abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65729613
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
Zondag ook nog eens Braamhaar.
Wat heb ik er zin in zin zeg!
Beuk jij de grens of moet ik het doen?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:34:16 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65729625
Steek kost ons punten, Vermeer dus op doel. Met Vermeer ipv Steek waren we nu nog titelkandidaat geweest.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:35:15 #123
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_65729656
Ik ben het nu echt zat met de scheidsrechters in Nederland, fluiten kunnen ze allemaal niet, alleen vind ik Luinge heel soms goed fluiten, maar van Boekel zat er naast, hij vond het later zelf ook, maar het is gewoon te laat, zulke klote fouten kunnen het kampioenschap kosten, denk aan 2 jaar terug, AZ-Ajax, De Zeeuw gaat door op Stekelenburg en de goal telt gewoon, KNVB, ZOEK GOEDE SCHEIDSRECHTERS!
pi_65729697
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:34 schreef Silenus het volgende:
Steek kost ons punten, Vermeer dus op doel. Met Vermeer ipv Steek waren we nu nog titelkandidaat geweest.
En ik kan niets anders dan me daar bij aansluiten. Wat mij betreft verkopen we hem deze zomer en krijgt Vermeer een nieuw contract voor 4 jaar.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65729702
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef Breach het volgende:

[..]

Beuk jij de grens of moet ik het doen?
Het net is weg, dus dat wordt appeltje, eitje.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:37:07 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65729727
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben het nu echt zat met de scheidsrechters in Nederland, fluiten kunnen ze allemaal niet, alleen vind ik Luinge heel soms goed fluiten, maar van Boekel zat er naast, hij vond het later zelf ook, maar het is gewoon te laat, zulke klote fouten kunnen het kampioenschap kosten, denk aan 2 jaar terug, AZ-Ajax, De Zeeuw gaat door op Stekelenburg en de goal telt gewoon, KNVB, ZOEK GOEDE SCHEIDSRECHTERS!
Ik begreep die De Graafschapsupporter een stuk beter gisteravond ja.
pi_65729743
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik begreep die De Graafschapsupporter een stuk beter gisteravond ja.
Het verschil is, dat het in ons geval terecht zou zijn. En die grens daar gewoon goed zat
pi_65729774
quote:
Aanvaller Leonardo zal Ajax aan het einde van het seizoen transfervrij verlaten. Hij gaat waarschijnlijk naar Panathinaikos, de club van Henk ten Cate, de trainer die hem naar Ajax haalde. "Er ligt een contract voor me klaar. Het enige wat nog ontbreekt, is een handtekening," aldus de aanvaller die naar zijn vijfde club vertrekt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:39:22 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65729799
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:38 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Leo, bedankt en tot nooit meer ziens!
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:39:34 #130
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65729803
quote:

[..]

Ik zal hem totaal niet missen. Alleen jammer dat je geen cent meer overhoudt aan die overgang.
pi_65729858
quote:

[..]

Tot nooit meer ziehieeens
pi_65729883
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik zal hem totaal niet missen. Alleen jammer dat je geen cent meer overhoudt aan die overgang.
Hamburg-uit was leuk. Maar dat was het dan ook wel.
pi_65729906
De Pers:
quote:
Misschien moet de voorzitter zijn rapport vandaag weer eens onder het stof vandaan halen. Een van de paragrafen erin betreft de technische leiding van Ajax. Die kon volgens Coronel in handen liggen van één man, nu dus Marco van Basten. Maar het gevaar daarvan laat de technische baas van Ajax dit seizoen zien. Hij heeft én niet de kwaliteiten én niet de ervaring om zo’n veelomvattende en verantwoordelijke baan op zich te nemen. Het chronische probleem van dit Ajax is dat het elftal geen vastigheden heeft. En dat is nu net de taak van een trainer. Een goede coach zet zijn handtekening onder een team, maar Van Basten bewijst nu weer dat hij daar (nog) niet toe in staat is.
pi_65729935
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hamburg-uit was leuk. Maar dat was het dan ook wel.
Dat is de enige keer dat ik gejuicht heb bij een goal van hem (ik kon het gewoon niet laten toen). Maar zelfs zijn treffer in 90ste minuut tegen Groningen bleef ik stoicijns voor me uitkijken. Wat heb ik een grafhekel aan die gast.
pi_65730004
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:43 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat is de enige keer dat ik gejuicht heb bij een goal van hem (ik kon het gewoon niet laten toen). Maar zelfs zijn treffer in 90ste minuut tegen Groningen bleef ik stoicijns voor me uitkijken. Wat heb ik een grafhekel aan die gast.
Toen had ik nog geen uitkaart. Ik hoorde dat het bij rust 2-0 was. En pas rond een uur of vijf hoorde ik van de 2-3. Dus met die middag heb ik helemaal niets.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:45:00 #136
144262 thewishmaster
pi_65730006
Waarom Leonardo ooit is aangetrokken weet ik ook niet. Hij heeft een 1/2 jaar bij Feyenoord een paar leuke scharen gemaakt en hij heeft een half seizoen bij Nac redelijk gepresteerd. Pure middelmaat dus. Als Henk ten Cate ontslagen wordt zit Leo weer een paar seizoenen op de bank.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:46:57 #137
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65730088
Het zal mij benieuwen als Johan nog bij ons zat.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65730123
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:20 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zegt degene die ongeveer als eerste het zinkende schip Ajax verliet toen het kut ging.
Was hij Ajacied?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65730146
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:46 schreef Houniet het volgende:
Het zal mij benieuwen als Johan nog bij ons zat.
Dan lever ik denk ik mijn SCC in.
pi_65730185
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef navigator het volgende:

[..]

Was hij Ajacied?
Blijkbaar. Dus die nemen we ook niet meer serieus. Toch handig om te weten.
Hier in Zaandam hoor ik ook steeds meer over die vermeende overstappers. Vroeger altijd in Ajax-trainingspak trainen bij voetballen en weet ik wat meer, en nu juichen voor AZ omdat je vader de spelersbus levert.
pi_65730195
Waarom noemen we dit topic trouwens geen 1191? 1189 hebben we namelijk twee keer gehad
pi_65730376
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat kan wel zijn, maar om eerlijk te zijn gun ik het dit team niet eens. Fouten maken is menselijk, maar hun instelling is gewoon triest. Als ze een wedstrijd gewonnen hebben denken ze volgende wedstrijden gemakkelijk achterover te kunnen leunen. In drie weken tijd hebben ze het voor elkaar gekregen om het kampioenschap te vergooien. Dan kun je alles wel op de scheidsrechters gooien, maar vaak genoeg hebben we ook geluk gehad. Deze keer toevallig niet... Onafhankelijk daarvan is het gewoon om je dood te schamen dat een wedstrijd tegen Heracles zo zwaarbevochten moet zijn en dat je niet met zo'n selectie met 4-0 kan winnen.

Ik heb hier geopperd zien worden voor een verdediger (Chivu) of aanvaller (Kaka), maar wij hebben een gebrek aan kwaliteit op het middenveld. Anita mag technisch niet heel slecht zijn, maar hij mist body voor het middenveld en mogen ze van mij uit de selectie zetten, Lindgren komt tekort en Enoh is nog te onervaren en blessuregevoelig om echt op te kunnen bouwen. Wat wij nodig hebben is een type Gourcuff om de aanvallen in te leiden en een beul om op het middenveld de ballen te onderscheppen. Op het middenveld voldoet eigenlijk alleen op een enkele wedstrijd na.

Marco heeft fouten gemaakt, maar het ligt niet aan zijn fouten dat dit kampioenschap verloren is gegaan. Een groot probleem is dat dit team veel te afhankelijk van Suarez is. Toen analisten dit zeiden vond ik het maar BS maar het blijkt toch waar te zijn. Als Suarez niet scoort verliezen we. Dit probleem zou opgelost kunnen worden door Sulejmani gewoon op de linkerflank te zetten en zo van beide flanken extreem gevaarlijk kan zijn. En nee, Emanuelson kan niet op 10, tegen een iets sterkere club word je middenveld zo onder de voet gelopen. Emanuelson is technisch maar fysiek veel te licht om daar te staan; ik begrijp dan ook niet dat mensen kunnen voorstellen om hem daar te zetten. Ik ben bang dat er voor hem geen plaats is in de basis 11.

Ik heb wel vertrouwen in Cvitanich, maar er moet een extra spits komen voor het geval hij het niet kan brengen.

Die kritiek op Stekelenburg is onterecht. Hij is zeker beter dan Vermeer maar is een FREAKING half jaar aan de kant geweest. Hoe kun je nou mogelijk verwachten dat hij zo keept als voor zijn blessure. Dat heeft tijd nodig... ik vind het droevig om te zien dat mensen hem zo laten vallen. Uiteraard kun je de vraag stellen of het slim was Steek te laten keepen tegen NEC, Groningen en Heerenveen, maar dat is achteraf. Misschien had het beter geweest de ingespeelde Vermeer deze wedstrijden te laten keepen en Steek nu pas tegen Heracles.

Ik stel voor om vanaf de zomer zo te gaan spelen:

Stekelenburg (Vermeer)
Van der Wiel (*) - Wielaert (Oleguer) - Vertonghen (Alderweireld) - Vermaelen (*)
Gabri - aankoop (Lindgren)
aankoop
Elia - Cvitanich (aankoop) - Sulejmani (Sarpong)

In de opstelling ben ik er van uit gegaan dat Suarez en Silva deze zomer weg zullen gaan.
Ook op Aissati kun je niet bouwen. Die gast is 90% van de tijd, net als Robben, geblesseerd. Een type GOURCUFF moet daar komen met leiderschapkwaliteiten net als Sneijder. Voor Vermaelen moet ook een extra invaller komen zodat je niet de hele verdediging overhoop moet halen als een verdediger geblesseerd is of niet mag spelen. Sulejmani en Elia kunnen visa versa op rechts en links spelen.

Er moet dus inderdaad nog flink wat geinvesteerd worden om een goed team neer te zetten. Doe je dat niet, dan wordt het volgende seizoen net zo'n mislukking als dit seizoen en de vele jaren hiervoor.

Ik mag tenslotte hopen dat het scoutingsapparaat momenteel op volle toeren draait en met het nodige talent op de proppen komt. Zo niet dan blijft het gewoon een pleurisbende.
pi_65730467
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nou, om te beginnen Lindgren. De aanvoeder (beetje noodgedwongen, maar toch) in de eerste seizoenshelft, de man die onomstreden was, de man die Gabri eruit hield. En ga zo maar door. Ten tweede had ik Anita niet opgesteld en al helemaal Urby niet gewisseld. Zeker niet nu hij eindelijk strijdlust begint te vertonen en zeker niet de slechtste Ajacied is. En dat Anita faalt, dat spijt me voor die jongen en ik heb niks tegen hem, maar dat heeft hij nu al vier keer bewezen. Maar keer op keer blijft Van Basten hem opstellen. En daar word ik doodziek van. Verder nog wat rare wissels in de wedstrijden tegen Groningen en Heerenveen.

En met Stekelenburg ben ik ook ff klaar.
Anita ben ik met je eens maar die speelde zelf opeens naast Wielaart .
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:10:42 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65731022
Ik zeg gewoon niets meer... klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65731268
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Yeah. Daar is ie! Denk dat iedereen het vanaf vandaag wel met je eens is HW!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:17:21 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65731342
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Yeah. Daar is ie! Denk dat iedereen het vanaf vandaag wel met je eens is HW!
Nu pas? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:17:30 #147
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65731348
was deze al gepost?

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65731359
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

drie weken tijd hebben ze het voor elkaar gekregen om het kampioenschap te vergooien. Dan kun je
Om precies te zijn in 10 dagen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65731384
quote:
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65731403
quote:
Aw kom op HW, ik wil je weer gelijk kunnen geven
pi_65731510
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nu pas? .

Ik was het gisteren ook al eens. Beetje bij beetje draait iedereen bij en gaat men wat realistischer naar het spel kijken.
pi_65731575
http://www.telegraaf.nl/t(...)stil_en_boos___.html

Check Suarez in het begin van het filmpje.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:22:52 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65731581
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef navigator het volgende:

[..]

Om precies te zijn in 10 dagen
Op zich best een prestatie.

Als we moeten kiezen: 6e eindigen in de competitie en de UEFA cup winnen of 2e eindigen, volgend jaar CL en eruit vliegen tegen Fiorentina?
pi_65731764
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef navigator het volgende:

[..]

Was hij Ajacied?
Uiteraard. Is wel ergens terug te vinden in een topic over switchen van club.
pi_65731776
UEFA Cup winnnen
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)stil_en_boos___.html

Check Suarez in het begin van het filmpje.
Middenhandsbeentje gebroken
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65731794
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65731835
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Dank. Ik kan dat allemaal niet.

Hoorde trouwens dat Wormhoudt de grens wilde aanvliegen en moest worden tegengehouden door David Endt. Iemand die hier meer van weet?
pi_65731847
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Op zich best een prestatie.

Als we moeten kiezen: 6e eindigen in de competitie en de UEFA cup winnen of 2e eindigen, volgend jaar CL en eruit vliegen tegen Fiorentina?
UEFA Cup winnen. Niet dat het ook gebeurt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:33:44 #159
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65731926
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dank. Ik kan dat allemaal niet.

Hoorde trouwens dat Wormhoudt de grens wilde aanvliegen en moest worden tegengehouden door David Endt. Iemand die hier meer van weet?
Wormhoudt liep wel meteen naar beneden om een monitor te checken en kwam daarna weer naar boven rennen
Jawel, je keek.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:33:50 #160
144262 thewishmaster
pi_65731935
Het zal wel een soort compromis worden, vierde en uitgeschakeld worden door Fiorentina.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')