Hoop het niet.. handschoenen thuis laten liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan komt er straks vast een storm!
Hoi enzo!quote:
Ik wilde net gaan zeggen dat ik de dvd Huge Tits 2003 ook in mijn bezit heb, maar toen viel me op dat jij het over een andere dvd had.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Hoe vet.. ik vond net een dvd met clips/liedjes.. Huge Hits 2003![]()
Nu staat Blazin' Squad - Crossroads op haha, ernstig ook
Matig, elkaar in de put pratenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het toch al opgegeven dus
Had net een vriendinnetje aan de lijn, (die altijd 8en haalt enzo) en zelfs zij zat al van ja ik heb het boek van de week gelezen maar het komt er maar niet in dan hebben die paar uurtjes nu ook geen zin meer.
Idd, dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matig, elkaar in de put praten. De hardste schreeuwers dat ze niet geleerd hebben of dat ze dingen niet snappen halen vaak de hoogste cijfers.
Dat zijn dan ook de nerds die onder tussen het hardste geleerd hebben. Ik leer nooit en haal het meestal met de haken over de sloot, maar nooit met een hoog cijfer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matig, elkaar in de put praten. De hardste schreeuwers dat ze niet geleerd hebben of dat ze dingen niet snappen halen vaak de hoogste cijfers.
Ik ben zelfs voor m'n HBO-afstudeeropdracht-gesprek (quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Sander het volgende:
Nu is de vraag alleen natuurlijk, kom ik niet overdressed als ik in een pak ga?
Hehe true, true. Morgen dus even een pak scorenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs voor m'n HBO-afstudeeropdracht-gesprek () in pak gegaan, daar was niemand in pak
. Op zich kun je niet overdressed gaan, ze zeggen er dan alleen bij dat je voortaan niet meer in pak hoeft te komen
.
Mja, ik weet dat zij het toch wel haaltquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
idd, ff lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK!kers verdeeld over Gazaconflict
swarmi had 't er laatst over?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ik heb even mama gebeld en een motivatiespeech gekregen.
Stiekem in je kriebelende onderbuik weet je dan dat ie gelijk heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik snap je verantwoordingsgevoel, dat heb ik ook, maar mijn pa zou dan ook verschrikkelijk boos worden als ik een onvoldoende haalde en niet kon zeggen dat ik mijn best had gedaan
Zeker weten, maar daarom heb ik ook altijd alles voldoende voorbereid.. of iig last minute zo hard gewerkt dat ik het haalde.. heb nu 3,5 jaar van m'n studie gehad, en alles in 1x gehaald!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stiekem in je kriebelende onderbuik weet je dan dat ie gelijk heeft.
Dan zit je een niveau te laagquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef LastRequest het volgende:
Zeker weten, maar daarom heb ik ook altijd alles voldoende voorbereid.. of iig last minute zo hard gewerkt dat ik het haalde.. heb nu 3,5 jaar van m'n studie gehad, en alles in 1x gehaald!
Ik zie 't mezelf om een of andere reden toch nog niet zo gauw doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
comazuipen is zó 2008 slimmen wordt het helemaal in 2009
Het niveau ligt idd lager dan ik kan hebben, maar mijn opleiding is gewoon niet op WO-niveau beschikbaar. Ik ben blij dat ik het nu zo gedaan heb, en er heeft zeker genoeg uitdaging in gezeten.. heb gewoon hard/veel gewerkt ervoor, daarbij helpt het ook dat ik het gewoon onwijs leuk vind allemaal.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zit je een niveau te laag. Zonder HBO bashen (zo 2008
), als je echt alles ineens haalt dan word je toch een beetje te weinig uitgedaagd
.
Mjah maar het werkt bij mij best wel als een drukpunt voor de tentamens, als in wat vinden mijn ouders ervan als ik het niet haal, ik wil hen gewoon niet teleurstellen.. Maar dat maakt het dus niet altijd even makkelijk. En ik bedoelde dus meer dat ik daar schijt aan moet krijgen.. Want als ik een beetje om me heen kijk loop ik opzich keurig op schema, tentamens die ik nu niet zou halen zou ik in principe in augustus kunnen doen en dan heb ik ook gewoon het 3e jaar nominaal afgerond.. heb gewoon in 1 jaar mijn P gehaald (wel met 1 her maar goed) vorig jaar 3 vakken van de 10 ofzo niet gehaald, waarvan ik er een nu al wel weer binnen heb en een moet ik het cijfer nog van krijgen.. Naja en tot nu toe dan 1 vak niet gehaald en dees van morgen dan wssquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik snap je verantwoordingsgevoel, dat heb ik ook, maar mijn pa zou dan ook verschrikkelijk boos worden als ik een onvoldoende haalde en niet kon zeggen dat ik mijn best had gedaan
Hoe zit het dan als je alles op de uni haalt met >7quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zit je een niveau te laag. Zonder HBO bashen (zo 2008
), als je echt alles ineens haalt dan word je toch een beetje te weinig uitgedaagd
.
Dan ben je gewoon erg goed, hoger kan nou eenmaal nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe zit het dan als je alles op de uni haalt met >7
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef LastRequest het volgende:
Er zijn vast mensen die Evert ten Napel kennen en op de hoogte zijn van voetbal.. ik vind het zonder die informatie al grappig
(is een heel kort filmpje jongens)
Ik snap er ook niks vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
Ik vind dat wel een raar verhaal.... Hij wil het geld voor zichzelf houden? maar de rekening stond toch op jouw naamdat moet jij toch toestemming geven ofzo?
Ik vind dat zo raar, dat hebben ze bij m'n zusje ook wel eens gezegd. Ik snap dat ook niet hoor, waarom zou je bepaalde tentamens expres niet maken omdat het te zwaar is oid.. Ik ga er van uit dat het mogelijk is, anders zou het niet zo ingedeeld zijn, dan kost het gewoon heel hard werken I guess.. Ik zou dat iig ook geen goede reden vindenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat trouwens ook zo is, veel studiegenoten van mij maken op aanraden van de studieadviseur bepaalde tentamens niet nu in deze periode, omdat het soms ook qua tijd dan niet in te plannen is..
Maar dat zijn dan van die dingen die ik mijn ouders waarschijnlijk niet uitgelegd krijg.
Mja meer omdat we dan ook nog met herkansingen zitten.. Als ik 17 december geen strafrecht herkansing had gehad, had ik mijn mondeling dus in december ingepland.. En dan had ik nu gewoon voldoende tijd gehad om te leren enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar, dat hebben ze bij m'n zusje ook wel eens gezegd. Ik snap dat ook niet hoor, waarom zou je bepaalde tentamens expres niet maken omdat het te zwaar is oid.. Ik ga er van uit dat het mogelijk is, anders zou het niet zo ingedeeld zijn, dan kost het gewoon heel hard werken I guess.. Ik zou dat iig ook geen goede reden vinden
nee de rekening is vlak voor mn 18e op zijn naam gezet ''omdat dit makkelijker wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
Ik vind dat wel een raar verhaal.... Hij wil het geld voor zichzelf houden? maar de rekening stond toch op jouw naamdat moet jij toch toestemming geven ofzo?
quote:
Ja ik, maar eerst bowlen in olroundquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Papi.Chulo het volgende:
wie gaat er allemaal uit dit weekend @ nimmaa![]()
![]()
![]()
Wat ben je ook een schatje hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
dat was toch ook min of meer een paint
Vuile oefenaar!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik, maar eerst bowlen in olround.
Ja het is een secret party, moest wel lachen toen ze met 't idee bowlen kwamenquote:
ik heb al weekend vanaf kwart over 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Papi.Chulo het volgende:
wie gaat er allemaal uit dit weekend @ nimmaa![]()
![]()
![]()
Iemand die ook mee is geweest naar Sziget.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |