Roodharigquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:02 schreef HostiMeister het volgende:
Yo, net zo'n roodharige chick op tmf nl, men wat een mooie meid... alleen geen idee hoe ze heet
TMF nl, waardeloze zender dus ook waardeloos nummer, maar mooie meid, geen idee wat ze zong en het klonk totaal niet bekendquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Roodharig![]()
Een recent nummer? Of ken je het helemaal niet?
Staat er niet tussen, thoughquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst op tmf.nl. Even kijken of ze een playlist hadden. Maar ik zie alleen maar enge dingen.
Roodharige meid van Nederlandse bodem dus.
http://www.tmf.nl/video/ en dan bij nederlandse videos kijken?
Ik ook, maar ik ben niet zo in de nl hits....quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:48 schreef morgane het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die roodharige meid van Hosti eigenlijk.
En ohja, goedemorgeeeen!!
Mmm, veel later dan dat wordt lastig voor mij ivm werk. Neem deel2 mee, dan ga ik in het studielandschap aan de slag tot ik weg moet of jij er bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb om 14.00uur een afspraak met Stijn en moet nog even een uurtje knutselen daarvoor.
Hoe laat spreken wij af? Ik ga zo onderweg naar de Uni Slar
Met zo'n instelling niet nee, knallen en ga ervoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn tentamen morgen gaat zoo niks worden
ik had het graag gedaan, maar ik moest nog bijslapen van dinsdagavondquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:15 schreef Sander het volgende:
[..]
Faal. Ik had nog wel een boze blik van je verwacht toen ik 11:05 binnen kwam
Ik hoorde het al gisterquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het graag gedaan, maar ik moest nog bijslapen van dinsdagavondblijkbaar
Hoe laat/lang ben jij op de uni?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het graag gedaan, maar ik moest nog bijslapen van dinsdagavondblijkbaar
je wijfquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en dat IBies topic, wat heb ik daar gemist?
ik denk kwart over 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe laat/lang ben jij op de uni?
Een hyperventilerende mobloquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en dat IBies topic, wat heb ik daar gemist?
en een chago Pietquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een hyperventilerende moblo.
Oh, kut, we moeten natuurlijk nog kickboksenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk kwart over 12
en dan tot aan kickboksen
Je bent toch geen kloon van die gast die 2x bij een meet is geweest (naam kwijtquote:
neequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van die gast die 2x bij een meet is geweest (naam kwijt), die studeerde en had als vaste inkomstenbron ook poker
.
Valt eigenlijk mee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't met de kupschmerzen?
wat wijs!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Valt eigenlijk mee!
Gister 2 biertjes gedronken, verder de hele avond water & energydrink en dat is eigenlijk best wel chill wakker worden
Moest tappen he, dr waren weinig anderen die konden.. maar ik heb bijna niks gedaan, vooral aan de kant gezeten. Alleen het laatste uurtje toen het heel rustig was, en daarna de bar even gepoetstquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Uitgaan als je vermoed een hersenschudding te hebben?
En wat is er precies gebeurd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef Californium het volgende:
nee nee nee nee neee!!!!! ik drukt op delete ipv enter... nee nee nee nee
een paar artikelen (boeiend) en mijn verslag(quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En wat is er precies gebeurd?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij deze verbied ik jullie te baggeren. Ga dat maar op msn doen ofzo
trashcan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:28 schreef Californium het volgende:
[..]
een paar artikelen (boeiend) en mijn verslag(![]()
![]()
![]()
) gedelete
![]()
Ik drukte op de verkeerde knop
![]()
Dat bedoel ik, is er geen tussenstation zeg maar? Of volledig weg?quote:
heb ik al gekekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, is er geen tussenstation zeg maar? Of volledig weg?
Anders even zoeken naar een recovery programma.. heeft bij mij wel eens gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |