Waar wordt er gelekt dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met grip op de spelersgroep bedoel ik dat de spelers Van Basten met dit soort beslissingen (Anita twee keer in de basis, Urby eruit) niet echt meer serieus neemt. Zoals links en rechts ook off the record wordt gelekt.
Reactie van Urby bij zijn wissel zei genoeg.
NEC thuis was okee. NEC uit was in zeker opzicht ook 'goed' te noemen (als in meer dan acceptabel op andere punten dan verzorging van het spel).quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik zag het al een tijdje aankomen maar heb me op de vlakte gehouden. Maar het is gewoon crisis bij Ajax wat mij betreft. Het is niet te controleren maar ik wilde voor de winterstop al zeggen dat het de verkeerde kant op gaat. Alleen was toen iedereen zo positief dat je bij het kleinste kritiek puntje al iedereen op je dak had. Nu er ook nav de resultaten reden tot kritiek is, kan ik mijn visie wel geven.
Ajax had in de winterstop een linksback moeten kopen! Dat heb ik toen al gezegd, maar toen werd ik uit gelachen. Schilder is niet Ajax waardig, dus de technische staf had zichzelf nooit in deze situatie mogen laten komen. Op het middenveld was al snel duidelijk dat Anita en Blind zich minder ontwikkelen dan gehoopt. Als er een goede linksback was aangetrokken had Vermaelen zonder problemen weer centraal kunnen gaan staan en had Vertonghen kunnen gaan doen waar hij het beste in is. Namelijk verdedigende middenvelder spelen.
Op het middenveld zou ik Emanuelson op 10 zetten. Daar kan hij lekker zijn gang gaan en zijn superieure techniek tentoon spreiden. En als het moet verdedigend werk verzetten. Met het blok Gabri, Vertonghen daar achter staat er een geweldig middenveld.
In aanvallend opzicht had er een sterke spits moeten komen met kwaliteiten die complementair zijn aan die van Sulejmani, Suarez en Leonardo. Een type Koevermans. Nu is het allemaal één pot nat waardoor het veel te grillig is. Oftewel, je kan er niet echt op bouwen.
Ik vind serieus dat Ajax nog geen enkele wedstrijd goed heeft gespeeld, maar daar heb ik al eens eerder wat over gezegd. Al met al zie ik het dit jaar niet meer goed komen. Maar met een paar omzettingen en twee gerichte versterkingen kan er een top elftal staan.
Dat bedoelde ik ook niet helemaal te zeggen, dat laatst.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar wordt er gelekt dan?
Ik vind de reactie van Emanuelson niet per definitie kenmerkend voor het verliezen van de grip.
En volgens mij heb ik ook zoiets in Sportweek gelezen recent. Maar die heb ik hier even niet bij de hand.quote:Erger nog dan het 70 minutenlange geploeter en de nieuwe averij moet het voor Van Basten zijn dat de spelersgroep voorzichtig begint te morren. Na de nederlaag tegen SC Heerenveen uitte een aantal Ajacieden off the record zijn onbegrip over de beslissing van de trainer om bij een achterstand twee aanvallers te wisselen.
PSV thuis, Twente uit, HSV uit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
NEC thuis was okee. NEC uit was in zeker opzicht ook 'goed' te noemen (als in meer dan acceptabel op andere punten dan verzorging van het spel).
Maar dan heb je het wel ongeveer gehad ja.
Ja alleen zo spelen ze nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi shirt van Ajax CT! Helemaal zo zonder sponsor
Twente uit was alleen het resultaat goed hoor. De wedstrijd was niet om aan te zien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PSV thuis, Twente uit, HSV uit.
HSV uit was redelijk te noemen ja. Maar met zo'n goal van zo'n Leootje tegen zo'n moffenclub is het altijd geweldig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PSV thuis, Twente uit, HSV uit.
Je kon er op wachten dat dit ging gebeuren. Er komt nu echt een heel zware tijd aan waar Van Basten het toch wel een beetje moét laten zien. We lachen om Feyenoord en PSV maar die hadden precies hetzelfde als wat wij nu hebben. Daar kon de trainer vertrekken. Dit zal bij Ajax voorlopig niet gebeuren. Maar dat gaat je wel spelers kosten in de zomer. Ik zie Gabri en Urby eigenlijk sowieso wel vertrekken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef kevin6188 het volgende:
Vandaag in Telegraaf:
[..]
En volgens mij heb ik ook zoiets in Sportweek gelezen recent. Maar die heb ik hier even niet bij de hand.
Als Van Basten de komende twee wedstrijden niet wint, is het ook afgelopen hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kon er op wachten dat dit ging gebeuren. Er komt nu echt een heel zware tijd aan waar Van Basten het toch wel een beetje moét laten zien. We lachen om Feyenoord en PSV maar die hadden precies hetzelfde als wat wij nu hebben. Daar kon de trainer vertrekken. Dit zal bij Ajax voorlopig niet gebeuren. Maar dat gaat je wel spelers kosten in de zomer. Ik zie Gabri en Urby eigenlijk sowieso wel vertrekken.
Dat geloof ik niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Van Basten de komende twee wedstrijden niet wint, is het ook afgelopen hoor.
Ik denk dat hij toch behouden wordt hoor. Dan zou Ajax zich echt belachelijk maken na het gedoe van vorig jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Van Basten de komende twee wedstrijden niet wint, is het ook afgelopen hoor.
Heb je gelijk in. Al 4 jaar is het huilen op die positie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mee eens, mag je vinden. Ik zie ook dat Schilder niet voldoet. Maar dat kan ik hem persoonlijk niet kwalijk nemen vanwege eerder aangehaalde redenen.
Nou, de tegenstander van zaterdag verloor gister van de tegenstander van zondagquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, positief bekeken. Zaterdag waren we aanvallend onmachtig, gisteren waren we aanvallend qua kansen gezien erg sterk, maar ontbrak het aan de afronding. Dat moet zondag toch wel goed gaan dan.
En als iemand niet mag zeuren als die een keer gewisseld wordt is het Emanuelson wel, die wordt al tijden de hand boven het hoofd gehouden en maakt het geen minuut waar. Was Aissati maar fit, konden we zo voetballen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar wordt er gelekt dan?
Ik vind de reactie van Emanuelson niet per definitie kenmerkend voor het verliezen van de grip.
Ga weg man. Urby speelt gewoon als een van de weinigen een redelijk tot goed seizoen. En Stekelenburg in je basisopstelling. Is het niet duideljik dat Vermeer minstens zo goed is?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
En als iemand niet mag zeuren als die een keer gewisseld wordt is het Emanuelson wel, die wordt al tijden de hand boven het hoofd gehouden en maakt het geen minuut waar. Was Aissati maar fit, konden we zo voetballen.
---Stekelenburg---
vdWiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen
Enoh-Gabri
Aissati
Suarez-Cvitanich-Sulejmani
Desnoods een extra middenvelder en Cvitanich er uit
Beuk jij de grens of moet ik het doen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
Zondag ook nog eens Braamhaar.![]()
Wat heb ik er zin in zin zeg!
En ik kan niets anders dan me daar bij aansluiten. Wat mij betreft verkopen we hem deze zomer en krijgt Vermeer een nieuw contract voor 4 jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:34 schreef Silenus het volgende:
Steek kost ons punten, Vermeer dus op doel. Met Vermeer ipv Steek waren we nu nog titelkandidaat geweest.
Het net is weg, dus dat wordt appeltje, eitje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Beuk jij de grens of moet ik het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |