abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:23:34 #51
230110 Itisbanging
De Eckte Eckte!
pi_65727266
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:08 schreef Chadi het volgende:
Al deze punten waren absoluut niet verloren als je voorhoede spelers gewoon zakelijker spelen. Eerst afmaken en dan de popi jopi uithangen. Geen buitenkantjes binnen kant voet erin.

Je krijgt verdomme 4 100% kansen op 1-0 tegen Heracles . En dan ga je daar zo slordig mee om.

Dan kan je wle lullen over tactiek en al die onzin maar als je die erin legt hoor je daar niemand over en zijn slechte vrije trappen meer bijzaak dan hoofdzaak.
Ik haalde dit punt ook al aan in een vorig topic. Suarez heeft nu in twee wedstrijden al 4 kansen ofzo verprutst waar je gewoon al vroeg op voorsprong moet komen. Daar zit op dit moment gewoon een groot probleem.
Crookers ruined my life!
pi_65727270
Waar we ons nu druk om moeten maken is het team dat je moet opbouwen. Vallen en opstaan hoort erbij. Je moet ervan leren.

Verder zou ik goed rond kijken naar een lange spits die je voorin kan zetten eventueel zodat je ook anders kan spelen.
pi_65727361
Mensen die denken dat dat doek er hangt ivm prestaties Moderne voetbal, tijden aanpassen aan de TV, 12.30 wedstrijden, wedstrijden om 18.45, 40 euro voor een kaart voor Fiorentina thuis, bijna elke wedstrijd een combi, stadionverbod voor elke scheet die je de verkeerde kant op laat waaien
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:27:55 #54
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_65727387
Ik ben toch benieuwd waar deze spontane chaos in het team vandaan komt. Er zijn volgens mij niet echt redenen die ik zo 1-2-3 kan bedenken, op een gebrek aan kwaliteit na dan.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_65727403
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:27 schreef denthemen het volgende:
Mensen die denken dat dat doek er hangt ivm prestaties Moderne voetbal, tijden aanpassen aan de TV, 12.30 wedstrijden, wedstrijden om 18.45, 40 euro voor een kaart voor Fiorentina thuis, bijna elke wedstrijd een combi, stadionverbod voor elke scheet die je de verkeerde kant op laat waaien
Ben benieuwd wie er allemaal weer de lul is na de regen van rugleuningen gister
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:28:34 #56
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_65727409
Ik zou zo graag weer een type Maxwell bij Ajax zien.
pi_65727414
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:27 schreef denthemen het volgende:
Dat is gewoon het beleid dat faalt waardoor ALLE supporters gedupeerd worden.

Ik vind het belachelijk om als vee door een stadion heen te moeten lopen. Hekken.. poortjes.. beveiliging.. tyfus hee net of Obama op bezoek komt!
pi_65727453
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is gewoon het beleid dat faalt waardoor ALLE supporters gedupeerd worden.

Ik vind het belachelijk om als vee door een stadion heen te moeten lopen. Hekken.. poortjes.. beveiliging.. tyfus hee net of Obama op bezoek komt!
Het is niet alleen bij Ajax, het is overal
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65727498
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:30 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het is niet alleen bij Ajax, het is overal
Ja dat bedoel ik ook. Het algehele beleid. Supporters geweld is zolang goed gekeurd en toen het eenmaal de pan uitrees hebben ze collectieve maatregelen genomen.

Je moet iemand die geweldadig is gewoon eruit plukken en tot ze nek in de schulden zetten zodat ie het afleert.
pi_65727533
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook. Het algehele beleid. Supporters geweld is zolang goed gekeurd en toen het eenmaal de pan uitrees hebben ze collectieve maatregelen genomen.

Je moet iemand die geweldadig is gewoon eruit plukken en tot ze nek in de schulden zetten zodat ie het afleert.
Maar geweld is nog geen reden voor die prijzen van de kaarten, klote tijden etc
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65727538
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:

[..]

Er zijn veel instanties die baat hebben bij een (gecontroleerde) aanwezigheid van voetbalgeweld.
pi_65727544
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef Itisbanging het volgende:

[..]

Ik haalde dit punt ook al aan in een vorig topic. Suarez heeft nu in twee wedstrijden al 4 kansen ofzo verprutst waar je gewoon al vroeg op voorsprong moet komen. Daar zit op dit moment gewoon een groot probleem.
Suarez ooit een-op-een tegen de keeper zien scoren? Het is niks nieuws...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:34:26 #63
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65727557
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef Spougle het volgende:
Ik zou zo graag weer een type Maxwell bij Ajax zien.
We hebben nu meer aan een type Chivu
Jawel, je keek.
pi_65727590
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar geweld is nog geen reden voor die prijzen van de kaarten, klote tijden etc
Die tijden hebben te maken met commerciele belangen. Daar kan je tegenwoordig niet omheen.
pi_65727636
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Suarez ooit een-op-een tegen de keeper zien scoren? Het is niks nieuws...
Hij is niet echt in vorm. Dat zie je aan alles wat hij doet.
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:38:09 #66
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_65727678
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef jna het volgende:

[..]

Ja dat zou ook mooi zijn. Maar doe mij maar eerst een maxwell, dan kan schilder weer de bank warm houden.
pi_65727681
Genoten gisteren

En dan zit je in de burger king te eten komt die rick van den bergh binnen Na 1 minuut was die alweer weg i.v.m. veel huilende/woedende ajacieden..

En zondag weer
pi_65727709
En ook wat betreft de combi's, dat hebben we ook aan ons zelf te danken.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_65727756
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij is niet echt in vorm. Dat zie je aan alles wat hij doet.
Als 'ie wel in vorm is, scoort hij dit soort ballen ook niet. En om nu Suarez de schuld van alles te geven, dat gaat me veel te ver. Hij heeft je zo vaak gered. Nogal logisch dat hij eens een mindere periode doormaakt. Zo gaat dat.

Wat ik erger vind is dat ook Van Basten een mindere periode doormaakt. Rare beslissingen, rare wissels. En zo lijkt hij de grip op de spelersgroep te verliezen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65727787
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
Genoten gisteren

En dan zit je in de burger king te eten komt die rick van den bergh binnen Na 1 minuut was die alweer weg i.v.m. veel huilende/woedende ajacieden..

En zondag weer
Wat zei jij..?

"Kijk nou! Ricky van den Bergh van Heracles!"
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65727816
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef Oente het volgende:
En ook wat betreft de combi's, dat hebben we ook aan ons zelf te danken.
Clubs waar het al jaren lang goed mee gaat, dat blijven ook combi's
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65727829
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef Breach het volgende:

[..]

Wat zei jij..?

Steek liet van schrik zijn hamburger door zijn handen glippen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65727850
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Als 'ie wel in vorm is, scoort hij dit soort ballen ook niet. En om nu Suarez de schuld van alles te geven, dat gaat me veel te ver. Hij heeft je zo vaak gered. Nogal logisch dat hij eens een mindere periode doormaakt. Zo gaat dat.

Wat ik erger vind is dat ook Van Basten een mindere periode doormaakt. Rare beslissingen, rare wissels. En zo lijkt hij de grip op de spelersgroep te verliezen...
Het is niet alleen zijn schuld. Dat hoor je hier niemand zeggen. Wat hij wel af moet leren is dat nonchalante gedoe als het gaat om een kans die hij krijgt. Dat soort kansen MOETEN zitten bij 0-0 . Als het 6- 0 staat mag ie van mij een piroeut en flikflak doen en een helve draai ervoor.

Wie had jij gisteren dan opgesteld?
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:44:29 #74
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65727873
Ongelooflijk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65727920
seizoen
pi_65727927
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef Breach het volgende:

[..]

Wat zei jij..?

Had mijn mond vol

Wou natuurlijk een handtekening
pi_65727958
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Had mijn mond vol

Wou natuurlijk een handtekening
Kon je geen sliding op zijn knie nemen dan?
pi_65727985
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het is niet alleen zijn schuld. Dat hoor je hier niemand zeggen. Wat hij wel af moet leren is dat nonchalante gedoe als het gaat om een kans die hij krijgt. Dat soort kansen MOETEN zitten bij 0-0 . Als het 6- 0 staat mag ie van mij een piroeut en flikflak doen en een helve draai ervoor.

Wie had jij gisteren dan opgesteld?
Nou, om te beginnen Lindgren. De aanvoeder (beetje noodgedwongen, maar toch) in de eerste seizoenshelft, de man die onomstreden was, de man die Gabri eruit hield. En ga zo maar door. Ten tweede had ik Anita niet opgesteld en al helemaal Urby niet gewisseld. Zeker niet nu hij eindelijk strijdlust begint te vertonen en zeker niet de slechtste Ajacied is. En dat Anita faalt, dat spijt me voor die jongen en ik heb niks tegen hem, maar dat heeft hij nu al vier keer bewezen. Maar keer op keer blijft Van Basten hem opstellen. En daar word ik doodziek van. Verder nog wat rare wissels in de wedstrijden tegen Groningen en Heerenveen.

En met Stekelenburg ben ik ook ff klaar.
pi_65727998
Ajax
Van Basten
pi_65728020
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

De grip op de spelersgroep? Al 4 jaar zou het aan de trainer liggen? Tijd dat we gaan doorselecteren met een moordend tempo.

Verder ben ik het met je eens dat marco wat rare beslissingen maakt. Voordeel gisteren was dat je een soort van voetbal keek en een heerlijk concert kon aanhoren..
pi_65728048
Volgens mij had Siem nooit zijn sleutelbeen gebroken als hij niet zo overdreven dook. Zonde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Paaskonijn op 04-02-2009 12:58:31 ]
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_65728085
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kon je geen sliding op zijn knie nemen dan?
Beter een kruk naar zijn hoofd. Maar er hangen camera's dus teveel herkenning :/ En als ik het vooraf wist en mijn gezicht zou verbergen zou ik nog niks doen natuurlijk
pi_65728115
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij had Siem nooit zijn sleutelbeen gebroken als hij niet zo overdreven dook. Zonde.
Die keeper had verder rood moeten krijgen

de jong en sarpong waren lichtpuntjes gisteren..
pi_65728162
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

De grip op de spelersgroep? Al 4 jaar zou het aan de trainer liggen? Tijd dat we gaan doorselecteren met een moordend tempo.

Verder ben ik het met je eens dat marco wat rare beslissingen maakt. Voordeel gisteren was dat je een soort van voetbal keek en een heerlijk concert kon aanhoren..
Met grip op de spelersgroep bedoel ik dat de spelers Van Basten met dit soort beslissingen (Anita twee keer in de basis, Urby eruit) niet echt meer serieus neemt. Zoals links en rechts ook off the record wordt gelekt.

Reactie van Urby bij zijn wissel zei genoeg.
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:52:08 #85
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_65728173
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef jna het volgende:

[..]

We hebben nu meer aan een type Kaka.
#FreeHat
pi_65728195
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:51 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Met grip op de spelersgroep bedoel ik dat de spelers Van Basten met dit soort beslissingen (Anita twee keer in de basis, Urby eruit) niet echt meer serieus neemt. Zoals links en rechts ook off the record wordt gelekt.

Reactie van Urby bij zijn wissel zei genoeg.
Urby had zichzelf moeten laten wisselen. DRAMA was hij zeg
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:53:41 #87
166976 DuvelDuvel
pi_65728221
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat ben jij een sukkel zeg.
#FreeHat
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:54:43 #88
166976 DuvelDuvel
pi_65728253
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.
#FreeHat
pi_65728331
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.
Mee eens, zoals ik al een paar posts probeer te zeggen.
pi_65728501
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En welke wedstrijd heb jij gister gezien? Urby was juist een van de weinigen die wel enige vorm van niveau haalde. Zoals hij dat dit hele seizoen al doet.
pi_65728592
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:57 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mee eens, zoals ik al een paar posts probeer te zeggen.
oke oke, schilder was de ergste
pi_65728603
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Wat ben jij een sukkel zeg.
Ach als hij zich 'gewoon' liet vallen was er niets aan de hand geweest. Nu sprong hij met een halve salto op zijn schouder onderhand.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:07:14 #93
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_65728682
Ik zag het al een tijdje aankomen maar heb me op de vlakte gehouden. Maar het is gewoon crisis bij Ajax wat mij betreft. Het is niet te controleren maar ik wilde voor de winterstop al zeggen dat het de verkeerde kant op gaat. Alleen was toen iedereen zo positief dat je bij het kleinste kritiek puntje al iedereen op je dak had. Nu er ook nav de resultaten reden tot kritiek is, kan ik mijn visie wel geven.

Ajax had in de winterstop een linksback moeten kopen! Dat heb ik toen al gezegd, maar toen werd ik uit gelachen. Schilder is niet Ajax waardig, dus de technische staf had zichzelf nooit in deze situatie mogen laten komen. Op het middenveld was al snel duidelijk dat Anita en Blind zich minder ontwikkelen dan gehoopt. Als er een goede linksback was aangetrokken had Vermaelen zonder problemen weer centraal kunnen gaan staan en had Vertonghen kunnen gaan doen waar hij het beste in is. Namelijk verdedigende middenvelder spelen.

Op het middenveld zou ik Emanuelson op 10 zetten. Daar kan hij lekker zijn gang gaan en zijn superieure techniek tentoon spreiden. En als het moet verdedigend werk verzetten. Met het blok Gabri, Vertonghen daar achter staat er een geweldig middenveld.

In aanvallend opzicht had er een sterke spits moeten komen met kwaliteiten die complementair zijn aan die van Sulejmani, Suarez en Leonardo. Een type Koevermans. Nu is het allemaal één pot nat waardoor het veel te grillig is. Oftewel, je kan er niet echt op bouwen.

Ik vind serieus dat Ajax nog geen enkele wedstrijd goed heeft gespeeld, maar daar heb ik al eens eerder wat over gezegd. Al met al zie ik het dit jaar niet meer goed komen. Maar met een paar omzettingen en twee gerichte versterkingen kan er een top elftal staan.
pi_65728786
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:04 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

oke oke, schilder was de ergste
Die staat er tenminste nog omdat anderen geschorst zijn. Gelukkig beseft Schilder dat ook en doet hij niet moeilijk als hij moet bankzitten. Dat valt te prijzen.
pi_65728821
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Iedere voorzet resulteerde in een corner omdat hij niet voorbij de eerste man kwam.
pi_65728827
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die staat er tenminste nog omdat anderen geschorst zijn. Gelukkig beseft Schilder dat ook en doet hij niet moeilijk als hij moet bankzitten. Dat valt te prijzen.
En hij bedankte als één van de weinigen het publiek wél gister.
pi_65728833
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:01 schreef Breach het volgende:

[..]

En welke wedstrijd heb jij gister gezien? Urby was juist een van de weinigen die wel enige vorm van niveau haalde. Zoals hij dat dit hele seizoen al doet.
ik weet niet wat ik heb gezien. Enige wat ik zeker weet is dat de jong en sarpong mij wel bevielen. Sommige drame en andere gewoon niet goed.
pi_65728841
quote:
pi_65728888
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik heb ook niks tegen de mentaliteit van Schilder. Klasse hoe hij zich gedraagt. Maar ik mag wel kritiek hebben op hem omdat elke bal of de zijlan over ging of bij de tegenstander kwam?

En dat sommige spelers meteen naar binnen gaan vind ik schandalig.
pi_65728928
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik heb ook niks tegen de mentaliteit van Schilder. Klasse hoe hij zich gedraagt. Maar ik mag wel kritiek hebben op hem omdat elke bal of de zijlan over ging of bij de tegenstander kwam?

En dat sommige spelers meteen naar binnen gaan vind ik schandalig.
Mee eens, mag je vinden. Ik zie ook dat Schilder niet voldoet. Maar dat kan ik hem persoonlijk niet kwalijk nemen vanwege eerder aangehaalde redenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')