Tis een topic van -Sandstorm- aka de_boswachter.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
haahahahahahaha
wie heeft die hele slet/beurs topic reeks eigelijk gestart? berust het op waarheid? of is het een hoax
Sanderrrrr toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
haahahahahahaha
wie heeft die hele slet/beurs topic reeks eigelijk gestart? berust het op waarheid? of is het een hoax
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis een topic van -Sandstorm- aka de_boswachter.
is dat neit die ene djquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis een topic van -Sandstorm- aka de_boswachter.
Het is dus allemaal 100% waar.
Euhm, ik werk, probeer het ook eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef Pakspul het volgende:
Yeah right pas om 22 uur alsof je iets in de tussentijd iets van een sociaal leven hebt
QFT!quote:
zinvolle toevoeging aan dit topicquote:
Dit is iets voor de Rijdende Rechter!quote:
Werken is voor burgersquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, ik werk, probeer het ook eens
Ingelikte inlikker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zinvolle toevoeging aan dit topic
Wel je peeskamertje schoon achterlaten hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, ik werk, probeer het ook eens
WTF, ben je moderatorquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zinvolle toevoeging aan dit topic
Niet eens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Zozo, jij hebt ook opgelet tijdens de les Nederlands?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Vroeger zou ik hier aan meegedaan hebben. Maar een kwaliteitsuser als ik nu ben zou dat nooit doen.
Meneer de Duitser, kijk daar eens achter de boekenkast! Daar hoor ik steeds van die rare geluidenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
HEEJ CITROENSJAP BEN JE EEN KLOON VAN APPELSJAP DIE GEBANNED IS![]()
Probeer je niet een beetje te hard?quote:
Ja, stom he? Na de 120.000ste user ben ik ermee gestopt om bij te houden wie wiens kloon wasquote:
Hulp nodig?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef Adelante het volgende:
ik doe alleen de slotjes en het noten, bannen mag TS doen
die van mij was extreem kakquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef jogy het volgende:
Voor 5 euro per topic, 10 euro voor een extreem kuttopic verwijder ik ze wel voor 22 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |