Idem, ik kan m'n doelstelling in iedergeval nog wel halen, want ik ben aardig op weg voor m'n voorrang.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:59 schreef denthemen het volgende:
Al die ellende, en toch Zondag gewoon weer gaanWat ben ik ook een mongool
Voor elk team is de wedstrijd tegen Ajax de meest belangrijke of de op 1 na meest belangrijke wedstrijd van het seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:38 schreef Spougle het volgende:
Ik vrees het ergste voor Vitesse uit. Helemaal om dat Vitesse een beetje begint te draaien, en we het daar heel vaak moeilijk hebben. En het is natuurlijk op NEC na de wedstrijd van het jaar voor ze
Club hart toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:59 schreef denthemen het volgende:
Al die ellende, en toch Zondag gewoon weer gaanWat ben ik ook een mongool
Daarmee toon je hart voor de clubquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Heb ook bijna geen geld meer, maar blijf gaan omdat ik net zo goed op weg ben voor m'n voorrang.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Club hart toch?
Ik bleef ook hangen met een 11e plek en een net niet kampioen, feit is als je de club/team niet meer steunt het alleen maar slechter kan zijn/worden.
Als we de wedstrijd daarna maar winnen en we bij de eerste 4 eindigen. Dan vind ik het wel welletjes voor dit seizoen. Kampioen worden we toch niet. En in de CL hebben we niks te zoeken volgend jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:03 schreef Scorpie het volgende:
Vitesse winnen we ook niet, let maar op.
Nog een keer vernederd worden door clubs van het kaliber Slavia Praag in de voorronde CL lijkt me ook een slecht idee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Nog een keer CL mislopen lijkt me geen goed idee. Denk dat de penningmeester dan wel slecht slaapt.
Schijt aan die penningmeester. Afgaan tegen Apolonia Nicosia en AB Aalborg om dan als 4e en laatste weer het Europees voetbal voor de winterstop gedag te zeggen. We hebben er niks te zoeken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Nog een keer CL mislopen lijkt me geen goed idee. Denk dat de penningmeester dan wel slecht slaapt.
En nu zijn er 2 voorrondesquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nog een keer vernederd worden door clubs van het kaliber Slavia Praag in de voorronde CL lijkt me ook een slecht idee.
Wat is het 'moderne voetbal' in deze?quote:
Als ze dus een keer wel weten af te rekenen met bijv. Slavia Praag krijgen ze daarna een draai om de oren van bijv AS Roma.quote:
Die hing er gewoon de hele wedstrijd alquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat is het 'moderne voetbal' in deze?
Ja dat weet ik, maar ik snap nog niet wat ze hiermee bedoelen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die hing er gewoon de hele wedstrijd al
Dat we tegenwoordig zo veel punten verliezen. Daar zijn we met z'n allen tegen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik snap nog niet wat ze hiermee bedoelen?
Zegt degene die ongeveer als eerste het zinkende schip Ajax verliet toen het kut ging.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Club hart toch?
Ik bleef ook hangen met een 11e plek en een net niet kampioen, feit is als je de club/team niet meer steunt het alleen maar slechter kan zijn/worden.
Omdat we vroegah niet te verslaan waren en nu ineens toch kunnen verliezen. Zelfde soort spandoeken hebben er ook gehangen met de Play-offs etc.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik snap nog niet wat ze hiermee bedoelen?
Denk ook aan de achterlijke tijden. Vrijdagavond kwart voor 9, dinsdagavond kwart over 8 enz. Je kunt het niet in één zin samenvatten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat we vroegah niet te verslaan waren en nu ineens toch kunnen verliezen. Zelfde soort spandoeken hebben er ook gehangen met de Play-offs etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |