Idd gewoon kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee
Ik ben er zo een die dat vet interessant vindt
Ik zag het alleen op een foto na de operatie, dus het viel best meequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oke, wel boeiend enzo, maar je klauw die open ligt lijk me minder
Hoe voelt het allemaal aan?
Mja, tijdens de operatie mocht ik toch niet kijken helaas...quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Idd gewoon kijken.Toen ze mijn vinger weer aan elkaar hebben gezet heb ik stiekem ook meegekeken. Bizar om te zien zulke dingen.
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
TT: Nijmegen #322 - Waar Dupje weer genaaid is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
TT: Nijmegen #322 - Waar Dupje weer genaaid is.
Eigenlijk ben je zielig 't leukst, is 't iig echtquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes ik dacht dat er niet zoveel aan de hand was toen ik van het weekend m'n hoofd tegen de auto stootte () maar volgens mij heb ik toch echt een lichte hersenschudding.. zware koppijn telkens en misselijk, en het wordt alleen maar erger omdat ik geen tijd heb om rust te nemen
Als je net voor die 4 dagen net kneiterhard je hoofd hebt gestoten, tsjaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Dus als je al 4 dagen lang hoofdpijn en misselijk bent, kan dat duiden op een hersenschudding? Hmmm,....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |