Nope! Maar ik heb 't dan ook uitstaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Robijn1961 het volgende:
Even checken, hebben jullie nu ook geen geluid?
Beeld nu!! Onverstaanbaar gebrabbel dat wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Robijn1961 het volgende:
Aha, das antwoord op mijn vraag.
Ik geloof dat er nu een seize fire is, tussen 11.00 en 14.00 uur.
Kunnen ze hun bommen weer mooi herladen...zucht
Nee, via de Gaza Webcam.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Robijn1961 het volgende:
Jah, het Palestijnse journaal, zal wel
Haters van beide zijden negeren nieuwsbronnen van de tegenpartij. Dat betekent minder discussiepartners, gelukkig, want lui als dat zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef SicSicSics het volgende:
Wat zijn wel betrouwbare bronnen, met betrouwbare verhalen? Aangezien de door mij aangedragen website in Deel 36 niet objectief genoeg was en mijn claims dat Hamas in burgerkleding rondloopt met gegaap werd beantwoord.
Hier een stukje New York Times, of is dat ook niet gerenommeerd genoeg?
Maakt het iets uit? Hamasknuffelaars breng je toch niet op andere ideëen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef SicSicSics het volgende:
Wat zijn wel betrouwbare bronnen, met betrouwbare verhalen? Aangezien de door mij aangedragen website in Deel 36 niet objectief genoeg was en mijn claims dat Hamas in burgerkleding rondloopt met gegaap werd beantwoord.
Hier een stukje New York Times, of is dat ook niet gerenommeerd genoeg?
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef Robijn1961 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik moet quoten?
Het "" icoontje, rechts boven een post.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef Robijn1961 het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef Robijn1961 het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Robijn1961 het volgende:
quote:Hamas breaks 3-hr ceasefire with rocket attack on Ashkelon
House hit, 7 people treated for shock; students moved to shelter; Grad lands near Kiryat Gat; rocket hits Beersheba area; 8 rockets fired Monday.
dat zo'n pauze niet veel voorstelt hebben we een paar dagen geleden toch gezien, toen zat Israël gewoon te bombarderen in die 3 uur .. daar hoorde je bijna niemand over, maar nu Hamas het doet (blijkbaar) zullen die wel weer voor rotte vis worden uitgemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Robijn1961 het volgende:
Mijn hemel, waar kunnen we doneren voor een standbeeld voor Karrs? Dat is wel het minste wat zo'n icoon van objectiviteit, evenwichtigheid en vooral bescheidheid verdient.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:06 schreef Karrs het volgende:
[..]
Haters van beide zijden negeren nieuwsbronnen van de tegenpartij. Dat betekent minder discussiepartners, gelukkig, want lui als dat zijn geen knip voor de neus waard.
Jammer genoeg komen ze wel hier ongenuanceerd hun mening spuien.
Cijfers --> Statistieken : Oorlog Hamas - Israël !quote:Op maandag 12 januari 2009 12:28 schreef yavanna het volgende:
Wat cijfers,
905 palestijnse doden
3.800 palestijnse gewonden
80% leeft onder de armoedegrens.
75% heeft geen electra en water
Bron : Al Jazeera.
Doe maar gewoon een krat bier.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mijn hemel, waar kunnen we doneren voor een standbeeld voor Karrs? Dat is wel het minste wat zo'n icoon van objectiviteit, evenwichtigheid en vooral bescheidheid verdient.
Zeg wijsneus, sommigen LEZEN de bronnen niet eens. Hier:quote:Hoe betrouwbaar de media is bleek wel in de aanloop naar de Irak oorlog, dat is echt geen discussie meer waard. Dus ja er blijft weinig anders over dan je eigen verstand en oordeel te gebruiken bij elk bericht wat je leest, ongeacht de bron.
Bronnen die keer op keer misleidende en eenzijdige (of ronduit valse) berichten in de wereld brengen verliezen aan geloofwaardigeid, dat lijkt me logisch. En welke dat zijn moet ieder voor zichzelf beslissen. Eigen oordeel, eigen verstand.
Was een reactie op een artikel uit de NY Times.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Verluste het volgende:
[..]
Als ik de bron zie lees ik t al niet. Intuïtie voor slechte nieuwsvoorziening.
Gewoon, vingertjes in de oortjes en heul hard roepen dat hij/zij gelijk heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef Karrs het volgende:
Hoe kun je je nou een discussiewaardige mening vormen als je één zijde compleet negeert?
En een vlag als avatar nemen om alle onzin die je uitkraamt kracht bij te zetten.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon, vingertjes in de oortjes en heul hard roepen dat hij/zij gelijk heeft.
Misschien heeft hij een goede reden weinig waarde aan de NY Times toe te kennen? Ik kan geen antwoord voor hem geven, dat moet je aan hem vragen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, sommigen LEZEN de bronnen niet eens. Hier:
[..]
Was een reactie op een artikel uit de NY Times.
Hoe kun je je nou een discussiewaardige mening vormen als je één zijde compleet negeert?
Dat is nog het meest trieste voorbeeld, idd.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
En een vlag als avatar nemen om alle onzin die je uitkraamt kracht bij te zetten.
Nu is het wachten op de eerste "brandende vlag" avater.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is nog het meest trieste voorbeeld, idd.
Wat ik vooral mis bij de palestijnen is iemand met gezond verstand en een duidelijke en opbouwende visie. Dat het allemaal heel erg is, ze de israeli's terug gaan pakken en allah groot is ken ik nu wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef NorthernStar het volgende:
Dat Israel de mediaoorlog desondanks toch weer aan het verliezen is mag dan ook wel een klein wonder genoemd worden imo.
quote:
Dude, waarom haal je dat van israel national news? Totaal niet betrouwbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef SicSicSics het volgende:
Nog zo'n mooi bericht. Ow ow, wat zijn de Palestijnen zielig en wat is het allemaal de schuld van Israël.
Als Israël eens wat liever deed en de troepen terugtrekt en de grenzen open doet dan gaan wij ons ook gedragen. NOT! aldus de Palestijnen.
Zie trouwens ook eens hoeveel het er zijn! Niet te geloven... En dan hebben we het nog niet eens over een commando bunker (Betaald van ontwikkelingshulp? Terwijl de rest van de Palestijnen omkomt van de honger, waar Israël dan weer de schuld van krijgt? Briljant!) onder een ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |