quote:Nieuwe mode
Het voorjaar komt vroeg dit jaar en brengt veel nieuwe, prachtige trends. Houd je brievenbus in de gaten want de nieuwe catalogus gaat al vanaf 29/12 op de post!
welke maten heb je normaal gesproken?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:56 schreef alors het volgende:
nu maar hopen dat er iig 1 kinderbroek past én lang genoeg is
Dat dacht ik ook maar mijn zoons zijn flink gegroeid en hadden alweer wat nieuwe shirts nodig. Ik keek even in de sale en zag allemaal shirts van 3,90 en bodywarmers voor 2,90. Met een tientje korting erbij ben ik voor weinig weer even klaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef alors het volgende:
Ik ook, de rest is in behandeling of 'onderweg', maar de 29ste zal ik wel weer zwichten
Die schoenen en de ' kersttop' nooit denk ik, tenminste, bij mij niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
Zo!
https://shop.hm.com/media(...)35_16002_62_4469.jpg
https://shop.hm.com/media(...)00_76003_08_8193.jpg
https://shop.hm.com/media(...)64_66008_21_0267.jpg
https://shop.hm.com/media(...)47_46013_14_6552.jpg
Besteld!
Wanneer zou het binnen zijn gokken de experts?
Dat is wel heel erg slordigquote:Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Bij mijn bestelling zat ook nog eens een factuur & retourbon voor iemand anders! echt zo slecht, al haar gegevens staan er op, ook inlogcode en wachtwoord enzo.![]()
Heb haar al opgespoord via hyves en een berichtje gestuurd.
Of is hier toevallig een Lonneke Lammers?
Ik heb bij dingen in de sale (mijn trui) ook gezien dat ze 's morgens aangevuld werden, dus wie weet heb je gelukquote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Poppejans het volgende:
Jank, ik wil die bruine warme laarzen van de kinderafdeling!!! Maar helaas alleen nog maar in maat 32.
Zetten ze dagelijks nieuwe dingen erbij of zijn die sale dingen echt op=op
Tot de maat 38/39 en die heb ikquote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb bij dingen in de sale (mijn trui) ook gezien dat ze 's morgens aangevuld werden, dus wie weet heb je geluk. Maar, tot welke maat gaan die dingen of heb jij wat kleinere voeten?
sue em! voor 17/12 besteld zou je hem voor de kerst in huis moeten hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef niksan het volgende:
Twee weken geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet in behandeling genomenen nu is het zelfs verplaatst naar eind december. Hoelang kan dit nog gaan duren?
Alleen voor nieuwe bestellingen, dus bestellingen van voor die actie begon, tellen niet mee. En, het is nog geen kerstquote:Op zondag 21 december 2008 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
sue em! voor 17/12 besteld zou je hem voor de kerst in huis moeten hebben.
Huh strange.. bij mij staat ook iets van 12 november nu bij onderweg. Die heb ik allang geannuleerd!quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Die grijze hoodie kreeg je ooit gratis bij je bestelling. De mouwen zijn veel te strak, zit niet prettig en verder issie aardig vormeloos.
Oh my, bij mij is er ook iets onderweg, maar dat staat ook nog gewoon in mijn bestelling......hellup, wat is er mis gegaan toen ze bezig waren met technisch onderhoud vandaag? Volgens mij hebben ze alles dat niet bij de voorjaarscollectie hoort alsnog verstuurd, of je dat nou had aangegeven of niet.
Klopt het bedrag bij jou wel dan? Want op zich zou het wel kunnen dat ze de spullen die niet van de voorjaarscollectie waren bij mij ook hebben verstuurd (en bij nog niet geleverde artikelen hebben laten staan), maar het bedrag van de bestelling die onderweg is is een euro minder..ik snap er niets meer van dusquote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Die grijze hoodie kreeg je ooit gratis bij je bestelling. De mouwen zijn veel te strak, zit niet prettig en verder issie aardig vormeloos.
Oh my, bij mij is er ook iets onderweg, maar dat staat ook nog gewoon in mijn bestelling......hellup, wat is er mis gegaan toen ze bezig waren met technisch onderhoud vandaag? Volgens mij hebben ze alles dat niet bij de voorjaarscollectie hoort alsnog verstuurd, of je dat nou had aangegeven of niet.
Same here, alleen dan van eind december naar begin januari, wat een ellende zegquote:Op maandag 22 december 2008 10:40 schreef rhubarbje het volgende:gisteren stond er nog dat alles eind december zou komen en nu komt alles eind januari!
En mn oud en nieuw top dan?
Zien er wel leuk uitquote:Op zondag 21 december 2008 20:30 schreef KarnSuk het volgende:
H&M MEN'S SPRING COLLECTION 2009
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan beter even naar de H&M fietsen gok ik?quote:Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.
Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden.
Dan staan de artikelen bij de geleverde artikelen en is je bestellnig dus in behandeling genomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
oke nu snap ik er niks van
Vandaag zegt ie dit
[..]
Ik kan beter even naar de H&M fietsen gok ik?
Klik eens op "geleverde artikelen". Daar zie je waarschijnlijk dat je bestelling in behandeling is of onderweg is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
oke nu snap ik er niks van
Vandaag zegt ie dit
[..]
Ik kan beter even naar de H&M fietsen gok ik?
Die is dan verwijderd denk ik zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Poppejans het volgende:
Kan iemand me misschien effe helpen?
Heb ik DE laarzen kunnen bemachtigen, dus vandaag besteld, en ik had paar dagen geleden ook al dingetjes besteld.
Nu heb ik bij beide bestellingen proces doorlopen en ook bevestigingsmail gehad, maar ik kan de eerste bestelling nu nergens meer terugvinden? Hij staat nergens op ''mijn pagina''
Het lijkt nu alsof ik dus alleen de laarzen besteld heb, en dus dan 2x verzendkosten zou moeten betalen als die andere levering wel goed zit.
Iemand een idee waar ineens die andere levering kan zijn gebleven?, Er stond sowieso bij beide bestellingen ''medio januari''
Ik wil er dus 1 bestelling van maken
Ik had gister of eergister ook besteld en keurig een bevestigingmail gekregen. Toen ik later op Mijn pagina keek, stond het er niet meer. Dus maar weer opnieuw besteld. Ik ga niet zitten wachten tot het uitverkocht is...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Poppejans het volgende:
Kan iemand me misschien effe helpen?
Heb ik DE laarzen kunnen bemachtigen, dus vandaag besteld, en ik had paar dagen geleden ook al dingetjes besteld.
Nu heb ik bij beide bestellingen proces doorlopen en ook bevestigingsmail gehad, maar ik kan de eerste bestelling nu nergens meer terugvinden? Hij staat nergens op ''mijn pagina''
Het lijkt nu alsof ik dus alleen de laarzen besteld heb, en dus dan 2x verzendkosten zou moeten betalen als die andere levering wel goed zit.
Iemand een idee waar ineens die andere levering kan zijn gebleven?, Er stond sowieso bij beide bestellingen ''medio januari''
Ik wil er dus 1 bestelling van maken
Maar daar staat ook helemaal niks, bij geleverde artikelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had gister of eergister ook besteld en keurig een bevestigingmail gekregen. Toen ik later op Mijn pagina keek, stond het er niet meer. Dus maar weer opnieuw besteld. Ik ga niet zitten wachten tot het uitverkocht is...
Het kan ook zijn dat je eerste bestelling al in behandeling is genomen. Dan moet je even bij Geleverde artikelen kijken.
Die van mij ook al. Sinds maandag!quote:
En een deel van mijn bestelling voor begin januari is dus verplaats naar eind december mét een keer extra verzendkostenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef AJ187 het volgende:
Ik had 11 december een bestelling geplaatst en de mijne is nu ook verschoven naar begin januari
Chauffeur is onderweg bedoelde ikquote:Op woensdag 24 december 2008 10:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die van mij ook al. Sinds maandag!
Maar nog steeds manco in Zwolle.
Dat zijn dus geen nieuwe jurkjes met kerst vrees ik.
Die van mij is nog steeds manco. Dat gaat 'm niet meer worden vandaag.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Chauffeur is onderweg bedoelde ik
Yep.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:50 schreef Loontjah het volgende:
Bij 1 bestelling en dan in 2 delen laten bezorgen, betaal je toch maar 1 x verzendkosten of niet?
Goed, dus, dit was de laatste keer dat ik bij H&m online besteld heb. Hun reactie:quote:Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef MaLo het volgende:
Oooo lutsers bij H&M!! Nu hebben ze wéér mijn bestelling opgesplitst in twee delen, waardoor ik het ene deel binnenkort ontvang en het volgende deel begin januari. Terwijl ik heb aangegeven dat ik alles in één keer wilde ontvangen (vanwege de verzendkosten, en het is allemaal zomerspul dus ik hoef het nu nog niet te hebben).
Ik heb dus maar weer gemaild naar de klantenservice (zit op mijn werk en kan dus niet uitgebreid gaan bellen) of ze weer net als de vorige keer 1x verzendkosten eraf willen halen.
PRUTSERS.
Als het zo doorgaat ga ik wel weer gewoon naar de winkel.
Ja hequote:Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef Addict89 het volgende:
Wat een onzin redenatie van de Klantenservice. Ik kreeg overigens net wel een nette reactie over tegoed wat ik open heb staan.
de 31e toch?quote:Op zondag 28 december 2008 11:36 schreef sheonlydreams86 het volgende:
LOL, ik ben bij de laatste bestelling vergeten om op "voltooien" te klikkenMaar gelukkig was alles er nog!
Beetje aparte dag om te bestellen aangezien morgen nieuwe dingen op de site komen, maar goed.
Ik hoop het wel ja, en dat ze er dan niet een halve dag eruitliggen om het erop te zetten. Omg ik kan er haast niet van slapen, nieuwe collectiesquote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Op de website staat er "Spring is coming early, be ready on the 29th of December". Ik dacht dat dat betekende dat de nieuwe collectie dan online staat
Ja, ik zag het net staan. Maar is het vannacht dan online of pas morgenochtend?quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Op de website staat er "Spring is coming early, be ready on the 29th of December". Ik dacht dat dat betekende dat de nieuwe collectie dan online staat
tijd?quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef alors het volgende:
morgenochtend als het een beetje vlotjes loopt...
Oke, 7 uur in de ochtend neem ik aan. Ik ga dan wel even checken! Thanksquote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef Enfermera het volgende:
Normaal worden om een uur of 7 op werkdagen dingen aangepast/bijgevuld, dus je zou dan even kunnen kijken.Maar misschien dat het iets anders is met die nieuwe collectie.
En nu een lievere reactie van de H&Mquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Goed, dus, dit was de laatste keer dat ik bij H&m online besteld heb. Hun reactie:
Bedankt voor je e-mail.
Er is hier sprake van twee bestellingen. Eén bestelling heb je gedaan uit de previewcatalogus met de daarbij behorende actie van 10% korting . Deze bestelling kan pas in januari geleverd worden, omdat deze artikelen nu nog niet in het magazijn zijn. Je andere bestelling komt uit een andere catalogus, is wel direct leverbaar en is zodoende aan jouw geleverd met de daarbij behorende verzendkosten.
Mijn reactie: Wat heeft het dan nog voor zin dat je aangeeft dat je alles in één keer wilt krijgen, als er toch niks op uitgedaan wordt?![]()
Dat is nou de grap, ik heb geen kortingscodes gebruikt, behalve de automatisch 2120 previewkorting, die me in totaal nog geen euro korting opleverdequote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef Addict89 het volgende:
Kortingscodes verwijderd dus? Ik heb nu drie bestellingen onderweg omdat ze alles maar in behandeling nemen.
check de sale, maar beter doe je dat 's morgens want nu is het meeste uitverkochtquote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Rekkof het volgende:
Wil ik nog even een wat truien bestellen, is bijna alles al weggedaan voor tshirts
Ach ja de shop is slecht, de kleding blijft leuk!quote:Op maandag 29 december 2008 18:58 schreef Syytön het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal zwak.![]()
Hoe vaak heb ik toch niet al in het H&M topic voorbij zien komen dat "dit de laatste keer was dat ik wat via de online shop" heb gekocht, en toch zie ik elke keer weer dan diezelfde mensen later posten hoe slecht de h&m shop alwéér is.
Die rok!quote:Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef Maisnon het volgende:
TNT trackdinges: hij ligt klaar om verplaatst te wordenkheb mn bestelling dus morgen
[ afbeelding ]
Dit had ik besteld
Ohw vast! Ik heb me ingehouden!quote:
Hebben!!quote:Op maandag 29 december 2008 10:40 schreef Chanty87 het volgende:
Omfg die schoentjes van de kids![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
...En laat ik nu bij H&M net niet in een 39 passen![]()
MIjn bestelling is al sinds 26 december onderweg maar ik heb hem nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef E.T. het volgende:
M'n bestelling uit de preview catalogus is onderweg![]()
![]()
Ik heb alleen geen flauw idee meer wat ik had besteld
Die van mij al sinds 22 dec. Hij was eerst manco, toen spoorloos en nu issie weer mancoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
MIjn bestelling is al sinds 26 december onderweg maar ik heb hem nog steeds niet. En is zonder track&trace nummer omdat het niet zoveel is. Dus ik heb geen idee waar dat pakje uithangt
.
Mijne sinds de 23e zonder nummer.. Heeft iemand trouwens nog een artikel wat later wordt geleverd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
MIjn bestelling is al sinds 26 december onderweg maar ik heb hem nog steeds niet. En is zonder track&trace nummer omdat het niet zoveel is. Dus ik heb geen idee waar dat pakje uithangt
.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mijne sinds de 23e zonder nummer.. Heeft iemand trouwens nog een artikel wat later wordt geleverd?
Ik ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef E.T. het volgende:
M'n bestelling uit de preview catalogus is onderweg![]()
![]()
Ik heb alleen geen flauw idee meer wat ik had besteld
Half aprilquote:
Beetje zooitje daar hoor, nu lijkt het ineens wel weer te kloppen, dat het dus wel is gelukt van 2 bestellingen 1 te maken, het bedrag is namelijk ineens veel hoger en de spulletjes zijn al onderweg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar daar staat ook helemaal niks, bij geleverde artikelen
![]()
Wat een schijtzooi zeg... nouja iig die bestelling met DE laarzen staat er dan nog wel op vooralsnog, ik wacht maar af of ik alleen deze bestelling aan de deur krijg, of ook de andere
Bij de sale, kinderafdeling. Als je s' ochtends vroeg bent, staan er soms ineens meerdere maten beschikbaar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Popje. het volgende:
Waar staan die? Ik kan ze niet vinden en ze zijn!
Ja hoor, ik heb gewoon kunnen bestellen met beide kortingscodes uit deze OP, die van 10 en 5 euro waren dat geloof ik, en beiden gingen keurig van het totaalbedrag afquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:08 schreef Qarinx het volgende:
Gebruiken jullie nog kortingscodes? Ik durf niet zo goed meer..
Heb het jurkje wat ik met codes heb besteld nog steeds niet binnengekregen, en dat was dus in november al..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die van mij al sinds 22 dec. Hij was eerst manco, toen spoorloos en nu issie weer manco
Ah, ik ben "gelukkig" dus niet de enige bij wie dit speeltquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mijne sinds de 23e zonder nummer.. Heeft iemand trouwens nog een artikel wat later wordt geleverd?
oe ik kan deze niet eens vindenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Beetje zooitje daar hoor, nu lijkt het ineens wel weer te kloppen, dat het dus wel is gelukt van 2 bestellingen 1 te maken, het bedrag is namelijk ineens veel hoger en de spulletjes zijn al onderweg.
Maar nu weet ik echt niet meer wat ik ook alweer allemaal besteld had![]()
iig deze zitten erbij![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik al maanden, bij elke bestelling, een 5 en een 10 euro korting. Gaf eerst nog wel eens problemen, maar sinds de nieuwe layout nooit meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb gewoon kunnen bestellen met beide kortingscodes uit deze OP, die van 10 en 5 euro waren dat geloof ik, en beiden gingen keurig van het totaalbedrag af
Bij ''Sale'', dan ''Meisjes'' aanklikken en dan 'accessoires'', maar in de ochtenden heb je het meeste kans dat de maat 38/39 er weer is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
oe ik kan deze niet eens vinden
Dat is een zomergeval. Ik heb hem in het beige, en hoopte dat hij dit jaar ook in het grijs zou komen maar neequote:Op maandag 29 december 2008 15:07 schreef Psych-case het volgende:
Heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Ik zie wel hoe die valt en of het een winter/zomer geval is.
Ah thanks!quote:Op zondag 4 januari 2009 09:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is een zomergeval. Ik heb hem in het beige, en hoopte dat hij dit jaar ook in het grijs zou komen maar neeMaar wel een fijne jas vind ik.
Oh nee dat bedoel ik niet, ik had een bestelling gedaan en binnengekregen. Die had ik betaald binnen twee weken nadat ik hem binnen had gehad (ze vinden het schijnbaar ook leuk om de factuurdatum op besteldatum te zetten en het dan een week later pas op te sturen). Alleen duurde het verwerken van mijn betaling 3 of 4 weken waardoor ik op mijn volgende pakketje 5 weken moest wachtenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:42 schreef alors het volgende:
wtf je gaat toch niet betalen voordat je het in huis hebt
Die sweater van 1.90 (de grijze?) zou ik annuleren en gewoon nooit meer bestellen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
Nou jaMijn bestelling is nog niet onderweg, dus ik kon er nog artikelen aan toevoegen. In de sale twee leuke dingetjes gevonden: een simpel shirtje voor 3,90 en een sweater voor 1,90. Nu blijkt die sweater pas eind januari leverbaar. Dus ik moet of alles eind januari ontvangen of mijn sweater wordt geannuleerd. Hoe hoog moet het restbedrag zijn dan om het wel te kunnen ontvangen? Je kunt ook niet een of twee artikelen verslepen naar "ontvangen eind januari", anders had ik dat wel gedaan.
Alles tegelijk ontvangen wil ik niet, want ik heb een aantal dingen echt nodig eind januari (23e) en anders ben ik bang dat ik het te laat ontvang..
Help!!
Hmm.. Ik zag hem vorig jaar in de collectie en vond hem eigenlijk wel erg leuk, maar ik probeer geen dingen te bestellen waarvan ik denk dat ze in de sale komen. Als ze dan in de sale zijn bestel ik ze alsnogquote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Die sweater van 1.90 (de grijze?) zou ik annuleren en gewoon nooit meer bestellen.
Je kreeg hem vorig jaar gratis bij een bestelling, en ik vind het geen lekker warm stofje ofzo....![]()
Volgens mij moet je een bedrag boven de 19 euro hebben om een bestelling te kunnen plaatsen
Ja dat dacht ik eerst ook, alleen is blijkbaar alles op voorraad en dus leverbaar half januari ipv eind januariquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef alors het volgende:
Gooi er gewoon wat bij en dat stuur je dan vervolgens gewoon terug
Nee sorry, geen idee.. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Heb het idee dat ie redelijk klein valt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand misschien hoe groot dit setje valt?
[ afbeelding ]
Al even contact opgenomen met de klantenservice? Heb het overigens meerdere keren langs zien komen in dit topic, dus wellicht duikt je bestelling volgende week weer op..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:13 schreef super-muffin het volgende:
Hm, begin becember heb ik een order geplaatst die eind december zou komen, maar de order is gewoon verdwenen.
Die van mij ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En mijn bestelling van 29 dec. nog steeds niet in behandeling genomen
Dat haar vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef alors het volgende:
Deze lijkt me zo mooiMaar de Trend Spring collectie staat er nog steeds niet op.
[ afbeelding ]
Ik had lang geleden ook colbertje gekocht daar, en die zijn volgensmij idd wel goed slimfit hoor....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn er nog mensen hier die de H&M colbert hebben aangeschaft en die wat meer over het slimfit model kunnen zeggen.
Betwijfel namelijk of het wel slimfit is.
Ik had ook gemaild over mijn pakje zonder code, ik kreeg gisteren deze reactie:quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb mijne van de 23e, zonder code, nog steeds niet binnen. Had al een mail gestuurd, maar toen kreeg ik een onzin reactie terug over totaal wat anders.
Ja, de aanpassing van het magazijn was dat ze mijn broek eruit gehaald hebbenquote:bedankt voor je mail.
Wegens een aanpassing van het magazijn in je bestelling, is deze op 30-12 opnieuw verzonden.
Als alles goed is en er bij TNT verder geen vertraging is, zal je pakketje waarschijnlijk eind deze week, begin volgende week geleverd worden.
Wij wensen je nog een prettige dag.
Binnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb mijne van de 23e, zonder code, nog steeds niet binnen. Had al een mail gestuurd, maar toen kreeg ik een onzin reactie terug over totaal wat anders.
't Schiet inderdaad totaal niet opquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Mijn bestelling is nog niet eens in behandeling genomenIk heb hem anderhalve week geleden al geplaatst! Zul je zien dat ze wachten met opsturen tot het half januari is zodat alles in één pakket "eind januari" wordt geleverd
Dan heb ik dus een deel van de spullen te laat
Leuk leuk leuk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, dit is verschrikkelijk..Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen!
![]()
-->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die bikini's zijn zoo leuk he, ik heb al 5 gezien die ik wel zou willenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, dit is verschrikkelijk..Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen!
![]()
-->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb die vorig jaar besteld en hij is echt heel erg leuk! Maar hij staat nu inderdaad niet meer op de site...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef Psych-case het volgende:
Wanneer komen ze nou met een gilet van spijkerstof....
Ja gaaf he!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!
Die bloemetjes heb ik ook in het blauw besteld en die zilver/roze oorbellen zitten ook bij de bestelling![]()
Gaaf he. Ja joh ik had in de sale ook al een bikini besteld, en nu dus weer 2.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Die bikini's zijn zoo leuk he, ik heb al 5 gezien die ik wel zou willen
Hij stond wel in de sale, maar hij is wel heel erg uitverkocht meestal. Ik heb nu er nu een bemachtigd, maar weet nog niet of ik em houd...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb die vorig jaar besteld en hij is echt heel erg leuk! Maar hij staat nu inderdaad niet meer op de site...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef eva-diva het volgende:
kan iemand please de kortingcodes ff vermelden![]()
he dat wist ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Addict89 het volgende:
Nee, want die staan gewoon in de OP.
Ja hoor, je kunt het altijd proberen, als de code niet werkt, komt dat vanzelf wel onderaan je totaal rekening te staan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
he dat wist ik niet
kunnen die praktisch altijd gebruikt worden? ook bij sale en kleinere bestellingen?
en is het niet zo dat na 4 keer dezelfde code gebruikt te hebben dat ze je niet meer vertrouwen?
bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt het altijd proberen, als de code niet werkt, komt dat vanzelf wel onderaan je totaal rekening te staan.
Mij vertrouwen ze nog steeds en ik gebruik altijd beide codes![]()
Mn verzending is al vanaf 1 januari ''verzending manco,niet aangetroffen''
Laat ze es een beetje opschieten daar
*kijken gaat..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.
Zal volgende week ofzo wel worden
\quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef Innocence het volgende:
He, waar vind je al die kleding? Vind dat vestje met kersjes super en het "giletje" van de laatste foto ook, maar zie het nergens op de site...
Ja, is er ook in het witquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe moet dat noudie wil ik ook alle 4. Geld waar ben je. Die eerste zwarte is die er ook in t wit of wat er in de buurt komt
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe moet dat noudie wil ik ook alle 4. Geld waar ben je. Die eerste zwarte is die er ook in t wit of wat er in de buurt komt
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef Innocence het volgende:
He, waar vind je al die kleding? Vind dat vestje met kersjes super, maar zie het nergens op de site...
Ook mijn bestelling is vanaf 1 januari manco.. en sinds 7 januari "onderweg".quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.
Zal volgende week ofzo wel worden
Ik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
Had iemand het hier over een spijkergiletje? Er is net een nieuwe op de site van Divided![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef MaLo het volgende:
Dit is trouwens wel een HEEL lelijke broek
[ afbeelding ]
Als klein meisje speelde ik halverwege de jaren tachtig met barbiepoppen van de Dolly Dots (quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
Dat model droegen we 25 jaar geleden als spijkerbroekDat was hartstikke mode.. en dan nog het liefst hoogwater, smalle pijpen en hoge taille met nog een stuk stof boven je riem.
Maar voor nu zie ik het toch nog ff niet zo zitten
Ohhh, 5 maanden niks gekocht? Dan mag 't toch gewoon??quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Daph_ het volgende:
Die broek is inderdaad écht lelijk!!
Ik heb alweer allemaal dingen gezien die ik wil hebbenDat shirtje zoals hierboven in het zwart, dat kersenshirtje, heb twee paar schoenen voor 9,90 gezien die ik wel wil hebben.. Maar ik heb mijn vorige bestelling nog niet eens binnen en die is al bijna 100 euro
Het is maar goed dat die laarsjes van de kinderafdeling maar tot maat 39 gaan en ik maat 40 heb anders had ik die wss ook wel besteld![]()
Beetje shopaholic![]()
Heb afgelopen jaar 5 maanden geen kleding gekocht dus ik heb wat in te halen..
Vind ik ook! Na 5 maanden heb je heel wat in te halen Daph!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh, 5 maanden niks gekocht? Dan mag 't toch gewoon??Ik bestel zowat altijd wat, er staat altijd wel wat in bestelling bij mij...
Ja ik moet ook nieuwe dingen bestellen omdat al mijn oude kleding te groot is (ben 19 kilo afgevallen) en ik bijvoorbeeld geen nette broeken meer heb voor op kantoor.. Maar ik heb bij de sale ook al de halve stad geplunderd (spijkerbroeken 25 euro! pumps 20 euro! Nette broeken 15 euro! Hoppaaaa)quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh, 5 maanden niks gekocht? Dan mag 't toch gewoon??Ik bestel zowat altijd wat, er staat altijd wel wat in bestelling bij mij...
Jullie maken het er niet beter op he, probeer ik me in te houden en niet de hele shop te plunderen en dan zeggen jullie doodleuk "bestelleeee!"quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vind ik ook! Na 5 maanden heb je heel wat in te halen Daph!
Ik heb nu dus 3 bestellingen staan. 1 onderweg, 1 in behandeling en 1 nog niet geleverd
Ik had hetzelfde (6 jan. naar onderweg) en mijne is nu gesorteerd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*kijken gaat..
He, bij mij ook op 6 januari veranderd in ''onderweg''!
Ben benieuwd of we op dezelfde dag het pakje krijgen haha
Zohee! 19 kg, supergoed!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nieuwe dingen bestellen omdat al mijn oude kleding te groot is (ben 19 kilo afgevallen) en ik bijvoorbeeld geen nette broeken meer heb voor op kantoor.. Maar ik heb bij de sale ook al de halve stad geplunderd (spijkerbroeken 25 euro! pumps 20 euro! Nette broeken 15 euro! Hoppaaaa)![]()
[..]
Jullie maken het er niet beter op he, probeer ik me in te houden en niet de hele shop te plunderen en dan zeggen jullie doodleuk "bestelleeee!"![]()
![]()
Mijn buurman wordt knettergek van al die pakketjes geloof ik. Mijn zusje bestelt ook via de webshop dus er komt regelmatig wat binnen..![]()
Duurt het trouwens langer om mijn bestelling in behandeling te laten nemen wanneer ik er maar dingen bij blijf mikken?
Whehe..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee! 19 kg, supergoed!![]()
![]()
Haha inderdaad![]()
Nee, wij maken het er idd niet beter op. Maar daar zijn we dan ook voor![]()
![]()
Dat laatste had ik inderdaad ook een keer, werd ie niet in behandeling genomen omdat ik er dingen bij bleef gooien. Maar de laatste keer was dat weer niet zo.
Die is Leuk met een hoofdletter L!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ugh, stomme bestelstop van mezelf...
Hij stat op mijn verlanglijstje!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ugh, stomme bestelstop van mezelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |