Welk geinig stukje dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef methodmich het volgende:
Op www.voetblah.nl trouwens een stukje over de Pannenkoek-supporter van zaterdag. Wel geinig.
Luie hond. Volgende keer drink ik het allemaal zelf op hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij anders even een bierblad vasthouden ofzo
Jongens bij mij uit de klas stonden achter hem op 410, Hij begon te schreeuwen jaa wie gaat er mee naar de hoofdingang etc. Niemand reageerde, is ie uiteindelijk in z'n eentje gegaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef methodmich het volgende:
Op www.voetblah.nl trouwens een stukje over de Pannenkoek-supporter van zaterdag. Wel geinig.
Doek hing volgens mij ook al als baludoek voor het doek We (L) Sundays.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik snap nog niet wat ze hiermee bedoelen?
Ik zag hem gister volgens mij ook. Alleen leek hij zich wel normaal te gedragen volgens mij...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jongens bij mij uit de klas stonden achter hem op 410, Hij begon te schreeuwen jaa wie gaat er mee naar de hoofdingang etc. Niemand reageerde, is ie uiteindelijk in z'n eentje gegaan
Die tijden zijn echt vervlogenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jongens bij mij uit de klas stonden achter hem op 410, Hij begon te schreeuwen jaa wie gaat er mee naar de hoofdingang etc. Niemand reageerde, is ie uiteindelijk in z'n eentje gegaan
Tegen NEC vorig jaar was het nog best gezellig hoor. Verder hoeft er van mij niet bij elke zwakke serie van twee wedstrijdjes de hoofdingang bestormd te worden. Ik zou ook niet weten waarom eigenlijk. Wie moet er nu weer vertrekken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die tijden zijn echt vervlogen
Bovenaan. Moet je toch kunnen waarderen, zelfs als fanatieke Ajacied?quote:
Inderdaad. Verder is het bij Ajax erg rustig. Je hoort bijna geen enkele wanklank, dus ik zou niet weten tegen wie of wat we moeten protesteren. Deze drie zwakke wedstrijden komen ook uit het nietsquote:
Bedoel meer dat de reden om naar de hoofdingang te gaan is om de bestuurskamer te bestormen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tegen NEC vorig jaar was het nog best gezellig hoor. Verder hoeft er van mij niet bij elke zwakke serie van twee wedstrijdjes de hoofdingang bestormd te worden. Ik zou ook niet weten waarom eigenlijk. Wie moet er nu weer vertrekken?
Mooi toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Noshiba het volgende:
Even zonder geintjes, heeft iemand enig idee hoeveel druk er nu op de klassieker staat?
Even veel als anders. Winnen en niets minder!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Noshiba het volgende:
Even zonder geintjes, heeft iemand enig idee hoeveel druk er nu op de klassieker staat?
ja dat is zo, maar nu we allebei in zwaar weer verkerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Even veel als anders. Winnen en niets minder!
Ah, toch bovenaan. Snap niet wat er geinig is, ik zie gewoon een samenvatting van het seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bovenaan. Moet je toch kunnen waarderen, zelfs als fanatieke Ajacied?
Mwa, ik noem dit nog geen zwaar weer. We zijn nog in de race voor voorronde CL, Feyenoord probeert degradatie te voorkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ja dat is zo, maar nu we allebei in zwaar weer verkeren
Aantal barquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Hoe wil je druk meten? In Pascal, PSI?.
Nu krijg je tenminste weer spanning voor die wedstrijd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Noshiba het volgende:
We willen nog steeds kampioen worden hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, ik noem dit nog geen zwaar weer. We zijn nog in de race voor voorronde CL, Feyenoord probeert degradatie te voorkomen.
Ja, maar waarom is er volgens jou dan meer druk bij de Klassieker? Dan is de wedstrijd van zondag toch net zo belangrijk in jouw ogen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
We willen nog steeds kampioen worden hoorDus we zullen alles moeten winnen
Ja, ik wil nog steeds kampioen worden, maar dat gebeurt niet. Vergeet het gewoon, vanavond is het elf punten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
We willen nog steeds kampioen worden hoorDus we zullen alles moeten winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |