dat gourmetten kun je ook vergetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, correctie, jij bent stom!
Ik eis Rene! ReneRene
Hoezo, dat huis is net zo goed vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat gourmetten kun je ook vergeten
Geeft niet, Dupje verdient wel wat meer aandachtquote:
Drinkt hij alweer dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geeft niet, Dupje verdient wel wat meer aandacht
En Hosti bij jou is het zeer waarschijnlijk gewoon een kater ja
Ow.. okee...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geeft niet, Dupje verdient wel wat meer aandacht
En Hosti bij jou is het zeer waarschijnlijk gewoon een kater ja
Trouwens jij bent natuurlijk ook gewoon op je bek gegaan, dus zou eigenlijk best kunnen..quote:
quote:
quote:geregistreerd op: woensdag 7 januari 2009 @ 11:15
doe datquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo, dat huis is net zo goed vanRene
En anders ga ik wel ergens lekker met IB eten ofzo
Ik ben out geweest als ik mijn maat mag geloven, heb al drie dagen niet fatsoenlijk geslapen van allemaal die klote pijntjes en ik heb nog steeds hoofdpijn... dus tja... misschien wel ja...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Trouwens jij bent natuurlijk ook gewoon op je bek gegaan, dus zou eigenlijk best kunnen..
Dan sowieso denk ik eigenlijk... goeie reden om op bed te blijven liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben out geweest als ik mijn maat mag geloven, heb al drie dagen niet fatsoenlijk geslapen van allemaal die klote pijntjes en ik heb nog steeds hoofdpijn... dus tja... misschien wel ja...
Mwah, krijg ik vast geen blijvende hersenschade van... Dat heeft die alcohol al gedaan, dus slechter wordt het toch nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan sowieso denk ik eigenlijk... goeie reden om op bed te blijven liggen
Maar eigenlijk mag je dan ook niet computeren/tv kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |