niet liegen hè, waarheid naar je hand zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:47 schreef Prik0 het volgende:
Gaat hij het goedpraten dat hij liegt dat het voor Unicef is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Croupouque het volgende:
Brrr, ik krijg echt jeuk van dit soort mensen.
Goed punt wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef golfer het volgende:
Dit programma zorgt er voor dat echte integere verkopers die wel een vak-opleiding hebben genoten ook in een kwaad daglicht komen te staan.
Deze gasten zijn echt een parodie op verkopers.
Vastquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef golfer het volgende:
Dit programma zorgt er voor dat echte integere verkopers die wel een vak-opleiding hebben genoten ook in een kwaad daglicht komen te staan.
Emmy moet gewoon op haar bezemsteel gaan zitten en wegvliegen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef Prik0 het volgende:
Emmy heeft het koud. Misschien moet ze zich maar opwarmen bij een vuur-ritueel.
Jaquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef golfer het volgende:
Emmy moet gewoon op haar bezemsteel gaan zitten en wegvliegen.
Ontzettend hygiënisch ook bij etenswaar...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef Prik0 het volgende:
Die gast ook met zijn hond continue op zijn schouder. Wat een held.
Wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ontzettend hygiënisch ook bij etenswaar...
Het gaat bij verkopers toch om het beeld? Dan zijn dit juist de verkeerde signalen die af geeft. Ironisch dat zo'n man hun ook mocht beoordelen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit
Je wil niet weten wat er dan met etenswaar achter de schermen gebeurt
Veel mensen vinden het misschien wel leuk en zijn daarom eerder geneigd het bij hem te kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het gaat bij verkopers toch om het beeld? Dan zijn dit juist de verkeerde signalen die af geeft. Ironisch dat zo'n man hun ook mocht beoordelen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
Kan niet wachten op volgende week, Twee verkopers die ruzie maken waar de klant bij staat, hoe dom kun je zijn![]()
![]()
Dan trek je een bepaald type mensen aan.. maar goed.. Mij niet gezien daar. Ik weet inmiddels ook waar ik niet mijn auto ga kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het misschien wel leuk en zijn daarom eerder geneigd het bij hem te kopen.
Dan trek je inderdaad een bepaalde groep aan. Mij lijkt het dat je daarmee de groep aantrekt die naar de bazaar gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dan trek je een bepaald type mensen aan.. maar goed.. Mij niet gezien daar. Ik weet inmiddels ook waar ik niet mijn auto ga kopen.
Ooh gelukkig nog iemand, dacht dat ik de enige sick-fuck was die daar aan dachtquote:
Geen vergelijkingen zijn datquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef Zana het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)matig__.html?cid=rss
Jort Kelder scoort matig van onze redactie
AMSTERDAM - Jort Kelder startte op Ned. 3 zijn zoektocht naar verkooptalent. Maar hij heeft zijn programma bij de kijkers blijkbaar niet genoeg weten te 'pluggen'.
Er keken 367.000 mensen naar Topverkopers gisteravond. Jort had geduchte concurrentie om 20.30 uur, van Villa Felderhof (Ned. 1, ruim 1.7 miljoen kijkers). Werk aan de Woning (RTL 4) haalde bijvoorbeeld 694.000 kijkers.
Idd, Westermans Nieuwe Wereld trok dit aantal ook op 3. Zet t na Boer zoekt VRouw en je hebt 900.000 kijkersquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geen vergelijkingen zijn datHet zijn prima cijfers voor NED 3, gewoon eigenlijk wat het meestal scoort. NIet slechter dan normaal dus. Plus dat het een nieuw programma is wat nog op gang moet komen, mond op mond reclame e.d. Er is ook weinig reclame voor gemaakt
Voor degenen die een Mercedes willen kopen en dat toevallig ook in Alkmaar willen doen; Kijk dus uit wat de verkopers zeggen bij Autobedrijf Centraal...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dan trek je een bepaald type mensen aan.. maar goed.. Mij niet gezien daar. Ik weet inmiddels ook waar ik niet mijn auto ga kopen.
Logisch ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef Die-El het volgende:
[..]
Voor degenen die een Mercedes willen kopen en dat toevallig ook in Alkmaar willen doen; Kijk dus uit wat de verkopers zeggen bij Autobedrijf Centraal...
http://centraal-automobie(...)os/443708233/0/cUWg/
Het lijkt mij dat zijn huidige/voormalige werkgever niet blij is met zijn (weliswaar ietwat uit z'n verband gerukte) uitspraken
Het was toch die ict gast die loog, volgens mij was die autoverkoper juist wel een chille gast.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef Die-El het volgende:
[..]
Voor degenen die een Mercedes willen kopen en dat toevallig ook in Alkmaar willen doen; Kijk dus uit wat de verkopers zeggen bij Autobedrijf Centraal...
http://centraal-automobie(...)os/443708233/0/cUWg/
Het lijkt mij dat zijn huidige/voormalige werkgever niet blij is met zijn (weliswaar ietwat uit z'n verband gerukte) uitspraken
Er waren er 2 die logen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Het was toch die ict gast die loog, volgens mij was die autoverkoper juist wel een chille gast.
Volgens mij was dat die gast, die zei dat hij geen problemen had met liegen waar nodig. Maar dat hebben we hem idd niet zien doen. Dat waren die andere twee (vent met z'n mond open en dat kind/jonge gastje).quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Het was toch die ict gast die loog, volgens mij was die autoverkoper juist wel een chille gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |