Nope! Maar ik heb 't dan ook uitstaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Robijn1961 het volgende:
Even checken, hebben jullie nu ook geen geluid?
Beeld nu!! Onverstaanbaar gebrabbel dat wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Robijn1961 het volgende:
Aha, das antwoord op mijn vraag.
Ik geloof dat er nu een seize fire is, tussen 11.00 en 14.00 uur.
Kunnen ze hun bommen weer mooi herladen...zucht
Nee, via de Gaza Webcam.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Robijn1961 het volgende:
Jah, het Palestijnse journaal, zal wel
Haters van beide zijden negeren nieuwsbronnen van de tegenpartij. Dat betekent minder discussiepartners, gelukkig, want lui als dat zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef SicSicSics het volgende:
Wat zijn wel betrouwbare bronnen, met betrouwbare verhalen? Aangezien de door mij aangedragen website in Deel 36 niet objectief genoeg was en mijn claims dat Hamas in burgerkleding rondloopt met gegaap werd beantwoord.
Hier een stukje New York Times, of is dat ook niet gerenommeerd genoeg?
Maakt het iets uit? Hamasknuffelaars breng je toch niet op andere ideëen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef SicSicSics het volgende:
Wat zijn wel betrouwbare bronnen, met betrouwbare verhalen? Aangezien de door mij aangedragen website in Deel 36 niet objectief genoeg was en mijn claims dat Hamas in burgerkleding rondloopt met gegaap werd beantwoord.
Hier een stukje New York Times, of is dat ook niet gerenommeerd genoeg?
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef Robijn1961 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik moet quoten?
Het "" icoontje, rechts boven een post.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef Robijn1961 het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef Robijn1961 het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Robijn1961 het volgende:
quote:Hamas breaks 3-hr ceasefire with rocket attack on Ashkelon
House hit, 7 people treated for shock; students moved to shelter; Grad lands near Kiryat Gat; rocket hits Beersheba area; 8 rockets fired Monday.
dat zo'n pauze niet veel voorstelt hebben we een paar dagen geleden toch gezien, toen zat Israël gewoon te bombarderen in die 3 uur .. daar hoorde je bijna niemand over, maar nu Hamas het doet (blijkbaar) zullen die wel weer voor rotte vis worden uitgemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Robijn1961 het volgende:
Mijn hemel, waar kunnen we doneren voor een standbeeld voor Karrs? Dat is wel het minste wat zo'n icoon van objectiviteit, evenwichtigheid en vooral bescheidheid verdient.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:06 schreef Karrs het volgende:
[..]
Haters van beide zijden negeren nieuwsbronnen van de tegenpartij. Dat betekent minder discussiepartners, gelukkig, want lui als dat zijn geen knip voor de neus waard.
Jammer genoeg komen ze wel hier ongenuanceerd hun mening spuien.
Cijfers --> Statistieken : Oorlog Hamas - Israël !quote:Op maandag 12 januari 2009 12:28 schreef yavanna het volgende:
Wat cijfers,
905 palestijnse doden
3.800 palestijnse gewonden
80% leeft onder de armoedegrens.
75% heeft geen electra en water
Bron : Al Jazeera.
Doe maar gewoon een krat bier.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mijn hemel, waar kunnen we doneren voor een standbeeld voor Karrs? Dat is wel het minste wat zo'n icoon van objectiviteit, evenwichtigheid en vooral bescheidheid verdient.
Zeg wijsneus, sommigen LEZEN de bronnen niet eens. Hier:quote:Hoe betrouwbaar de media is bleek wel in de aanloop naar de Irak oorlog, dat is echt geen discussie meer waard. Dus ja er blijft weinig anders over dan je eigen verstand en oordeel te gebruiken bij elk bericht wat je leest, ongeacht de bron.
Bronnen die keer op keer misleidende en eenzijdige (of ronduit valse) berichten in de wereld brengen verliezen aan geloofwaardigeid, dat lijkt me logisch. En welke dat zijn moet ieder voor zichzelf beslissen. Eigen oordeel, eigen verstand.
Was een reactie op een artikel uit de NY Times.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Verluste het volgende:
[..]
Als ik de bron zie lees ik t al niet. Intuïtie voor slechte nieuwsvoorziening.
Gewoon, vingertjes in de oortjes en heul hard roepen dat hij/zij gelijk heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef Karrs het volgende:
Hoe kun je je nou een discussiewaardige mening vormen als je één zijde compleet negeert?
En een vlag als avatar nemen om alle onzin die je uitkraamt kracht bij te zetten.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon, vingertjes in de oortjes en heul hard roepen dat hij/zij gelijk heeft.
Misschien heeft hij een goede reden weinig waarde aan de NY Times toe te kennen? Ik kan geen antwoord voor hem geven, dat moet je aan hem vragen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, sommigen LEZEN de bronnen niet eens. Hier:
[..]
Was een reactie op een artikel uit de NY Times.
Hoe kun je je nou een discussiewaardige mening vormen als je één zijde compleet negeert?
Dat is nog het meest trieste voorbeeld, idd.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
En een vlag als avatar nemen om alle onzin die je uitkraamt kracht bij te zetten.
Nu is het wachten op de eerste "brandende vlag" avater.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is nog het meest trieste voorbeeld, idd.
Wat ik vooral mis bij de palestijnen is iemand met gezond verstand en een duidelijke en opbouwende visie. Dat het allemaal heel erg is, ze de israeli's terug gaan pakken en allah groot is ken ik nu wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef NorthernStar het volgende:
Dat Israel de mediaoorlog desondanks toch weer aan het verliezen is mag dan ook wel een klein wonder genoemd worden imo.
quote:
Dude, waarom haal je dat van israel national news? Totaal niet betrouwbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef SicSicSics het volgende:
Nog zo'n mooi bericht. Ow ow, wat zijn de Palestijnen zielig en wat is het allemaal de schuld van Israël.
Als Israël eens wat liever deed en de troepen terugtrekt en de grenzen open doet dan gaan wij ons ook gedragen. NOT! aldus de Palestijnen.
Zie trouwens ook eens hoeveel het er zijn! Niet te geloven... En dan hebben we het nog niet eens over een commando bunker (Betaald van ontwikkelingshulp? Terwijl de rest van de Palestijnen omkomt van de honger, waar Israël dan weer de schuld van krijgt? Briljant!) onder een ziekenhuis.
Het maakt niet uit waar je het vandaan haalt!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Verluste het volgende:
[..]
Dude, waarom haal je dat van israel national news? Totaal niet betrouwbaarHetzelfde alsof je alle nieuws van een hamassite haalt.
Gebruik liever reuters ofzo
Kan je hier dan ook inhoudelijk op reageren ipv steeds de betrouwbaarheid in twijfel te nemen?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Verluste het volgende:
[..]
Dude, waarom haal je dat van israel national news? Totaal niet betrouwbaarHetzelfde alsof je alle nieuws van een hamassite haalt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef venomsnake het volgende:
Ramattan tv stream doet het niet meer, is nu een Joodse zender op te zien.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:22 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Fascisten zijn er altijd op uit om mensen uit te roeien.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Verluste het volgende:
Is dat hulp voor Hamas of voor de bevolkingquote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef VlaDje het volgende:
14:13 Tehran: Iranian aid ship nearing Gaza (Reuters)
Ga d'r maar van uit voor Hamas.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef B4CO het volgende:
[..]
Is dat hulp voor Hamas of voor de bevolking
Vind je? Ze basieren zich anders meestal op Palestijnse bronnen. Ik vind de media juist wat weinig nieuws van Israël-kant melden.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een goede reden weinig waarde aan de NY Times toe te kennen? Ik kan geen antwoord voor hem geven, dat moet je aan hem vragen.
Voor me zelf sprekend vind ik in het algemeen de westerse mainstream media extreem eenzijdig en pro-Israel.
Ik ben, zoals je hierboven kon lezen, een compleet andere mening toegedaan. Echt, precies andersom als wat jij beweert. De berichten komen uit de Gazastrook (van plaatselijke of Al Jazeera-bronnen) en Israël-experts wordt vervolgens om een mening gevraagd over de beelden, zonder te kijken of ook Israël wat te melden heeft. Gissen, dus.quote:De meesten behandelen het conflict alsof het drie weken geleden allemaal begon. De keren dat genoemd wordt dat Gaza al drie jaar wordt uitgehongerd en Israel afspraken over toelaten van humanitaire hulp aan de laars lapt zijn op een hand te tellen. De werkelijke oorzaak, het ontbreken van een Palestijnse staat en de bezetting wordt al helemaal "vergeten". enz. Het is teveel om op te noemen eigenlijk.
Op de nieuwszenders struikel je over de Israelische woordvoerders, iemand die voor de Palestijnen spreekt komt niet of nauwelijks aan bod.
Zelfs als Israel een VN school bombardeerd of een "safe house" platgooid, fosfor gebruikt of het Rode Kruis verhinderd haar taak te doen en journalisten verbiedt Gaza in te gaan hoor je er amper iets over in de MSM of ze brengen het omgeven met alle excusses die inmiddels in Israel zijn bedacht.
Dat Israel de mediaoorlog desondanks toch weer aan het verliezen is mag dan ook wel een klein wonder genoemd worden imo.
Denk eens na? Ik zou als journalist deze bron helemaal niet vertrouwen al zou ik research doen naar het item.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef B4CO het volgende:
[..]
Kan je hier dan ook inhoudelijk op reageren ipv steeds de betrouwbaarheid in twijfel te nemen?
Ik zie dat wel als waarheid in. dat weet jij ook wel!
Grappig dat alles wat anti palestijns is meteen niet betrouwbaar was..
Zeg je dat ook over dingen die anti Israel zijn?
quote:Gazans fear Israel using phosphorus
Doctors in Gaza City have told Al Jazeera that people have been admitted suffering burns consistent with the use of the controversial chemical white phosphorus.
Human rights campaigners say that Israeli forces have used the munition, which can burn away human flesh to the bone, over Gaza City and Jabaliya in recent days.
Al Jazeera's Ayman Mohyeldin, reporting from the Shifa hospital in Gaza City, said: "Doctors here say they are seeing unprecedented levels of deep burns.
"They cannot categorically say that white phosphorus is being used, they are saying that the munitions being dropped are unprecendented."
Residents in densely-packed Jabaliya have described Israeli forces exploding shells that drop scores of burning fragments and spread suffocating smoke.
"Its the first time we see this type of weapon, it must be new and its seems like its phosphorous," one resident told Al Jazeera.
"Its suffocating and has a deadly poisonous smell that I am sure will cause a lot of sickness and disease on all of the civilians here," he said.
Another witness said she saw "... a bright flash and then all of these sparks fell on our area ... landing all around us and in our homes. Our mattresses caught on fire".
Law 'violated'
The use of the munition in densely-populated areas violates the requirement under international humanitarian law for all feasible precautions to be taken to avoid civilian injury and loss of life, Human Rights Watch said.
International law permits the use of white phosphorus in order to cover troop movements and prevent enemies from using certain guided weapons.
Marc Garlasco, a senior military analyst at the human rights group told Al Jazeera on Saturday that he had watched Israeli ground forces using white phosphorus.
"Clearly it is [white phosphorus], we can tell by the explosions and the tendrils that go down [and] the fires that were burning," he said.
"Today there were massive attacks in Jabaliya when we were there. We saw that there were numerous fires once the white phosphorus had gone in.
"We went by Israeli artillery units that had white phosphorus rounds with the fuses in them."
Major Avital Leibovich, an Israeli military spokeswoman, told Al Jazeera that the Israeli army was "using munitions with accordance to international law".
"The policy of the IDF [Israeli Defence Force] is to not specify the types of munition, we have not done it before and we will not do it now."
Mark Regev, the Israeli government spokesman, said he was unable to confirm or deny whether the military was using the chemical, but that Israel did not use munitions that were banned under international law.
"I don't have the knowledge of the detail of what ammunition we are using. I can only know for a fact that Israel uses no ammunition that is outlawed under conventions and that Nato forces would not use in a similar combat situation," he told Al Jazeera.
Israel used white phosphorus during its 34-day war against Lebanon's Hezbollah movement in 2006, while the United States used it during the controversial siege of the Iraqi city of Fallujah in 2004.
bron
quote:Olmert: Gaza war won't end until rocket and smuggling stop
Prime Minister Ehud Olmert said Monday that he hoped to see a quick end to Israel's offensive on the Gaza Strip, but emphasized that the war would go on until Hamas ceased its rocket fire and its smuggling tunnels were decimated,
Olmert told students at the French school in Mikveh Israel that Israel had "not declared war on Gaza residents," but that the fight against "the murderers of Gaza" often results in innocent civilians being caught in the crossfire.
"Every child and adult not involved with terror who has been caught as a casualty of our military efforts is a victim for which we apologize, which we want to prevent."
The prime minister expressed his gratitude toward Egypt for working toward destroying the smuggling tunnels from Gaza and said he hoped dialogue with Cairo would yield positively.
Foreign Minister Tzipi Livni said earlier Monday that there was no reason to negotiate with Hamas over restoring calm to the Gaza Strip as the group's words were "meaningless."
"I am not going to negotiate with Hamas and don't need them to sign anything for me. What they said is meaningless. This is what is called deterrence: they know that the next time they attack us, they will be harmed," the foreign minister told Israeli radio stations.
Livni said that additional military operations in the Gaza Strip could also be in the cards should "Hamas dare raise its head and strike Israel again. The war on terror will be long and difficult and we will use military force because that is how one fights terror ? with military force and no alternatives. When they fire [rockets], I've said before, we must return the fire."
Livni said that the current operation in Gaza has proven to Hamas that Israel will always respond to provocation. "Israel is a country that reacts vigorously when its citizens are fired up, which is a good thing," she said. "That is something that Hamas now understands and that is how we are going to react in the future."
Meanwhile, sources close to Olmert confirmed Sunday that he continues to disagree with Livni and Defense Minister Ehud Barak regarding the question of continuing the warfare in Gaza.
The so-called troika met Sunday evening to discuss the subject, and both Barak and Livni reportedly argued for ending Operation Cast Lead as soon as possible. This is apparently the reason Olmert wants to present the issue to the security cabinet, where the majority supports his view.
Livni contends that continuing the offensive could harm the deterrence it has achieved so far and damage Israel diplomatically. Barak objects mainly to inserting ground troops deep into densely populated areas of Gaza. For his part, Olmert told the full cabinet Sunday that stopping Operation Cast Lead now would be a missed opportunity.
Sources close to Olmert said Sunday, after the meeting of the three, that most of the security cabinet supports Olmert's stand or even believe the operation should be expanded. Olmert is likely to convene the security cabinet today to seek approval for an expansion of the operation.
Olmert's associates also said no one in the security cabinet supported Livni's position and that a few Labor ministers support Barak's position that an agreement should be reached with Hamas.
Olmert told the full cabinet Sunday: "The pressure we are exerting [on Hamas] must not be reduced. Anyone who broadcasts weakness will earn the good will of the global community for 12 seconds, but will not change anything essential."
Sources in the Prime Minister's bureau said Egypt has begun to relax its stance on bringing in American and European engineering experts to deal with the tunnels in the Rafah area.
Haaretz
Ik weet niet wie walgelijker is, Olmert die de oorlogsmisdaden van de terreurstaat Israël wil intensiveren, of Livni en Barak die oorlogsmisdaden plegen om de verkiezingen te kunnen winnen.quote:
Je moet nog wat meer adjectieven gebruiken. Je punt komt nog niet zo goed over.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ik weet niet wie walgelijker is, Olmert die de oorlogsmisdaden van de terreurstaat Israël wil intensiveren, of Livni en Barak die oorlogsmisdaden plegen om de verkiezingen te kunnen winnen.
Of de internetheld die zonder gehinderd te worden door enige inhoudelijke kennis vanachter zijn computer in het veilige Nederland een ander land veroordeelt voor walgelijke oorlogsmisdaden...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ik weet niet wie walgelijker is, Olmert die de oorlogsmisdaden van de terreurstaat Israël wil intensiveren, of Livni en Barak die oorlogsmisdaden plegen om de verkiezingen te kunnen winnen.
misschien wel dat met die webcam erop ?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef Kentoet het volgende:
Op radio 1 vertelde een Nederlandse arts dat hij net van collegae heeft vernomen dat Israel weer een klein ziekenhuis heeft verwoest.
of die ene met die Hamas bunker eronder ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:32 schreef moussie het volgende:
[..]
misschien wel dat met die webcam erop ?
Dit soort dingen plaatsen om reacties uit te lokkenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
of die ene met die Hamas bunker eronder ?
Dit soort dingenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Dit soort dingen plaatsen om reacties uit te lokken![]()
En het werkt nog ook..
gaan posten om te laten zien hoe slecht Israël wel niet is zodat iedereen weer verongelijkt kan gaan zitten zijn en kan reageren met 'zionistische agressors'quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef Kentoet het volgende:
Op radio 1 vertelde een Nederlandse arts dat hij net van collegae heeft vernomen dat Israel weer een klein ziekenhuis heeft verwoest.
ik vind het trouwens maar raar, alsof de Palestijnen geen recht hebben om zichzelf te verdedigen ..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
of die ene met die Hamas bunker eronder ?
Was eerder een verwijzing naar een eerder bericht, waarin stond dat Hamas idd een bunker onder een ziekenhuis heeft gebouwd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Dit soort dingen plaatsen om reacties uit te lokken![]()
En het werkt nog ook..
Niet vanuit (onderuit) een ziekenhuis!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef moussie het volgende:
[..]
ik vind het trouwens maar raar, alsof de Palestijnen geen recht hebben om zichzelf te verdedigen ..
het is toch het economische boycot, de internationale isolatie die gezorgd heeft voor de brandstof van dit conflict ?
Als men gewoon een economie had kunnen ontwikkelen was er iets geweest wat men niet wil verliezen, nu heeft men weinig om te verliezen behalve zijn leven ..
En ik luister hier nou net op de achtergrond naar een persconferentie van Bush, voor hij wist dat Hamas de verkiezingen het gewonnen, een loflied te zingen op de democratie waarin het volk kan laten blijken wat de leiders fout doen .. dus zo gek vind ik het niet dat de Palestijn/moslim van nu niet zo'n hoge pet op heeft van onze 'democratie'
Fatah heeft nog steeds een handvest dat als 2 druppels water op dat van Hamas lijkt, en ook zijn militante martelaren brigade .. de Oslo-akkoorden werden gesloten met een terroristische organisatie .. bij de ETA werd er ook gepraat met de politieke vleugel van de beweging .. zo werkt dat nu eenmaal blijkbaar, dat je begint met praten met de fractie die wel wil praten ..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet vanuit (onderuit) een ziekenhuis!
Als de IRA het in Ierland het echt voor het zeggen had gekregen werden daar ook 'terecht' geen zaken mee gedaan.
Sinn Féin heeft het terecht heel moeilijk gehad. Bijvoorbeeld.
Klopt, maar de IRA bleef geen raketten schieten bomaanslagen plegen. Fatah had eerst een Cease Fire getekend en gerespecteerd voor er werd gepraat. De ETA moest eerst beloven zich mak te houden voordat de politieke tak kon aanschuiven...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Fatah heeft nog steeds een handvest dat als 2 druppels water op dat van Hamas lijkt, en ook zijn militante martelaren brigade .. de Oslo-akkoorden werden gesloten met een terroristische organisatie .. bij de ETA werd er ook gepraat met de politieke vleugel van de beweging .. zo werkt dat nu eenmaal blijkbaar, dat je begint met praten met de fractie die wel wil praten ..
De democratische keuze van het Palestijnse volk voor oorlog met Israel wordt gerespecteerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef moussie het volgende:
En ik luister hier nou net op de achtergrond naar een persconferentie van Bush, voor hij wist dat Hamas de verkiezingen het gewonnen, een loflied te zingen op de democratie waarin het volk kan laten blijken wat de leiders fout doen .. dus zo gek vind ik het niet dat de Palestijn/moslim van nu niet zo'n hoge pet op heeft van onze 'democratie'
Thanks!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef venomsnake het volgende:
Gaza live:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Dus heef het volk niets te zeuren en te huilen als er per ongeluk een burgertje om het leven komt..quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef CeeJee het volgende:
[..]
De democratische keuze van het Palestijnse volk voor oorlog met Israel wordt gerespecteerd.
Megapropagandaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef heeeyyy het volgende:
Teer eens op met je spam.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef heeeyyy het volgende:
http://.nl/
Ik vond het eerlijk gezegd tegenvallen dat het rennende kindje niet in slow-mo werd opgeblazen door die tank.quote:
Bron? dat geloof ik gewoon niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef heeeyyy het volgende:
jullie weten niks, kijk maar op sateliet, dan zie je wat daar echt gebeurt. Wat nou 1 burgertje om het leven komt?? Ze vermoorden 100e kinderen en babys, wat heben die misdaan?? Zijn dat ook hamas strijders?? een baby van 1 maand hebben ze hoofdje ervan af gehakt en het dode lichaampje en ernaast geposeerd.. Is dat het mensen recht? Wat hebben kinderen en babys gedaan?? Of oude mannen e vrouwen?? Sjnge ik vind dat echt niet kunnen!! Ik heb op sateliet gezien bij mijn buurmeisje, ze is marokkaans en toen ik het zag schrok ik me dood!! Wat daar gebeurt is walgelijk gewoon, en onmenselijk,
groet marleen
Dan wordt dit dus een erg druk topic hé!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef heeeyyy het volgende:
erg heh, om de waarheid met je eigen ogen te zien?? plaats jezelf in hun situatie..
als je het hebt over volwassene mensen,
Maar ik heb met mijn eigen ogen gezien, en een amerikaanse journalist was erbij, dat kleine kinderen expres zijn doodgeschoten in hun hoofd en buik!!1
dus houd je commentaar graag voor je als je iets zelf niet gezien hebt!!
Prima dat je de site wilt promoten, maar dat doe je ergens anders okay?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef heeeyyy het volgende:
erg heh, om de waarheid met je eigen ogen te zien?? plaats jezelf in hun situatie..
als je het hebt over volwassene mensen,
Maar ik heb met mijn eigen ogen gezien, en een amerikaanse journalist was erbij, dat kleine kinderen expres zijn doodgeschoten in hun hoofd en buik!!1
dus houd je commentaar graag voor je als je iets zelf niet gezien hebt!!
Ach.. ze weten niet beter he.. als ze op tv een corrupte Mickey Mouse laten zien dat joden haat verspreid zullen ze ook daarbijbehorende speelgoed moeten verkopen hequote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef heeeyyy het volgende:
ja, inderdaad!!! Zo een kind hoort nog te spelen met speelgoed toch?? IPV in met een geweer in zn handjes omdat hij bang is dat op elk moment een militair hun huis binnen kan stortten en ze kan neerschieten!!!
begrijp je m nu??
Of denk je dat ze gewoon geen zin hebben om met speelgoed te spelen en maar beter met een echt geweer speelt??
Kijk verdomme is een keer naar andere problemen in de wereld. Je hebt gruwelijke oogkleppen en waarschijnlijk een iq die gelijk is aan je schoenmaat. In afrika sterven er zooo veeel meer kinderen alleen omdat wij zo gruwelijk overconsumeren. En wat betreft Gaza, die Hamasselingen zijn ook geen lievertjes. Ze schieten raketten af van daken van scholen. Vind je gek dat de joden daar op schieten. Ik zeg niet dat het goed is, maar de Hamas verraadt zijn eigen mede-pallestijnen. Zonder Hamas had israel dit NOOIT gedaan. Maar ze worden zo langzamerhand wat geeriteerd door die Hamassa..quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef heeeyyy het volgende:
zo heeft ieder persoon een ander hart, een sommige hebbe er geen een!!
Die kinderen worden door hun ouders en omgeving opgevoed met haat en dat heeft effect. Als je die kinderen van jongs af aan zou leren dat deze wereld een plaats is voor alle gelovigen en ongelovigen en dat iedereen gelijk is zou het nooit zover zijn gekomen. Zolang kinderen worden geïndoctrineerd met haat tegen andersdenkenden zal er altijd oorlog blijven bestaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef heeeyyy het volgende:
ja, inderdaad!!! Zo een kind hoort nog te spelen met speelgoed toch?? IPV in met een geweer in zn handjes omdat hij bang is dat op elk moment een militair hun huis binnen kan stortten en ze kan neerschieten!!!
begrijp je m nu??
Of denk je dat ze gewoon geen zin hebben om met speelgoed te spelen en maar beter met een echt geweer speelt??
Voorspelling voor het komende uur?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef rakotto het volgende:
18:05 Israel Air Force missile falls in Egypt, fails to explode (Reuters)
17:42 Israel Air Force struck 2200 targets in Gaza since beginning of operation (Ch. 10)
17:37 Israel bans Arab parties from upcoming general election (Haaretz)
17:16 Egypt police detain 64 in protest over Gaza offensive (Reuters)
Het is daar nu een uur later, Einstein.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Voorspelling voor het komende uur?
Israel ligt in een andere tijdzone.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Voorspelling voor het komende uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |