niet liegen hè, waarheid naar je hand zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:47 schreef Prik0 het volgende:
Gaat hij het goedpraten dat hij liegt dat het voor Unicef is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Croupouque het volgende:
Brrr, ik krijg echt jeuk van dit soort mensen.
Goed punt wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef golfer het volgende:
Dit programma zorgt er voor dat echte integere verkopers die wel een vak-opleiding hebben genoten ook in een kwaad daglicht komen te staan.
Deze gasten zijn echt een parodie op verkopers.
Vastquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef golfer het volgende:
Dit programma zorgt er voor dat echte integere verkopers die wel een vak-opleiding hebben genoten ook in een kwaad daglicht komen te staan.
Emmy moet gewoon op haar bezemsteel gaan zitten en wegvliegen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef Prik0 het volgende:
Emmy heeft het koud. Misschien moet ze zich maar opwarmen bij een vuur-ritueel.
Jaquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef golfer het volgende:
Emmy moet gewoon op haar bezemsteel gaan zitten en wegvliegen.
Ontzettend hygiënisch ook bij etenswaar...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef Prik0 het volgende:
Die gast ook met zijn hond continue op zijn schouder. Wat een held.
Wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ontzettend hygiënisch ook bij etenswaar...
Het gaat bij verkopers toch om het beeld? Dan zijn dit juist de verkeerde signalen die af geeft. Ironisch dat zo'n man hun ook mocht beoordelen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit
Je wil niet weten wat er dan met etenswaar achter de schermen gebeurt
Veel mensen vinden het misschien wel leuk en zijn daarom eerder geneigd het bij hem te kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het gaat bij verkopers toch om het beeld? Dan zijn dit juist de verkeerde signalen die af geeft. Ironisch dat zo'n man hun ook mocht beoordelen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
Kan niet wachten op volgende week, Twee verkopers die ruzie maken waar de klant bij staat, hoe dom kun je zijn![]()
![]()
Dan trek je een bepaald type mensen aan.. maar goed.. Mij niet gezien daar. Ik weet inmiddels ook waar ik niet mijn auto ga kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het misschien wel leuk en zijn daarom eerder geneigd het bij hem te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |