Cock Kook zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Sander het volgende:
Ik laat het wel aan D_K over. Ik heb zo bezoek
Je hebt t over normale topics.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
die zelfbedachte regel dat Pietje de Topics maakt is ook belachelijk eigenlijk
gewoon degene met de lapozoals in elk normaal topic
Dit is geen normaal topic, geen topic als alle andere hier op Fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Hij's fijn hèquote:
Serieus wat ben jij vervelend vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was niet voorspeld toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Mikkie het volgende:
daar kunnen een hoop mensen wel eens mee de mist in gaan.
ben 4 auto's onderweg langs de kant tegen gekomen, waarvan ik dacht die staan daar niet vrijwilligquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Mikkie het volgende:
Oh en die extreme temperaturen vind ik wel tof... is weer eens iets anders dan die drie graden vorst.
Probleem is alleen dat de wegcondities steeds onvoorspelbaarder worden... heel veel gestrooid maar soms toch nog gladde stukken, daar kunnen een hoop mensen wel eens mee de mist in gaan.
Er stond politie bij, met zo'n knipperend led bordje bij de achterruit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ben 4 auto's onderweg langs de kant tegen gekomen, waarvan ik dacht die staan daar niet vrijwillig!
heul nie, je houdt van mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gooit dadelijk wel een pizza in de oven
quote:Geachte student,
Het tentamen vindt plaats in Sporthal 1 van het Gymnasion. Er zijn 10 blokken van 50 tafels.
Ja ik wil er nog altijd een foto van makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef morgane het volgende:
Wow dat is echt huge!!
mwa het leek eerder op, een bocht verkeerd nemen en dan rechtdoor schieten, waardoor ze ineens half op het fietspad stonden ipv de bocht omquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er stond politie bij, met zo'n knipperend led bordje bij de achterruit?
Gaan jullie nou alwéér etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus wat ben jij vervelend vandaag
Dat wordt gezellig drek
Mja. Bij ons op het werk gisteren ook al. De hele weg gestrooid, alleen de laatst paar 100 meter naar de tent niet. Daar waren dus ook al twee mensen de sloot in geschoven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ben 4 auto's onderweg langs de kant tegen gekomen, waarvan ik dacht die staan daar niet vrijwillig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |