abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:02:09 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65733016
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

Maar goed dat Marco er wat van zegt en de druk opvoert op die scheidsrechters.

In andere landen doet iedere oploeg dat.
Tis oliedom!

ZIJ hebben de macht, ik weet dat het meer iets voor het TRU forum is, maar zolangzamerhand krijg je nooit meer iets mee van die honden in het zwart. Die 3de goal, het is vast niet zo, maar ik zou niet eens raar opkijken als het een wraak actie is van ze.

Je moet je bek houden in het openbaar, ze naaien je en komen OVER-AL mee weg....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65733055
Ik kan het woord wraakactie niet meer zien.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65733088
Die reactie van die pleuris Van Boekel met dat belachelijke kutaccent helpt me ook echt totaal niet om het maar te laten rusten trouwens.

Ergens hoop je dat we niet eens meer in de buurt van 3 punten achterstand komen in de rest van het seizoen, want dan gaat dit alleen nog maar meer malen.
pi_65733118
Ajax werd inderdaad genaaid, maar de eerste 70 minuten naait Ajax vooral zichzelf. Ben je zo'n grote club en dan zo weinig zelfreflectie, pas toen de verslaggever de spiegel voorhield hoorde je kritische geluiden over het eigen spel, dat vind ik dan eigenlijk wel triest.
pi_65733209
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:05 schreef Blawh het volgende:
Ajax werd inderdaad genaaid, maar de eerste 70 minuten naait Ajax vooral zichzelf. Ben je zo'n grote club en dan zo weinig zelfreflectie, pas toen de verslaggever de spiegel voorhield hoorde je kritische geluiden over het eigen spel, dat vind ik dan eigenlijk wel triest.
Het eigen spel was niet best maar je maakt er wel 3 en dat is dan alsnog 1 meer dan Heracles. En als die afgenomen wordt door zo'n grensrechter mag je daar hopelijk wel wat van zeggen!
pi_65733216
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die reactie van die pleuris Van Boekel met dat belachelijke kutaccent helpt me ook echt totaal niet om het maar te laten rusten trouwens.

Ergens hoop je dat we niet eens meer in de buurt van 3 punten achterstand komen in de rest van het seizoen, want dan gaat dit alleen nog maar meer malen.
Tja.. Balen
pi_65733324
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het eigen spel was niet best maar je maakt er wel 3 en dat is dan alsnog 1 meer dan Heracles. En als die afgenomen wordt door zo'n grensrechter mag je daar hopelijk wel wat van zeggen!
Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.
pi_65733384
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het ergste is nog dat dezelfde grensrechter ook al niet vlagde bij die enorme kans van Douglas, wat ook dik buitenspel was. Want volgens mij blijven grensrechters de hele wedstrijd op dezelfde kant staan...

Disclaimer: ik weet dat Aajx kut speelde. Ligt ook niet aan de arbitrage dat er gisteren is verloren gelijk gespeeld.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65733417
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:14 schreef kevin6188 het volgende:
Disclaimer: ik weet dat Aajx kut speelde. Ligt ook niet aan de arbitrage dat er gisteren is verloren gelijk gespeeld.
Tuurlijk wel. Aan Ajax zelf en aan de arbitrage.
pi_65733454
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.
Gast dat weet iedereen ook wel maar het zit gewoon niet mee de laatste wedtrijden en dez beslissing sloeg nergens op want hij heeft het gewoon niet gezien en gokte maar ergens op
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_65733459
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Aan Ajax zelf en aan de arbitrage.
Tuurlijk niet. Als Ajax moet je gewoon minstens 3-0 winnen van Heracles. Met alle respect.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:18:40 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65733535
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Als Ajax moet je gewoon minstens 3-0 winnen van Heracles. Met alle respect.
Precies natuurlijk ben je genaaid, maar 0-2 achter komen, flikker toch op met me...
Get woke, go broke!
pi_65733544
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Nee denk het niet. Iedereen bij Ajax weet dat je er tegen Heracles geen 2 tegen mag krijgen. Dat doet niets af aan de punten die je door het arbitrale trio mist . En dit was niet de eerste wedstrijd dit jaar die in je nadeel beslist werd door het arbitrale trio.
pi_65733780
Met of zonder dat doelpunt, de kritiek was nog steeds terecht geweest en er zouden echt duidelijk veranderingen moeten komen in de basiself voor tegen Vitesse, maar mag het even over een situatie gaan die gewoon uitermate belangrijk is voor de eventuele race om het kampioenschap op het einde, op een belachelijke manier afgekeurd wordt en bij iedereen het hele moraal omlaag haalt en wellicht ook alle irritaties wegneemt.

Scheelt nogal of je na 0-2 met 3-2 in een barslechte wedstrijd alsnog wint en iedereen gaat nog redelijk tevreden naar huis of op 2-2 blijft steken door een scheidsrechterlijke dwaling na een kutwedstrijd en daardoor alleen nog maar extra geïrriteerd raakt.
pi_65733804
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:19 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee denk het niet. Iedereen bij Ajax weet dat je er tegen Heracles geen 2 tegen mag krijgen. Dat doet niets af aan de punten die je door het arbitrale trio mist . En dit was niet de eerste wedstrijd dit jaar die in je nadeel beslist werd door het arbitrale trio.
Dat maakt het inderdaad extra zuur, en ik snap best dat mensen dat frustrerend vinden dat het voor de zoveelste keer gebeurt. En het was misschien wel de grootste arbitrale fout van het seizoen. Maar op de één of andere manier roep je dat op jezelf af als je zo laf en mak aan een wedstrijd begint. Dat draai je niet zomaar om in een kwartier tijd.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:35:30 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65734115
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik begreep die De Graafschapsupporter een stuk beter gisteravond ja.
Als je bij jullie probeert het veld op te rennen breek je eerst je nek in de gracht
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:52:26 #192
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_65734733
Leonardo ook nog weg, beste invaller.

Lekker beleid weer.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_65734921
Is Leonardo nou geaccepteerd door jullie?Geen fluitconcerten etc?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65734937
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Als je bij jullie probeert het veld op te rennen breek je eerst je nek in de gracht
Bedankt voor het melden, die gracht had ik zelf nog nooit gezien.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_65734988
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef ericajax het volgende:

Lekker beleid weer.
Beste invaller?
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:11:32 #196
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65735358
Sarpong beviel mij uitermate goed weer. Ben stiekem wel fan aan het worden van die jongen. Die moet echt meer speeltijd krijgen. Haal desnoods Sulejmani maar naar de kant.
pi_65735695
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef ericajax het volgende:

Lekker beleid weer.
Och och, hij scoorde ook een keer een belangrijke tegen HSV
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65735881
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:19 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat we tegenwoordig zo veel punten verliezen. Daar zijn we met z'n allen tegen.
Precies
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:28:49 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65735882
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Och och, hij scoorde ook een keer een belangrijke tegen HSV
kan je van tig van MvB's basisspelers niet zeggen, dat ze scoren....
Get woke, go broke!
pi_65736049
mensen die zeuren op de arbitrage, zo vermoeiend, zo zielig. Zijn ook maar mensen die in split seconds beslissingen moeten nemen. Volwassen man als van Basten die dan als een klein-kind de 4e man aanvalt, ga je schamen. Het is een grove fout tuurlijk, maar wees groot en sta daarboven.

Kijk eerst eens naar jezelf, 0-2 achter tegen heracles, mag nooit gebeuren, dan roep je situaties zoals in de blessuretijd gewoon over jezelf af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')