Mja meer omdat we dan ook nog met herkansingen zitten.. Als ik 17 december geen strafrecht herkansing had gehad, had ik mijn mondeling dus in december ingepland.. En dan had ik nu gewoon voldoende tijd gehad om te leren enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar, dat hebben ze bij m'n zusje ook wel eens gezegd. Ik snap dat ook niet hoor, waarom zou je bepaalde tentamens expres niet maken omdat het te zwaar is oid.. Ik ga er van uit dat het mogelijk is, anders zou het niet zo ingedeeld zijn, dan kost het gewoon heel hard werken I guess.. Ik zou dat iig ook geen goede reden vinden
nee de rekening is vlak voor mn 18e op zijn naam gezet ''omdat dit makkelijker wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
Ik vind dat wel een raar verhaal.... Hij wil het geld voor zichzelf houden? maar de rekening stond toch op jouw naamdat moet jij toch toestemming geven ofzo?
quote:
Ja ik, maar eerst bowlen in olroundquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Papi.Chulo het volgende:
wie gaat er allemaal uit dit weekend @ nimmaa![]()
![]()
![]()
Wat ben je ook een schatje hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
dat was toch ook min of meer een paint
Vuile oefenaar!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik, maar eerst bowlen in olround.
Ja het is een secret party, moest wel lachen toen ze met 't idee bowlen kwamenquote:
ik heb al weekend vanaf kwart over 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Papi.Chulo het volgende:
wie gaat er allemaal uit dit weekend @ nimmaa![]()
![]()
![]()
Iemand die ook mee is geweest naar Sziget.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |