yashi ziet pics door spoilers heenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
hej ik zet er niet voor niets bij niet klikken als je n zwakke maag hebt jongens
De grootste spammers zijn aan het eten I guessquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
is iedereen bang ofzo dat ie niet meer durft te posten
Ik was met andere dingen bezig...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
is iedereen bang ofzo dat ie niet meer durft te posten
In Bruges was wel okay inderdaad, niet echt schokkend.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
De helft is bij elkaar aan 't zuipen, ik heb net In Bruges gekeken, redelijk film. Goed acteerwerk maar vrij absurdistisch en dat is niet helemaal mijn ding
.
Weinig van gemerkt nog. De meeste doorgaande wegen zijn gewoon begaanbaar. Althans, ik heb er vanavond een km of 50 in de regio op zitten, en er was weinig aan de hand op de meeste plaatsen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
t is glad en mistig hoor ik op de radio mikkie
Vannacht wordt het pas leuk... sneeuw en ijzel... en ik geloof dat dat hier zo ongeveer begint straks...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
t is glad en mistig hoor ik op de radio mikkie
In de hoek van de Grote Markt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
ah ok
yas en consorten zitten in de blauwe hand geen idee waar dat is
Ik weet het inmiddels en ik ben trots op jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef LastRequest het volgende:
Ooh Mik ik heb gister iets gewonnen![]()
Ga het alleen niet hier neerzetten dus als ik op msn kom herinner me er ff aan!
Gooi een loopse teef op het ijs, eens kijken hoe hard ie wil rennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hij kijkt me dan aan van, ren er lekker zelf heen sukkelbeestje heeft niks stokken
Lekker naar school!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ga je morgen nog wat leuks doen lr ?
Jij blijft aan het klikken voor nieuwe pagina'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef LastRequest het volgende:
Jouw post is de 3e op pagina 8 bij mij
Dat is jammerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef LastRequest het volgende:
woensdagavond partynight he!
moet alleen donderdag vroeg naar school
Ja we hebben er al een gegeven maar in feb dus nog een keer.. je krijgt er punten voor, daarmee kun je jaarclub van het jaar worden! Daarnaast wordt er ook bijgehouden wie de meeste omzet draait ja, maar wij hebben daar niet echt veel verstand van dus das niet echt ons ding hahah..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
lr moet jij zelf ook n keer zon feest geven of niet? en zit daar n wedstrijdelement in (meeste omzet ofzo)
Ik ben er nog steedsquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Whehe, deel 321... De laatste reactie van mij in het Nijmegen-topic was in deel 24, begin vorig jaar..
Aantal Nijmeegse Fok!ers ineens explosief gestegen ofzo?
t aantal vaste fokkers is stabiel geblevenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Whehe, deel 321... De laatste reactie van mij in het Nijmegen-topic was in deel 24, begin vorig jaar..
Aantal Nijmeegse Fok!ers ineens explosief gestegen ofzo?
Ik ook niet, hij blijft op 'connecting' staan. Ik gebruik overigens de laatste, niet die uit de OP.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ook maar eens UT gedownload, kom wel niet op die fok server
Viel Spaß!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mooi weertje en een mooie tijd te gaan stappen! Laters!
Hij is nu bankhangenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie sta jij altijd offline ingesteld bij fok of ga je snel weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |