Het was ook geen aanval richting jouquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er staat toch ook dat hij gisteren niet goed was? Maar hij blijft er wel voor gaan. Zijn reactie na de wedstrijd (zie dat filmpje) vind ik top.
En als die grensrechter gewoon zijn werk deed, was hij gisteren ondanks zijn zwakke spel toch weer de held. Maja, als....
Die waren er ook wel hoor. Alleen niet allemaal in het stadionquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:20 schreef kevin6188 het volgende:
Tering. NEC met 4300 man naar Hamburg. Zou wat zijn geweest als er ook zoveel Ajacieden waren.
Heerlijk tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:20 schreef kevin6188 het volgende:
Tering. NEC met 4300 man naar Hamburg. Zou wat zijn geweest als er ook zoveel Ajacieden waren.
Ik bedoelde ook 4300 + plus aanhang zeg maar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die waren er ook wel hoor. Alleen niet allemaal in het stadion
Hebben zij dan zoveel kaarten gekregen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook 4300 + plus aanhang zeg maar.
Wat ik begrijp wel. Ajax had ook recht op ongeveer 5000, geloof ik. Maar daar heeft Ajax zelf vanaf gezien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hebben zij dan zoveel kaarten gekregen?
Klopt, ik deed dom.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp wel. Ajax had ook recht op ongeveer 5000, geloof ik. Maar daar heeft Ajax zelf vanaf gezien.
[..]
Klopt, ik deed dom.![]()
HSV-uit was binnen de kortste keren uitverkocht. Denk dat Ajax als er 5000 man in het uitvak had gemogen, alle kaarten verkocht had gekregen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor ons is het toch net wat minder dan voor een nec of groningen. Zo vaak zijn die nog niet bij dat soort wedstrijden geweest.
HSV zou inderdaad sowieso uitverkocht raken. Doel eigenlijk meer op fiorentina uit waar groningen het vak wel vol kreeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
HSV-uit was binnen de kortste keren uitverkocht. Denk dat Ajax als er 5000 man in het uitvak had gemogen, alle kaarten verkocht had gekregen.
Ja, als het doelpunt niet was afgekeurd maar ... voor je begint over de arbitrage moet je kunnen bewijzen dat je zelf foutloos hebt gespeeld. Dat kan Ajax niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel. Maar uiteindelijk win je gewoon maar dan moet die PIEP knvb er weer een stokje voor steken
Daarentegen is jullie aanhang ook tig keer groter natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor ons is het toch net wat minder dan voor een nec of groningen. Zo vaak zijn die nog niet bij dat soort wedstrijden geweest.
Dat de rest zijn ogen maar een keer opent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, als het doelpunt niet was afgekeurd maar ... voor je begint over de arbitrage moet je kunnen bewijzen dat je zelf foutloos hebt gespeeld. Dat kan Ajax niet.
En, iets wat al eerder is gezegd: met zijn gejank lokt Bassie nog meer tegenwerking van de arbitrage uit. Dat hoort niet zo, maar het is wel de waarheid.
Tsja, als we zondag weer verliezen gaat psv ons waarschijnlijk zelfs bijna voorbijquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:35 schreef Dvm86 het volgende:
En Twente dendert Ajax voorbij. Gaat heerlijk
Achja leuk maar bij nationale duels zitten die uitvakken altijd leegquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarentegen is jullie aanhang ook tig keer groter natuurlijk.
Same here, of we kunnen zondag ineens wel weer normaal voetballen, zou me ook weinig verbazenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
Zie het zo gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |