-19quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mens, ga aandacht van je katten vragen ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mens, ga aandacht van je katten vragen ofzo
En sinds wanneer ben jij daarin expert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah dat dus.. Serieus wat nou aarde wordt alleen maar warmer.. We zitten gewoon in een interglaciaal.. En daarna komt er gewoon weer een ijstijd
je moet meteoroloog worden Yash!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij daarin expert?
Een van de meest vooraanstaande wetenschappers dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zei mijn aardrijkskunde docent altijd
Ik hoorde iets van -20 -25 vallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
hoe koud wordt het eigelijk weet iemand dat toevallig
nee, jij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
hoe koud wordt het eigelijk weet iemand dat toevallig
hij moet rondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Blijft leuk, de agila dwars gooien btw
rond is niet leuk hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij moet rond
tenzij je alleen maar een bocht moet maken, dan is dwars idd genoeg
Heb van iemand gehoord dat het -19 ging worden, maar diegene is een beetje labiel op het moment dus of we dat moeten vertrouwen.quote:
ik zou 't niet gelovenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Nielez het volgende:
[..]
Heb van iemand gehoord dat het -19 ging worden, maar diegene is een beetje labiel op het moment dus of we dat moeten vertrouwen.
schnell naar de nieuwe danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb weer super leuke fotos gemaakt van de hondik zal ze in het nieuwe topic posten
ik vind 't maar een saaie hondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb weer super leuke fotos gemaakt van de hondik zal ze in het nieuwe topic posten
TT aangenomen dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
hoezo woorden verdraaien
true though...
ok, dat wordt 'm dus nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
hoezo woorden verdraaien
true though...
Hij is zo liefquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't maar een saaie hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |