abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65731510
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nu pas? .

Ik was het gisteren ook al eens. Beetje bij beetje draait iedereen bij en gaat men wat realistischer naar het spel kijken.
pi_65731575
http://www.telegraaf.nl/t(...)stil_en_boos___.html

Check Suarez in het begin van het filmpje.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:22:52 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65731581
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef navigator het volgende:

[..]

Om precies te zijn in 10 dagen
Op zich best een prestatie.

Als we moeten kiezen: 6e eindigen in de competitie en de UEFA cup winnen of 2e eindigen, volgend jaar CL en eruit vliegen tegen Fiorentina?
Gourmetten of steengrillen?
pi_65731764
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef navigator het volgende:

[..]

Was hij Ajacied?
Uiteraard. Is wel ergens terug te vinden in een topic over switchen van club.
pi_65731776
UEFA Cup winnnen
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef kevin6188 het volgende:

Middenhandsbeentje gebroken
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65731794
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65731835
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Dank. Ik kan dat allemaal niet.

Hoorde trouwens dat Wormhoudt de grens wilde aanvliegen en moest worden tegengehouden door David Endt. Iemand die hier meer van weet?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65731847
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als we moeten kiezen: 6e eindigen in de competitie en de UEFA cup winnen of 2e eindigen, volgend jaar CL en eruit vliegen tegen Fiorentina?
UEFA Cup winnen. Niet dat het ook gebeurt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:33:44 #159
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65731926
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hoorde trouwens dat Wormhoudt de grens wilde aanvliegen en moest worden tegengehouden door David Endt. Iemand die hier meer van weet?
Wormhoudt liep wel meteen naar beneden om een monitor te checken en kwam daarna weer naar boven rennen
Jawel, je keek.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:33:50 #160
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65731935
Het zal wel een soort compromis worden, vierde en uitgeschakeld worden door Fiorentina.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:34:01 #161
230110 Itisbanging
De Eckte Eckte!
pi_65731939
vd Wiel praat onderhand op zo'n zelfde aparte toontje als HtC maar dat geheel terzijde.

Waarom mag er niet gezegd worden dat Suarez die kansen toch écht gewoon moet maken? Als hij nooit 1 op 1 met de keeper scoort: TRAINEN! Vragen aan Bergkamp of van Basten of van 't Schip hoe hun dat deden in die situaties. Het kan toch niet zo zijn dat je als zo'n groot talent zijnde zo vaak de kans op een openingstreffer of zelfs een beslissende treffer mist?!

En natuurlijk zijn er meerdere dingen van kritiek op te noemen maar het is gewoon zo. Maak je die kansen gewoon resoluut af die je krijgt.. dan hoor je hier op HW na bijna niemand zeiken ofzo.

Kijk dat een schilder niet in Ajax 1 hoort weten we natuurlijk allemaal. Dat Blind en Anita (nog) tekort komen weten we ook. Ik kan het juist wel waarderen dat jonge spelers kansen krijgen.. dat is en blijft toch gewoon Ajax.

De wissel van Urby gisteren was toch niet vreemd? Hij speelde redelijk kut.. was er niet bij. Siem er in op 10 en dan gewoon Suarez en Sulejmani op de flanken. De goal van Sulejmani was gewoon de Sulejmani zoals (wij?) ik hem in ieder geval graag zie.
Crookers ruined my life!
pi_65731942
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Uefa Cup! We hebben volgend jaar niets te zoeken in de CL.
pi_65731948
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:31 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

UEFA Cup winnen. Niet dat het ook gebeurt.
Met de redder in nood: Oleguer, gaat dat zeker wel lukken.
pi_65731966
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:35:09 #165
230110 Itisbanging
De Eckte Eckte!
pi_65731983
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat was duidelijk te zien idd. Hij flipte hem heel aardig door.
Crookers ruined my life!
pi_65732032
quote:
Waarom mag er niet gezegd worden dat Suarez die kansen toch écht gewoon moet maken? Als hij nooit 1 op 1 met de keeper scoort
Dat was gister de klasse van Piecke natuurlijk.

Ajax zou ook weleens op beheersing mogen trainen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:36:22 #167
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65732036
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef kevin6188 het volgende:

Jezus die vragen

"Dan wordt het 2-1..."

"En dan 2-2..."
Jawel, je keek.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:36:42 #168
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_65732055
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef navigator het volgende:

[..]

Om precies te zijn in 10 dagen
Hihi

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_65732094
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat was gister de klasse van Piecke natuurlijk.

Ajax zou ook weleens op beheersing mogen trainen.
Ach kom op.. niks klasse was gewoon dramatisch slecht ingeschoten.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:47:25 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65732513
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Itisbanging het volgende:

[..]

Dat was duidelijk te zien idd. Hij flipte hem heel aardig door.
Ik denk dat het er binnen ook wel aardig verhit aan toeging toen de scheids/grens naar binnen gingen en de complete staf van Ajax ze al op stond te wachten.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65732641
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:53:21 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65732729
quote:
Ja, prima gedrag voor MvB dus .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65732793
Leo dus naar Henk ten Cate van de zomer. Verder las ik dat Silva 3,7 miljoen moest kosten.
pi_65732947
quote:
Maar goed dat Marco er wat van zegt en de druk opvoert op die scheidsrechters.

In andere landen doet iedere ploeg dat.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:02:09 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65733016
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

Maar goed dat Marco er wat van zegt en de druk opvoert op die scheidsrechters.

In andere landen doet iedere oploeg dat.
Tis oliedom!

ZIJ hebben de macht, ik weet dat het meer iets voor het TRU forum is, maar zolangzamerhand krijg je nooit meer iets mee van die honden in het zwart. Die 3de goal, het is vast niet zo, maar ik zou niet eens raar opkijken als het een wraak actie is van ze.

Je moet je bek houden in het openbaar, ze naaien je en komen OVER-AL mee weg....
Get woke, go broke!
pi_65733055
Ik kan het woord wraakactie niet meer zien.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65733088
Die reactie van die pleuris Van Boekel met dat belachelijke kutaccent helpt me ook echt totaal niet om het maar te laten rusten trouwens.

Ergens hoop je dat we niet eens meer in de buurt van 3 punten achterstand komen in de rest van het seizoen, want dan gaat dit alleen nog maar meer malen.
pi_65733118
Ajax werd inderdaad genaaid, maar de eerste 70 minuten naait Ajax vooral zichzelf. Ben je zo'n grote club en dan zo weinig zelfreflectie, pas toen de verslaggever de spiegel voorhield hoorde je kritische geluiden over het eigen spel, dat vind ik dan eigenlijk wel triest.
pi_65733209
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:05 schreef Blawh het volgende:
Ajax werd inderdaad genaaid, maar de eerste 70 minuten naait Ajax vooral zichzelf. Ben je zo'n grote club en dan zo weinig zelfreflectie, pas toen de verslaggever de spiegel voorhield hoorde je kritische geluiden over het eigen spel, dat vind ik dan eigenlijk wel triest.
Het eigen spel was niet best maar je maakt er wel 3 en dat is dan alsnog 1 meer dan Heracles. En als die afgenomen wordt door zo'n grensrechter mag je daar hopelijk wel wat van zeggen!
pi_65733216
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die reactie van die pleuris Van Boekel met dat belachelijke kutaccent helpt me ook echt totaal niet om het maar te laten rusten trouwens.

Ergens hoop je dat we niet eens meer in de buurt van 3 punten achterstand komen in de rest van het seizoen, want dan gaat dit alleen nog maar meer malen.
Tja.. Balen
pi_65733324
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het eigen spel was niet best maar je maakt er wel 3 en dat is dan alsnog 1 meer dan Heracles. En als die afgenomen wordt door zo'n grensrechter mag je daar hopelijk wel wat van zeggen!
Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.
pi_65733384
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het ergste is nog dat dezelfde grensrechter ook al niet vlagde bij die enorme kans van Douglas, wat ook dik buitenspel was. Want volgens mij blijven grensrechters de hele wedstrijd op dezelfde kant staan...

Disclaimer: ik weet dat Aajx kut speelde. Ligt ook niet aan de arbitrage dat er gisteren is verloren gelijk gespeeld.
pi_65733417
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:14 schreef kevin6188 het volgende:
Disclaimer: ik weet dat Aajx kut speelde. Ligt ook niet aan de arbitrage dat er gisteren is verloren gelijk gespeeld.
Tuurlijk wel. Aan Ajax zelf en aan de arbitrage.
pi_65733454
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.
Gast dat weet iedereen ook wel maar het zit gewoon niet mee de laatste wedtrijden en dez beslissing sloeg nergens op want hij heeft het gewoon niet gezien en gokte maar ergens op
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_65733459
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Aan Ajax zelf en aan de arbitrage.
Tuurlijk niet. Als Ajax moet je gewoon minstens 3-0 winnen van Heracles. Met alle respect.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:18:40 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65733535
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Als Ajax moet je gewoon minstens 3-0 winnen van Heracles. Met alle respect.
Precies natuurlijk ben je genaaid, maar 0-2 achter komen, flikker toch op met me...
Get woke, go broke!
pi_65733544
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Nee denk het niet. Iedereen bij Ajax weet dat je er tegen Heracles geen 2 tegen mag krijgen. Dat doet niets af aan de punten die je door het arbitrale trio mist . En dit was niet de eerste wedstrijd dit jaar die in je nadeel beslist werd door het arbitrale trio.
pi_65733780
Met of zonder dat doelpunt, de kritiek was nog steeds terecht geweest en er zouden echt duidelijk veranderingen moeten komen in de basiself voor tegen Vitesse, maar mag het even over een situatie gaan die gewoon uitermate belangrijk is voor de eventuele race om het kampioenschap op het einde, op een belachelijke manier afgekeurd wordt en bij iedereen het hele moraal omlaag haalt en wellicht ook alle irritaties wegneemt.

Scheelt nogal of je na 0-2 met 3-2 in een barslechte wedstrijd alsnog wint en iedereen gaat nog redelijk tevreden naar huis of op 2-2 blijft steken door een scheidsrechterlijke dwaling na een kutwedstrijd en daardoor alleen nog maar extra geïrriteerd raakt.
pi_65733804
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:19 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee denk het niet. Iedereen bij Ajax weet dat je er tegen Heracles geen 2 tegen mag krijgen. Dat doet niets af aan de punten die je door het arbitrale trio mist . En dit was niet de eerste wedstrijd dit jaar die in je nadeel beslist werd door het arbitrale trio.
Dat maakt het inderdaad extra zuur, en ik snap best dat mensen dat frustrerend vinden dat het voor de zoveelste keer gebeurt. En het was misschien wel de grootste arbitrale fout van het seizoen. Maar op de één of andere manier roep je dat op jezelf af als je zo laf en mak aan een wedstrijd begint. Dat draai je niet zomaar om in een kwartier tijd.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:35:30 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65734115
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik begreep die De Graafschapsupporter een stuk beter gisteravond ja.
Als je bij jullie probeert het veld op te rennen breek je eerst je nek in de gracht
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:52:26 #192
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_65734733
Leonardo ook nog weg, beste invaller.

Lekker beleid weer.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_65734921
Is Leonardo nou geaccepteerd door jullie?Geen fluitconcerten etc?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65734937
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Als je bij jullie probeert het veld op te rennen breek je eerst je nek in de gracht
Bedankt voor het melden, die gracht had ik zelf nog nooit gezien.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_65734988
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef ericajax het volgende:

Lekker beleid weer.
Beste invaller?
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:11:32 #196
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65735358
Sarpong beviel mij uitermate goed weer. Ben stiekem wel fan aan het worden van die jongen. Die moet echt meer speeltijd krijgen. Haal desnoods Sulejmani maar naar de kant.
pi_65735695
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef ericajax het volgende:

Lekker beleid weer.
Och och, hij scoorde ook een keer een belangrijke tegen HSV
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65735881
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:19 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat we tegenwoordig zo veel punten verliezen. Daar zijn we met z'n allen tegen.
Precies
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:28:49 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65735882
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Och och, hij scoorde ook een keer een belangrijke tegen HSV
kan je van tig van MvB's basisspelers niet zeggen, dat ze scoren....
Get woke, go broke!
pi_65736049
mensen die zeuren op de arbitrage, zo vermoeiend, zo zielig. Zijn ook maar mensen die in split seconds beslissingen moeten nemen. Volwassen man als van Basten die dan als een klein-kind de 4e man aanvalt, ga je schamen. Het is een grove fout tuurlijk, maar wees groot en sta daarboven.

Kijk eerst eens naar jezelf, 0-2 achter tegen heracles, mag nooit gebeuren, dan roep je situaties zoals in de blessuretijd gewoon over jezelf af.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:34:15 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65736081
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef ASroma het volgende:
mensen die zeuren op de arbitrage, zo vermoeiend, zo zielig. Zijn ook maar mensen die in split seconds beslissingen moeten nemen. Volwassen man als van Basten die dan als een klein-kind de 4e man aanvalt, ga je schamen. Het is een grove fout tuurlijk, maar wees groot en sta daarboven.

Kijk eerst eens naar jezelf, 0-2 achter tegen heracles, mag nooit gebeuren, dan roep je situaties zoals in de blessuretijd gewoon over jezelf af.
Eens hoor, ga verdomme gewoon eens voetballen voor je geld, stelletje zakkenvullers. Maar idd, zo'n MvB laat zich ook teveel kennen, maar ja, wat kan ie eigenlijk wel goed? (no flame opzich).
Get woke, go broke!
pi_65736098
quote:

Rot jij ff lekker op naar je AS Roma-topic. Niemand die hier roept dat Ajax gisteren domineerde ofzo hoor.

pi_65736200
quote:

Gast,
ben je blind ofzo? Iedereen zegt hier dat we het aan onszelf te danken hebben hoor

Maar de arbitrage is gewoon niet in ons voordeel / goed bezig de laatste jaren en aangezien we het geluk al jaren niet meer meehebben zijn we nog steeds wel bestolen van 3 punten.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_65736217
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Van een aanvaller mag je uitgaan dat hij weleens scoort. Cvita, Suarez en Sulejmani doen dat toch, of mis ik iets...?
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:40:11 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65736280
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:38 schreef Breach het volgende:

[..]

Van een aanvaller mag je uitgaan dat hij weleens scoort. Cvita, Suarez en Sulejmani doen dat toch, of mis ik iets...?
ja, die spelen vaak 90 min, Leonardo moet het week-in week uit in 10-15 min maar even waarmaken, en als hij dan niet 3 goals maakt is het zijn schuld?

Die lul met vingers moet eens het lef hebben om in de rust te wisselen als iemand kut speelt (jaja, zal ie vast ook wel een keer gedaan hebben, bite me). Iemand stelselmatig 15 min geven en hem dan afrekenen op gebrek aan scoren is echt debiel.
Get woke, go broke!
pi_65736323
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:34 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Rot jij ff lekker op naar je AS Roma-topic. Niemand die hier roept dat Ajax gisteren domineerde ofzo hoor.

quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Gast,
ben je blind ofzo? Iedereen zegt hier dat we het aan onszelf te danken hebben hoor

Maar de arbitrage is gewoon niet in ons voordeel / goed bezig de laatste jaren en aangezien we het geluk al jaren niet meer meehebben zijn we nog steeds wel bestolen van 3 punten.
heb het niet over jullie of bepaalde mensen hier hoor rustig maar heb het over de mensen die juist klagen of de scheidsrechters, bijvoorbeed MvB

BEGRIJPEND LEZEN
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:41:16 #207
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65736325
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Dat maakt het inderdaad extra zuur, en ik snap best dat mensen dat frustrerend vinden dat het voor de zoveelste keer gebeurt. En het was misschien wel de grootste arbitrale fout van het seizoen. Maar op de één of andere manier roep je dat op jezelf af als je zo laf en mak aan een wedstrijd begint. Dat draai je niet zomaar om in een kwartier tijd.

je bedoelt waarschijnlijk de arbitrale fout met de grootste gevolgen voor Ajax. Er zijn zat slechtere beslissingen genomen dit seizoen door de arbitrage, maar waarbij de gevolgen minder erg waren voor de debetreffende clubs.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65736327
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die knakker in jouw avatar zeker wel?
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:42:37 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65736367
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Die knakker in jouw avatar zeker wel?
Lees je in .
Get woke, go broke!
pi_65736379
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, die spelen vaak 90 min, Leonardo moet het week-in week uit in 10-15 min maar even waarmaken, en als hij dan niet 3 goals maakt is het zijn schuld?

Die lul met vingers moet eens het lef hebben om in de rust te wisselen als iemand kut speelt (jaja, zal ie vast ook wel een keer gedaan hebben, bite me). Iemand stelselmatig 15 min geven en hem dan afrekenen op gebrek aan scoren is echt debiel.
Over het algemeen speelt Leonardo juist nog beroerder als hij in de basis begint. Dus laten we blij zijn dat hij hooguit een kwartier speelt over het algemeen.
pi_65736380
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

je bedoelt waarschijnlijk de arbitrale fout met de grootste gevolgen voor Ajax. Er zijn zat slechtere beslissingen genomen dit seizoen door de arbitrage, maar waarbij de gevolgen minder erg waren voor de debetreffende clubs.
Zoals?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:43:59 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65736415
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Over het algemeen speelt Leonardo juist nog beroerder als hij in de basis begint. Dus laten we blij zijn dat hij hooguit een kwartier speelt over het algemeen.
Dat is OOK waar, maar waarom niet eens een half uurtje de kans geven bijv? in 15 ben je net warm man...
Get woke, go broke!
pi_65736520
Hij is te slecht voor een hele wedstrijd, maar te goed voor een kwartier?

!
pi_65736567
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is OOK waar, maar waarom niet eens een half uurtje de kans geven bijv? in 15 ben je net warm man...
Whehe, dat is nou niet bepaald een steekhoudend argument. Lekker op laten rotten naar Henkie dus.
pi_65736687
Wel opmerkelijk. Iedereen zo opgetogen over de goed verlopen decembermaand qua punten, zeker ten opzichte van vorig seizoen.. En dan geef je ineens in drie duels alles al bijna weg. Hoewel AZ natuurlijk nog de meeste lastige tegenstanders krijgt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:52:14 #216
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65736752
quote:

Onzin natuurlijk dat je het over jezelf afroept! Buiten dat ben ik het wel met je eens dat je niet uren/dagen/weken/jarenlang moet doorzeuren over een foutieve beslissing van de scheidsrechter. Dat hoort er nu eenmaal bij. Het is en blijft mensenwerk.

Argentinie, handsbal maradonna.. iemand?
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:53:06 #217
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65736789
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef methodmich het volgende:
Wel opmerkelijk. Iedereen zo opgetogen over de goed verlopen decembermaand qua punten, zeker ten opzichte van vorig seizoen.. En dan geef je ineens in drie duels alles al bijna weg. Hoewel AZ natuurlijk nog de meeste lastige tegenstanders krijgt.
AZ heeft idd een heel makkelijk programma gehad. Maar die gaan het moeilijke programma nu wel in met een enorme steun in de rug. Dat scheelt.

AZ is gewoon kampioen. punt.
pi_65736814
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef methodmich het volgende:
11 Punten is inderdaad nog te dichten als je het programma van AZ bekijkt. MAAR we spelen natuurlijk zelf niet goed, en dat zal ook de nodige punten kosten. We halen het nooit meer in.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:55:01 #219
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_65736860
Is er ergens een filmpje te vinden van het afgekeurde doelpunt?
World Wrestling Entertainment
pi_65736873
Jongens, ik heb in m'n glazen bol gekeken en we worden 2014 weer kampioen. Er is nog hoop!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65736886
Op Ajax.tv - alleen in IE - staat de samenvatting.
pi_65736921
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Jongens, ik heb in m'n glazen bol gekeken en we worden 2014 weer kampioen. Er is nog hoop!
Ga jij anders even een bierblad vasthouden ofzo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:58:48 #223
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_65736984
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die lul met vingers moet eens het lef hebben om in de rust te wisselen als iemand kut speelt (jaja, zal ie vast ook wel een keer gedaan hebben, bite me).
Gisteren in de 40e minuut Urby toch nog? "Een keer gedaan" hebben...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:58:59 #224
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65736995
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Ajax.tv - alleen in IE - staat de samenvatting.
Dank je, ik ga even kijken
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:59:07 #225
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65737001
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:53 schreef Breach het volgende:

[..]

11 Punten is inderdaad nog te dichten als je het programma van AZ bekijkt. MAAR we spelen natuurlijk zelf niet goed, en dat zal ook de nodige punten kosten. We halen het nooit meer in.
Maar ALS, dan is het wel een mooie.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')