DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Ik ga kijken als tennisliefhebber.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef jorienvdherik het volgende:
8 feb '09, 12:30 Vitesse - Ajax
Ik ben benieuwdGa zeker kijken als voetbal liefhebber.
Ik kan niet kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik ga kijken als tennisliefhebber.
Ik heb zeker vertrouwen in hem, maar er moet ook een spits bijkomen in de zomer want als Dario blessure heeft heb je geen vervanger, Bodul zou wel kunnen maar die is nog jong.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef Blawh het volgende:
Cvitanich had 2 wedstrijden waarin hij scoorde, maar de laatste tijd valt hij wel ver terug. Hebben jullie vertrouwen in hem, of zien jullie in de zomer het liefst een nieuwe 1e spits?
Die van Heracles kopte hem terugquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tweede 100% kans was lichtelijk buitenspel volgens mij,
Ja, vast, eerder als Ajax-hater.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef jorienvdherik het volgende:
8 feb '09, 12:30 Vitesse - Ajax
Ik ben benieuwdGa zeker kijken als voetbal liefhebber.
Zelfde hier.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:59 schreef denthemen het volgende:
Al die ellende, en toch Zondag gewoon weer gaanWat ben ik ook een mongool
Ik voorspel een 3-0 + overwinning voor Ajax.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
Als we maar niet van Feyenoord verliezen.
Hij maakte gister ook een mooie snelle goal, zonder die goal was het gister helemaal niets geworden denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Als als als als als, helaas telt t niet in de voetbalwereld!
Maar BS; waarom Sulejmani op de bank? Die jongen rendeert niet optimaal zoals we hem kennen van zijn tijd bij Heerenveen, maar is dat hem aan te rekenen?! Speelt het 1e jaar op 10 (vorig jaar meer linksbuiten of als 2e spits in een 442 systeem) en moet zich aanpassen bij een nieuwe club. Als je puur kijkt naar zijn statistieken doet hij t echt wel goed hoor!
Denk niet dat Ajax het uberhaupt ergens makkelijk heeft de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
Het zou toch wel gewenst zijn dat jullie van Vitesse winnen zondag.
Hoewel het daar nooit makkelijk gaat volgens mij?
Idem, ik kan m'n doelstelling in iedergeval nog wel halen, want ik ben aardig op weg voor m'n voorrang.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:59 schreef denthemen het volgende:
Voor elk team is de wedstrijd tegen Ajax de meest belangrijke of de op 1 na meest belangrijke wedstrijd van het seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:38 schreef Spougle het volgende:
Ik vrees het ergste voor Vitesse uit. Helemaal om dat Vitesse een beetje begint te draaien, en we het daar heel vaak moeilijk hebben. En het is natuurlijk op NEC na de wedstrijd van het jaar voor ze
Club hart toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:59 schreef denthemen het volgende:
Daarmee toon je hart voor de clubquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Heb ook bijna geen geld meer, maar blijf gaan omdat ik net zo goed op weg ben voor m'n voorrang.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Club hart toch?
Ik bleef ook hangen met een 11e plek en een net niet kampioen, feit is als je de club/team niet meer steunt het alleen maar slechter kan zijn/worden.
Als we de wedstrijd daarna maar winnen en we bij de eerste 4 eindigen. Dan vind ik het wel welletjes voor dit seizoen. Kampioen worden we toch niet. En in de CL hebben we niks te zoeken volgend jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:03 schreef Scorpie het volgende:
Vitesse winnen we ook niet, let maar op.
Nog een keer vernederd worden door clubs van het kaliber Slavia Praag in de voorronde CL lijkt me ook een slecht idee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Nog een keer CL mislopen lijkt me geen goed idee. Denk dat de penningmeester dan wel slecht slaapt.
Schijt aan die penningmeester. Afgaan tegen Apolonia Nicosia en AB Aalborg om dan als 4e en laatste weer het Europees voetbal voor de winterstop gedag te zeggen. We hebben er niks te zoeken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Nog een keer CL mislopen lijkt me geen goed idee. Denk dat de penningmeester dan wel slecht slaapt.
En nu zijn er 2 voorrondesquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nog een keer vernederd worden door clubs van het kaliber Slavia Praag in de voorronde CL lijkt me ook een slecht idee.
Wat is het 'moderne voetbal' in deze?quote:
Als ze dus een keer wel weten af te rekenen met bijv. Slavia Praag krijgen ze daarna een draai om de oren van bijv AS Roma.quote:
Die hing er gewoon de hele wedstrijd alquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat is het 'moderne voetbal' in deze?
Ja dat weet ik, maar ik snap nog niet wat ze hiermee bedoelen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die hing er gewoon de hele wedstrijd al
Dat we tegenwoordig zo veel punten verliezen. Daar zijn we met z'n allen tegen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik snap nog niet wat ze hiermee bedoelen?
Zegt degene die ongeveer als eerste het zinkende schip Ajax verliet toen het kut ging.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Club hart toch?
Ik bleef ook hangen met een 11e plek en een net niet kampioen, feit is als je de club/team niet meer steunt het alleen maar slechter kan zijn/worden.
Omdat we vroegah niet te verslaan waren en nu ineens toch kunnen verliezen. Zelfde soort spandoeken hebben er ook gehangen met de Play-offs etc.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk ook aan de achterlijke tijden. Vrijdagavond kwart voor 9, dinsdagavond kwart over 8 enz. Je kunt het niet in één zin samenvatten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat we vroegah niet te verslaan waren en nu ineens toch kunnen verliezen. Zelfde soort spandoeken hebben er ook gehangen met de Play-offs etc.
Ik haalde dit punt ook al aan in een vorig topic. Suarez heeft nu in twee wedstrijden al 4 kansen ofzo verprutst waar je gewoon al vroeg op voorsprong moet komen. Daar zit op dit moment gewoon een groot probleem.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:08 schreef Chadi het volgende:
Al deze punten waren absoluut niet verloren als je voorhoede spelers gewoon zakelijker spelen. Eerst afmaken en dan de popi jopi uithangen. Geen buitenkantjes binnen kant voet erin.
Je krijgt verdomme 4 100% kansen op 1-0 tegen Heracles . En dan ga je daar zo slordig mee om.
Dan kan je wle lullen over tactiek en al die onzin maar als je die erin legt hoor je daar niemand over en zijn slechte vrije trappen meer bijzaak dan hoofdzaak.
Ben benieuwd wie er allemaal weer de lul is na de regen van rugleuningen gisterquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:27 schreef denthemen het volgende:
Mensen die denken dat dat doek er hangt ivm prestatiesModerne voetbal, tijden aanpassen aan de TV, 12.30 wedstrijden, wedstrijden om 18.45, 40 euro voor een kaart voor Fiorentina thuis, bijna elke wedstrijd een combi, stadionverbod voor elke scheet die je de verkeerde kant op laat waaien
Dat is gewoon het beleid dat faalt waardoor ALLE supporters gedupeerd worden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:27 schreef denthemen het volgende:
Mensen die denken dat dat doek er hangt ivm prestatiesModerne voetbal, tijden aanpassen aan de TV, 12.30 wedstrijden, wedstrijden om 18.45, 40 euro voor een kaart voor Fiorentina thuis, bijna elke wedstrijd een combi, stadionverbod voor elke scheet die je de verkeerde kant op laat waaien
Het is niet alleen bij Ajax, het is overalquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is gewoon het beleid dat faalt waardoor ALLE supporters gedupeerd worden.
Ik vind het belachelijk om als vee door een stadion heen te moeten lopen. Hekken.. poortjes.. beveiliging.. tyfus hee net of Obama op bezoek komt!
Ja dat bedoel ik ook. Het algehele beleid. Supporters geweld is zolang goed gekeurd en toen het eenmaal de pan uitrees hebben ze collectieve maatregelen genomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is niet alleen bij Ajax, het is overal
Maar geweld is nog geen reden voor die prijzen van de kaarten, klote tijden etcquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Het algehele beleid. Supporters geweld is zolang goed gekeurd en toen het eenmaal de pan uitrees hebben ze collectieve maatregelen genomen.
Je moet iemand die geweldadig is gewoon eruit plukken en tot ze nek in de schulden zetten zodat ie het afleert.
Er zijn veel instanties die baat hebben bij een (gecontroleerde) aanwezigheid van voetbalgeweld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Het algehele beleid. Supporters geweld is zolang goed gekeurd en toen het eenmaal de pan uitrees hebben ze collectieve maatregelen genomen.
Je moet iemand die geweldadig is gewoon eruit plukken en tot ze nek in de schulden zetten zodat ie het afleert.
Suarez ooit een-op-een tegen de keeper zien scoren? Het is niks nieuws...quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Ik haalde dit punt ook al aan in een vorig topic. Suarez heeft nu in twee wedstrijden al 4 kansen ofzo verprutst waar je gewoon al vroeg op voorsprong moet komen. Daar zit op dit moment gewoon een groot probleem.
We hebben nu meer aan een type Chivuquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef Spougle het volgende:
Ik zou zo graag weer een type Maxwell bij Ajax zien.
Die tijden hebben te maken met commerciele belangen. Daar kan je tegenwoordig niet omheen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar geweld is nog geen reden voor die prijzen van de kaarten, klote tijden etc
Hij is niet echt in vorm. Dat zie je aan alles wat hij doet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Suarez ooit een-op-een tegen de keeper zien scoren? Het is niks nieuws...
Ja dat zou ook mooi zijn. Maar doe mij maar eerst een maxwell, dan kan schilder weer de bank warm houden.quote:
Als 'ie wel in vorm is, scoort hij dit soort ballen ook niet. En om nu Suarez de schuld van alles te geven, dat gaat me veel te ver. Hij heeft je zo vaak gered. Nogal logisch dat hij eens een mindere periode doormaakt. Zo gaat dat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is niet echt in vorm. Dat zie je aan alles wat hij doet.
Wat zei jij..?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
Genoten gisteren
En dan zit je in de burger king te eten komt die rick van den bergh binnenNa 1 minuut was die alweer weg i.v.m. veel huilende/woedende ajacieden..
En zondag weer
Clubs waar het al jaren lang goed mee gaat, dat blijven ook combi'squote:Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef Oente het volgende:
En ook wat betreft de combi's, dat hebben we ook aan ons zelf te danken.
Steek liet van schrik zijn hamburger door zijn handen glippenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat zei jij..?
"Kijk nou! Ricky van den Bergh van Heracles!"
Het is niet alleen zijn schuld. Dat hoor je hier niemand zeggen. Wat hij wel af moet leren is dat nonchalante gedoe als het gaat om een kans die hij krijgt. Dat soort kansen MOETEN zitten bij 0-0 . Als het 6- 0 staat mag ie van mij een piroeut en flikflak doen en een helve draai ervoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als 'ie wel in vorm is, scoort hij dit soort ballen ook niet. En om nu Suarez de schuld van alles te geven, dat gaat me veel te ver. Hij heeft je zo vaak gered. Nogal logisch dat hij eens een mindere periode doormaakt. Zo gaat dat.
Wat ik erger vind is dat ook Van Basten een mindere periode doormaakt. Rare beslissingen, rare wissels. En zo lijkt hij de grip op de spelersgroep te verliezen...
Had mijn mond volquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat zei jij..?
"Kijk nou! Ricky van den Bergh van Heracles!"
Kon je geen sliding op zijn knie nemen dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had mijn mond vol![]()
Wou natuurlijk een handtekening
Nou, om te beginnen Lindgren. De aanvoeder (beetje noodgedwongen, maar toch) in de eerste seizoenshelft, de man die onomstreden was, de man die Gabri eruit hield. En ga zo maar door. Ten tweede had ik Anita niet opgesteld en al helemaal Urby niet gewisseld. Zeker niet nu hij eindelijk strijdlust begint te vertonen en zeker niet de slechtste Ajacied is. En dat Anita faalt, dat spijt me voor die jongen en ik heb niks tegen hem, maar dat heeft hij nu al vier keer bewezen. Maar keer op keer blijft Van Basten hem opstellen. En daar word ik doodziek van. Verder nog wat rare wissels in de wedstrijden tegen Groningen en Heerenveen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is niet alleen zijn schuld. Dat hoor je hier niemand zeggen. Wat hij wel af moet leren is dat nonchalante gedoe als het gaat om een kans die hij krijgt. Dat soort kansen MOETEN zitten bij 0-0 . Als het 6- 0 staat mag ie van mij een piroeut en flikflak doen en een helve draai ervoor.
Wie had jij gisteren dan opgesteld?
De grip op de spelersgroep? Al 4 jaar zou het aan de trainer liggen? Tijd dat we gaan doorselecteren met een moordend tempo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als 'ie wel in vorm is, scoort hij dit soort ballen ook niet. En om nu Suarez de schuld van alles te geven, dat gaat me veel te ver. Hij heeft je zo vaak gered. Nogal logisch dat hij eens een mindere periode doormaakt. Zo gaat dat.
Wat ik erger vind is dat ook Van Basten een mindere periode doormaakt. Rare beslissingen, rare wissels. En zo lijkt hij de grip op de spelersgroep te verliezen...
Beter een kruk naar zijn hoofd. Maar er hangen camera's dus teveel herkenning :/ En als ik het vooraf wist en mijn gezicht zou verbergen zou ik nog niks doen natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kon je geen sliding op zijn knie nemen dan?
Die keeper had verder rood moeten krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij had Siem nooit zijn sleutelbeen gebroken als hij niet zo overdreven dook. Zonde.
Met grip op de spelersgroep bedoel ik dat de spelers Van Basten met dit soort beslissingen (Anita twee keer in de basis, Urby eruit) niet echt meer serieus neemt. Zoals links en rechts ook off the record wordt gelekt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De grip op de spelersgroep? Al 4 jaar zou het aan de trainer liggen? Tijd dat we gaan doorselecteren met een moordend tempo.
Verder ben ik het met je eens dat marco wat rare beslissingen maakt. Voordeel gisteren was dat je een soort van voetbal keek en een heerlijk concert kon aanhoren..
Urby had zichzelf moeten laten wisselen. DRAMA was hij zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met grip op de spelersgroep bedoel ik dat de spelers Van Basten met dit soort beslissingen (Anita twee keer in de basis, Urby eruit) niet echt meer serieus neemt. Zoals links en rechts ook off the record wordt gelekt.
Reactie van Urby bij zijn wissel zei genoeg.
Wat ben jij een sukkel zeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij had Siem nooit zijn sleutelbeen gebroken als hij niet zo overdreven dook. Zonde.
Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Urby had zichzelf moeten laten wisselen. DRAMA was hij zeg
Mee eens, zoals ik al een paar posts probeer te zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.
En welke wedstrijd heb jij gister gezien? Urby was juist een van de weinigen die wel enige vorm van niveau haalde. Zoals hij dat dit hele seizoen al doet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Urby had zichzelf moeten laten wisselen. DRAMA was hij zeg
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mee eens, zoals ik al een paar posts probeer te zeggen.
Ach als hij zich 'gewoon' liet vallen was er niets aan de hand geweest. Nu sprong hij met een halve salto op zijn schouder onderhand.quote:
Die staat er tenminste nog omdat anderen geschorst zijn. Gelukkig beseft Schilder dat ook en doet hij niet moeilijk als hij moet bankzitten. Dat valt te prijzen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]oke oke, schilder was de ergste
Iedere voorzet resulteerde in een corner omdat hij niet voorbij de eerste man kwam.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.
En hij bedankte als één van de weinigen het publiek wél gister.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die staat er tenminste nog omdat anderen geschorst zijn. Gelukkig beseft Schilder dat ook en doet hij niet moeilijk als hij moet bankzitten. Dat valt te prijzen.
ik weet niet wat ik heb gezien. Enige wat ik zeker weet is dat de jong en sarpong mij wel bevielen. Sommige drame en andere gewoon niet goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:01 schreef Breach het volgende:
[..]
En welke wedstrijd heb jij gister gezien? Urby was juist een van de weinigen die wel enige vorm van niveau haalde. Zoals hij dat dit hele seizoen al doet.
quote:En dan zit je in de burger king te eten komt die rick van den bergh binnen Na 1 minuut was die alweer weg i.v.m. veel huilende/woedende ajacieden..
Ik heb ook niks tegen de mentaliteit van Schilder. Klasse hoe hij zich gedraagt. Maar ik mag wel kritiek hebben op hem omdat elke bal of de zijlan over ging of bij de tegenstander kwam?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die staat er tenminste nog omdat anderen geschorst zijn. Gelukkig beseft Schilder dat ook en doet hij niet moeilijk als hij moet bankzitten. Dat valt te prijzen.
Mee eens, mag je vinden. Ik zie ook dat Schilder niet voldoet. Maar dat kan ik hem persoonlijk niet kwalijk nemen vanwege eerder aangehaalde redenen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen de mentaliteit van Schilder. Klasse hoe hij zich gedraagt. Maar ik mag wel kritiek hebben op hem omdat elke bal of de zijlan over ging of bij de tegenstander kwam?
En dat sommige spelers meteen naar binnen gaan vind ik schandalig.
Waar wordt er gelekt dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met grip op de spelersgroep bedoel ik dat de spelers Van Basten met dit soort beslissingen (Anita twee keer in de basis, Urby eruit) niet echt meer serieus neemt. Zoals links en rechts ook off the record wordt gelekt.
Reactie van Urby bij zijn wissel zei genoeg.
NEC thuis was okee. NEC uit was in zeker opzicht ook 'goed' te noemen (als in meer dan acceptabel op andere punten dan verzorging van het spel).quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik zag het al een tijdje aankomen maar heb me op de vlakte gehouden. Maar het is gewoon crisis bij Ajax wat mij betreft. Het is niet te controleren maar ik wilde voor de winterstop al zeggen dat het de verkeerde kant op gaat. Alleen was toen iedereen zo positief dat je bij het kleinste kritiek puntje al iedereen op je dak had. Nu er ook nav de resultaten reden tot kritiek is, kan ik mijn visie wel geven.
Ajax had in de winterstop een linksback moeten kopen! Dat heb ik toen al gezegd, maar toen werd ik uit gelachen. Schilder is niet Ajax waardig, dus de technische staf had zichzelf nooit in deze situatie mogen laten komen. Op het middenveld was al snel duidelijk dat Anita en Blind zich minder ontwikkelen dan gehoopt. Als er een goede linksback was aangetrokken had Vermaelen zonder problemen weer centraal kunnen gaan staan en had Vertonghen kunnen gaan doen waar hij het beste in is. Namelijk verdedigende middenvelder spelen.
Op het middenveld zou ik Emanuelson op 10 zetten. Daar kan hij lekker zijn gang gaan en zijn superieure techniek tentoon spreiden. En als het moet verdedigend werk verzetten. Met het blok Gabri, Vertonghen daar achter staat er een geweldig middenveld.
In aanvallend opzicht had er een sterke spits moeten komen met kwaliteiten die complementair zijn aan die van Sulejmani, Suarez en Leonardo. Een type Koevermans. Nu is het allemaal één pot nat waardoor het veel te grillig is. Oftewel, je kan er niet echt op bouwen.
Ik vind serieus dat Ajax nog geen enkele wedstrijd goed heeft gespeeld, maar daar heb ik al eens eerder wat over gezegd. Al met al zie ik het dit jaar niet meer goed komen. Maar met een paar omzettingen en twee gerichte versterkingen kan er een top elftal staan.
Dat bedoelde ik ook niet helemaal te zeggen, dat laatst.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar wordt er gelekt dan?
Ik vind de reactie van Emanuelson niet per definitie kenmerkend voor het verliezen van de grip.
En volgens mij heb ik ook zoiets in Sportweek gelezen recent. Maar die heb ik hier even niet bij de hand.quote:Erger nog dan het 70 minutenlange geploeter en de nieuwe averij moet het voor Van Basten zijn dat de spelersgroep voorzichtig begint te morren. Na de nederlaag tegen SC Heerenveen uitte een aantal Ajacieden off the record zijn onbegrip over de beslissing van de trainer om bij een achterstand twee aanvallers te wisselen.
PSV thuis, Twente uit, HSV uit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
NEC thuis was okee. NEC uit was in zeker opzicht ook 'goed' te noemen (als in meer dan acceptabel op andere punten dan verzorging van het spel).
Maar dan heb je het wel ongeveer gehad ja.
Ja alleen zo spelen ze nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi shirt van Ajax CT! Helemaal zo zonder sponsor
Twente uit was alleen het resultaat goed hoor. De wedstrijd was niet om aan te zien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PSV thuis, Twente uit, HSV uit.
HSV uit was redelijk te noemen ja. Maar met zo'n goal van zo'n Leootje tegen zo'n moffenclub is het altijd geweldig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PSV thuis, Twente uit, HSV uit.
Je kon er op wachten dat dit ging gebeuren. Er komt nu echt een heel zware tijd aan waar Van Basten het toch wel een beetje moét laten zien. We lachen om Feyenoord en PSV maar die hadden precies hetzelfde als wat wij nu hebben. Daar kon de trainer vertrekken. Dit zal bij Ajax voorlopig niet gebeuren. Maar dat gaat je wel spelers kosten in de zomer. Ik zie Gabri en Urby eigenlijk sowieso wel vertrekken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef kevin6188 het volgende:
Vandaag in Telegraaf:
[..]
En volgens mij heb ik ook zoiets in Sportweek gelezen recent. Maar die heb ik hier even niet bij de hand.
Als Van Basten de komende twee wedstrijden niet wint, is het ook afgelopen hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kon er op wachten dat dit ging gebeuren. Er komt nu echt een heel zware tijd aan waar Van Basten het toch wel een beetje moét laten zien. We lachen om Feyenoord en PSV maar die hadden precies hetzelfde als wat wij nu hebben. Daar kon de trainer vertrekken. Dit zal bij Ajax voorlopig niet gebeuren. Maar dat gaat je wel spelers kosten in de zomer. Ik zie Gabri en Urby eigenlijk sowieso wel vertrekken.
Dat geloof ik niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Van Basten de komende twee wedstrijden niet wint, is het ook afgelopen hoor.
Ik denk dat hij toch behouden wordt hoor. Dan zou Ajax zich echt belachelijk maken na het gedoe van vorig jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Van Basten de komende twee wedstrijden niet wint, is het ook afgelopen hoor.
Heb je gelijk in. Al 4 jaar is het huilen op die positie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mee eens, mag je vinden. Ik zie ook dat Schilder niet voldoet. Maar dat kan ik hem persoonlijk niet kwalijk nemen vanwege eerder aangehaalde redenen.
Nou, de tegenstander van zaterdag verloor gister van de tegenstander van zondagquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, positief bekeken. Zaterdag waren we aanvallend onmachtig, gisteren waren we aanvallend qua kansen gezien erg sterk, maar ontbrak het aan de afronding. Dat moet zondag toch wel goed gaan dan.
En als iemand niet mag zeuren als die een keer gewisseld wordt is het Emanuelson wel, die wordt al tijden de hand boven het hoofd gehouden en maakt het geen minuut waar. Was Aissati maar fit, konden we zo voetballen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar wordt er gelekt dan?
Ik vind de reactie van Emanuelson niet per definitie kenmerkend voor het verliezen van de grip.
Ga weg man. Urby speelt gewoon als een van de weinigen een redelijk tot goed seizoen. En Stekelenburg in je basisopstelling. Is het niet duideljik dat Vermeer minstens zo goed is?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
En als iemand niet mag zeuren als die een keer gewisseld wordt is het Emanuelson wel, die wordt al tijden de hand boven het hoofd gehouden en maakt het geen minuut waar. Was Aissati maar fit, konden we zo voetballen.
---Stekelenburg---
vdWiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen
Enoh-Gabri
Aissati
Suarez-Cvitanich-Sulejmani
Desnoods een extra middenvelder en Cvitanich er uit
Beuk jij de grens of moet ik het doen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
Zondag ook nog eens Braamhaar.![]()
Wat heb ik er zin in zin zeg!
En ik kan niets anders dan me daar bij aansluiten. Wat mij betreft verkopen we hem deze zomer en krijgt Vermeer een nieuw contract voor 4 jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:34 schreef Silenus het volgende:
Steek kost ons punten, Vermeer dus op doel. Met Vermeer ipv Steek waren we nu nog titelkandidaat geweest.
Het net is weg, dus dat wordt appeltje, eitje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Beuk jij de grens of moet ik het doen?
Ik begreep die De Graafschapsupporter een stuk beter gisteravond ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben het nu echt zat met de scheidsrechters in Nederland, fluiten kunnen ze allemaal niet, alleen vind ik Luinge heel soms goed fluiten, maar van Boekel zat er naast, hij vond het later zelf ook, maar het is gewoon te laat, zulke klote fouten kunnen het kampioenschap kosten, denk aan 2 jaar terug, AZ-Ajax, De Zeeuw gaat door op Stekelenburg en de goal telt gewoon, KNVB, ZOEK GOEDE SCHEIDSRECHTERS!
Het verschil is, dat het in ons geval terecht zou zijn. En die grens daar gewoon goed zatquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begreep die De Graafschapsupporter een stuk beter gisteravond ja.
quote:Aanvaller Leonardo zal Ajax aan het einde van het seizoen transfervrij verlaten. Hij gaat waarschijnlijk naar Panathinaikos, de club van Henk ten Cate, de trainer die hem naar Ajax haalde. "Er ligt een contract voor me klaar. Het enige wat nog ontbreekt, is een handtekening," aldus de aanvaller die naar zijn vijfde club vertrekt.
Ik zal hem totaal niet missen. Alleen jammer dat je geen cent meer overhoudt aan die overgang.quote:
Tot nooit meer ziehieeensquote:
Hamburg-uit was leuk. Maar dat was het dan ook wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zal hem totaal niet missen. Alleen jammer dat je geen cent meer overhoudt aan die overgang.
quote:Misschien moet de voorzitter zijn rapport vandaag weer eens onder het stof vandaan halen. Een van de paragrafen erin betreft de technische leiding van Ajax. Die kon volgens Coronel in handen liggen van één man, nu dus Marco van Basten. Maar het gevaar daarvan laat de technische baas van Ajax dit seizoen zien. Hij heeft én niet de kwaliteiten én niet de ervaring om zo’n veelomvattende en verantwoordelijke baan op zich te nemen. Het chronische probleem van dit Ajax is dat het elftal geen vastigheden heeft. En dat is nu net de taak van een trainer. Een goede coach zet zijn handtekening onder een team, maar Van Basten bewijst nu weer dat hij daar (nog) niet toe in staat is.
Dat is de enige keer dat ik gejuicht heb bij een goal van hem (ik kon het gewoon niet laten toen). Maar zelfs zijn treffer in 90ste minuut tegen Groningen bleef ik stoicijns voor me uitkijken. Wat heb ik een grafhekel aan die gast.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hamburg-uit was leuk. Maar dat was het dan ook wel.
Toen had ik nog geen uitkaart. Ik hoorde dat het bij rust 2-0 was. En pas rond een uur of vijf hoorde ik van de 2-3. Dus met die middag heb ik helemaal niets.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is de enige keer dat ik gejuicht heb bij een goal van hem (ik kon het gewoon niet laten toen). Maar zelfs zijn treffer in 90ste minuut tegen Groningen bleef ik stoicijns voor me uitkijken. Wat heb ik een grafhekel aan die gast.
Was hij Ajacied?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zegt degene die ongeveer als eerste het zinkende schip Ajax verliet toen het kut ging.
Dan lever ik denk ik mijn SCC in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:46 schreef Houniet het volgende:
Het zal mij benieuwen als Johan nog bij ons zat.
Blijkbaar. Dus die nemen we ook niet meer serieus. Toch handig om te weten.quote:
Dat kan wel zijn, maar om eerlijk te zijn gun ik het dit team niet eens. Fouten maken is menselijk, maar hun instelling is gewoon triest. Als ze een wedstrijd gewonnen hebben denken ze volgende wedstrijden gemakkelijk achterover te kunnen leunen. In drie weken tijd hebben ze het voor elkaar gekregen om het kampioenschap te vergooien. Dan kun je alles wel op de scheidsrechters gooien, maar vaak genoeg hebben we ook geluk gehad. Deze keer toevallig niet... Onafhankelijk daarvan is het gewoon om je dood te schamen dat een wedstrijd tegen Heracles zo zwaarbevochten moet zijn en dat je niet met zo'n selectie met 4-0 kan winnen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben het nu echt zat met de scheidsrechters in Nederland, fluiten kunnen ze allemaal niet, alleen vind ik Luinge heel soms goed fluiten, maar van Boekel zat er naast, hij vond het later zelf ook, maar het is gewoon te laat, zulke klote fouten kunnen het kampioenschap kosten, denk aan 2 jaar terug, AZ-Ajax, De Zeeuw gaat door op Stekelenburg en de goal telt gewoon, KNVB, ZOEK GOEDE SCHEIDSRECHTERS!
Anita ben ik met je eens maar die speelde zelf opeens naast Wielaart .quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen Lindgren. De aanvoeder (beetje noodgedwongen, maar toch) in de eerste seizoenshelft, de man die onomstreden was, de man die Gabri eruit hield. En ga zo maar door. Ten tweede had ik Anita niet opgesteld en al helemaal Urby niet gewisseld. Zeker niet nu hij eindelijk strijdlust begint te vertonen en zeker niet de slechtste Ajacied is. En dat Anita faalt, dat spijt me voor die jongen en ik heb niks tegen hem, maar dat heeft hij nu al vier keer bewezen. Maar keer op keer blijft Van Basten hem opstellen. En daar word ik doodziek van. Verder nog wat rare wissels in de wedstrijden tegen Groningen en Heerenveen.
En met Stekelenburg ben ik ook ff klaar.
Nu pas?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Yeah. Daar is ie!Denk dat iedereen het vanaf vandaag wel met je eens is HW!
Om precies te zijn in 10 dagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
drie weken tijd hebben ze het voor elkaar gekregen om het kampioenschap te vergooien. Dan kun je
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg gewoon niets meer... klaar.
quote:
Op zich best een prestatie.quote:
Middenhandsbeentje gebrokenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)stil_en_boos___.html
Check Suarez in het begin van het filmpje.
Dank. Ik kan dat allemaal niet.quote:
UEFA Cup winnen. Niet dat het ook gebeurt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op zich best een prestatie.
Als we moeten kiezen: 6e eindigen in de competitie en de UEFA cup winnen of 2e eindigen, volgend jaar CL en eruit vliegen tegen Fiorentina?
Wormhoudt liep wel meteen naar beneden om een monitor te checken en kwam daarna weer naar boven rennenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dank. Ik kan dat allemaal niet.
Hoorde trouwens dat Wormhoudt de grens wilde aanvliegen en moest worden tegengehouden door David Endt. Iemand die hier meer van weet?
Uefa Cup! We hebben volgend jaar niets te zoeken in de CL.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op zich best een prestatie.
Als we moeten kiezen: 6e eindigen in de competitie en de UEFA cup winnen of 2e eindigen, volgend jaar CL en eruit vliegen tegen Fiorentina?
Met de redder in nood: Oleguer, gaat dat zeker wel lukken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
UEFA Cup winnen. Niet dat het ook gebeurt.
Dat was duidelijk te zien idd. Hij flipte hem heel aardig door.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dank. Ik kan dat allemaal niet.
Hoorde trouwens dat Wormhoudt de grens wilde aanvliegen en moest worden tegengehouden door David Endt. Iemand die hier meer van weet?
Dat was gister de klasse van Piecke natuurlijk.quote:Waarom mag er niet gezegd worden dat Suarez die kansen toch écht gewoon moet maken? Als hij nooit 1 op 1 met de keeper scoort
Jezus die vragenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)stil_en_boos___.html
Check Suarez in het begin van het filmpje.
Hihiquote:
Ach kom op.. niks klasse was gewoon dramatisch slecht ingeschoten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat was gister de klasse van Piecke natuurlijk.
Ajax zou ook weleens op beheersing mogen trainen.
Ik denk dat het er binnen ook wel aardig verhit aan toeging toen de scheids/grens naar binnen gingen en de complete staf van Ajax ze al op stond te wachten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Dat was duidelijk te zien idd. Hij flipte hem heel aardig door.
Ja, prima gedrag voor MvB dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef venomsnake het volgende:
'Gedrag van Van Basten is topcoach onwaardig'
Marco kan nog veel leren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed dat Marco er wat van zegt en de druk opvoert op die scheidsrechters.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Tis oliedom!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar goed dat Marco er wat van zegt en de druk opvoert op die scheidsrechters.
In andere landen doet iedere oploeg dat.
Het eigen spel was niet best maar je maakt er wel 3 en dat is dan alsnog 1 meer dan Heracles. En als die afgenomen wordt door zo'n grensrechter mag je daar hopelijk wel wat van zeggen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:05 schreef Blawh het volgende:
Ajax werd inderdaad genaaid, maar de eerste 70 minuten naait Ajax vooral zichzelf. Ben je zo'n grote club en dan zo weinig zelfreflectie, pas toen de verslaggever de spiegel voorhield hoorde je kritische geluiden over het eigen spel, dat vind ik dan eigenlijk wel triest.
Tja.. Balenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die reactie van die pleuris Van Boekel met dat belachelijke kutaccent helpt me ook echt totaal niet om het maar te laten rusten trouwens.
Ergens hoop je dat we niet eens meer in de buurt van 3 punten achterstand komen in de rest van het seizoen, want dan gaat dit alleen nog maar meer malen.
Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het eigen spel was niet best maar je maakt er wel 3 en dat is dan alsnog 1 meer dan Heracles. En als die afgenomen wordt door zo'n grensrechter mag je daar hopelijk wel wat van zeggen!
Het ergste is nog dat dezelfde grensrechter ook al niet vlagde bij die enorme kans van Douglas, wat ook dik buitenspel was. Want volgens mij blijven grensrechters de hele wedstrijd op dezelfde kant staan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die reactie van die pleuris Van Boekel met dat belachelijke kutaccent helpt me ook echt totaal niet om het maar te laten rusten trouwens.
Ergens hoop je dat we niet eens meer in de buurt van 3 punten achterstand komen in de rest van het seizoen, want dan gaat dit alleen nog maar meer malen.
Tuurlijk wel. Aan Ajax zelf en aan de arbitrage.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:14 schreef kevin6188 het volgende:
Disclaimer: ik weet dat Aajx kut speelde. Ligt ook niet aan de arbitrage dat er gisteren is verloren gelijk gespeeld.
Gast dat weet iedereen ook wel maar het zit gewoon niet mee de laatste wedtrijden en dez beslissing sloeg nergens op want hij heeft het gewoon niet gezien en gokte maar ergens opquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.
Tuurlijk niet. Als Ajax moet je gewoon minstens 3-0 winnen van Heracles. Met alle respect.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Aan Ajax zelf en aan de arbitrage.
Precies natuurlijk ben je genaaid, maar 0-2 achter komen, flikker toch op met me...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als Ajax moet je gewoon minstens 3-0 winnen van Heracles. Met alle respect.
Nee denk het niet. Iedereen bij Ajax weet dat je er tegen Heracles geen 2 tegen mag krijgen. Dat doet niets af aan de punten die je door het arbitrale trio mist . En dit was niet de eerste wedstrijd dit jaar die in je nadeel beslist werd door het arbitrale trio.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.
Dat maakt het inderdaad extra zuur, en ik snap best dat mensen dat frustrerend vinden dat het voor de zoveelste keer gebeurt. En het was misschien wel de grootste arbitrale fout van het seizoen. Maar op de één of andere manier roep je dat op jezelf af als je zo laf en mak aan een wedstrijd begint. Dat draai je niet zomaar om in een kwartier tijd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Iedereen bij Ajax weet dat je er tegen Heracles geen 2 tegen mag krijgen. Dat doet niets af aan de punten die je door het arbitrale trio mist . En dit was niet de eerste wedstrijd dit jaar die in je nadeel beslist werd door het arbitrale trio.
Als je bij jullie probeert het veld op te rennen breek je eerst je nek in de grachtquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begreep die De Graafschapsupporter een stuk beter gisteravond ja.
Bedankt voor het melden, die gracht had ik zelf nog nooit gezien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je bij jullie probeert het veld op te rennen breek je eerst je nek in de gracht
Beste invaller?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef ericajax het volgende:
Leonardo ook nog weg, beste invaller.
Lekker beleid weer.
Och och, hij scoorde ook een keer een belangrijke tegen HSVquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef ericajax het volgende:
Leonardo ook nog weg, beste invaller.
Lekker beleid weer.
Preciesquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat we tegenwoordig zo veel punten verliezen. Daar zijn we met z'n allen tegen.
kan je van tig van MvB's basisspelers niet zeggen, dat ze scoren....quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Och och, hij scoorde ook een keer een belangrijke tegen HSV
Eens hoor, ga verdomme gewoon eens voetballen voor je geld, stelletje zakkenvullers. Maar idd, zo'n MvB laat zich ook teveel kennen, maar ja, wat kan ie eigenlijk wel goed? (no flame opzich).quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef ASroma het volgende:
mensen die zeuren op de arbitrage, zo vermoeiend, zo zielig. Zijn ook maar mensen die in split seconds beslissingen moeten nemen. Volwassen man als van Basten die dan als een klein-kind de 4e man aanvalt, ga je schamen. Het is een grove fout tuurlijk, maar wees groot en sta daarboven.
Kijk eerst eens naar jezelf, 0-2 achter tegen heracles, mag nooit gebeuren, dan roep je situaties zoals in de blessuretijd gewoon over jezelf af.
Rot jij ff lekker op naar je AS Roma-topic. Niemand die hier roept dat Ajax gisteren domineerde ofzo hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef ASroma het volgende:
mensen die zeuren op de arbitrage, zo vermoeiend, zo zielig. Zijn ook maar mensen die in split seconds beslissingen moeten nemen. Volwassen man als van Basten die dan als een klein-kind de 4e man aanvalt, ga je schamen. Het is een grove fout tuurlijk, maar wees groot en sta daarboven.
Kijk eerst eens naar jezelf, 0-2 achter tegen heracles, mag nooit gebeuren, dan roep je situaties zoals in de blessuretijd gewoon over jezelf af.
Gast,quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef ASroma het volgende:
Van een aanvaller mag je uitgaan dat hij weleens scoort. Cvita, Suarez en Sulejmani doen dat toch, of mis ik iets...?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan je van tig van MvB's basisspelers niet zeggen, dat ze scoren....
ja, die spelen vaak 90 min, Leonardo moet het week-in week uit in 10-15 min maar even waarmaken, en als hij dan niet 3 goals maakt is het zijn schuld?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Van een aanvaller mag je uitgaan dat hij weleens scoort. Cvita, Suarez en Sulejmani doen dat toch, of mis ik iets...?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Rot jij ff lekker op naar je AS Roma-topic. Niemand die hier roept dat Ajax gisteren domineerde ofzo hoor.
heb het niet over jullie of bepaalde mensen hier hoor rustig maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast,
ben je blind ofzo? Iedereen zegt hier dat we het aan onszelf te danken hebben hoor
Maar de arbitrage is gewoon niet in ons voordeel / goed bezig de laatste jaren en aangezien we het geluk al jaren niet meer meehebben zijn we nog steeds wel bestolen van 3 punten.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad extra zuur, en ik snap best dat mensen dat frustrerend vinden dat het voor de zoveelste keer gebeurt. En het was misschien wel de grootste arbitrale fout van het seizoen. Maar op de één of andere manier roep je dat op jezelf af als je zo laf en mak aan een wedstrijd begint. Dat draai je niet zomaar om in een kwartier tijd.
Die knakker in jouw avatar zeker wel?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan je van tig van MvB's basisspelers niet zeggen, dat ze scoren....
Lees je inquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die knakker in jouw avatar zeker wel?
Over het algemeen speelt Leonardo juist nog beroerder als hij in de basis begint. Dus laten we blij zijn dat hij hooguit een kwartier speelt over het algemeen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die spelen vaak 90 min, Leonardo moet het week-in week uit in 10-15 min maar even waarmaken, en als hij dan niet 3 goals maakt is het zijn schuld?
Die lul met vingers moet eens het lef hebben om in de rust te wisselen als iemand kut speelt (jaja, zal ie vast ook wel een keer gedaan hebben, bite me). Iemand stelselmatig 15 min geven en hem dan afrekenen op gebrek aan scoren is echt debiel.
Zoals?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
![]()
je bedoelt waarschijnlijk de arbitrale fout met de grootste gevolgen voor Ajax. Er zijn zat slechtere beslissingen genomen dit seizoen door de arbitrage, maar waarbij de gevolgen minder erg waren voor de debetreffende clubs.
Dat is OOK waar, maar waarom niet eens een half uurtje de kans geven bijv? in 15 ben je net warm man...quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Over het algemeen speelt Leonardo juist nog beroerder als hij in de basis begint. Dus laten we blij zijn dat hij hooguit een kwartier speelt over het algemeen.
Whehe, dat is nou niet bepaald een steekhoudend argument. Lekker op laten rotten naar Henkie dus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is OOK waar, maar waarom niet eens een half uurtje de kans geven bijv? in 15 ben je net warm man...
Onzin natuurlijk dat je het over jezelf afroept! Buiten dat ben ik het wel met je eens dat je niet uren/dagen/weken/jarenlang moet doorzeuren over een foutieve beslissing van de scheidsrechter. Dat hoort er nu eenmaal bij. Het is en blijft mensenwerk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef ASroma het volgende:
AZ heeft idd een heel makkelijk programma gehad. Maar die gaan het moeilijke programma nu wel in met een enorme steun in de rug. Dat scheelt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef methodmich het volgende:
Wel opmerkelijk. Iedereen zo opgetogen over de goed verlopen decembermaand qua punten, zeker ten opzichte van vorig seizoen.. En dan geef je ineens in drie duels alles al bijna weg. Hoewel AZ natuurlijk nog de meeste lastige tegenstanders krijgt.
11 Punten is inderdaad nog te dichten als je het programma van AZ bekijkt. MAAR we spelen natuurlijk zelf niet goed, en dat zal ook de nodige punten kosten. We halen het nooit meer in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef methodmich het volgende:
Wel opmerkelijk. Iedereen zo opgetogen over de goed verlopen decembermaand qua punten, zeker ten opzichte van vorig seizoen.. En dan geef je ineens in drie duels alles al bijna weg. Hoewel AZ natuurlijk nog de meeste lastige tegenstanders krijgt.
Ga jij anders even een bierblad vasthouden ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Jongens, ik heb in m'n glazen bol gekeken en we worden 2014 weer kampioen. Er is nog hoop!
Gisteren in de 40e minuut Urby toch nog? "Een keer gedaan" hebben...quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die lul met vingers moet eens het lef hebben om in de rust te wisselen als iemand kut speelt (jaja, zal ie vast ook wel een keer gedaan hebben, bite me).
Dank je, ik ga even kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Ajax.tv - alleen in IE - staat de samenvatting.
Maar ALS, dan is het wel een mooie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:53 schreef Breach het volgende:
[..]
11 Punten is inderdaad nog te dichten als je het programma van AZ bekijkt. MAAR we spelen natuurlijk zelf niet goed, en dat zal ook de nodige punten kosten. We halen het nooit meer in.
Welk geinig stukje dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef methodmich het volgende:
Op www.voetblah.nl trouwens een stukje over de Pannenkoek-supporter van zaterdag. Wel geinig.
Luie hond. Volgende keer drink ik het allemaal zelf op hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij anders even een bierblad vasthouden ofzo
Jongens bij mij uit de klas stonden achter hem op 410, Hij begon te schreeuwen jaa wie gaat er mee naar de hoofdingang etc. Niemand reageerde, is ie uiteindelijk in z'n eentje gegaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef methodmich het volgende:
Op www.voetblah.nl trouwens een stukje over de Pannenkoek-supporter van zaterdag. Wel geinig.
Doek hing volgens mij ook al als baludoek voor het doek We (L) Sundays.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zag hem gister volgens mij ook. Alleen leek hij zich wel normaal te gedragen volgens mij...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jongens bij mij uit de klas stonden achter hem op 410, Hij begon te schreeuwen jaa wie gaat er mee naar de hoofdingang etc. Niemand reageerde, is ie uiteindelijk in z'n eentje gegaan
Die tijden zijn echt vervlogenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jongens bij mij uit de klas stonden achter hem op 410, Hij begon te schreeuwen jaa wie gaat er mee naar de hoofdingang etc. Niemand reageerde, is ie uiteindelijk in z'n eentje gegaan
Tegen NEC vorig jaar was het nog best gezellig hoor. Verder hoeft er van mij niet bij elke zwakke serie van twee wedstrijdjes de hoofdingang bestormd te worden. Ik zou ook niet weten waarom eigenlijk. Wie moet er nu weer vertrekken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die tijden zijn echt vervlogen
Bovenaan. Moet je toch kunnen waarderen, zelfs als fanatieke Ajacied?quote:
Inderdaad. Verder is het bij Ajax erg rustig. Je hoort bijna geen enkele wanklank, dus ik zou niet weten tegen wie of wat we moeten protesteren. Deze drie zwakke wedstrijden komen ook uit het nietsquote:
Bedoel meer dat de reden om naar de hoofdingang te gaan is om de bestuurskamer te bestormen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tegen NEC vorig jaar was het nog best gezellig hoor. Verder hoeft er van mij niet bij elke zwakke serie van twee wedstrijdjes de hoofdingang bestormd te worden. Ik zou ook niet weten waarom eigenlijk. Wie moet er nu weer vertrekken?
Mooi toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Noshiba het volgende:
Even zonder geintjes, heeft iemand enig idee hoeveel druk er nu op de klassieker staat?
Even veel als anders. Winnen en niets minder!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Noshiba het volgende:
Even zonder geintjes, heeft iemand enig idee hoeveel druk er nu op de klassieker staat?
ja dat is zo, maar nu we allebei in zwaar weer verkerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Even veel als anders. Winnen en niets minder!
Ah, toch bovenaan. Snap niet wat er geinig is, ik zie gewoon een samenvatting van het seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bovenaan. Moet je toch kunnen waarderen, zelfs als fanatieke Ajacied?
Mwa, ik noem dit nog geen zwaar weer. We zijn nog in de race voor voorronde CL, Feyenoord probeert degradatie te voorkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ja dat is zo, maar nu we allebei in zwaar weer verkeren
Aantal barquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Hoe wil je druk meten? In Pascal, PSI?.
Nu krijg je tenminste weer spanning voor die wedstrijd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Noshiba het volgende:
We willen nog steeds kampioen worden hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, ik noem dit nog geen zwaar weer. We zijn nog in de race voor voorronde CL, Feyenoord probeert degradatie te voorkomen.
Ja, maar waarom is er volgens jou dan meer druk bij de Klassieker? Dan is de wedstrijd van zondag toch net zo belangrijk in jouw ogen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
We willen nog steeds kampioen worden hoorDus we zullen alles moeten winnen
Ja, ik wil nog steeds kampioen worden, maar dat gebeurt niet. Vergeet het gewoon, vanavond is het elf punten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
We willen nog steeds kampioen worden hoorDus we zullen alles moeten winnen
Feyenoord bakt er al 15 jaar niks meer van. Wij roepen elk seizoen dat we kampioen willen worden en de beste selectie hebben. Wij vinden elk seizoen dat we in de CL thuis horen. En wij lachen het hardst als het kut gaat met Feyenoord, PSV en AZ.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, ik noem dit nog geen zwaar weer. We zijn nog in de race voor voorronde CL, Feyenoord probeert degradatie te voorkomen.
quote:Pannenkoek
Als Marco van Basten gisteravond de enige pannenkoek in de ArenA was geweest, zou Ajax gewoon van Heracles hebben gewonnen, dat moge duidelijk zijn. Er waren nog heel wat meer pannenkoeken voor nodig om de Almeloërs met een punt uit de Amsterdam ArenA te laten vertrekken. Om te beginnen: elf pannenkoeken in Ajax-shirts op het veld, die het presteerden om na twee nederlagen op rij met 0-2 achter te komen. In eigen huis, tegen een ploeg uit het rechterrijtje..
Dan nóg zouden we op het nippertje met 3-2 hebben gewonnen. Ware het niet dat er nóg een pannenkoek aan het werk was in het stadion, te weten een pannenkoek met een vlag in zijn hand én poep in zijn ogen. Al die pannenkoeken gaven samen de doorslag: 2-2. Heracles moet zich in een pannenkoekenhuis hebben gewaand.
Er waren nog veel meer pannenkoeken in het stadion, namelijk 46.355 volgens de officiële cijfers (in werkelijkheid zo"n 30.000, schat ik). Ik heb me de laatste tien seizoenen behoorlijk vaak een onnozele pannenkoek gevoeld op de tribune bij Ajax, maar toch stonden we er weer, op deze druilerige, gure dinsdagavond, met als beloning het zevende en achtste verliespunt in welgeteld tien dagen. Dat moet een clubrecord zijn, zoals ook zes seizoenen zonder landstitel een evenaring van een clubrecord zijn (we presteerden het sinds de invoering van het betaalde voetbal maar één keer eerder, tussen 1960 en 1966.
Juist daarom vond ik dat filmpje zo mooi, van onze inmiddels landelijke bekendheid genietende medesupporter, die we voor het gemak maar even ‘Edgar Davids" zullen noemen. Prachtige, oprechte supporterswoede. Edgar verwoordde de wanhoop die we allemaal voelden, en hij deed het eigenlijk nog heel fatsoenlijk ook: "Hé Marco, bedankt hè, pannenkoek! Kampioenschap weg! Geen kampioen meer! Die derde ster, daar doe je het voor, toch?"
In de media werd hij (om te beginnen door de commentator van Eredivisie Live) afgeschilderd als een heethoofdige idioot. Het zal wel aan mij liggen, maar de enige zinnen tekst in het filmpje die ik écht onbetamelijk, beschamend en aanstootgevend vond, kwamen uit de mond van die andere hoofdrolspeler in het filmpje: de pannenkoek die om onduidelijke redenen ‘in functie" was op het veld en op Edgars hartenkreet dat het kampioenschap "weg" was, reageerde met de vraag "nou en?", gevolgd door de onsterfelijke mededeling "het is maar een spelletje."
Ik weet niet wie die pannenkoek precies is (in dienst bij Ajax, of bij de ArenA?), maar kan iemand er voor zorgen dat dit soort lui nooit meer een poot op het gras zetten waar ons eerste elftal geacht wordt professionele topsportprestaties te leveren? Alleen de geur van dit soort amateurs aan de zijlijn lijkt me al dodelijk voor het ‘topsportklimaat". Ik weet niet of dergelijke onverschilligheid besmettelijk is, en op de spelers kan zijn overgeslagen; dat zou in elk geval veel verklaren.
Het is maar een spelletje... We praten hier over een bedrijf met een jaarbegroting van 65 miljoen euro, dat in zeven jaar tijd 84 miljoen euro van de firma Aegon toegestopt zal krijgen en deze zomer voor 34 miljoen euro aan nieuwe spelers aantrok. Geen andere Nederlandse club komt daar, qua financiële slagkracht, ook maar bij in de buurt, maar niettemin worden we nu al vijf seizoenen door jan en alleman afgetroefd en uitgelachen. We hebben de laatste jaren voor tientallen miljoenen de beste spelers van Groningen en Heerenveen weggehaald, maar uitgerekend tegen die twee clubs (door ons geplunderd en leeggeroofd, toch?) schopten we geen deuk in een pakje boter en draaiden we eigenhandig weer een seizoen de nek om. En dat moeten wij allemaal maar slikken omdat het "maar een spelletje" is?
Kom zeg... Zulke onnozele pannenkoeken zijn we ook weer niet.
Tussen twee haakjes: van mij mag een Ajax-wedstrijd trouwens best weer een "spelletje" worden. Geen enkel probleem mee. Maar dan wel graag van de beurs af, vertrekken uit de ArenA, de NV opheffen, de prijs voor een seizoenkaart met 80% terugbrengen, en nog een paar van die dingetjes die ik best even voor de club op een rijtje wil zetten als dat gewenst is. Dan beloof ik dat ik het voortaan als een spelletje zal gaan beschouwen, en nooit meer veeleisend zal zijn.
Tot het zover is, moet die pipo uit het filmpje nooit meer toegang krijgen tot het speelveld van de Amsterdam ArenA. Ga maar lekker een Scrabble-middag in een bejaardenhuis in goede banen leiden, en dáár mensen vertellen dat het maar een spelletje is. Het hardnekkige, consequente falen van Ajax is dat allang niet meer. Voor ons, de supporters die van deze club houden, in elk geval niet. Pannenkoek.
alle schwalbes waar de scheidsrechters intuinden en waarbij een strafschop werd gegeven. En dan doel ik niet alleen op de schwalbes van suarez.quote:
Wat een passiequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef BOYS1985 het volgende:
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=b4b3e8df-5ace-43ef-ba43-a835e495d940
Let op suarez int begin.
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef BOYS1985 het volgende:
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=b4b3e8df-5ace-43ef-ba43-a835e495d940
Let op suarez int begin.
Menno Pot, popjournalist bij de Volkskrant en fanatiek Ajaxsupporter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mooi, eerlijk stuk![]()
Wie geschrijft?
quote:Leonardo in de zomer transfervrij naar Griekenland
Aanvaller Leonardo zal Ajax aan het einde van het seizoen transfervrij verlaten. Hij gaat waarschijnlijk naar Panathinaikos, de club van Henk ten Cate, de trainer die hem naar Ajax haalde. "Er ligt een contract voor me klaar. Het enige wat nog ontbreekt, is een handtekening," aldus de aanvaller die naar zijn vijfde club vertrekt.
Vind ik echt jammer..quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef Black-Death het volgende:
Leonardo dus zeker weg na dit seizoen.
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef BOYS1985 het volgende:
Let op suarez int begin.
versteegrob.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, die speler brengt niks.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij was gisteren niet goed, maar als het hele team de instelling van Suarez had, waren we nu al bijna kampioen. Hij is en blijft een held!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef BOYS1985 het volgende:
Let op suarez int begin.
Jammer? Die gast kan echt niet voetballen hoor. Staan genoeg goede jongens te wachten, desnoods een aankoop in de zomer. Op naar zondagquote:
Held me reet, hij scoort al 3 wedstrijden niet en dat is verdomd kut. Ik weet niet eens meer hoe een overwinning voeltquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij was gisteren niet goed, maar als het hele team de instelling van Suarez had, waren we nu al bijna kampioen. Hij is en blijft een held!
Hij scoorde tegen Heracles.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Held me reet, hij scoort al 3 wedstrijden niet en dat is verdomd kut. Ik weet niet eens meer hoe een overwinning voelt![]()
Snap het ook echt niet, waarom scoort Suarez. Hij schiet de ballen telkens op de keeper, dat is toch ook een kunst
Die held heeft me gister toch wel meerdere keren tot wanhoop gedreven. Vooral dat buitenkantje rechts was om gek van te worden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij was gisteren niet goed, maar als het hele team de instelling van Suarez had, waren we nu al bijna kampioen. Hij is en blijft een held!
Gisteren scoorde hij toch gewoon? En verder geef ik toch aan dat hij niet goed speelde, maar zijn inzet is fantastisch. Hij zit even in een dipje, maar ook hier komt hij weer uit. Veruit de belangrijkste speler van Ajax dit seizoen. Ik wil niet weten waar Ajax zou staan zonder de goals, assists en weergaloze actie's van Suarez. Absoluut een held dus wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Held me reet, hij scoort al 3 wedstrijden niet en dat is verdomd kut. Ik weet niet eens meer hoe een overwinning voelt![]()
Snap het ook echt niet, waarom scoort Suarez. Hij schiet de ballen telkens op de keeper, dat is toch ook een kunst
Zo is Suarez. Soms zit er zo'n wedstrijd of moment tussen dat je gek van hem wordt, maar zelfs op een slechte dag schiet hij je in principe naar de overwinning. Misschien wilde hij wel te graag. Dat idee had ik gisteren een beetje. Zeker nadat hij die twee grote kansen miste.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Die held heeft me gister toch wel meerdere keren tot wanhoop gedreven. Vooral dat buitenkantje rechts was om gek van te worden.
Er staat toch ook dat hij gisteren niet goed was? Maar hij blijft er wel voor gaan. Zijn reactie na de wedstrijd (zie dat filmpje) vind ik top.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Die held heeft me gister toch wel meerdere keren tot wanhoop gedreven. Vooral dat buitenkantje rechts was om gek van te worden.
Het was ook geen aanval richting jouquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er staat toch ook dat hij gisteren niet goed was? Maar hij blijft er wel voor gaan. Zijn reactie na de wedstrijd (zie dat filmpje) vind ik top.
En als die grensrechter gewoon zijn werk deed, was hij gisteren ondanks zijn zwakke spel toch weer de held. Maja, als....
Die waren er ook wel hoor. Alleen niet allemaal in het stadionquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:20 schreef kevin6188 het volgende:
Tering. NEC met 4300 man naar Hamburg. Zou wat zijn geweest als er ook zoveel Ajacieden waren.
Heerlijk tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:20 schreef kevin6188 het volgende:
Tering. NEC met 4300 man naar Hamburg. Zou wat zijn geweest als er ook zoveel Ajacieden waren.
Ik bedoelde ook 4300 + plus aanhang zeg maar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die waren er ook wel hoor. Alleen niet allemaal in het stadion
Hebben zij dan zoveel kaarten gekregen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook 4300 + plus aanhang zeg maar.
Wat ik begrijp wel. Ajax had ook recht op ongeveer 5000, geloof ik. Maar daar heeft Ajax zelf vanaf gezien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hebben zij dan zoveel kaarten gekregen?
Klopt, ik deed dom.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp wel. Ajax had ook recht op ongeveer 5000, geloof ik. Maar daar heeft Ajax zelf vanaf gezien.
[..]
Klopt, ik deed dom.![]()
HSV-uit was binnen de kortste keren uitverkocht. Denk dat Ajax als er 5000 man in het uitvak had gemogen, alle kaarten verkocht had gekregen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor ons is het toch net wat minder dan voor een nec of groningen. Zo vaak zijn die nog niet bij dat soort wedstrijden geweest.
HSV zou inderdaad sowieso uitverkocht raken. Doel eigenlijk meer op fiorentina uit waar groningen het vak wel vol kreeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
HSV-uit was binnen de kortste keren uitverkocht. Denk dat Ajax als er 5000 man in het uitvak had gemogen, alle kaarten verkocht had gekregen.
Ja, als het doelpunt niet was afgekeurd maar ... voor je begint over de arbitrage moet je kunnen bewijzen dat je zelf foutloos hebt gespeeld. Dat kan Ajax niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel. Maar uiteindelijk win je gewoon maar dan moet die PIEP knvb er weer een stokje voor steken
Daarentegen is jullie aanhang ook tig keer groter natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor ons is het toch net wat minder dan voor een nec of groningen. Zo vaak zijn die nog niet bij dat soort wedstrijden geweest.
Dat de rest zijn ogen maar een keer opent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, als het doelpunt niet was afgekeurd maar ... voor je begint over de arbitrage moet je kunnen bewijzen dat je zelf foutloos hebt gespeeld. Dat kan Ajax niet.
En, iets wat al eerder is gezegd: met zijn gejank lokt Bassie nog meer tegenwerking van de arbitrage uit. Dat hoort niet zo, maar het is wel de waarheid.
Tsja, als we zondag weer verliezen gaat psv ons waarschijnlijk zelfs bijna voorbijquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:35 schreef Dvm86 het volgende:
En Twente dendert Ajax voorbij. Gaat heerlijk
Achja leuk maar bij nationale duels zitten die uitvakken altijd leegquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarentegen is jullie aanhang ook tig keer groter natuurlijk.
Same here, of we kunnen zondag ineens wel weer normaal voetballen, zou me ook weinig verbazenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
Zie het zo gebeuren.
Vol.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Same here, of we kunnen zondag ineens wel weer normaal voetballen, zou me ook weinig verbazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |