Ik ook niet, hij blijft op 'connecting' staan. Ik gebruik overigens de laatste, niet die uit de OP.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ook maar eens UT gedownload, kom wel niet op die fok server
Viel Spaß!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mooi weertje en een mooie tijd te gaan stappen! Laters!
Hij is nu bankhangenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie sta jij altijd offline ingesteld bij fok of ga je snel weer weg
Sentimenteel mokkelquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ib en Yashi zijn zooooooooooo schattig!!!
Is dit je broer of ben je nu wel goed ingelogd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Whehe, deel 321... De laatste reactie van mij in het Nijmegen-topic was in deel 24, begin vorig jaar..
Aantal Nijmeegse Fok!ers ineens explosief gestegen ofzo?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:37 schreef IrishBastard het volgende:
Moblo is ook thuis, dus ik ga ook maar pitten
quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:47 schreef TheVotary het volgende:
Slapen is overrated imo.![]()
lekker zwemmen
![]()
[ afbeelding ]
ff het topic in de gate houden, hij werkt niet altijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ook maar eens UT gedownload, kom wel niet op die fok server
Je hebt de joden, aangeduid als "Israël", wonend in "Israël" en je hebt de Palestijnen, dat zijn vooral moslims en die wonen in de gazastrook en een stuk van Jeruzalem. De gazastrook is ook gewoon onderdeel van Israel daarom is die naamgeving altijd zo vaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:52 schreef swarmahoer het volgende:
pietje of mikkie, heeft een van jullie toevallig een samenvatting wat er nu precies in israel aan de hand is
Hallo, wil je voor eens en voor altijd toch ff uitleggen wat dat glabaah gebeuren nu is. Je bent toch niet van plan te stoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |