yashi tochquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje zeiksnollen bij elkaar, niet te geleuven.
Met F5hunters of waar 't ook door komt, in feedback al meerder topics over geweest hoe dat kan. Niemand die 't weet (scripts of lunatic-f5'ers of wat dan ook)quote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, ware economie trauma's komen weer boven bij het zien van de kostenbegriptabel
Dus met K,CK, VK TK MK GCK GVK EN GTK
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, ware economie trauma's komen weer boven bij het zien van de kostenbegriptabel
Dus met K,CK, VK TK MK GCK GVK EN GTK
zijn allerlei soorten kostenpostenquote:
Gezellig ben jij. Maar ja, als je je huispak maar niet aan hebt hèquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat wel
Ben ik alweer chaggo voor dat ie er isarm jong
Failquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijnes ook niet, ben gezakt op economie dus er hangt nogal een trauma aan het hele vak.
Dat is wel heel cru. Jij zegt het, als ik op het punt sta om te vertrekkenquote:
it is you!quote:
Oei, da's wel een flinke misser dan. Maar waar komt dit bericht vandaan? En welke droplul heeft dat dan doorgegeven, vraag ik me af. Die zal nu ook een enorm schuldgevoel hebben...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
serieus, die gast die dood is gegaan bij de Dakar afgelopen dagen ergens, die had gewoon noodsignalen uitgezonden (met GPS!) en ze hebben 'm niet gevonden en zijn op een gegeve moment zelfs gestopt met zoeken omdat 'iemand door had gegeven dat hij gewoon in de bivak zat'
foutje, bedankt
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
zijn allerlei soorten kostenposten
totale kosten
constante kosten
variabele kosten
Ik dacht, wiskunde gaat hem niet worden dus ik zet alles in op economie.. Had ik voor wiskunde zonder te lren een 4.6quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fail.
Je zakt meestal niet op één vak, maar op twee vakken, dus het zal niet alleen aan economie liggenOf was je er echt zo erbarmelijk slecht in?
.
Niet leren voor een examen? Halloquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht, wiskunde gaat hem niet worden dus ik zet alles in op economie.. Had ik voor wiskunde zonder te lren een 4.6maarja voor eco na de her 4 tiende te weinig
als je dr n jaar lang mee bezig bent hoef je niks meer uit je kop te stampenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], en dan zijn er altijd mensen die die afkortingen uit hun kop gaan stampen. Dan heb je 't toch niet helemaal begrepen.
Eigenlijk geen slecht plan, alleen laat bij mij de uitvoering te wensen overquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel heel cru. Jij zegt het, als ik op het punt sta om te vertrekken. Geen avondsessies Fok voor mij voorlopig
.
Daar ben ik ook schuldig aan hoor. De avond van tevoren rustig in de kroeg hangen en dan nog boeken van iemand lenen, om die vervolgens niet meer te lezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet leren voor een examen? Hallo
Vier jaar stufi voor reguliere opleidingen. Zeven jaar OV als je de laatste drie jaar een (nul)lening neemt. Uitloopjaren bestaan niet meer, je krijgt niets cadeau.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, hoe lang heb je nu precies stufi? toch gewoon tegenwoordig evenlang als je opleiding duurt?
In mijn geval 4 jaar toch.
Heb iedere keer dezelfde discussie met hetzusjevanerover.. Zij zegt nml dat je een uitloopjaar erbij hebt zitten.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
it is you!
jij ook nog een gelukkig nieuw jaar trouwens!
Ja ik had inmiddels mijn gelijk weer gehaald jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier jaar stufi voor reguliere opleidingen. Zeven jaar OV als je de laatste drie jaar een (nul)lening neemt. Uitloopjaren bestaan niet meer, je krijgt niets cadeau.
Was wel te verwachten, op zichquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
het hupt onz mod, kijk maar in de nieuwe topic lijst
Trustequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Die truc ken ik!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon oversellenzeggen dat het heel duur is en dan speciaal een korting geven
Roodharigquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:02 schreef HostiMeister het volgende:
Yo, net zo'n roodharige chick op tmf nl, men wat een mooie meid... alleen geen idee hoe ze heet
TMF nl, waardeloze zender dus ook waardeloos nummer, maar mooie meid, geen idee wat ze zong en het klonk totaal niet bekendquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Roodharig![]()
Een recent nummer? Of ken je het helemaal niet?
Staat er niet tussen, thoughquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst op tmf.nl. Even kijken of ze een playlist hadden. Maar ik zie alleen maar enge dingen.
Roodharige meid van Nederlandse bodem dus.
http://www.tmf.nl/video/ en dan bij nederlandse videos kijken?
Ik ook, maar ik ben niet zo in de nl hits....quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:48 schreef morgane het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die roodharige meid van Hosti eigenlijk.
En ohja, goedemorgeeeen!!
Mmm, veel later dan dat wordt lastig voor mij ivm werk. Neem deel2 mee, dan ga ik in het studielandschap aan de slag tot ik weg moet of jij er bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb om 14.00uur een afspraak met Stijn en moet nog even een uurtje knutselen daarvoor.
Hoe laat spreken wij af? Ik ga zo onderweg naar de Uni Slar
Met zo'n instelling niet nee, knallen en ga ervoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn tentamen morgen gaat zoo niks worden
ik had het graag gedaan, maar ik moest nog bijslapen van dinsdagavondquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:15 schreef Sander het volgende:
[..]
Faal. Ik had nog wel een boze blik van je verwacht toen ik 11:05 binnen kwam
Ik hoorde het al gisterquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het graag gedaan, maar ik moest nog bijslapen van dinsdagavondblijkbaar
Hoe laat/lang ben jij op de uni?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het graag gedaan, maar ik moest nog bijslapen van dinsdagavondblijkbaar
je wijfquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en dat IBies topic, wat heb ik daar gemist?
ik denk kwart over 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe laat/lang ben jij op de uni?
Een hyperventilerende mobloquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en dat IBies topic, wat heb ik daar gemist?
en een chago Pietquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een hyperventilerende moblo.
Oh, kut, we moeten natuurlijk nog kickboksenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk kwart over 12
en dan tot aan kickboksen
Je bent toch geen kloon van die gast die 2x bij een meet is geweest (naam kwijtquote:
neequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van die gast die 2x bij een meet is geweest (naam kwijt), die studeerde en had als vaste inkomstenbron ook poker
.
Valt eigenlijk mee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't met de kupschmerzen?
wat wijs!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Valt eigenlijk mee!
Gister 2 biertjes gedronken, verder de hele avond water & energydrink en dat is eigenlijk best wel chill wakker worden
Moest tappen he, dr waren weinig anderen die konden.. maar ik heb bijna niks gedaan, vooral aan de kant gezeten. Alleen het laatste uurtje toen het heel rustig was, en daarna de bar even gepoetstquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Uitgaan als je vermoed een hersenschudding te hebben?
En wat is er precies gebeurd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef Californium het volgende:
nee nee nee nee neee!!!!! ik drukt op delete ipv enter... nee nee nee nee
een paar artikelen (boeiend) en mijn verslag(quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En wat is er precies gebeurd?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij deze verbied ik jullie te baggeren. Ga dat maar op msn doen ofzo
trashcan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:28 schreef Californium het volgende:
[..]
een paar artikelen (boeiend) en mijn verslag(![]()
![]()
![]()
) gedelete
![]()
Ik drukte op de verkeerde knop
![]()
Dat bedoel ik, is er geen tussenstation zeg maar? Of volledig weg?quote:
heb ik al gekekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, is er geen tussenstation zeg maar? Of volledig weg?
Anders even zoeken naar een recovery programma.. heeft bij mij wel eens gewerkt
Hoop het niet.. handschoenen thuis laten liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan komt er straks vast een storm!
Hoi enzo!quote:
Ik wilde net gaan zeggen dat ik de dvd Huge Tits 2003 ook in mijn bezit heb, maar toen viel me op dat jij het over een andere dvd had.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Hoe vet.. ik vond net een dvd met clips/liedjes.. Huge Hits 2003![]()
Nu staat Blazin' Squad - Crossroads op haha, ernstig ook
Matig, elkaar in de put pratenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het toch al opgegeven dus
Had net een vriendinnetje aan de lijn, (die altijd 8en haalt enzo) en zelfs zij zat al van ja ik heb het boek van de week gelezen maar het komt er maar niet in dan hebben die paar uurtjes nu ook geen zin meer.
Idd, dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matig, elkaar in de put praten. De hardste schreeuwers dat ze niet geleerd hebben of dat ze dingen niet snappen halen vaak de hoogste cijfers.
Dat zijn dan ook de nerds die onder tussen het hardste geleerd hebben. Ik leer nooit en haal het meestal met de haken over de sloot, maar nooit met een hoog cijfer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matig, elkaar in de put praten. De hardste schreeuwers dat ze niet geleerd hebben of dat ze dingen niet snappen halen vaak de hoogste cijfers.
Ik ben zelfs voor m'n HBO-afstudeeropdracht-gesprek (quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Sander het volgende:
Nu is de vraag alleen natuurlijk, kom ik niet overdressed als ik in een pak ga?
Hehe true, true. Morgen dus even een pak scorenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs voor m'n HBO-afstudeeropdracht-gesprek () in pak gegaan, daar was niemand in pak
. Op zich kun je niet overdressed gaan, ze zeggen er dan alleen bij dat je voortaan niet meer in pak hoeft te komen
.
Mja, ik weet dat zij het toch wel haaltquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
idd, ff lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK!kers verdeeld over Gazaconflict
swarmi had 't er laatst over?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ik heb even mama gebeld en een motivatiespeech gekregen.
Stiekem in je kriebelende onderbuik weet je dan dat ie gelijk heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik snap je verantwoordingsgevoel, dat heb ik ook, maar mijn pa zou dan ook verschrikkelijk boos worden als ik een onvoldoende haalde en niet kon zeggen dat ik mijn best had gedaan
Zeker weten, maar daarom heb ik ook altijd alles voldoende voorbereid.. of iig last minute zo hard gewerkt dat ik het haalde.. heb nu 3,5 jaar van m'n studie gehad, en alles in 1x gehaald!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stiekem in je kriebelende onderbuik weet je dan dat ie gelijk heeft.
Dan zit je een niveau te laagquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef LastRequest het volgende:
Zeker weten, maar daarom heb ik ook altijd alles voldoende voorbereid.. of iig last minute zo hard gewerkt dat ik het haalde.. heb nu 3,5 jaar van m'n studie gehad, en alles in 1x gehaald!
Ik zie 't mezelf om een of andere reden toch nog niet zo gauw doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
comazuipen is zó 2008 slimmen wordt het helemaal in 2009
Het niveau ligt idd lager dan ik kan hebben, maar mijn opleiding is gewoon niet op WO-niveau beschikbaar. Ik ben blij dat ik het nu zo gedaan heb, en er heeft zeker genoeg uitdaging in gezeten.. heb gewoon hard/veel gewerkt ervoor, daarbij helpt het ook dat ik het gewoon onwijs leuk vind allemaal.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zit je een niveau te laag. Zonder HBO bashen (zo 2008
), als je echt alles ineens haalt dan word je toch een beetje te weinig uitgedaagd
.
Mjah maar het werkt bij mij best wel als een drukpunt voor de tentamens, als in wat vinden mijn ouders ervan als ik het niet haal, ik wil hen gewoon niet teleurstellen.. Maar dat maakt het dus niet altijd even makkelijk. En ik bedoelde dus meer dat ik daar schijt aan moet krijgen.. Want als ik een beetje om me heen kijk loop ik opzich keurig op schema, tentamens die ik nu niet zou halen zou ik in principe in augustus kunnen doen en dan heb ik ook gewoon het 3e jaar nominaal afgerond.. heb gewoon in 1 jaar mijn P gehaald (wel met 1 her maar goed) vorig jaar 3 vakken van de 10 ofzo niet gehaald, waarvan ik er een nu al wel weer binnen heb en een moet ik het cijfer nog van krijgen.. Naja en tot nu toe dan 1 vak niet gehaald en dees van morgen dan wssquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik snap je verantwoordingsgevoel, dat heb ik ook, maar mijn pa zou dan ook verschrikkelijk boos worden als ik een onvoldoende haalde en niet kon zeggen dat ik mijn best had gedaan
Hoe zit het dan als je alles op de uni haalt met >7quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zit je een niveau te laag. Zonder HBO bashen (zo 2008
), als je echt alles ineens haalt dan word je toch een beetje te weinig uitgedaagd
.
Dan ben je gewoon erg goed, hoger kan nou eenmaal nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe zit het dan als je alles op de uni haalt met >7
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef LastRequest het volgende:
Er zijn vast mensen die Evert ten Napel kennen en op de hoogte zijn van voetbal.. ik vind het zonder die informatie al grappig
(is een heel kort filmpje jongens)
Ik snap er ook niks vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
Ik vind dat wel een raar verhaal.... Hij wil het geld voor zichzelf houden? maar de rekening stond toch op jouw naamdat moet jij toch toestemming geven ofzo?
Ik vind dat zo raar, dat hebben ze bij m'n zusje ook wel eens gezegd. Ik snap dat ook niet hoor, waarom zou je bepaalde tentamens expres niet maken omdat het te zwaar is oid.. Ik ga er van uit dat het mogelijk is, anders zou het niet zo ingedeeld zijn, dan kost het gewoon heel hard werken I guess.. Ik zou dat iig ook geen goede reden vindenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat trouwens ook zo is, veel studiegenoten van mij maken op aanraden van de studieadviseur bepaalde tentamens niet nu in deze periode, omdat het soms ook qua tijd dan niet in te plannen is..
Maar dat zijn dan van die dingen die ik mijn ouders waarschijnlijk niet uitgelegd krijg.
Mja meer omdat we dan ook nog met herkansingen zitten.. Als ik 17 december geen strafrecht herkansing had gehad, had ik mijn mondeling dus in december ingepland.. En dan had ik nu gewoon voldoende tijd gehad om te leren enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar, dat hebben ze bij m'n zusje ook wel eens gezegd. Ik snap dat ook niet hoor, waarom zou je bepaalde tentamens expres niet maken omdat het te zwaar is oid.. Ik ga er van uit dat het mogelijk is, anders zou het niet zo ingedeeld zijn, dan kost het gewoon heel hard werken I guess.. Ik zou dat iig ook geen goede reden vinden
nee de rekening is vlak voor mn 18e op zijn naam gezet ''omdat dit makkelijker wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
Ik vind dat wel een raar verhaal.... Hij wil het geld voor zichzelf houden? maar de rekening stond toch op jouw naamdat moet jij toch toestemming geven ofzo?
quote:
Ja ik, maar eerst bowlen in olroundquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Papi.Chulo het volgende:
wie gaat er allemaal uit dit weekend @ nimmaa![]()
![]()
![]()
Wat ben je ook een schatje hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
dat was toch ook min of meer een paint
Vuile oefenaar!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik, maar eerst bowlen in olround.
Ja het is een secret party, moest wel lachen toen ze met 't idee bowlen kwamenquote:
ik heb al weekend vanaf kwart over 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Papi.Chulo het volgende:
wie gaat er allemaal uit dit weekend @ nimmaa![]()
![]()
![]()
Iemand die ook mee is geweest naar Sziget.quote:
Dat ligt er maar net aan. Sommige deposito's geven een lager percentage dan reguliere banken op een normale, vrij opneembare spaarrekening. Kwestie van research, maar als je dat niet doet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met vastzetten krijg je altijd een hoger percentage.
nou gelukkig maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:45 schreef yvonne het volgende:
Maar gelukkig ben ik vanavond na 22 uur weer thuis om het hele rijtje slotjes en zeker degeen die nu nog openen op m'n gemak lang te bannen.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het fijne er niet van weet, en dat ik er dus geen goed onderbouwd oordeel over kan vellen op dit momentquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie wat is jouw visie op al dat israel palestina gedoe ?
Haha dat had ik van de week ook! Echt wtfquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef morgane het volgende:
Hmm ik heb net de prullenbak van mn laptop geleegd en nu is het icoontje pleite, er staat alleen nog 'prullenbak'
Edit: F5 doet wonderen, daar issie weer!![]()
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef morgane het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit geweten dat ik mn bureaublad ook kon refreshen, ik deed gewoon maar watzo leer je nog eens iets op een loze donderdagmiddag.
zou helemaal niet vervelend zijn, jij bent toch die kut mylove kloon? van mij krijg je iig weer een kansquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef -RockYourBody- het volgende:
WTF is up met die stoplichten bij de uni ... ze doen niet tik tik ... al enkele dagen al niet meer ... het zou een ramp zijn als ik doodgereden werd. You aint got to tell me why I am sick cause I know why.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou helemaal niet vervelend zijn, jij bent toch die kut mylove kloon? van mij krijg je iig weer een kansdus ik zal mn post ff aanpassen
regenboogjaschickie?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
... weet serieus niet meer wie jiij bent, de enigste die mijn is bijgebleven is uit dit topic is the girl with the gorgeous eyes.
Welke zooi heb jij gehad en belangrijker, waar heb je het gehaald?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
... weet serieus niet meer wie jiij bent, de enigste die mijn is bijgebleven is uit dit topic is the girl with the gorgeous eyes.
Sorry, ben niet zo bekend in die scene.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef morgane het volgende:
Ik bedoelde meer dat Swarma en delicious niet echt samengaat...Swarmaine lijkt me beter.
En Sebastiaan, valt ook in dezelfde categorie ofniet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde Wie is de mol niet gaan kijken naar aanleiding van een topic in KLB, ik dacht al geen bekende mensen.. MaarDennis Storm
doet mee
had t gelezen jaquote:
Hey nerdje, wel een beetje bijblijven hequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef morgane het volgende:
Haha vet! Had er nog nooit van gehoord, maar ben erg benieuwd. Meteen ff lid geworden van hun Twitter.
Nee, het vult elkaar aan aangezien FOK! geen enkele journalistieke waarde heeft. Hoe groot die waarde van GS is valt te bediscussiëren, maar hij is er iig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moeten wij als rasechte fokkers geenstijl niet boycoten?
Die 50.000 halen ze wel, maar of ze dan ook wat te brengen hebben is vraag 2. De leden zijn gewend overal tegenaan te schoppen, dus dat kan tegen ze werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
ben wel benieuwd hoe ver ze t schoppen
Neeh, heb zin in een filmquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie is de mol kijken Morgane!
Talladega nights begint net, is volgens mij wel vet.. met Will Ferrellquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef morgane het volgende:
Ik ben er weg van, Freaky Friday kijkenof weet iemand nog een betere film die zo komt?
Zit je trouwens nou weer te soppen voor een vent die je niet kan krijgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zou ik IBies ook voor Dennis kunnen gebruiken
Volgens mij vind jij een deurklink nog geilquote:
damn, stel je nu een deurklink boven mij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij een deurklink nog geil.
Ja klopt, de zus van Mark Ronson.. Samanthaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:08 schreef morgane het volgende:
Hihi Freaky Friday is echt leuk!! Knap meisje ook, Lindsay LohanBlijkt volgens Google verkering te hebben met een vrouw
![]()
Dat is het toffe eraanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja klopt, de zus van Mark Ronson.. Samantha
Ik heb Wie is de Mol op de achtergrond aan staan he.. maar vinden jullie het nou niet fucking irritant dat je zelf niet weet wie het is? Zo zou ik echt niet wekenlang een programma kunnen kijken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |