yashi tochquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje zeiksnollen bij elkaar, niet te geleuven.
Met F5hunters of waar 't ook door komt, in feedback al meerder topics over geweest hoe dat kan. Niemand die 't weet (scripts of lunatic-f5'ers of wat dan ook)quote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, ware economie trauma's komen weer boven bij het zien van de kostenbegriptabel
Dus met K,CK, VK TK MK GCK GVK EN GTK
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, ware economie trauma's komen weer boven bij het zien van de kostenbegriptabel
Dus met K,CK, VK TK MK GCK GVK EN GTK
zijn allerlei soorten kostenpostenquote:
Gezellig ben jij. Maar ja, als je je huispak maar niet aan hebt hèquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat wel
Ben ik alweer chaggo voor dat ie er isarm jong
Failquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijnes ook niet, ben gezakt op economie dus er hangt nogal een trauma aan het hele vak.
Dat is wel heel cru. Jij zegt het, als ik op het punt sta om te vertrekkenquote:
it is you!quote:
Oei, da's wel een flinke misser dan. Maar waar komt dit bericht vandaan? En welke droplul heeft dat dan doorgegeven, vraag ik me af. Die zal nu ook een enorm schuldgevoel hebben...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
serieus, die gast die dood is gegaan bij de Dakar afgelopen dagen ergens, die had gewoon noodsignalen uitgezonden (met GPS!) en ze hebben 'm niet gevonden en zijn op een gegeve moment zelfs gestopt met zoeken omdat 'iemand door had gegeven dat hij gewoon in de bivak zat'
foutje, bedankt
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
zijn allerlei soorten kostenposten
totale kosten
constante kosten
variabele kosten
Ik dacht, wiskunde gaat hem niet worden dus ik zet alles in op economie.. Had ik voor wiskunde zonder te lren een 4.6quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fail.
Je zakt meestal niet op één vak, maar op twee vakken, dus het zal niet alleen aan economie liggenOf was je er echt zo erbarmelijk slecht in?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |