Dat ligt er maar net aan. Sommige deposito's geven een lager percentage dan reguliere banken op een normale, vrij opneembare spaarrekening. Kwestie van research, maar als je dat niet doet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met vastzetten krijg je altijd een hoger percentage.
nou gelukkig maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:45 schreef yvonne het volgende:
Maar gelukkig ben ik vanavond na 22 uur weer thuis om het hele rijtje slotjes en zeker degeen die nu nog openen op m'n gemak lang te bannen.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het fijne er niet van weet, en dat ik er dus geen goed onderbouwd oordeel over kan vellen op dit momentquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie wat is jouw visie op al dat israel palestina gedoe ?
Haha dat had ik van de week ook! Echt wtfquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef morgane het volgende:
Hmm ik heb net de prullenbak van mn laptop geleegd en nu is het icoontje pleite, er staat alleen nog 'prullenbak'
Edit: F5 doet wonderen, daar issie weer!![]()
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef morgane het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit geweten dat ik mn bureaublad ook kon refreshen, ik deed gewoon maar watzo leer je nog eens iets op een loze donderdagmiddag.
zou helemaal niet vervelend zijn, jij bent toch die kut mylove kloon? van mij krijg je iig weer een kansquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef -RockYourBody- het volgende:
WTF is up met die stoplichten bij de uni ... ze doen niet tik tik ... al enkele dagen al niet meer ... het zou een ramp zijn als ik doodgereden werd. You aint got to tell me why I am sick cause I know why.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |