misschien wel dat met die webcam erop ?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef Kentoet het volgende:
Op radio 1 vertelde een Nederlandse arts dat hij net van collegae heeft vernomen dat Israel weer een klein ziekenhuis heeft verwoest.
of die ene met die Hamas bunker eronder ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:32 schreef moussie het volgende:
[..]
misschien wel dat met die webcam erop ?
Dit soort dingen plaatsen om reacties uit te lokkenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
of die ene met die Hamas bunker eronder ?
Dit soort dingenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Dit soort dingen plaatsen om reacties uit te lokken![]()
En het werkt nog ook..
gaan posten om te laten zien hoe slecht Israël wel niet is zodat iedereen weer verongelijkt kan gaan zitten zijn en kan reageren met 'zionistische agressors'quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef Kentoet het volgende:
Op radio 1 vertelde een Nederlandse arts dat hij net van collegae heeft vernomen dat Israel weer een klein ziekenhuis heeft verwoest.
ik vind het trouwens maar raar, alsof de Palestijnen geen recht hebben om zichzelf te verdedigen ..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
of die ene met die Hamas bunker eronder ?
Was eerder een verwijzing naar een eerder bericht, waarin stond dat Hamas idd een bunker onder een ziekenhuis heeft gebouwd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Dit soort dingen plaatsen om reacties uit te lokken![]()
En het werkt nog ook..
Niet vanuit (onderuit) een ziekenhuis!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef moussie het volgende:
[..]
ik vind het trouwens maar raar, alsof de Palestijnen geen recht hebben om zichzelf te verdedigen ..
het is toch het economische boycot, de internationale isolatie die gezorgd heeft voor de brandstof van dit conflict ?
Als men gewoon een economie had kunnen ontwikkelen was er iets geweest wat men niet wil verliezen, nu heeft men weinig om te verliezen behalve zijn leven ..
En ik luister hier nou net op de achtergrond naar een persconferentie van Bush, voor hij wist dat Hamas de verkiezingen het gewonnen, een loflied te zingen op de democratie waarin het volk kan laten blijken wat de leiders fout doen .. dus zo gek vind ik het niet dat de Palestijn/moslim van nu niet zo'n hoge pet op heeft van onze 'democratie'
Fatah heeft nog steeds een handvest dat als 2 druppels water op dat van Hamas lijkt, en ook zijn militante martelaren brigade .. de Oslo-akkoorden werden gesloten met een terroristische organisatie .. bij de ETA werd er ook gepraat met de politieke vleugel van de beweging .. zo werkt dat nu eenmaal blijkbaar, dat je begint met praten met de fractie die wel wil praten ..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet vanuit (onderuit) een ziekenhuis!
Als de IRA het in Ierland het echt voor het zeggen had gekregen werden daar ook 'terecht' geen zaken mee gedaan.
Sinn Féin heeft het terecht heel moeilijk gehad. Bijvoorbeeld.
Klopt, maar de IRA bleef geen raketten schieten bomaanslagen plegen. Fatah had eerst een Cease Fire getekend en gerespecteerd voor er werd gepraat. De ETA moest eerst beloven zich mak te houden voordat de politieke tak kon aanschuiven...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Fatah heeft nog steeds een handvest dat als 2 druppels water op dat van Hamas lijkt, en ook zijn militante martelaren brigade .. de Oslo-akkoorden werden gesloten met een terroristische organisatie .. bij de ETA werd er ook gepraat met de politieke vleugel van de beweging .. zo werkt dat nu eenmaal blijkbaar, dat je begint met praten met de fractie die wel wil praten ..
De democratische keuze van het Palestijnse volk voor oorlog met Israel wordt gerespecteerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef moussie het volgende:
En ik luister hier nou net op de achtergrond naar een persconferentie van Bush, voor hij wist dat Hamas de verkiezingen het gewonnen, een loflied te zingen op de democratie waarin het volk kan laten blijken wat de leiders fout doen .. dus zo gek vind ik het niet dat de Palestijn/moslim van nu niet zo'n hoge pet op heeft van onze 'democratie'
Thanks!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef venomsnake het volgende:
Gaza live:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Dus heef het volk niets te zeuren en te huilen als er per ongeluk een burgertje om het leven komt..quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef CeeJee het volgende:
[..]
De democratische keuze van het Palestijnse volk voor oorlog met Israel wordt gerespecteerd.
Megapropagandaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef heeeyyy het volgende:
Teer eens op met je spam.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef heeeyyy het volgende:
http://.nl/
Ik vond het eerlijk gezegd tegenvallen dat het rennende kindje niet in slow-mo werd opgeblazen door die tank.quote:
Bron? dat geloof ik gewoon niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef heeeyyy het volgende:
jullie weten niks, kijk maar op sateliet, dan zie je wat daar echt gebeurt. Wat nou 1 burgertje om het leven komt?? Ze vermoorden 100e kinderen en babys, wat heben die misdaan?? Zijn dat ook hamas strijders?? een baby van 1 maand hebben ze hoofdje ervan af gehakt en het dode lichaampje en ernaast geposeerd.. Is dat het mensen recht? Wat hebben kinderen en babys gedaan?? Of oude mannen e vrouwen?? Sjnge ik vind dat echt niet kunnen!! Ik heb op sateliet gezien bij mijn buurmeisje, ze is marokkaans en toen ik het zag schrok ik me dood!! Wat daar gebeurt is walgelijk gewoon, en onmenselijk,
groet marleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |