over of hambo's of nuggets nou beter warenquote:
euhm t valt nogal tegen? hier in elk geval wel. er zijn er wel veel, maar voornamelijk bij grote industrie/commercial centers, en das best een eindje rijden... in de supermarkt hebben ze niet eens diepvries hamburgers... op t vliegveld was er wel heel veel keus!! en in de stad waarschijnlijk ook wel, maar ik zit in een dorpje zonder echt centrum...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Qua eten zit je in het land wat voor mij het Walhalla is btw. Hoe ervaar jij het qua eten want hier leeft het beeld dat je daar op elke hoek van de straat hamburgers en andere dingen die ik lekker vindt (maar die niet goed voor me zijn)Sorry ben nieuwschierig, al 23 jaar!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Wat ik niet snap; Waarom trouwens kijken wat je het beste kan eten bij de Mac?. Je eet daar toch niet elke dag, je gaat toch #$*@#$)@#*$ niet iets nemen wat je minder lekker vind maar wat gezonder is? Dan moet je niet zeiken en er helemaal niet komen.
Oh heb je ook helemaal gelijk in hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Wat ik niet snap; Waarom trouwens kijken wat je het beste kan eten bij de Mac?. Je eet daar toch niet elke dag, je gaat toch #$*@#$)@#*$ niet iets nemen wat je minder lekker vind maar wat gezonder is? Dan moet je niet zeiken en er helemaal niet komen.
ik had dit weekend even geen puf om een blije blog te schrijven omdat ik me zo kut voelde zondag... en maandag had ik geen zinquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja hoi, doe jij eens een nieuwe blog!
Wij willen weten hoe het is daar in the US of A dame!
amenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Waarover gaat je promotie? Wie Horace is, weet ik namelijk ook niet. Ik gok op Horace Walpole, n.a.v. de Google hits.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
18e eeuw, diplomaa,t correspondent van mijn promotie hoofdpersoon...ik vind allerlei leuke drafts met lekker veel doorgekraste zinnen enzo (=goed want zijn eigen handschrift, geen secretary) maar zn handschrift zelf is om te huilen..
mn lieve horaceschrijft echt ultiem leesbaar, heerlijk.
en ik ben blij dat ik 18e en niet 17e eeuws spul voor me heb...das nog veel erger.
jahaaa ik oohoooook. maar ik ben gewoon blij dat ik eens een keer iets het lekkerste vind wat niet het slechtste isquote:
Dan kras ik het meteen van het land waar ik heen wil afquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef kwakveense het volgende:
ik vind het best lastig om lekker te eten hier.
Ik snap het!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jahaaa ik oohoooook. maar ik ben gewoon blij dat ik eens een keer iets het lekkerste vind wat niet het slechtste is
jup, horace walpole! ik onderzoek zijn brieven, en de brieven aan hem (en o mogelijk nog andere brieven van zijn corrspondenten aan anderen) op hun taalkundige aspecten in een normatief perspectief:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarover gaat je promotie? Wie Horace is, weet ik namelijk ook niet. Ik gok op Horace Walpole, n.a.v. de Google hits.
Dat klinkt interessant maar ook heel erg ingewikkeld. Hoe lang moet je in Amerika blijven hiervoor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup, horace walpole! ik onderzoek zijn brieven, en de brieven aan hem (en o mogelijk nog andere brieven van zijn corrspondenten aan anderen) op hun taalkundige aspecten in een normatief perspectief:
schreven ze zoals rond die tijdwerd vastgelegd in grammatica's? kunnen mensen zoals zij, de bovenklasse, een voorbeeld zijn geweest voor die normen (liepn ze voor of achter in sommige veranderende taalgebruiken, of gebruikten ze bepaale constructies minder vaak dan de middenklasse al vó;or de grammaticas gepubiceerd werden)
het taalgebruik van de bovenklase wordt vaak genegeerd want standaard en standaard = niet boeiend. maar niemand kijkt ooit of t wel echt zo standaard is...
verder probeer ik verschil in gebruik tssend e correspondenten onderling te verklaren vanuit hun sociale netwerk positie ten opzichte van elkaar, en hun psitie in de maatschappij (vrouw/man/hoogopgeleid)
waarbij dingen als genre en de betrouwbaarheid van je bronnen een zijdelingse rol spelen
Lijkt me lastigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup, horace walpole! ik onderzoek zijn brieven, en de brieven aan hem (en o mogelijk nog andere brieven van zijn corrspondenten aan anderen) op hun taalkundige aspecten in een normatief perspectief:
schreven ze zoals rond die tijdwerd vastgelegd in grammatica's? kunnen mensen zoals zij, de bovenklasse, een voorbeeld zijn geweest voor die normen (liepn ze voor of achter in sommige veranderende taalgebruiken, of gebruikten ze bepaale constructies minder vaak dan de middenklasse al vó;or de grammaticas gepubiceerd werden)
het taalgebruik van de bovenklase wordt vaak genegeerd want standaard en standaard = niet boeiend. maar niemand kijkt ooit of t wel echt zo standaard is...
verder probeer ik verschil in gebruik tssend e correspondenten onderling te verklaren vanuit hun sociale netwerk positie ten opzichte van elkaar, en hun psitie in de maatschappij (vrouw/man/hoogopgeleid)
waarbij dingen als genre en de betrouwbaarheid van je bronnen een zijdelingse rol spelen
Vetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh heb je ook helemaal gelijk in hoorik let er zelf ook niet op verder. Ik weet alleen ongeveer wat vetter is en meer kcal bevat omdat ik er werk.
Die ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik Love my way een van de mooiste series allertijden vind. Ben nu weer bij aflevering 1 van seizoen 1 begonnen. Heb ik al wel gezien een paar jaar geleden, maar ik heb ook seizoen 2 op DVD en wil eerst seizoen nog 1x zien............
Pas op Goodbye!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal nietHoe oud is die serie wel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |