Waar zie jij m staan dan? Ik zie m nergens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:23 schreef kastanova het volgende:
Da's apart: Er staat al een aflevering van 31-1 online.
foutje op uitzendinggemist.nl, het is de aflevering van 14-1quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:23 schreef kastanova het volgende:
Da's apart: Er staat al een aflevering van 31-1 online.
Die met dat ooglapje is altijd veel te serieusquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef Stefan het volgende:
Dion is t symphatiekst. Die Hans is een kneus en die lange met de blonde krullen is echt evil maar hij maakt t wel. Blij dat Paul eruit is, volgende week die andere aansteller met zn ooglapje.
Klopt, als er een gezinnetje binnenkomt met hun zuurverdiende spaarcentjes moet je ze een slechte tv verkopen met veel marge. Dat is beter dan een goede tv verkopen waar het gezinnetje langer plezier van heeft. Dan kan je zeggen, dat is verkopen. Maar dat soort praktijken vind ik toch wel heel erg. Dit is vaak zo in zaken als Scheer & Foppen. Precies de reden waarom een vriend van me, omdat hij dit opgelegd kreeg van hoger hand, er mee gestopt is. Hij kreeg het niet over zijn hart wat hem toch wel heel erg siertquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij worden verkopers in een winkel alleen op omzet afgerekend. Inkopers moeten voor de marge zorgen, daarom moesten ze ook bij kortingen toestemming vragen bij de bedrijfsleider.
Ik zag laatst mensen op aanraden van de verkoper een Packard Bell computer kopen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Klopt, als er een gezinnetje binnenkomt met hun zuurverdiende spaarcentjes moet je ze een slechte tv verkopen met veel marge. Dat is beter dan een goede tv verkopen waar het gezinnetje langer plezier van heeft. Dan kan je zeggen, dat is verkopen. Maar dat soort praktijken vind ik toch wel heel erg. Dit is vaak zo in zaken als Scheer & Foppen. Precies de reden waarom een vriend van me, omdat hij dit opgelegd kreeg van hoger hand, er mee gestopt is. Hij kreeg het niet over zijn hart wat hem toch wel heel erg siert
Daar gaan je zuurverdiende spaarcentjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik zag laatst mensen op aanraden van de verkoper een Packard Bell computer kopen!![]()
Heb 4 jaar plezier gehad van een PBquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:31 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Daar gaan je zuurverdiende spaarcentjes
Het is idd jammer eigenlijk dat de beste mensen verdwijnen door het stemmen, Obama had ik er ook nog wel in willen zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Zana het volgende:
dat wegstemmen vind ik toch het zwakste punt van het programma....
misschien was het leuker geweest om iedereen tot aan het einde erin te houden en pas dan de getallen te noemen...dan hadden ze over alle afleveringen kunnen laten zien hoe iedereen het aanpakt....
Die andere vrouw is wel leuk he Stefanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Stefan het volgende:
Obama was ook slecht.
Die winnende vrouw was terecht de beste alleen moet ze geen strakke shirtjes en broeken dragen met haar figuur
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Stefan het volgende:
Obama was ook slecht.
Die winnende vrouw was terecht de beste alleen moet ze geen strakke shirtjes en broeken dragen met haar figuur
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Die andere vrouw is wel leuk he Stefan
O men, wat was dat genant! Ik zat echt tegen de tv te schreeuwen "Stop talking, stop talking"!.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die met dat ooglapje is altijd veel te serieus![]()
In de babyzaak tegen een stelletje: 'Ja jullie passen echt bij elkaar, serieus, echt een setje. En dat is niet omdat eeh.. Kijk dat is het punt wat ze denken over verkopers, dat ze zeggen wat men wil horen, maar je hebt ze er ook bij zitten net zoals ik, die met een juiste intentie willen werken.
Idd ik vraag zelf wel als ik iets mot wetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef Heathen. het volgende:
Het liefst wordt ik bijna nooit aangesproken, behalve wanneer de voorraad van iets op is.
Je wilt door alle verkopers geholpen worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef linebear het volgende:
Fake it, till u make it.... kom op zeg, dat kan je toch niet menen.
En nee zou niet door geen van hen geholpen worden
Ik vind haar een beetje schraal, maar wel lief.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Paul het volgende:
Vinden jullie Marinel ook zo'n schattiebattie?
nee zeker niet....quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je wilt door alle verkopers geholpen worden?
Je zin bevatte een dubbele ontkenning,vandaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef linebear het volgende:
[..]
nee zeker niet....
Oh wat erg is die griezel bezig... als ze me zo zouden helpen
Dion en Marinel zijn op die manier gespaard, dat zijn toch niet echt zwakke verkopers te noemen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Breekfast het volgende:
Hmm vind de manier waarvoor ze hebben gekozen om elke week iemand weg te sturen raar. Op deze manier blijven de zwakkere verkopers erin zitten. Hans is gewoon een hele slechte verkoper.
Dat dus. Hij haalt omzetten, maar de manier waarop gaat hem op een gegeven moment tegenwerken. Wat een lul.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Heathen. het volgende:
Die bas wordt alleen afgerekend op korte termijn maar op lange termijn is het een ongelovelijk stukje verliespost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |