Had mijn mond volquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat zei jij..?
"Kijk nou! Ricky van den Bergh van Heracles!"
Kon je geen sliding op zijn knie nemen dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had mijn mond vol![]()
Wou natuurlijk een handtekening
Nou, om te beginnen Lindgren. De aanvoeder (beetje noodgedwongen, maar toch) in de eerste seizoenshelft, de man die onomstreden was, de man die Gabri eruit hield. En ga zo maar door. Ten tweede had ik Anita niet opgesteld en al helemaal Urby niet gewisseld. Zeker niet nu hij eindelijk strijdlust begint te vertonen en zeker niet de slechtste Ajacied is. En dat Anita faalt, dat spijt me voor die jongen en ik heb niks tegen hem, maar dat heeft hij nu al vier keer bewezen. Maar keer op keer blijft Van Basten hem opstellen. En daar word ik doodziek van. Verder nog wat rare wissels in de wedstrijden tegen Groningen en Heerenveen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is niet alleen zijn schuld. Dat hoor je hier niemand zeggen. Wat hij wel af moet leren is dat nonchalante gedoe als het gaat om een kans die hij krijgt. Dat soort kansen MOETEN zitten bij 0-0 . Als het 6- 0 staat mag ie van mij een piroeut en flikflak doen en een helve draai ervoor.
Wie had jij gisteren dan opgesteld?
De grip op de spelersgroep? Al 4 jaar zou het aan de trainer liggen? Tijd dat we gaan doorselecteren met een moordend tempo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als 'ie wel in vorm is, scoort hij dit soort ballen ook niet. En om nu Suarez de schuld van alles te geven, dat gaat me veel te ver. Hij heeft je zo vaak gered. Nogal logisch dat hij eens een mindere periode doormaakt. Zo gaat dat.
Wat ik erger vind is dat ook Van Basten een mindere periode doormaakt. Rare beslissingen, rare wissels. En zo lijkt hij de grip op de spelersgroep te verliezen...
Beter een kruk naar zijn hoofd. Maar er hangen camera's dus teveel herkenning :/ En als ik het vooraf wist en mijn gezicht zou verbergen zou ik nog niks doen natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kon je geen sliding op zijn knie nemen dan?
Die keeper had verder rood moeten krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij had Siem nooit zijn sleutelbeen gebroken als hij niet zo overdreven dook. Zonde.
Met grip op de spelersgroep bedoel ik dat de spelers Van Basten met dit soort beslissingen (Anita twee keer in de basis, Urby eruit) niet echt meer serieus neemt. Zoals links en rechts ook off the record wordt gelekt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De grip op de spelersgroep? Al 4 jaar zou het aan de trainer liggen? Tijd dat we gaan doorselecteren met een moordend tempo.
Verder ben ik het met je eens dat marco wat rare beslissingen maakt. Voordeel gisteren was dat je een soort van voetbal keek en een heerlijk concert kon aanhoren..
Urby had zichzelf moeten laten wisselen. DRAMA was hij zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met grip op de spelersgroep bedoel ik dat de spelers Van Basten met dit soort beslissingen (Anita twee keer in de basis, Urby eruit) niet echt meer serieus neemt. Zoals links en rechts ook off the record wordt gelekt.
Reactie van Urby bij zijn wissel zei genoeg.
Wat ben jij een sukkel zeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij had Siem nooit zijn sleutelbeen gebroken als hij niet zo overdreven dook. Zonde.
Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Urby had zichzelf moeten laten wisselen. DRAMA was hij zeg
Mee eens, zoals ik al een paar posts probeer te zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.
En welke wedstrijd heb jij gister gezien? Urby was juist een van de weinigen die wel enige vorm van niveau haalde. Zoals hij dat dit hele seizoen al doet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Urby had zichzelf moeten laten wisselen. DRAMA was hij zeg
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mee eens, zoals ik al een paar posts probeer te zeggen.
Ach als hij zich 'gewoon' liet vallen was er niets aan de hand geweest. Nu sprong hij met een halve salto op zijn schouder onderhand.quote:
Die staat er tenminste nog omdat anderen geschorst zijn. Gelukkig beseft Schilder dat ook en doet hij niet moeilijk als hij moet bankzitten. Dat valt te prijzen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]oke oke, schilder was de ergste
Iedere voorzet resulteerde in een corner omdat hij niet voorbij de eerste man kwam.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.
En hij bedankte als één van de weinigen het publiek wél gister.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die staat er tenminste nog omdat anderen geschorst zijn. Gelukkig beseft Schilder dat ook en doet hij niet moeilijk als hij moet bankzitten. Dat valt te prijzen.
ik weet niet wat ik heb gezien. Enige wat ik zeker weet is dat de jong en sarpong mij wel bevielen. Sommige drame en andere gewoon niet goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:01 schreef Breach het volgende:
[..]
En welke wedstrijd heb jij gister gezien? Urby was juist een van de weinigen die wel enige vorm van niveau haalde. Zoals hij dat dit hele seizoen al doet.
quote:En dan zit je in de burger king te eten komt die rick van den bergh binnen Na 1 minuut was die alweer weg i.v.m. veel huilende/woedende ajacieden..
Ik heb ook niks tegen de mentaliteit van Schilder. Klasse hoe hij zich gedraagt. Maar ik mag wel kritiek hebben op hem omdat elke bal of de zijlan over ging of bij de tegenstander kwam?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die staat er tenminste nog omdat anderen geschorst zijn. Gelukkig beseft Schilder dat ook en doet hij niet moeilijk als hij moet bankzitten. Dat valt te prijzen.
Mee eens, mag je vinden. Ik zie ook dat Schilder niet voldoet. Maar dat kan ik hem persoonlijk niet kwalijk nemen vanwege eerder aangehaalde redenen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen de mentaliteit van Schilder. Klasse hoe hij zich gedraagt. Maar ik mag wel kritiek hebben op hem omdat elke bal of de zijlan over ging of bij de tegenstander kwam?
En dat sommige spelers meteen naar binnen gaan vind ik schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |