Sorry, ben niet zo bekend in die scene.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef morgane het volgende:
Ik bedoelde meer dat Swarma en delicious niet echt samengaat...Swarmaine lijkt me beter.
En Sebastiaan, valt ook in dezelfde categorie ofniet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde Wie is de mol niet gaan kijken naar aanleiding van een topic in KLB, ik dacht al geen bekende mensen.. MaarDennis Storm
doet mee
had t gelezen jaquote:
Hey nerdje, wel een beetje bijblijven hequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef morgane het volgende:
Haha vet! Had er nog nooit van gehoord, maar ben erg benieuwd. Meteen ff lid geworden van hun Twitter.
Nee, het vult elkaar aan aangezien FOK! geen enkele journalistieke waarde heeft. Hoe groot die waarde van GS is valt te bediscussiëren, maar hij is er iig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moeten wij als rasechte fokkers geenstijl niet boycoten?
Die 50.000 halen ze wel, maar of ze dan ook wat te brengen hebben is vraag 2. De leden zijn gewend overal tegenaan te schoppen, dus dat kan tegen ze werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
ben wel benieuwd hoe ver ze t schoppen
Neeh, heb zin in een filmquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie is de mol kijken Morgane!
Talladega nights begint net, is volgens mij wel vet.. met Will Ferrellquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef morgane het volgende:
Ik ben er weg van, Freaky Friday kijkenof weet iemand nog een betere film die zo komt?
Zit je trouwens nou weer te soppen voor een vent die je niet kan krijgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zou ik IBies ook voor Dennis kunnen gebruiken
Volgens mij vind jij een deurklink nog geilquote:
damn, stel je nu een deurklink boven mij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij een deurklink nog geil.
Ja klopt, de zus van Mark Ronson.. Samanthaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:08 schreef morgane het volgende:
Hihi Freaky Friday is echt leuk!! Knap meisje ook, Lindsay LohanBlijkt volgens Google verkering te hebben met een vrouw
![]()
Dat is het toffe eraanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja klopt, de zus van Mark Ronson.. Samantha
Ik heb Wie is de Mol op de achtergrond aan staan he.. maar vinden jullie het nou niet fucking irritant dat je zelf niet weet wie het is? Zo zou ik echt niet wekenlang een programma kunnen kijken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |