Tis oliedom!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar goed dat Marco er wat van zegt en de druk opvoert op die scheidsrechters.
In andere landen doet iedere oploeg dat.
Het eigen spel was niet best maar je maakt er wel 3 en dat is dan alsnog 1 meer dan Heracles. En als die afgenomen wordt door zo'n grensrechter mag je daar hopelijk wel wat van zeggen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:05 schreef Blawh het volgende:
Ajax werd inderdaad genaaid, maar de eerste 70 minuten naait Ajax vooral zichzelf. Ben je zo'n grote club en dan zo weinig zelfreflectie, pas toen de verslaggever de spiegel voorhield hoorde je kritische geluiden over het eigen spel, dat vind ik dan eigenlijk wel triest.
Tja.. Balenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die reactie van die pleuris Van Boekel met dat belachelijke kutaccent helpt me ook echt totaal niet om het maar te laten rusten trouwens.
Ergens hoop je dat we niet eens meer in de buurt van 3 punten achterstand komen in de rest van het seizoen, want dan gaat dit alleen nog maar meer malen.
Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het eigen spel was niet best maar je maakt er wel 3 en dat is dan alsnog 1 meer dan Heracles. En als die afgenomen wordt door zo'n grensrechter mag je daar hopelijk wel wat van zeggen!
Het ergste is nog dat dezelfde grensrechter ook al niet vlagde bij die enorme kans van Douglas, wat ook dik buitenspel was. Want volgens mij blijven grensrechters de hele wedstrijd op dezelfde kant staan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die reactie van die pleuris Van Boekel met dat belachelijke kutaccent helpt me ook echt totaal niet om het maar te laten rusten trouwens.
Ergens hoop je dat we niet eens meer in de buurt van 3 punten achterstand komen in de rest van het seizoen, want dan gaat dit alleen nog maar meer malen.
Tuurlijk wel. Aan Ajax zelf en aan de arbitrage.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:14 schreef kevin6188 het volgende:
Disclaimer: ik weet dat Aajx kut speelde. Ligt ook niet aan de arbitrage dat er gisteren is verloren gelijk gespeeld.
Gast dat weet iedereen ook wel maar het zit gewoon niet mee de laatste wedtrijden en dez beslissing sloeg nergens op want hij heeft het gewoon niet gezien en gokte maar ergens opquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.
Tuurlijk niet. Als Ajax moet je gewoon minstens 3-0 winnen van Heracles. Met alle respect.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Aan Ajax zelf en aan de arbitrage.
Precies natuurlijk ben je genaaid, maar 0-2 achter komen, flikker toch op met me...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als Ajax moet je gewoon minstens 3-0 winnen van Heracles. Met alle respect.
Nee denk het niet. Iedereen bij Ajax weet dat je er tegen Heracles geen 2 tegen mag krijgen. Dat doet niets af aan de punten die je door het arbitrale trio mist . En dit was niet de eerste wedstrijd dit jaar die in je nadeel beslist werd door het arbitrale trio.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Beter had Ajax niet gescoord in de 94e minuut. Nu verschuilt men zich achter het falende optreden van de scheidsrechter, terwijl de eerste 70 minuten niet het aanzien waard waren.
Dat maakt het inderdaad extra zuur, en ik snap best dat mensen dat frustrerend vinden dat het voor de zoveelste keer gebeurt. En het was misschien wel de grootste arbitrale fout van het seizoen. Maar op de één of andere manier roep je dat op jezelf af als je zo laf en mak aan een wedstrijd begint. Dat draai je niet zomaar om in een kwartier tijd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Iedereen bij Ajax weet dat je er tegen Heracles geen 2 tegen mag krijgen. Dat doet niets af aan de punten die je door het arbitrale trio mist . En dit was niet de eerste wedstrijd dit jaar die in je nadeel beslist werd door het arbitrale trio.
Als je bij jullie probeert het veld op te rennen breek je eerst je nek in de grachtquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begreep die De Graafschapsupporter een stuk beter gisteravond ja.
Bedankt voor het melden, die gracht had ik zelf nog nooit gezien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je bij jullie probeert het veld op te rennen breek je eerst je nek in de gracht
Beste invaller?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef ericajax het volgende:
Leonardo ook nog weg, beste invaller.
Lekker beleid weer.
Och och, hij scoorde ook een keer een belangrijke tegen HSVquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef ericajax het volgende:
Leonardo ook nog weg, beste invaller.
Lekker beleid weer.
Preciesquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat we tegenwoordig zo veel punten verliezen. Daar zijn we met z'n allen tegen.
kan je van tig van MvB's basisspelers niet zeggen, dat ze scoren....quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Och och, hij scoorde ook een keer een belangrijke tegen HSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |