niet liegen hè, waarheid naar je hand zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:47 schreef Prik0 het volgende:
Gaat hij het goedpraten dat hij liegt dat het voor Unicef is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Croupouque het volgende:
Brrr, ik krijg echt jeuk van dit soort mensen.
Goed punt wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef golfer het volgende:
Dit programma zorgt er voor dat echte integere verkopers die wel een vak-opleiding hebben genoten ook in een kwaad daglicht komen te staan.
Deze gasten zijn echt een parodie op verkopers.
Vastquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef golfer het volgende:
Dit programma zorgt er voor dat echte integere verkopers die wel een vak-opleiding hebben genoten ook in een kwaad daglicht komen te staan.
Emmy moet gewoon op haar bezemsteel gaan zitten en wegvliegen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef Prik0 het volgende:
Emmy heeft het koud. Misschien moet ze zich maar opwarmen bij een vuur-ritueel.
Jaquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef golfer het volgende:
Emmy moet gewoon op haar bezemsteel gaan zitten en wegvliegen.
Ontzettend hygiënisch ook bij etenswaar...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef Prik0 het volgende:
Die gast ook met zijn hond continue op zijn schouder. Wat een held.
Wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ontzettend hygiënisch ook bij etenswaar...
Het gaat bij verkopers toch om het beeld? Dan zijn dit juist de verkeerde signalen die af geeft. Ironisch dat zo'n man hun ook mocht beoordelen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit
Je wil niet weten wat er dan met etenswaar achter de schermen gebeurt
Veel mensen vinden het misschien wel leuk en zijn daarom eerder geneigd het bij hem te kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het gaat bij verkopers toch om het beeld? Dan zijn dit juist de verkeerde signalen die af geeft. Ironisch dat zo'n man hun ook mocht beoordelen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
Kan niet wachten op volgende week, Twee verkopers die ruzie maken waar de klant bij staat, hoe dom kun je zijn![]()
![]()
Dan trek je een bepaald type mensen aan.. maar goed.. Mij niet gezien daar. Ik weet inmiddels ook waar ik niet mijn auto ga kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het misschien wel leuk en zijn daarom eerder geneigd het bij hem te kopen.
Dan trek je inderdaad een bepaalde groep aan. Mij lijkt het dat je daarmee de groep aantrekt die naar de bazaar gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dan trek je een bepaald type mensen aan.. maar goed.. Mij niet gezien daar. Ik weet inmiddels ook waar ik niet mijn auto ga kopen.
Ooh gelukkig nog iemand, dacht dat ik de enige sick-fuck was die daar aan dachtquote:
Geen vergelijkingen zijn datquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef Zana het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)matig__.html?cid=rss
Jort Kelder scoort matig van onze redactie
AMSTERDAM - Jort Kelder startte op Ned. 3 zijn zoektocht naar verkooptalent. Maar hij heeft zijn programma bij de kijkers blijkbaar niet genoeg weten te 'pluggen'.
Er keken 367.000 mensen naar Topverkopers gisteravond. Jort had geduchte concurrentie om 20.30 uur, van Villa Felderhof (Ned. 1, ruim 1.7 miljoen kijkers). Werk aan de Woning (RTL 4) haalde bijvoorbeeld 694.000 kijkers.
Idd, Westermans Nieuwe Wereld trok dit aantal ook op 3. Zet t na Boer zoekt VRouw en je hebt 900.000 kijkersquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geen vergelijkingen zijn datHet zijn prima cijfers voor NED 3, gewoon eigenlijk wat het meestal scoort. NIet slechter dan normaal dus. Plus dat het een nieuw programma is wat nog op gang moet komen, mond op mond reclame e.d. Er is ook weinig reclame voor gemaakt
Voor degenen die een Mercedes willen kopen en dat toevallig ook in Alkmaar willen doen; Kijk dus uit wat de verkopers zeggen bij Autobedrijf Centraal...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dan trek je een bepaald type mensen aan.. maar goed.. Mij niet gezien daar. Ik weet inmiddels ook waar ik niet mijn auto ga kopen.
Logisch ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef Die-El het volgende:
[..]
Voor degenen die een Mercedes willen kopen en dat toevallig ook in Alkmaar willen doen; Kijk dus uit wat de verkopers zeggen bij Autobedrijf Centraal...
http://centraal-automobie(...)os/443708233/0/cUWg/
Het lijkt mij dat zijn huidige/voormalige werkgever niet blij is met zijn (weliswaar ietwat uit z'n verband gerukte) uitspraken
Het was toch die ict gast die loog, volgens mij was die autoverkoper juist wel een chille gast.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef Die-El het volgende:
[..]
Voor degenen die een Mercedes willen kopen en dat toevallig ook in Alkmaar willen doen; Kijk dus uit wat de verkopers zeggen bij Autobedrijf Centraal...
http://centraal-automobie(...)os/443708233/0/cUWg/
Het lijkt mij dat zijn huidige/voormalige werkgever niet blij is met zijn (weliswaar ietwat uit z'n verband gerukte) uitspraken
Er waren er 2 die logen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Het was toch die ict gast die loog, volgens mij was die autoverkoper juist wel een chille gast.
Volgens mij was dat die gast, die zei dat hij geen problemen had met liegen waar nodig. Maar dat hebben we hem idd niet zien doen. Dat waren die andere twee (vent met z'n mond open en dat kind/jonge gastje).quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Het was toch die ict gast die loog, volgens mij was die autoverkoper juist wel een chille gast.
Nice! Was het alweer vergetenquote:
Hij deed het weerquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef Prik0 het volgende:
Die ene moet echt eens zijn mond dicht doen.
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:11 schreef Samsonneke het volgende:
Was ook niet echt slim van Obama om van te voren tegen die brillengast tekeer te gaan.
Maar toch vind ik het erg vermakelijk om te kijkenquote:
Het zijn allemaal van die onvolwassen mensen waar ik nooit iets van zou kopen en zou vragen of ik de baas of beslissingsbevoegde zou mogen spreken om een deal mee af te sluiten.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef Yozzz het volgende:
Op wie lijkt die Paul nou? Hij lijkt op een of andere acteur?
Zelfs ik met m'n zaterdagbaantje doe het beter dan dit volgens mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef kastanova het volgende:
Kollere, volgend jaar geef ik me ook op...
Als het niveau van de kandidaten dan weer zo triest is, wordt het een eitje.
Dat dacht ik zelf ook al met mijn parttime baantje, denk zelfs dat iedere nieuwe collega die binnen komt al meer kan verkopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs ik met m'n zaterdagbaantje doe het beter dan dit volgens mij
Marinelquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Texaco het volgende:
Als commercieel manager kijk ik met plezier en deemoed naar dit programma. Voor zover je verkopen een 'vak' kunt noemen wordt dat hier aardig onrecht aangedaan.
En van die eager kereltjes en laaggeschoolde threenagers kan ik dat nog wel hebben. Ik vind dat wel mooie TV opleveren :-) bekvechten bij een klant. heerlijk. Maar... die verkooptrainer vind ik een ware aanfluiting. Wat een idioot zoals hij daar bij Pauw en Witteman in zijn bloemetjesshirt zat. In het programma zelf wordt het er niet beter op.
Er zijn er twee die ik zeer okee vind: Dion en Marinel. Momenteel, en zeker na de uitzending van vandaag staat Dion bij mij iets voor.... ben benieuwd.
quote:
Laat dat "beetje" maar achterwege.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Heathen. het volgende:
Het lijken allemaal wel een beetje van die ongure personen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef Flycoo het volgende:
als die man terugkijkt ziet ie dat ie alsnog genaait is...
Klopt, maar dat zal dan de sterkste van de zwakken zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Zana het volgende:
[..]
dat dacht ik ook....als die man van die twee televisies dat ziet...die koopt nooit meer iets in die winkel
ik denk trouwens, dat sommige dingen toch ook door de programmamakers gepushed worden, zoals dat uitdelen en weghalen van die flyers en die ruzie tussen de verkopers..., dat kwam allemaal net niet echt over...
en dat de winnaar mag beslissen wie weg moet is ook sneu, die zal natuurlijk altijd de sterkste kiezen
[..]
Volgens mij worden verkopers in een winkel alleen op omzet afgerekend. Inkopers moeten voor de marge zorgen, daarom moesten ze ook bij kortingen toestemming vragen bij de bedrijfsleider.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef base3ball het volgende:
Overigens is het een beetje vreemd dat er alleen naar omzet gekeken wordt. Zo zou de beste verkoper best wel eens heel verkocht kunnen hebben, maar als er bijna geen marge op zit....
Hetzelfde is dat ik me er over verbaas dat ik al die topverkopers bij elke verkoop alleen maar hoor praten over vandaag kunt U hem voor X bedrag meenemen. Wat is dat nu voor onzin? Een topverkoper verkoopt toch juist het meeste en geeft daarbij het minste korting.
Ik noem het juist, omdat ik zelf (parttime) in een electronicawinkel werk. En natuurlijk is de omzet heel belangrijk (ook bij ons), maar als de kwaliteit (en dat is niet alleen korting) niet goed is, is men toch echt niet blij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij worden verkopers in een winkel alleen op omzet afgerekend. Inkopers moeten voor de marge zorgen, daarom moesten ze ook bij kortingen toestemming vragen bij de bedrijfsleider.
Daar zijn we het zeker over eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:09 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ik noem het juist, omdat ik zelf (parttime) in een electronicawinkel werk. En natuurlijk is de omzet heel belangrijk (ook bij ons), maar als de kwaliteit (en dat is niet alleen korting) niet goed is, is men toch echt niet blij.
Het zijn gewoon standaard verkopers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef linebear het volgende:
vind het echt zware malloten... was echt allang weggelopen als ik zo geholpen zou worden
True point, de helft zou je zo tegenkomen in een electronicazaak, alleen doen ze dan natuurlijk niet zo raarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zijn gewoon standaard verkopers.
Klopt, maar dat komt ook door de druk van het programma.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:20 schreef Paul het volgende:
[..]
True point, de helft zou je zo tegenkomen in een electronicazaak, alleen doen ze dan natuurlijk niet zo raar
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:20 schreef Paul het volgende:
[..]
True point, de helft zou je zo tegenkomen in een electronicazaak, alleen doen ze dan natuurlijk niet zo raar
Ik werk zelf bij de Harense Smid. Heb me rotgelachen om deze gasten... Wat een slechte manier om iets aan te bevelen/informatie te verstrekken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt ook door de druk van het programma.
Ik vind verkopers sowieso super irritant, laat mij gewoon lekker met rust. En 9 van de 10 verkopers weten bijna niks over de producten die ze verkopen.
Over de verkopers bij Expert ben ik trouwens wel tevreden, want die hebben wel verstand van zaken, vandaar dat het waarschijnlijk ook Expert heet
Inderdaad, die Dion zie ik het wel winnen, hem gun ik het ook wel. Jammer dat hij bij deze aflevering te ingewikkeld dacht. En het wat trouwens wel erg voorspelbaar vond is dat er een vrouw heeft gewonnen, de twee dames kunnen perfect op die emoties inspelen van de zwangere klant, en kan vanwege de voorkennis (en ervaringquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
Die Bas is echt een slechte verkoper. Wat een rat is dat.
Die jongen die vandaag niets verkocht heeft in potentie wel de beste papieren vanwege zijn uitstraling.
En die Turk daar zou ik echt nooit een auto van kopen.
Daar kwam geen enthousiasme vanaf tijdens de verkoop. Saai mannetje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef DaFrenk het volgende:
Ik blijf maar lachen om die Hans (of hoe dat IT ventje ook mag heten), die kijkt overal zo ongemakkelijk om zich heen
Zijn tactiek was vandaag ook totaal verkeerd; als je allemaal acties gaat beginnen moet je maar zien wat het oplevert, je kunt beter met de andere verkopers in de winkel gaan staan; zo'n Hans troef je bijvoorbeeld makkelijk af in verkoopcijfers.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
Die jongen die vandaag niets verkocht heeft in potentie wel de beste papieren vanwege zijn uitstraling.
Deed me denken aan Herald, iRLquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Flycoo het volgende:
Die hans.. Wat een idioot! kan nog niet eens normaal praten
Inderdaad, ging hij ineens over zichzelf als verkoper praten, hallo, de klant staat centraal, niet de verkoperquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:45 schreef marcodej het volgende:
Die Bas is een rat idd (hij klinkt ook nog eens chronisch verkouden), maar die Hans heeft ook irritante technieken, met dat onder druk zetten, dwingen tot een deal, maar door blijven gaan, liegen om wat te verkopen... Hem zou ik meteen afwimpelen.
En die Michael: "U bent een heel mooi stel, familifoto's moeten wel mooi zijn, dit zeg ik niet als verkoper maar als iemand met goede intenties etc etc"
Die Dion is wel ok, en van die Marinelle zou ik ook nog wel wat willen kopen.
Dat niet alleen, maar het lag er sowieso zo dik bovenop, dat je makkelijk door zn verhaaltje heen prikt. Als een verkoper bij mij zo'n verhaal zou ophangen was ik weggelopen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Inderdaad, ging hij ineens over zichzelf als verkoper praten, hallo, de klant staat centraal, niet de verkoper
Dat is juist t sterkste.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Zana het volgende:
dat wegstemmen vind ik toch het zwakste punt van het programma....
Waar zie jij m staan dan? Ik zie m nergens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:23 schreef kastanova het volgende:
Da's apart: Er staat al een aflevering van 31-1 online.
foutje op uitzendinggemist.nl, het is de aflevering van 14-1quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:23 schreef kastanova het volgende:
Da's apart: Er staat al een aflevering van 31-1 online.
Die met dat ooglapje is altijd veel te serieusquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef Stefan het volgende:
Dion is t symphatiekst. Die Hans is een kneus en die lange met de blonde krullen is echt evil maar hij maakt t wel. Blij dat Paul eruit is, volgende week die andere aansteller met zn ooglapje.
Klopt, als er een gezinnetje binnenkomt met hun zuurverdiende spaarcentjes moet je ze een slechte tv verkopen met veel marge. Dat is beter dan een goede tv verkopen waar het gezinnetje langer plezier van heeft. Dan kan je zeggen, dat is verkopen. Maar dat soort praktijken vind ik toch wel heel erg. Dit is vaak zo in zaken als Scheer & Foppen. Precies de reden waarom een vriend van me, omdat hij dit opgelegd kreeg van hoger hand, er mee gestopt is. Hij kreeg het niet over zijn hart wat hem toch wel heel erg siertquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij worden verkopers in een winkel alleen op omzet afgerekend. Inkopers moeten voor de marge zorgen, daarom moesten ze ook bij kortingen toestemming vragen bij de bedrijfsleider.
Ik zag laatst mensen op aanraden van de verkoper een Packard Bell computer kopen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Klopt, als er een gezinnetje binnenkomt met hun zuurverdiende spaarcentjes moet je ze een slechte tv verkopen met veel marge. Dat is beter dan een goede tv verkopen waar het gezinnetje langer plezier van heeft. Dan kan je zeggen, dat is verkopen. Maar dat soort praktijken vind ik toch wel heel erg. Dit is vaak zo in zaken als Scheer & Foppen. Precies de reden waarom een vriend van me, omdat hij dit opgelegd kreeg van hoger hand, er mee gestopt is. Hij kreeg het niet over zijn hart wat hem toch wel heel erg siert
Daar gaan je zuurverdiende spaarcentjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik zag laatst mensen op aanraden van de verkoper een Packard Bell computer kopen!![]()
Heb 4 jaar plezier gehad van een PBquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:31 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Daar gaan je zuurverdiende spaarcentjes
Het is idd jammer eigenlijk dat de beste mensen verdwijnen door het stemmen, Obama had ik er ook nog wel in willen zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Zana het volgende:
dat wegstemmen vind ik toch het zwakste punt van het programma....
misschien was het leuker geweest om iedereen tot aan het einde erin te houden en pas dan de getallen te noemen...dan hadden ze over alle afleveringen kunnen laten zien hoe iedereen het aanpakt....
Die andere vrouw is wel leuk he Stefanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Stefan het volgende:
Obama was ook slecht.
Die winnende vrouw was terecht de beste alleen moet ze geen strakke shirtjes en broeken dragen met haar figuur
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Stefan het volgende:
Obama was ook slecht.
Die winnende vrouw was terecht de beste alleen moet ze geen strakke shirtjes en broeken dragen met haar figuur
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Die andere vrouw is wel leuk he Stefan
O men, wat was dat genant! Ik zat echt tegen de tv te schreeuwen "Stop talking, stop talking"!.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die met dat ooglapje is altijd veel te serieus![]()
In de babyzaak tegen een stelletje: 'Ja jullie passen echt bij elkaar, serieus, echt een setje. En dat is niet omdat eeh.. Kijk dat is het punt wat ze denken over verkopers, dat ze zeggen wat men wil horen, maar je hebt ze er ook bij zitten net zoals ik, die met een juiste intentie willen werken.
Idd ik vraag zelf wel als ik iets mot wetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef Heathen. het volgende:
Het liefst wordt ik bijna nooit aangesproken, behalve wanneer de voorraad van iets op is.
Je wilt door alle verkopers geholpen worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef linebear het volgende:
Fake it, till u make it.... kom op zeg, dat kan je toch niet menen.
En nee zou niet door geen van hen geholpen worden
Ik vind haar een beetje schraal, maar wel lief.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Paul het volgende:
Vinden jullie Marinel ook zo'n schattiebattie?
nee zeker niet....quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je wilt door alle verkopers geholpen worden?
Je zin bevatte een dubbele ontkenning,vandaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef linebear het volgende:
[..]
nee zeker niet....
Oh wat erg is die griezel bezig... als ze me zo zouden helpen
Dion en Marinel zijn op die manier gespaard, dat zijn toch niet echt zwakke verkopers te noemen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Breekfast het volgende:
Hmm vind de manier waarvoor ze hebben gekozen om elke week iemand weg te sturen raar. Op deze manier blijven de zwakkere verkopers erin zitten. Hans is gewoon een hele slechte verkoper.
Dat dus. Hij haalt omzetten, maar de manier waarop gaat hem op een gegeven moment tegenwerken. Wat een lul.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Heathen. het volgende:
Die bas wordt alleen afgerekend op korte termijn maar op lange termijn is het een ongelovelijk stukje verliespost.
Inderdaad, dit is gewoon geen systeem. Laat die Hennen gozer maar bepalen wie er uit moet, of wie door mag. Of laat de verkopers zichzelf op straat gaan verkopen, samen. Dus dat "klanten" stemmen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:30 schreef Paul het volgende:
Blijf dat wegstemsysteem ook slecht vinden
Als ze dit programma nog een seizoen doen moeten ze daar ff aan sleutelen
Die maakt geen reclame voor zichzelf in dit programmaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat dus. Hij haalt omzetten, maar de manier waarop gaat hem op een gegeven moment tegenwerken. Wat een lul.
En die Hans is een dooie.
Nou dat is natuurlijk niet waar, althans normaal niet. Tuurlijk proberen ze je te sturen naar een tv die ook voor hun wat oplevert terwijl ze je binnenlokken met een model die afgeprijsd in de folder staat, maar ze verkopen je echt geen troep.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Klopt, als er een gezinnetje binnenkomt met hun zuurverdiende spaarcentjes moet je ze een slechte tv verkopen met veel marge. Dat is beter dan een goede tv verkopen waar het gezinnetje langer plezier van heeft. Dan kan je zeggen, dat is verkopen. Maar dat soort praktijken vind ik toch wel heel erg. Dit is vaak zo in zaken als Scheer & Foppen. Precies de reden waarom een vriend van me, omdat hij dit opgelegd kreeg van hoger hand, er mee gestopt is. Hij kreeg het niet over zijn hart wat hem toch wel heel erg siert
Volgensmij niet, ookal kunnen ze bij bepaalde gestelde targets wel bonussen ontvangen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef Stefan het volgende:
Werken al die zaken op provisiebasis?
Hennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef JohnDope het volgende:
Baas van die kledingwinkel is een dwaas.
Dat zakenwonder die af en toe wat woorden op zo'n groot blad kalkt, tijdens die ultra korte peptalk is een wereld karikatuur.![]()
Tja, vooral in de ochtend zal daar ook niet veel te doen zijn...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef W00fer het volgende:
Volgens mij duren de peptalks ook langer dan dat je op TV ziet.
Tevens de uitzendingen, of dacht je dat ze maar een paar uur op de markt, paar uur in die winkel en paar uur in die babywinkel stonden.
Van 2 hele dagen filmen wordt het beste aan elkaar gemonteerd. Dus het slechtste zie je niet eens.
En misschien is dat maar goed ook. Tenenkrommende tv zou het anders zijn.
Vraag me af wie er al huilend de opnames heeft afgebroken. Dat zie je natuurlijk op tv niet.
Aan de andere kant kun je ook zeggen dat deze "Topverkopers" meer stimulans hebben om te verkopen vanwege het programma en de "wedstrijd", in tegenstelling tot een vaste verkoper die al een vast contract heeft voor onbepaalde tijd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:23 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Tja, vooral in de ochtend zal daar ook niet veel te doen zijn...
Wat mij opvalt is dat een bedrijf als Its en die kledingzaak meewerken aan zoiets. De hele dag 100% amateurpersoneel in je zaak hebben lijkt mij niet wenselijk voor je omzet. Waarsch heeft de Its die dag 25 tot 50% van de omzet en marge/resultaat gedraaid als wanneer er hun vaste personeel had gestaan.
quote:Topverkopers verkopen auto's bij Jonker Automotive
Wie de 'beste verkopers' van Nederland aan het werk wil zien, moet vanavond (4 februari) om 20.30 uur kijken naar het KRO-televisieprogramma ‘Topverkopers'. Jonker Automotive in Amersfoort is dan het decor van de strijd om de felbegeerde titel ‘Beste Verkoper van Nederland'.
In het programma ‘Topverkopers' van Jort Kelder zijn de kandidaten met elkaar in een felle concurrentieslag verwikkeld. De inzet: wie is de beste verkoper van Nederland? Elke week worden de verkopers in een nieuwe omgeving neergezet en moeten ze in een keiharde afvalrace bewijzen dat zij als beste kunnen verkopen. Toen de KRO op 13 en 14 december opnamen maakte bij Jonker in Hoevelaken waren er van de tien kandidaten nog zes over. Zij moesten als autoverkopers hun talenten bewijzen. "Daar komt heel veel mensenkennis bij kijken", aldus directeur Jeen Jonker van Jonker Automotive. Hij begeleidde de kandidaten en gaf zijn oordeel over hun verkoopkwaliteiten door aan Jort Kelder.
Gemakkelijk hadden de topverkopers het zeker niet bij Jonker Automotive. Leen Jonker: "Ze moesten stevige verkooptargets halen. Het gaat uiteindelijk om één ding: wie de meeste omzet draait wint. Alles was helemaal echt."
Ik ook! Geweldige reclamequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef Stansfield het volgende:
Ik moet toch altijd hier aan denken.
Volgens mij is die Hans de grootste leugenaar van het stel. Het zal mij niks verbazen dat hij geen eens een vriendin heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef Heathen. het volgende:
"ik was bas vijf jaar geleden totdat ik een vreindin kreeg"
Lees: Ik was een autist, nu ben ik een autist met neukpop
Schijnbaar nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Heathen. het volgende:
Die bas zou echt winstverliezend zijn....
Idd... wat walg ik van die kwal van een BAS... GADVERDAMME... Niet normaal, wat een smerige eigendunk heeft die kerel. En feedback kan hij niet tegen... onbeschoft is hij ook nog, kijkt de baas (of de verkoper van het bedrijf) niet eens aan als hij feedback krijgt. Kan niks hebben, denkt dat hij het is... BAH BAH BAH....quote:
Zet Bas en Dion beiden in een andere autozaak voor een twee jaar en die van Bas gaat over de kop.quote:
Maar blijkbaar verkoopt hij wel... Wie koopt nou iets bij zo'n figuur!?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:13 schreef 15051984 het volgende:
[..]
Idd... wat walg ik van die kwal van een BAS... GADVERDAMME... Niet normaal, wat een smerige eigendunk heeft die kerel. En feedback kan hij niet tegen... onbeschoft is hij ook nog, kijkt de baas (of de verkoper van het bedrijf) niet eens aan als hij feedback krijgt. Kan niks hebben, denkt dat hij het is... BAH BAH BAH....
Zo, dat ben ik ook weer kwijt!
Jammer van Dion, een sympathieke gozer!
Misschien dat je op die manier zo snel mogelijk van die ongemakkelijke rotkop af bent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Fries het volgende:
[..]
Maar blijkbaar verkoopt hij wel... Wie koopt nou iets bij zo'n figuur!?
Dacht ook dat die trien meer had verkochtquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef RaymanNL het volgende:
Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan die bas zegDe arrogantie, gadverdamme, en dan verkoopt tie gewoon ook nog. En wat ik dus niet snap is dat je nooit ziet wanneer hij iets verkoopt. Ik heb hem niks zien verkopen in deze aflevering, en toch is hij de beste. Die gozer moet gewoon gecast zijn
Geloof me, fatsoenlijke verkopers bestaan niet. Geen goede althans.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Bas is echt het prototype foute verkoper. Zo iemand die het vak verkoper aan een slechte reputatie helpt en dat hij juist de enige wel fatsoenlijke verkoper, Dion, er uit speelt spreekt boekdelen.
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef Stefan het volgende:
Geloof me, fatsoenlijke verkopers bestaan niet. Geen goede althans.
Dat hoeft ook niet, het is alleen wel zo. Echte verkopers denken in de eerste plaats aan de omzet, niet aan jouw belangen. Als ze bij jou overbrengen dat ze wel integer zijn zijn t dus topverkopers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |