Hij deed het weerquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef Prik0 het volgende:
Die ene moet echt eens zijn mond dicht doen.
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:11 schreef Samsonneke het volgende:
Was ook niet echt slim van Obama om van te voren tegen die brillengast tekeer te gaan.
Maar toch vind ik het erg vermakelijk om te kijkenquote:
Het zijn allemaal van die onvolwassen mensen waar ik nooit iets van zou kopen en zou vragen of ik de baas of beslissingsbevoegde zou mogen spreken om een deal mee af te sluiten.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef Yozzz het volgende:
Op wie lijkt die Paul nou? Hij lijkt op een of andere acteur?
Zelfs ik met m'n zaterdagbaantje doe het beter dan dit volgens mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef kastanova het volgende:
Kollere, volgend jaar geef ik me ook op...
Als het niveau van de kandidaten dan weer zo triest is, wordt het een eitje.
Dat dacht ik zelf ook al met mijn parttime baantje, denk zelfs dat iedere nieuwe collega die binnen komt al meer kan verkopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs ik met m'n zaterdagbaantje doe het beter dan dit volgens mij
Marinelquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Texaco het volgende:
Als commercieel manager kijk ik met plezier en deemoed naar dit programma. Voor zover je verkopen een 'vak' kunt noemen wordt dat hier aardig onrecht aangedaan.
En van die eager kereltjes en laaggeschoolde threenagers kan ik dat nog wel hebben. Ik vind dat wel mooie TV opleveren :-) bekvechten bij een klant. heerlijk. Maar... die verkooptrainer vind ik een ware aanfluiting. Wat een idioot zoals hij daar bij Pauw en Witteman in zijn bloemetjesshirt zat. In het programma zelf wordt het er niet beter op.
Er zijn er twee die ik zeer okee vind: Dion en Marinel. Momenteel, en zeker na de uitzending van vandaag staat Dion bij mij iets voor.... ben benieuwd.
quote:
Laat dat "beetje" maar achterwege.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Heathen. het volgende:
Het lijken allemaal wel een beetje van die ongure personen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef Flycoo het volgende:
als die man terugkijkt ziet ie dat ie alsnog genaait is...
Klopt, maar dat zal dan de sterkste van de zwakken zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Zana het volgende:
[..]
dat dacht ik ook....als die man van die twee televisies dat ziet...die koopt nooit meer iets in die winkel
ik denk trouwens, dat sommige dingen toch ook door de programmamakers gepushed worden, zoals dat uitdelen en weghalen van die flyers en die ruzie tussen de verkopers..., dat kwam allemaal net niet echt over...
en dat de winnaar mag beslissen wie weg moet is ook sneu, die zal natuurlijk altijd de sterkste kiezen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |