Haha tof! Van BNN kreeg ik de laatste keer volgens mij een ballonquote:Op woensdag 17 september 2008 08:37 schreef Slarioux het volgende:
Ik zei dus: Ik heb van T-Mobile ook weer het meest nuttige verjaardagscadeau ooit gekregen.. een felroze tafelkleed
Vorig jaar kreeg ik zo'n sticker met 'Feest!' eropquote:Op woensdag 17 september 2008 08:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha tof! Van BNN kreeg ik de laatste keer volgens mij een ballon
Ik heb al 1 kaartje binnen, de rest gaat ws. bij mijn moeder aankomen, want niemand heeft mijn adresquote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Nielez het volgende:t enige wat ik krijg (buiten kadotjes van vrienden en familie) is een kaartje van de basketbalvereniging
Maargoed, als t een felroze tafelkleed was zou ik ook passen
Toen BNN bijna over de kop ging ben ik lid geworden, vind het af en toe namelijk wel mooie programma's.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:48 schreef Nielez het volgende:
Ah bah, k heb mn koffie te sterk gemaakt.
Wist niet dat t mogelijk was.
@Sla+LR.
Moet je daar lid voor zijn ofzo, zo ja, waarom zijn jullie lid van BNN?
Ik niet snap.
Ik zit vanavond in Touché, mijn lieferlingscafé in Arnhem. Mn moeder komt gewoon daar heenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef Nielez het volgende:
Haha ja ook zoiets, maar vier je je verjaardag ook bij je moeder of niet? K neem aan dat de familie niet allemaal naar je kamer zal komen.
Ik kijk nog ff, geen slaapplek dus ff zien wat ik doequote:Trouwens, ga je morgen mee uit? Volgensmij was t weer naar de El Sombrero.
K kan lekker bij Jasper blijven pitten.
die heeft de vorige bewoner van ons huis ook gekregen.. dus wij hebben er ook eenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:37 schreef Slarioux het volgende:
Ik zei dus: Ik heb van T-Mobile ook weer het meest nuttige verjaardagscadeau ooit gekregen.. een felroze tafelkleed
Ik zal eens smsen, moet toch weer es wat afspreken. Ms. heeft Hille nog een plekje, daar heb ik tijdens de intro ook geslapen. Weet ik alleen niet of ze uitgaatquote:Op woensdag 17 september 2008 08:58 schreef Nielez het volgende:
Je kunt altijd wel een slaapplek regelen of niet?
Misschien heeft Laura nog een plekje vrij.
Ik heb hem in de prullenbak gegooid... ik heb geen tafelquote:Op woensdag 17 september 2008 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die heeft de vorige bewoner van ons huis ook gekregen.. dus wij hebben er ook een
Ik zag haar maandag in het sportcentrum.. ik heb besloten dat we een x een woensdagavond naar de Dollars gaan, dat is gezelligquote:Op woensdag 17 september 2008 09:03 schreef Nielez het volgende:
Die hebk ook al n tijdje niet gezien. Misschien wel leuk, 2 weken geleden gingen er ook n aantal taalwetenschapen mee. Incl Anne enzo. Was gezellig.
Ik had opeens ook geen internet meer gisteravondquote:Op woensdag 17 september 2008 06:11 schreef Nielez het volgende:
Goedemorgen.
Teh Interwebz deed raar gisteren, was it just me?
Ze waren alvast begonnenquote:UPC voert op 16, 17 en 18 september tussen 1.00 en 6.00 uur ‘s nachts verbeteringen door in haar netwerk. Gedurende de werkzaamheden die hiervoor moeten worden uitgevoerd, kunnen klanten in diverse regio’s in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland en Flevoland tijdelijk geen gebruik maken van hun vaste telefoonverbinding van UPC.
Yashi heeft een barrière doorbroken.quote:Top 10 Posters
1 Yashaaaaa - 10021
2 swarmahoer - 8153
3 PietjePuk007 - 6421
4 Mikkie - 6021
5 Cocktailprikker - 3530
6 Hertog_Martin - 2967
7 LastRequest - 2751
8 Houniet - 2396
9 Californium - 1598
10 Dupje - 1068
Forum Opties | |