Hoop het niet.. handschoenen thuis laten liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan komt er straks vast een storm!
Hoi enzo!quote:
Ik wilde net gaan zeggen dat ik de dvd Huge Tits 2003 ook in mijn bezit heb, maar toen viel me op dat jij het over een andere dvd had.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Hoe vet.. ik vond net een dvd met clips/liedjes.. Huge Hits 2003![]()
Nu staat Blazin' Squad - Crossroads op haha, ernstig ook
Matig, elkaar in de put pratenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het toch al opgegeven dus
Had net een vriendinnetje aan de lijn, (die altijd 8en haalt enzo) en zelfs zij zat al van ja ik heb het boek van de week gelezen maar het komt er maar niet in dan hebben die paar uurtjes nu ook geen zin meer.
Idd, dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matig, elkaar in de put praten. De hardste schreeuwers dat ze niet geleerd hebben of dat ze dingen niet snappen halen vaak de hoogste cijfers.
Dat zijn dan ook de nerds die onder tussen het hardste geleerd hebben. Ik leer nooit en haal het meestal met de haken over de sloot, maar nooit met een hoog cijfer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matig, elkaar in de put praten. De hardste schreeuwers dat ze niet geleerd hebben of dat ze dingen niet snappen halen vaak de hoogste cijfers.
Ik ben zelfs voor m'n HBO-afstudeeropdracht-gesprek (quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Sander het volgende:
Nu is de vraag alleen natuurlijk, kom ik niet overdressed als ik in een pak ga?
Hehe true, true. Morgen dus even een pak scorenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs voor m'n HBO-afstudeeropdracht-gesprek () in pak gegaan, daar was niemand in pak
. Op zich kun je niet overdressed gaan, ze zeggen er dan alleen bij dat je voortaan niet meer in pak hoeft te komen
.
Mja, ik weet dat zij het toch wel haaltquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
idd, ff lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK!kers verdeeld over Gazaconflict
swarmi had 't er laatst over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |