abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64810562
Zo, ik heb even mama gebeld en een motivatiespeech gekregen.
pi_64810581
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ik heb even mama gebeld en een motivatiespeech gekregen.
, nog ff een grapske en je kan aan 't werk.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_64810721
Mjah ik heb nog steeds niet het gevoel dat het iets gaat helpen maar dan heb ik dr iig alvast voorbereid. en dan zegt ze weer zo lief van ja je kan niet meer doen dan je best, dus ik zei nu zo van ja maar op het moment heb ik niet het gevoel dat ik mijn best gedaan heb.. En toen zei ze van dan ga je nu een rondje lopen (wat hebben die mensen tch altijd met frisse lucht) en ga je daarna nog leren tot etenstijd, dan haal je lekker een frietje, en ga je vanavond nog leren. En dan heb je geleerd en dan dus je best gedaan..

Mama's
Zo werkt het in principe niet echt helemaal maar goed

En ik moet echt er schijt aan gaan krijgen wat mijn ouders vinden , maar aan de andere kant zij betalen mijn studie dus vandaar dat ik zo'n verantwoordingsgevoel blijf houden.
pi_64810932
Je moeder houd je de hand boven 't hoofd en dan moet je er schijt aan krijgen , die discussie gaan we nu maar niet voeren .
pi_64811027
Haha ik snap je verantwoordingsgevoel, dat heb ik ook, maar mijn pa zou dan ook verschrikkelijk boos worden als ik een onvoldoende haalde en niet kon zeggen dat ik mijn best had gedaan
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_64811102
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik snap je verantwoordingsgevoel, dat heb ik ook, maar mijn pa zou dan ook verschrikkelijk boos worden als ik een onvoldoende haalde en niet kon zeggen dat ik mijn best had gedaan
Stiekem in je kriebelende onderbuik weet je dan dat ie gelijk heeft .
pi_64811246
naja niet stiekem t is gewoon zo, als je dr niks voor hebt gedaan weet je niet of je sowieso gefaald zou hebben
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_64811408
comazuipen is zó 2008 slimmen wordt het helemaal in 2009

swarma spam hoer
pi_64811427
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Stiekem in je kriebelende onderbuik weet je dan dat ie gelijk heeft .
Zeker weten, maar daarom heb ik ook altijd alles voldoende voorbereid.. of iig last minute zo hard gewerkt dat ik het haalde.. heb nu 3,5 jaar van m'n studie gehad, en alles in 1x gehaald!
pi_64811497
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef LastRequest het volgende:
Zeker weten, maar daarom heb ik ook altijd alles voldoende voorbereid.. of iig last minute zo hard gewerkt dat ik het haalde.. heb nu 3,5 jaar van m'n studie gehad, en alles in 1x gehaald!
Dan zit je een niveau te laag . Zonder HBO bashen (zo 2008 ), als je echt alles ineens haalt dan word je toch een beetje te weinig uitgedaagd .
pi_64811568
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
comazuipen is zó 2008 slimmen wordt het helemaal in 2009

Ik zie 't mezelf om een of andere reden toch nog niet zo gauw doen .
pi_64811583
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dan zit je een niveau te laag . Zonder HBO bashen (zo 2008 ), als je echt alles ineens haalt dan word je toch een beetje te weinig uitgedaagd .
Het niveau ligt idd lager dan ik kan hebben, maar mijn opleiding is gewoon niet op WO-niveau beschikbaar. Ik ben blij dat ik het nu zo gedaan heb, en er heeft zeker genoeg uitdaging in gezeten.. heb gewoon hard/veel gewerkt ervoor, daarbij helpt het ook dat ik het gewoon onwijs leuk vind allemaal.
pi_64811724
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef LastRequest het volgende:
Mjah maar het werkt bij mij best wel als een drukpunt voor de tentamens, als in wat vinden mijn ouders ervan als ik het niet haal, ik wil hen gewoon niet teleurstellen.. Maar dat maakt het dus niet altijd even makkelijk. En ik bedoelde dus meer dat ik daar schijt aan moet krijgen.. Want als ik een beetje om me heen kijk loop ik opzich keurig op schema, tentamens die ik nu niet zou halen zou ik in principe in augustus kunnen doen en dan heb ik ook gewoon het 3e jaar nominaal afgerond.. heb gewoon in 1 jaar mijn P gehaald (wel met 1 her maar goed) vorig jaar 3 vakken van de 10 ofzo niet gehaald, waarvan ik er een nu al wel weer binnen heb en een moet ik het cijfer nog van krijgen.. Naja en tot nu toe dan 1 vak niet gehaald en dees van morgen dan wss (voor die andere twee heb ik wel geleerd dus ik blijf hopen dat ik die gewoon heb)

en ik zit nu eigenlijk te denken dat ik nu voor economie ga stoppen met leren en dat ik me nu kapot ga leren voor het tentamen van volgende week vrijdag, want die is ook echt major groot en belangrijk.

Want ik heb ook nog het hele buitenlandverhaal als extra drukpunt. Dus daar moet ik binnenkort toch maar eens wat meer duidelijkheid voor gaan vragen.
pi_64811773
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Hoe zit het dan als je alles op de uni haalt met >7
pi_64811837
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe zit het dan als je alles op de uni haalt met >7
Dan ben je gewoon erg goed, hoger kan nou eenmaal niet .
pi_64811931
vraagje, miss dat pietje antwoord weet anders moet ik een topic openen

hoe weet de belasting hoeveel je geschonken krijgt van je ouders?

alimentatie valt niet onder schenken, (neem ik aan ?!) dus als ik boven die schenkingsgrens zit kan ik dat dan als alimentatie laten overboeken?

mijn slimme pa heeft namelijk MIJN!!!! spaarrekening op zijn naam laten zetten, met mijn fucking geld en ik wil het terug zonder extra kosten (hij gaat t toch niet betalen anders gok ik)

laatste optie is dat ie alles pint en dan cash geeft maar dan moet ik het niet allemaal tegelijk storten lijkt me anders vind mijn bank dat weer raar
swarma spam hoer
pi_64812086
Wtf , je bent toch ouder dan 18, hoe kan je pa dan uberhaupt jouw rekening zonder toestemming overschrijven...? Verder omschrijf je 't allemaal wel heul kort, als in ik snap er geen snars van. Alimentatie krijgt je moeder dan toch, en niet jij?

Open er maar een topic over, maar dan wel een stuk uitgebreider .
pi_64812299
Er zijn vast mensen die Evert ten Napel kennen en op de hoogte zijn van voetbal.. ik vind het zonder die informatie al grappig

(is een heel kort filmpje jongens )
pi_64812309
alimentatie krijg ik ipv mijn moeder, en ik stort het weer door ''dan leer ik met geld om gaan''
toen ik 18 werd die spaarrekening opgeheven en heeft mn pa blijkbaar een nieuwe geopend onder zijn naam
swarma spam hoer
pi_64812334
Wat trouwens ook zo is, veel studiegenoten van mij maken op aanraden van de studieadviseur bepaalde tentamens niet nu in deze periode, omdat het soms ook qua tijd dan niet in te plannen is..
Maar dat zijn dan van die dingen die ik mijn ouders waarschijnlijk niet uitgelegd krijg.

Net zoals net aan de telefoon, ik zeg zo ik heb er gewoon te weinig tijd voor, dan zegt mama: Ja je hebt twee en halve dag. Maar het zijn geen proefwerken zoals op de middelbare school, dat je een avond van te voren begon en dat je dan een 8 haalde ofzo,
pi_64812395
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef LastRequest het volgende:
Er zijn vast mensen die Evert ten Napel kennen en op de hoogte zijn van voetbal.. ik vind het zonder die informatie al grappig

(is een heel kort filmpje jongens )
!
pi_64812534
Ik vind dat wel een raar verhaal.... Hij wil het geld voor zichzelf houden? maar de rekening stond toch op jouw naam dat moet jij toch toestemming geven ofzo?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_64812625
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
Ik vind dat wel een raar verhaal.... Hij wil het geld voor zichzelf houden? maar de rekening stond toch op jouw naam dat moet jij toch toestemming geven ofzo?
Ik snap er ook niks van .
pi_64812665
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat trouwens ook zo is, veel studiegenoten van mij maken op aanraden van de studieadviseur bepaalde tentamens niet nu in deze periode, omdat het soms ook qua tijd dan niet in te plannen is..
Maar dat zijn dan van die dingen die ik mijn ouders waarschijnlijk niet uitgelegd krijg.
Ik vind dat zo raar, dat hebben ze bij m'n zusje ook wel eens gezegd. Ik snap dat ook niet hoor, waarom zou je bepaalde tentamens expres niet maken omdat het te zwaar is oid.. Ik ga er van uit dat het mogelijk is, anders zou het niet zo ingedeeld zijn, dan kost het gewoon heel hard werken I guess.. Ik zou dat iig ook geen goede reden vinden
pi_64812684
Download je Coldplay live viva la vida tour 2008, beginnen ze met andre rieu .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')