil ik ook .
Dat kan hoor, gewoon solliciteren !
pi_65928532
Klinkt ingewikkeld kwakveense, maar wel interessant.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65928550
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik Love my way een van de mooiste series allertijden vind. Ben nu weer bij aflevering 1 van seizoen 1 begonnen. Heb ik al wel gezien een paar jaar geleden, maar ik heb ook seizoen 2 op DVD en wil eerst seizoen nog 1x zien............
Die ken ik helemaal niet Hoe oud is die serie wel niet?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:36:36 #275
148689 Muis006
pi_65928631
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die ken ik helemaal niet Hoe oud is die serie wel niet?
Pas op Goodbye!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')