quote:
Op zich best een prestatie.quote:
Middenhandsbeentje gebrokenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)stil_en_boos___.html
Check Suarez in het begin van het filmpje.
Dank. Ik kan dat allemaal niet.quote:
UEFA Cup winnen. Niet dat het ook gebeurt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op zich best een prestatie.
Als we moeten kiezen: 6e eindigen in de competitie en de UEFA cup winnen of 2e eindigen, volgend jaar CL en eruit vliegen tegen Fiorentina?
Wormhoudt liep wel meteen naar beneden om een monitor te checken en kwam daarna weer naar boven rennenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dank. Ik kan dat allemaal niet.
Hoorde trouwens dat Wormhoudt de grens wilde aanvliegen en moest worden tegengehouden door David Endt. Iemand die hier meer van weet?
Uefa Cup! We hebben volgend jaar niets te zoeken in de CL.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op zich best een prestatie.
Als we moeten kiezen: 6e eindigen in de competitie en de UEFA cup winnen of 2e eindigen, volgend jaar CL en eruit vliegen tegen Fiorentina?
Met de redder in nood: Oleguer, gaat dat zeker wel lukken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
UEFA Cup winnen. Niet dat het ook gebeurt.
Dat was duidelijk te zien idd. Hij flipte hem heel aardig door.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dank. Ik kan dat allemaal niet.
Hoorde trouwens dat Wormhoudt de grens wilde aanvliegen en moest worden tegengehouden door David Endt. Iemand die hier meer van weet?
Dat was gister de klasse van Piecke natuurlijk.quote:Waarom mag er niet gezegd worden dat Suarez die kansen toch écht gewoon moet maken? Als hij nooit 1 op 1 met de keeper scoort
Jezus die vragenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)stil_en_boos___.html
Check Suarez in het begin van het filmpje.
Hihiquote:
Ach kom op.. niks klasse was gewoon dramatisch slecht ingeschoten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat was gister de klasse van Piecke natuurlijk.
Ajax zou ook weleens op beheersing mogen trainen.
Ik denk dat het er binnen ook wel aardig verhit aan toeging toen de scheids/grens naar binnen gingen en de complete staf van Ajax ze al op stond te wachten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Dat was duidelijk te zien idd. Hij flipte hem heel aardig door.
Ja, prima gedrag voor MvB dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef venomsnake het volgende:
'Gedrag van Van Basten is topcoach onwaardig'
Marco kan nog veel leren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed dat Marco er wat van zegt en de druk opvoert op die scheidsrechters.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef venomsnake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |