ja hoor, maar ik denk ik upload ze niet allemaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
JEZUS, kon je nog meer foto's plaatsen?
Nou moet ik iedere keer fakking lang laden
Stok pakken, gooien, en dat beest lekker zien glibberenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
de picca's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ontmaagding van de sneeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had niet door dat de pagina bijna vol was, hulde voor de timingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik denk ik upload ze niet allemaal
Mac Donaldsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Fliepke het volgende:
Hey Stadsgenoten,
Donderdag ga ik uiteten met een stuk of 10 huisgenoten. Alleen weten we nog niet waar
Wie heeft er goede suggesties om met (vooral) studenten te gaan eten?
hij kijkt me dan aan van, ren er lekker zelf heen sukkelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stok pakken, gooien, en dat beest lekker zien glibberen.
neuh ik bleef aan de kant staan, gelukkig heeft mijn telefoon 50 keer optische zoom dus kon ik een foto maken, net alsof ik er naast stondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef swarmahoer het volgende:
cp kon je zelf ook op t ijs staan al daar of was t nog niet dik genoeg ?
Kutquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef DaMart het volgende:
Hoe is je tentamen gegaan, Yashaaaaa?
Riva als je een leuk menu wilt, Camelot als je Saté wiltquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Fliepke het volgende:
Hey Stadsgenoten,
Donderdag ga ik uiteten met een stuk of 10 huisgenoten. Alleen weten we nog niet waar
Wie heeft er goede suggesties om met (vooral) studenten te gaan eten?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Riva als je een leuk menu wilt, Camelot als je kipSaté wilt
Soms hèquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik had gehoopt dat je een lekker wijf was met dikke tieten, maar helaas
+1 @ Neil Patrick Harris UI tho.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik had gehoopt dat je een lekker wijf was met dikke tieten, maar helaas
Ik zat stiekem een beetje te hopen op net wat originelers als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef IrishBastard het volgende:
Riva, Donatello's, Pinokkio, Camelot?
ja, dan moet je niet huilenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zat stiekem een beetje te hopen op net wat originelers als ik eerlijk ben
We zuipen toch altijd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij zijn al 4 keer wezen bowlen met een meet, als we niet gaan bowlen gaan we poolen, als we niet gaan poolen gaan we zuipen.. Dus nee, wij zijn niet echt origineel
idd, volgends mij zit er neit veel meer in die prijsklasse in de stadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dan moet je niet huilen
dat is studenten-budget
ene keer als hoofdactiviteit, andere keer bijactiviteitquote:
als je gewoon fatsoenlijk internet abonnement had aangeschaft was er niks aan de handquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
JEZUS, kon je nog meer foto's plaatsen?
Nou moet ik iedere keer fakking lang laden
Meid jij maakt me wat meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe vanochtend trouwens, eerst komt die waalsprinter niet opdagen, ik dacht kan er ook nog wel bij, dus ik de lijn 32 naar het station gepakt, rijden we daar voor het kolpinghuis, bijna botsingNu weet ik alleen niet of de bus door rood ging of die andere wagen, die reed namelijk een aantal andere wagens achterna.
Buschauffeur als een malle toeteren, scheelde misschien 20 cm ofzo
daar was de vega hap vorige keer niet te vreten en de biefstukjes moest je met een microscoop zoekenquote:
Voor mij is dat altijd de hoofdactiviteit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ene keer als hoofdactiviteit, andere keer bijactiviteit
Vrienden maken voor dummies?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:39 schreef l3laster het volgende:
[..]
als je gewoon fatsoenlijk internet abonnement had aangeschaft was er niks aan de hand
Tsja als je voor 5 minuten fietsen liever de auto pakt.... kan je niet drinken héquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor mij is dat altijd de hoofdactiviteit?.
Bij Allerlei in de Regulierstraat kun je ook wel prima eten, hebben ze ook een studentenmenu.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zat stiekem een beetje te hopen op net wat originelers als ik eerlijk ben
Er zijn ook genoeg andere restaurantjes waar je voor een redelijke prijs kunt eten dan dit standaard-gebeurenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dan moet je niet huilen
dat is studenten-budget
Hehe, ja dat was dus vorig jaar maar dat moest ik nog even opzoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij Allerlei in de Regulierstraat kun je ook wel prima eten, hebben ze ook een studentenmenu.
Schoppenvrouw ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg andere restaurantjes waar je voor een redelijke prijs kunt eten dan dit standaard-gebeuren![]()
Vorig jaar hebben we bijvoorbeeld gegeten bij Allerlei en het jaar daarvoor bij Schoppenvrouw. Allebei niet duur, maar wel net niet zo standaard als bijvoorbeeld de Riva
Zoiets zoek ik dus
Alweer jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat nou alweer? en ga je mee, dan is er tenminste niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |