Sentimenteel mokkelquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ib en Yashi zijn zooooooooooo schattig!!!
Is dit je broer of ben je nu wel goed ingelogd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Whehe, deel 321... De laatste reactie van mij in het Nijmegen-topic was in deel 24, begin vorig jaar..
Aantal Nijmeegse Fok!ers ineens explosief gestegen ofzo?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:37 schreef IrishBastard het volgende:
Moblo is ook thuis, dus ik ga ook maar pitten
quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:47 schreef TheVotary het volgende:
Slapen is overrated imo.![]()
lekker zwemmen
![]()
[ afbeelding ]
ff het topic in de gate houden, hij werkt niet altijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ook maar eens UT gedownload, kom wel niet op die fok server
Je hebt de joden, aangeduid als "Israël", wonend in "Israël" en je hebt de Palestijnen, dat zijn vooral moslims en die wonen in de gazastrook en een stuk van Jeruzalem. De gazastrook is ook gewoon onderdeel van Israel daarom is die naamgeving altijd zo vaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:52 schreef swarmahoer het volgende:
pietje of mikkie, heeft een van jullie toevallig een samenvatting wat er nu precies in israel aan de hand is
Hallo, wil je voor eens en voor altijd toch ff uitleggen wat dat glabaah gebeuren nu is. Je bent toch niet van plan te stoppen.quote:
ik zocht een soort ' kreeg 'quote:
ik ben verzopen in het zwembad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is iedereen? Wat heb je met ze gedaan!
en daar gaat het fout, dat 'denken'quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ontzettend goede vriendjes zouden kunnen worden!
Denk je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en daar gaat het fout, dat 'denken'
Iew... vond je dat niet goor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:22 schreef Dupje het volgende:
Biw
Gister liep internet vast, vandaar dat ik niet meer reageerde
En ja ik heb gezien wat ze eruit hebben gehaald, maar dat zag er niet zo uit als op Swarma's foto's. Het was maar 4 mm groot ofzo... En heb ook een foto gezien van toen mn hand open lag.
Mens, ga buiten fok! gal spuwen of zo. Ik kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
het internet liep vast? Niets gemerkt
Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iew... vond je dat niet goor?
Ja oke, wel boeiend enzo, maar je klauw die open ligt lijk me minderquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee
Ik ben er zo een die dat vet interessant vindt
TS....quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mens, ga buiten fok! gal spuwen of zo. Ik kan er niet mee omgaan.
Idd gewoon kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee
Ik ben er zo een die dat vet interessant vindt
Ik zag het alleen op een foto na de operatie, dus het viel best meequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oke, wel boeiend enzo, maar je klauw die open ligt lijk me minder
Hoe voelt het allemaal aan?
Mja, tijdens de operatie mocht ik toch niet kijken helaas...quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Idd gewoon kijken.Toen ze mijn vinger weer aan elkaar hebben gezet heb ik stiekem ook meegekeken. Bizar om te zien zulke dingen.
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
TT: Nijmegen #322 - Waar Dupje weer genaaid is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
TT: Nijmegen #322 - Waar Dupje weer genaaid is.
Eigenlijk ben je zielig 't leukst, is 't iig echtquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes ik dacht dat er niet zoveel aan de hand was toen ik van het weekend m'n hoofd tegen de auto stootte () maar volgens mij heb ik toch echt een lichte hersenschudding.. zware koppijn telkens en misselijk, en het wordt alleen maar erger omdat ik geen tijd heb om rust te nemen
Als je net voor die 4 dagen net kneiterhard je hoofd hebt gestoten, tsjaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Dus als je al 4 dagen lang hoofdpijn en misselijk bent, kan dat duiden op een hersenschudding? Hmmm,....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |