abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 18:00:33 #1
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_64126360

Vervolg van:
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-

Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
  • I never look back, darling. It distracts from the now.
      donderdag 18 december 2008 @ 18:01:25 #2
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64126378
    Helaas geen inspiratie voor een leuke topictitel dit keer, sorry
    Mijn laatste post:
    Pakketje binnen! Bikini is best leuk (stond in de sale, blauw met zilver en wit gestreept), maatje 36 zit precies goed dus ik hou 'm Supergoedkoop! En nog 2 van die gerimpelde bloesjes in groen/blauw en donkerroze, altijd goed Ik ben weer blij!
    Alleen stond er op de bon dat ik nog een sjaal zou verwachten, alleen is die 'geannuleerd door de produceerder' ofzo. Wtf. Dus bij mij hebben ze ook gewoon dingen geannuleerd zonder notificatie. Beeeetje jammer.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_64126693
    Ik wacht al 3 weken op schoenen die ik had geretourneerd of hoe je dat ook spelt

Ik gok dat ze nooit meer komen
    En ze waren geil
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_64126866
    tvp
    quote:
    Nieuwe mode

Het voorjaar komt vroeg dit jaar en brengt veel nieuwe, prachtige trends. Houd je brievenbus in de gaten want de nieuwe catalogus gaat al vanaf 29/12 op de post!
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64127371
    Ik hoop dat mn pakje morgen of zaterdag binnen komt, zondag een feestje .
    pi_64127387
    Zending nog steeds niet aangetroffen in Zwolle .
    pi_64129083
    Bestelling is sinds gister in behandeling, misschien toch nog voor de kerst binnen dan.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_64129728
    mag helaas van mams niks meer bestellen van de hm shop maar ja misschien kocht ik ook wel teveel hihi
    www.Styleguide.nl de nummer 1 mode en lifestyle site, (dat vind ik dan)
    pi_64130361
    tvp
    Ik wil die nieuwe catalogus
    pi_64130712

60 euro inc verzenden

nu maar hopen dat er iig 1 kinderbroek past én lang genoeg is
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64131922
    Ik heb ook net een mega bestelling geplaatst. Ben benieuwd wanneer het ding wordt bezorgd.
      donderdag 18 december 2008 @ 21:45:05 #12
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_64132053
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 20:56 schreef alors het volgende:
    nu maar hopen dat er iig 1 kinderbroek past én lang genoeg is
    welke maten heb je normaal gesproken?
    laat ff weten of de kinderboeken je passesn, misschien dat ik dan ook eens een poging ga doen
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_64132741
    spijkerbroek meestal 28, soms 27, heel soms 29.. En lengtemaat 34.
    know'm sayin?
    word? word.
      donderdag 18 december 2008 @ 22:15:05 #14
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_64132959

vind ik trouwens ook leuk van de kids kleding
    neem aan dat ik met mn maat 34 wel in kindermaat 170 pas toch?
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_64134267
    probeer het gewoon

ik heb ook een kindervestje 170 en heb maat 36 meestal
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64155500
    Bestelling is onderweg .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_64161579
    TVP , ik heb nu alleen nog de voorjaarsbestelling staan die begin januari komt
    pi_64163758
    Ik ook, de rest is in behandeling of 'onderweg', maar de 29ste zal ik wel weer zwichten
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64174989
    Pakketje is net binnen, alles past en is de maat die ik opgegeven had . Geen enkel probleem gehad met de online shop dus.
    pi_64180671
    Van de top, rok, 2 broches, 2 paar pumps, paar sokken en ketting is zojuist alleen de rok en de ketting binnengekomen.

De rest is blijkbaar geannuleerd. Ik heb al een behoorlijk kwaad mailtje gestuurd, en ik bestel daar voorlopig ook niet meer.
    pi_64181300
    Pakketje is binnen , passen gaat ... .
    pi_64186524
    Toevallig iemand ervaring met de ( heren ) joggingbroeken van H&M? Ik wacht op de mijne, ben wel benieuwd of het wat is
    pi_64189515
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64189691
    Ik heb de 12e besteld en het kwam vandaag binnen. Bij mij dus een weekje. Had trouwens maar 2 artikelen, misschien daarom, want schijnt dat dit echt snel was?
    pi_64189890
    Neuh vorige keer was mn bestelling er volgens mij ook in een weekje of zo
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64190028
    Binnen een week binnen is uitzonderlijk snel ja.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_64190113
    Damn ik vond er wel een goed kersttopje bij zitten
    Dat word dan nieuwjaar
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64202322
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef alors het volgende:
    Ik ook, de rest is in behandeling of 'onderweg', maar de 29ste zal ik wel weer zwichten
    Dat dacht ik ook maar mijn zoons zijn flink gegroeid en hadden alweer wat nieuwe shirts nodig. Ik keek even in de sale en zag allemaal shirts van 3,90 en bodywarmers voor 2,90. Met een tientje korting erbij ben ik voor weinig weer even klaar

tot de 29e in ieder geval
    pi_64205230
    quote:
    Die schoenen en de ' kersttop' nooit denk ik, tenminste, bij mij niet.

Bij mijn bestelling zat ook nog eens een factuur & retourbon voor iemand anders! echt zo slecht, al haar gegevens staan er op, ook inlogcode en wachtwoord enzo.
    Heb haar al opgespoord via hyves en een berichtje gestuurd.
    Of is hier toevallig een Lonneke Lammers?
    pi_64206798
    De schoenen had ik al een keer besteld, bleken te kleine en toen zo ingevult van ruilen voor een andere maat
    Maar dat is nooit verwerkt of zo kwam ik achter dus gewoon opnieuw besteld
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64207444
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Bij mijn bestelling zat ook nog eens een factuur & retourbon voor iemand anders! echt zo slecht, al haar gegevens staan er op, ook inlogcode en wachtwoord enzo.
    Heb haar al opgespoord via hyves en een berichtje gestuurd.
    Of is hier toevallig een Lonneke Lammers?
    Dat is wel heel erg slordig
    Ik heb nooit zo begrepen waarom het wachtwoord op de factuur staat eigenlijk
    pi_64211343
    Jank, ik wil die bruine warme laarzen van de kinderafdeling!!! Maar helaas alleen nog maar in maat 32.
    Zetten ze dagelijks nieuwe dingen erbij of zijn die sale dingen echt op=op
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_64212419
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Poppejans het volgende:
    Jank, ik wil die bruine warme laarzen van de kinderafdeling!!! Maar helaas alleen nog maar in maat 32.
    Zetten ze dagelijks nieuwe dingen erbij of zijn die sale dingen echt op=op
    Ik heb bij dingen in de sale (mijn trui) ook gezien dat ze 's morgens aangevuld werden, dus wie weet heb je geluk . Maar, tot welke maat gaan die dingen of heb jij wat kleinere voeten?
    pi_64212950
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb bij dingen in de sale (mijn trui) ook gezien dat ze 's morgens aangevuld werden, dus wie weet heb je geluk . Maar, tot welke maat gaan die dingen of heb jij wat kleinere voeten?
    Tot de maat 38/39 en die heb ik
    Ik heb in mn verlanglijstje ook andere kinderschoenen staan, zwarte met zilveren dingetjes erop, maar twijfel ik nog over, want ik wou zooo graag die bruine laarzen!
    is echt tof dat ze daar precies tot en met maat 38 gaan !

Thanks v de tip, blijf ik in ieder geval dagelijks even proberen in de ochtenden
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
      zondag 21 december 2008 @ 17:04:04 #35
    70004 niksan
    net een beetje meer
    pi_64213122
    Twee weken geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet in behandeling genomen en nu is het zelfs verplaatst naar eind december. Hoelang kan dit nog gaan duren?
    "May the wind always be at your back and
    the sun always upon your face, and the
    winds of destiny carry you aloft to
    dance with the stars."
    pi_64213360
    Het kan nog wel even duren . Zal wel minimaal januari worden denk ik.
    pi_64214295
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef niksan het volgende:
    Twee weken geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet in behandeling genomen en nu is het zelfs verplaatst naar eind december. Hoelang kan dit nog gaan duren?
    sue em! voor 17/12 besteld zou je hem voor de kerst in huis moeten hebben.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64218441
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 17:38 schreef alors het volgende:

[..]

sue em! voor 17/12 besteld zou je hem voor de kerst in huis moeten hebben.
    Alleen voor nieuwe bestellingen, dus bestellingen van voor die actie begon, tellen niet mee. En, het is nog geen kerst . Maar wel kut he, zo lang moeten wachten.
    pi_64219823
    H&M MEN'S SPRING COLLECTION 2009

† In Memoriam † zondag 21 december 2008 @ 20:31:04 #40
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_64219854
    O ja, nieuwe hoodies halen.
    pi_64220607
    Ik heb ook maar weer eens wat besteld, voornamelijk wat kinderbroeken. Wel de extra wijde, de gewone pas ik sowieso niet . Had er ook een leuke roze bij, maar die was uitverkocht toen ik mijn bestelling af ging ronden, jammer. Die was maar 5 euro.. Zit ook een jongensbroek tussen, even kijken hoe dat zit. Ik heb al zoveel 'vrouwelijke' modellen broeken . Die onderste trui was maar 1,90! Altijd lekker voor thuis.

Nobody ever seems to remember life is a game we play
    pi_64220768
    Huh, er is nu een bestelling in behandeling van 6,80 bij mij, maar ik heb helemaal niets besteld. .
    pi_64222566
    Die grijze hoodie kreeg je ooit gratis bij je bestelling. De mouwen zijn veel te strak, zit niet prettig en verder issie aardig vormeloos.

Oh my, bij mij is er ook iets onderweg, maar dat staat ook nog gewoon in mijn bestelling......hellup, wat is er mis gegaan toen ze bezig waren met technisch onderhoud vandaag? Volgens mij hebben ze alles dat niet bij de voorjaarscollectie hoort alsnog verstuurd, of je dat nou had aangegeven of niet.

[ Bericht 53% gewijzigd door Doedezemaar op 21-12-2008 21:52:50 ]
      maandag 22 december 2008 @ 00:44:28 #44
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_64231346
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
    Die grijze hoodie kreeg je ooit gratis bij je bestelling. De mouwen zijn veel te strak, zit niet prettig en verder issie aardig vormeloos.

Oh my, bij mij is er ook iets onderweg, maar dat staat ook nog gewoon in mijn bestelling......hellup, wat is er mis gegaan toen ze bezig waren met technisch onderhoud vandaag? Volgens mij hebben ze alles dat niet bij de voorjaarscollectie hoort alsnog verstuurd, of je dat nou had aangegeven of niet.
    Huh strange.. bij mij staat ook iets van 12 november nu bij onderweg. Die heb ik allang geannuleerd!
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_64235039
    crap alle spullen dik wil hebben zijn er maar nu is er weeeeeeeeeeeeeeeer onderhoud

ik moet zo naar mijn werk maar dat vertik ik. De bestelling gaat voor
    pi_64236206
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:

Klopt het bedrag bij jou wel dan? Want op zich zou het wel kunnen dat ze de spullen die niet van de voorjaarscollectie waren bij mij ook hebben verstuurd (en bij nog niet geleverde artikelen hebben laten staan), maar het bedrag van de bestelling die onderweg is is een euro minder..ik snap er niets meer van dus .
    pi_64237801
    gisteren stond er nog dat alles eind december zou komen en nu komt alles eind januari!
    En mn oud en nieuw top dan?
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64251399
    Ik ben alweer gezwicht

know'm sayin?
    word? word.
    pi_64251684
    Even een TVP-tje
    pi_64252328
    whiehoeeeee 1e helft van bestelling is in behandeling
      maandag 22 december 2008 @ 22:20:12 #51
    70004 niksan
    net een beetje meer
    pi_64262006
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
    gisteren stond er nog dat alles eind december zou komen en nu komt alles eind januari!
    En mn oud en nieuw top dan?
    Same here, alleen dan van eind december naar begin januari, wat een ellende zeg

Ik denk dat ik mijn bestelling ga annuleren
    "May the wind always be at your back and
    the sun always upon your face, and the
    winds of destiny carry you aloft to
    dance with the stars."
    pi_64264087
    En nog vòòr de 17e besteld?
    pi_64264276
    Ach volgens mij is dat gewoon tijdelijk zo omdat ze nu heel druk zijn met al die kerstzooi.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64264472
    Kan best tijdelijk zijn maar als ze het eerder hadden gezegd had ik maar de helft besteld en was ik bepaalde dingen gewoon gaan kopen zodat ik ze nog wel aan kan met de feestdagen

Nu zit ik te twijfelen tussen annuleren of nog meer geld uit geven zodat ik toch iets heb om aan te doen...
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64266327
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 20:30 schreef KarnSuk het volgende:
    H&M MEN'S SPRING COLLECTION 2009

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Zien er wel leuk uit Die kleuren broeken vind ik eigenlijk wel tof. Kijken of ze em ook in het groen gaan doen.
    pi_64274055
    Mijn bestelling is gewoon al onderweg! En het was een flinke bestelling en het bedrag staat nog steeds op het eindbedrag van mijn bestelling!
    Zou het dan gewoon goed gaan komen?!
    pi_64274079
    Zometeen maar even naar de H&M.
    pi_64274092
    hopelijk is die van mij ook onderweg maar gisteren kwam ik er niet in
    pi_64280640
    oke nu snap ik er niks van
    Vandaag zegt ie dit
    quote:
    Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.

Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden.
    Ik kan beter even naar de H&M fietsen gok ik?
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
      dinsdag 23 december 2008 @ 13:17:21 #61
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64281142
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
    Vandaag zegt ie dit
    [..]

Dan staan de artikelen bij de geleverde artikelen en is je bestellnig dus in behandeling genomen
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_64281186
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
    Vandaag zegt ie dit
    [..]

Klik eens op "geleverde artikelen". Daar zie je waarschijnlijk dat je bestelling in behandeling is of onderweg is.
    pi_64281189
    Ow
    Ik al helemaal boos

Ik haat online bestellen eigenlijk maar ja
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64287868
    Kan iemand me misschien effe helpen?
    Heb ik DE laarzen kunnen bemachtigen, dus vandaag besteld, en ik had paar dagen geleden ook al dingetjes besteld.
    Nu heb ik bij beide bestellingen proces doorlopen en ook bevestigingsmail gehad, maar ik kan de eerste bestelling nu nergens meer terugvinden? Hij staat nergens op ''mijn pagina''
    Het lijkt nu alsof ik dus alleen de laarzen besteld heb, en dus dan 2x verzendkosten zou moeten betalen als die andere levering wel goed zit.
    Iemand een idee waar ineens die andere levering kan zijn gebleven?, Er stond sowieso bij beide bestellingen ''medio januari''
    Ik wil er dus 1 bestelling van maken
    pi_64287956
    Teeveepee
    pi_64288639
    De man van de TNT stond net heel lang in zn busje hier voor de deur te zoeken. En heeft niks afgegeven volgens mij is ie het serieus vergeten ofzo
    pi_64288716
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Poppejans het volgende:
    Heb ik DE laarzen kunnen bemachtigen, dus vandaag besteld, en ik had paar dagen geleden ook al dingetjes besteld.
    Nu heb ik bij beide bestellingen proces doorlopen en ook bevestigingsmail gehad, maar ik kan de eerste bestelling nu nergens meer terugvinden? Hij staat nergens op ''mijn pagina''
    Het lijkt nu alsof ik dus alleen de laarzen besteld heb, en dus dan 2x verzendkosten zou moeten betalen als die andere levering wel goed zit.
    Iemand een idee waar ineens die andere levering kan zijn gebleven?, Er stond sowieso bij beide bestellingen ''medio januari''
    Die is dan verwijderd denk ik zo.
    pi_64290160
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Poppejans het volgende:
    Ik had gister of eergister ook besteld en keurig een bevestigingmail gekregen. Toen ik later op Mijn pagina keek, stond het er niet meer. Dus maar weer opnieuw besteld. Ik ga niet zitten wachten tot het uitverkocht is...

Het kan ook zijn dat je eerste bestelling al in behandeling is genomen. Dan moet je even bij Geleverde artikelen kijken.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64295461
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 17:05 schreef alors het volgende:

[..]

Ik had gister of eergister ook besteld en keurig een bevestigingmail gekregen. Toen ik later op Mijn pagina keek, stond het er niet meer. Dus maar weer opnieuw besteld. Ik ga niet zitten wachten tot het uitverkocht is...

Het kan ook zijn dat je eerste bestelling al in behandeling is genomen. Dan moet je even bij Geleverde artikelen kijken.
    Maar daar staat ook helemaal niks, bij geleverde artikelen

Wat een schijtzooi zeg... nouja iig die bestelling met DE laarzen staat er dan nog wel op vooralsnog, ik wacht maar af of ik alleen deze bestelling aan de deur krijg, of ook de andere
    pi_64302453
    Dan is ie gewoon verwijderd of kwijtgeraakt.... Ik zou er niet op rekenen dat je het krijgt als je niets onderneemt..

[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 23-12-2008 22:29:28 ]
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64317370
    Mijne is onderweg woo!
    pi_64317402
    Heb net mijn spullen binnen. helft wat erin zit heb ik niet eens besteld erg jammer weer pffff
    pi_64317405
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Chanty87 het volgende:
    Mijne is onderweg woo!
    Die van mij ook al. Sinds maandag!
    Maar nog steeds manco in Zwolle.
    Dat zijn dus geen nieuwe jurkjes met kerst vrees ik.
    pi_64317521
    Mijne is ook sinds maandag onderweg en de code doet het nog niet eens. .
      woensdag 24 december 2008 @ 10:48:42 #75
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64317762
    Oooo lutsers bij H&M!! Nu hebben ze wéér mijn bestelling opgesplitst in twee delen, waardoor ik het ene deel binnenkort ontvang en het volgende deel begin januari. Terwijl ik heb aangegeven dat ik alles in één keer wilde ontvangen (vanwege de verzendkosten, en het is allemaal zomerspul dus ik hoef het nu nog niet te hebben).
    Ik heb dus maar weer gemaild naar de klantenservice (zit op mijn werk en kan dus niet uitgebreid gaan bellen ) of ze weer net als de vorige keer 1x verzendkosten eraf willen halen.

PRUTSERS .
    Als het zo doorgaat ga ik wel weer gewoon naar de winkel.
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_64317923
    Ik had 11 december een bestelling geplaatst en de mijne is nu ook verschoven naar begin januari
      woensdag 24 december 2008 @ 11:03:33 #77
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64318189
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef AJ187 het volgende:
    Ik had 11 december een bestelling geplaatst en de mijne is nu ook verschoven naar begin januari
    En een deel van mijn bestelling voor begin januari is dus verplaats naar eind december mét een keer extra verzendkosten .

Hadden ze jouw en mijn bestelling maar omgedraaid .
    pi_64318903
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 10:35 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Die van mij ook al. Sinds maandag!
    Maar nog steeds manco in Zwolle.
    Dat zijn dus geen nieuwe jurkjes met kerst vrees ik.
    Chauffeur is onderweg bedoelde ik
    pi_64319348
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 11:28 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Chauffeur is onderweg bedoelde ik
    Die van mij is nog steeds manco. Dat gaat 'm niet meer worden vandaag.
    Maar tof dat bij jou de chauffeur onderweg is Chanty! Wat heb je allemaal besteld?
    pi_64320379
    Niet veel:

Maar dan de donkerdere versie, en

pi_64321313
    Dat vestje is leuk!
    pi_64336953
    Hmm Nu moet ik vast wachten tot na het weekend
    pi_64354167
    Iemand die nog op zoek is naar deze jas, maat S ? Van de nieuwe wintercollectie H&M, overigens helemaal uitverkocht en dus niet meer verkrijgbaar online, hier in de shops ook niet meer.

Bij interesse kun je een PB sturen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr-Me op 25-12-2008 14:21:38 ]
    pi_64378623
    Waar staat die legging? Zoek me 'n ongeluk maar zonder resultaat...
    Leuke bestelling btw
    pi_64384138
    Ik zit een beetje te twijfelen over deze jas in het zwart:

Heeft iemand enig idee hoe die echt valt? Bij modellen is het toch altijd anders namelijk.
    pi_64384287
    Bij 1 bestelling en dan in 2 delen laten bezorgen, betaal je toch maar 1 x verzendkosten of niet?
    Sappig !!
    pi_64384685
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 20:50 schreef Loontjah het volgende:
    Bij 1 bestelling en dan in 2 delen laten bezorgen, betaal je toch maar 1 x verzendkosten of niet?
    Yep.
      zaterdag 27 december 2008 @ 11:22:05 #90
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64395645
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef MaLo het volgende:
    Oooo lutsers bij H&M!! Nu hebben ze wéér mijn bestelling opgesplitst in twee delen, waardoor ik het ene deel binnenkort ontvang en het volgende deel begin januari. Terwijl ik heb aangegeven dat ik alles in één keer wilde ontvangen (vanwege de verzendkosten, en het is allemaal zomerspul dus ik hoef het nu nog niet te hebben).
    Ik heb dus maar weer gemaild naar de klantenservice (zit op mijn werk en kan dus niet uitgebreid gaan bellen ) of ze weer net als de vorige keer 1x verzendkosten eraf willen halen.

PRUTSERS .
    Als het zo doorgaat ga ik wel weer gewoon naar de winkel.
    Goed, dus, dit was de laatste keer dat ik bij H&m online besteld heb. Hun reactie:

Bedankt voor je e-mail.

Er is hier sprake van twee bestellingen. Eén bestelling heb je gedaan uit de previewcatalogus met de daarbij behorende actie van 10% korting . Deze bestelling kan pas in januari geleverd worden, omdat deze artikelen nu nog niet in het magazijn zijn. Je andere bestelling komt uit een andere catalogus, is wel direct leverbaar en is zodoende aan jouw geleverd met de daarbij behorende verzendkosten.

Mijn reactie: Wat heeft het dan nog voor zin dat je aangeeft dat je alles in één keer wilt krijgen, als er toch niks op uitgedaan wordt?

pi_64396300
    Wat een onzin redenatie van de Klantenservice . Ik kreeg overigens net wel een nette reactie over tegoed wat ik open heb staan.
      zaterdag 27 december 2008 @ 14:05:46 #92
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64399231
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef Addict89 het volgende:
    Wat een onzin redenatie van de Klantenservice . Ik kreeg overigens net wel een nette reactie over tegoed wat ik open heb staan.
    Ja he . Volgens hun redernatie mogen ze dus iedere keer dat je je bestelling aanpast, of iets extra's bestelt, dit als aparte bestellingen zien en dus overal apart verzendkosten voor vragen .

Gelukkig maar dat jij een betere reactie kreeg .
    pi_64399273
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef MaLo het volgende:
    aan jouw geleverd
    Achja, we hadden allang door dat er gewoon een stel apen daar bij die klantenservice zitten
      zaterdag 27 december 2008 @ 20:44:12 #94
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64410669
    Vandaag 2 basic shirtjes en 2 kettingen gescoord, gewoon in de winkel.
    Laat die onlineshop maar ff zitten!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_64419456
    Online is bijna alles uitverkocht

In de winkel heb ik wel mijn spullen kunnen halen...ook spullen die online niet te verkrijgen/ of uitverkocht zijn.

Dus kijk gewoon in de winkel als het online is uitverkocht
    pi_64423613
    Morgen zal een hoop ook wel weer online te verkrijgen zijn, er is nu natuurlijk al 4 dagen niet bijgevuld.
    pi_64424285
    LOL, ik ben bij de laatste bestelling vergeten om op "voltooien" te klikken Maar gelukkig was alles er nog!

Beetje aparte dag om te bestellen aangezien morgen nieuwe dingen op de site komen, maar goed.

[ Bericht 36% gewijzigd door sheonlydreams86 op 28-12-2008 11:44:18 ]
    Klussen deel 1 en 2
    pi_64433614
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 11:36 schreef sheonlydreams86 het volgende:
    LOL, ik ben bij de laatste bestelling vergeten om op "voltooien" te klikken Maar gelukkig was alles er nog!

Beetje aparte dag om te bestellen aangezien morgen nieuwe dingen op de site komen, maar goed.
    de 31e toch?
    pi_64433744
    Op de website staat er "Spring is coming early, be ready on the 29th of December". Ik dacht dat dat betekende dat de nieuwe collectie dan online staat
    Klussen deel 1 en 2
    pi_64435972
    Vind de filialen van H&M meestal vreselijk; alle artikelen worden op willekeurige plaatsen teruggehangen waardoor je maar moet zoeken waar een andere maat dan hangt. Er staat altijd een oneindige rij bij de paskamers en ook daar heb ik het geduld niet voor Ik vind de online shop wat dat betreft ideaal, alleen is het zo jammer dat ze met maten nogal verschillen bij bijvoorbeeld blouses. Drie weken geleden drie blouses (en vestje) besteld. Alledrie in dezelfde maat, maar toch was het zo dat er ééntje véél kleiner was dan de rest. Die andere twee zaten prima.

Terugbrengen in de winkel loopt overigens ook niet altijd zoals het zou moeten..

Anyway, toch zit ik morgen achter mijn laptopje om de nieuwe collectie te bekijken! Afgelopen winter vond ik voornamelijk de vestjes en knitware geweldig. Ben benieuwd..
      zondag 28 december 2008 @ 17:57:19 #101
    238423 stylecrazy
    Styleguide.nl
    pi_64436463
    ja de winkel zijn ook echt irri. Maar ja via de online shop gaat het ook niet altijd even goed
      zondag 28 december 2008 @ 18:16:38 #102
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64437015
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
    Op de website staat er "Spring is coming early, be ready on the 29th of December". Ik dacht dat dat betekende dat de nieuwe collectie dan online staat
    Ik hoop het wel ja, en dat ze er dan niet een halve dag eruitliggen om het erop te zetten. Omg ik kan er haast niet van slapen, nieuwe collecties

know'm sayin?
    word? word.
    pi_64441543
    tvp
    pi_64445239
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
    Ja, ik zag het net staan. Maar is het vannacht dan online of pas morgenochtend?
      zondag 28 december 2008 @ 22:31:55 #105
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64446623
    morgenochtend als het een beetje vlotjes loopt...
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64446663
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef alors het volgende:
    morgenochtend als het een beetje vlotjes loopt...
    tijd?
      zondag 28 december 2008 @ 22:35:15 #107
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64446805
    Normaal worden om een uur of 7 op werkdagen dingen aangepast/bijgevuld, dus je zou dan even kunnen kijken. Maar misschien dat het iets anders is met die nieuwe collectie.
    pi_64447897
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef Enfermera het volgende:
    Normaal worden om een uur of 7 op werkdagen dingen aangepast/bijgevuld, dus je zou dan even kunnen kijken. Maar misschien dat het iets anders is met die nieuwe collectie.
    Oke, 7 uur in de ochtend neem ik aan. Ik ga dan wel even checken! Thanks
    pi_64455627
    De voorjaarscollectie staat erop.

Had drie maanden geleden al de catalogus dus niet echt spannend meer voor me.
    pi_64457021
    Mijn levering is gewoon al een week onderweg en nog steeds manco in Zwolle.
    pi_64457807
    Omfg die schoentjes van de kids

...En laat ik nu bij H&M net niet in een 39 passen
    pi_64459738
    Rekt het niet, dan scheurt het wel

Ik vind dat er leuk spul tussen zit hoor
    Ik hoop dat de Trend collectie er binnenkort ook op komt te staan.
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 29 december 2008 @ 12:05:28 #113
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64460040
    Mijn bestelling is onderweg, maar zonder track&trace nummer. Volgens mij gaat dat pakje nooit in de brievenbus passen maar het zal wel .

Schattig, die kinderkleertjes . Heb voor mijn dochtertje al een bestelling geplaatst .
    pi_64461349
    Ik heb wel wat leuke dingen gezien; een jurkje, rok, vestje en een trui. Op de een of andere manier vind ik dat allemaal het leukst in het roze

Overigens voor H&M begrippen wel een prijzige bestelling: ¤ 125 ex verzendkosten voor 4 items
    pi_64462562
    Dat is zeker duur!
    Ik heb 11 artikelen voor 119 euro, allemaal kleding, waarvan 1 jas en een tas.
    pi_64462889
    Mijn bestelling stond al een kleine week op manco (niet gek gezien de feestdagen en het weekend), maar nu werkt het hele track en trace nummer niet meer
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64462950
    Ik ben ook een sucker voor dat soort roze dingen en pastelkleurige mintgroene en lichtblauwe dingetjes

Daar geef ik Marie Antoinette en een paar gecolorisede Humphrey Bogard films de schuld voor

Hoe kan je precies zien wat nu al het nieuwe is?
      Nerd met benen maandag 29 december 2008 @ 13:44:12 #118
    18073 miss_bleu
    pi_64463091
    djezus wat is de site traaaaag
    pi_64463184

dit is trouwens dat 'Alice' model...
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 29 december 2008 @ 15:07:58 #120
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64465754
    Heb deze besteld:

Ik zie wel hoe die valt en of het een winter/zomer geval is.

En deze:

Die gaat met de jas retour als de jas niet bevalt. Als de jas goed is dan houd ik het sporttopje ook.

Voor de rest heb ik me keurig ingehouden. Het vriest nog, mijn huis is een koelcel dus ik loop nog niet echt warm voor de summerstuff waar ik overigens al een kast vol van heb omdat ik meer geneigd ben leuke zomerdingetjes te kopen.
    pi_64466515
    Lollifant dat klinkt als een stuk leuker bedrag

Ik twijfel nog of ik het daadwerkelijk zal gaan bestellen, hoewel ik vooral die rok errûg leuk vind!

(twijfel door dure decembermaand en doordat ik me anderhalve week geleden nogal heb laten gaan bij de sale )
    pi_64467129
    Ja de verleiding is toch groot he...
    Ik wou eigenlijk helemaal nooit meer bestellen bij de h&m, maar ja ik ben toch weer gezwicht.

Ik had ook veel besteld van de sale voor december, maar ik heb bijna niks binnen gekregen, alles werd geannuleerd door h&m.
    Ik hoop dat het deze keer goed gaat en dat ik gewoon alles binnen krijg (snel!).
    pi_64469489
    Is deze collectie eigenlijk ook in de winkel? Ik wil die kinderschoentjes passen
    Klussen deel 1 en 2
    pi_64470907
    Jaa de verleiding is heel groot. Ik heb inmiddels de trui en het jurkje geschrapt van mijn lijstje. Ik draag eigenlijk nooit jurkjes. Deze twee items vind ik nog steeds erg leuk:

Dus denk dat ik deze twee alsnog maar ga bestellen

sheonlydreams86: Een groot deel van de collectie is ook in de winkel te krijgen, maar soms moet je goed zoeken omdat ze niet standaard alles in alle winkels hebben. Volgens mij wordt niet alles aan de filialen geleverd, dus ik zou zeggen: zoek een groot filiaal en ga even goed zoeken..
    pi_64471478
    Hmm het gaat maar raar met mijn bestellingen, de previewbestelling van november en twee dingetjes uit de sale, met een totaalwaarde van zo'n 43 euro zijn in behandeling genomen. Op zich fijn, ware het niet dat er als bedrag 68 euro staat...
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64472119
    Kortingscodes verwijderd dus? Ik heb nu drie bestellingen onderweg omdat ze alles maar in behandeling nemen .
      maandag 29 december 2008 @ 18:41:30 #127
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64472710
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Goed, dus, dit was de laatste keer dat ik bij H&m online besteld heb. Hun reactie:

Bedankt voor je e-mail.

Er is hier sprake van twee bestellingen. Eén bestelling heb je gedaan uit de previewcatalogus met de daarbij behorende actie van 10% korting . Deze bestelling kan pas in januari geleverd worden, omdat deze artikelen nu nog niet in het magazijn zijn. Je andere bestelling komt uit een andere catalogus, is wel direct leverbaar en is zodoende aan jouw geleverd met de daarbij behorende verzendkosten.

Mijn reactie: Wat heeft het dan nog voor zin dat je aangeeft dat je alles in één keer wilt krijgen, als er toch niks op uitgedaan wordt?

En nu een lievere reactie van de H&M . Ik bestel dus toch wel weer (was ik toch al mee bezig )

Bedankt voor je berichtje.

Ik begrijp je verwarring.

Helaas is het zo dat een bestelling uit de preview catalogus niet gecombineerd kon worden met bestellingen uit andere catalogussen omdat de preview catalogus een speciale korting bevatte van 10% op de hele bestelling.

Als troost heb ik bij jouw nieuwe bestelling die één dezer dagen verzonden wordt, de verzendkosten van ¤ 4,90 weggehaald, omdat ik begrijp dat je er niet op gerekend hebt dat jouw bestelling als twee verschillende bestellingen verwerkt zou worden.

Ik hoop je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest en wens je bij deze een hele mooie jaarwisseling toe.
    pi_64472798
    Wauw, dat is toch al een leuker bericht.

Volgens mij hebben we allemaal een zwak voor bestellen bij de webshop
    pi_64473251
    Wat zijn jullie toch allemaal zwak.
    Hoe vaak heb ik toch niet al in het H&M topic voorbij zien komen dat "dit de laatste keer was dat ik wat via de online shop" heb gekocht, en toch zie ik elke keer weer dan diezelfde mensen later posten hoe slecht de h&m shop alwéér is.
      maandag 29 december 2008 @ 19:02:45 #130
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64473388
    Wil ik schattig ondergoed voor mijn dochter bij bestellen, doet de site het niet . Ik kan niet inloggen .
    pi_64474387
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef Addict89 het volgende:
    Kortingscodes verwijderd dus? Ik heb nu drie bestellingen onderweg omdat ze alles maar in behandeling nemen .
    Dat is nou de grap, ik heb geen kortingscodes gebruikt, behalve de automatisch 2120 previewkorting, die me in totaal nog geen euro korting opleverde

Ik zal maar eens even een mailtje sturen...
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64474559
    Ik denk trouwens al dat ik weet wat het is, paar dagen geleden was er een bestelling zomaar verdwenen, die hebben ze blijkbaar weer gevonden en erbij gedaan, zodat er nu dingen dubbel inzitten
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64474767
    Syytön dat zul je wel blijven houden denk ik

Je zal mij niet horen zeggen dat ik er nóóit meer bestel, daar vind ik de webshop te leuk voor

Alors; ah praktisch! Even bellen is dan misscchien wel handig, scheelt nogal wat! Vooral als je alles slechts één keer wilt hebben..
    pi_64476964

Weet iemand hoe deze top valt?
    Meestal vallen dit soort tops bij mij veel te diep maar ik weet niet of dat bij dit model ook het geval is.
    pi_64478066
    Wil ik nog even een wat truien bestellen, is bijna alles al weggedaan voor tshirts
    pi_64480152
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Rekkof het volgende:
    Wil ik nog even een wat truien bestellen, is bijna alles al weggedaan voor tshirts
    check de sale, maar beter doe je dat 's morgens want nu is het meeste uitverkocht
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64481075
    TNT trackdinges: hij ligt klaar om verplaatst te worden kheb mn bestelling dus morgen

Dit had ik besteld
      maandag 29 december 2008 @ 22:40:51 #138
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64481613
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 18:58 schreef Syytön het volgende:
    Wat zijn jullie toch allemaal zwak.
    Hoe vaak heb ik toch niet al in het H&M topic voorbij zien komen dat "dit de laatste keer was dat ik wat via de online shop" heb gekocht, en toch zie ik elke keer weer dan diezelfde mensen later posten hoe slecht de h&m shop alwéér is.
    Ach ja de shop is slecht, de kleding blijft leuk!
      maandag 29 december 2008 @ 22:41:19 #139
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64481630
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef Maisnon het volgende:
    TNT trackdinges: hij ligt klaar om verplaatst te worden kheb mn bestelling dus morgen

[ afbeelding ]

Dit had ik besteld
    Die rok!
    pi_64482747
    Ja dat is voor als ik in een naughty secretary mood ben
      dinsdag 30 december 2008 @ 09:45:49 #141
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_64490964
    Is het bij jullie al opgelost dat er verkeerde/geannuleerde/niet bestelde artikelen ineens bij de 'geleverde bestellingen' stonden?
    pi_64491961
    Bij mij waren dat bestelde artikelen die niet van de preview catalogus waren, en die zowel bij nog niet geleverde artikelen en bij geleverde artikelen stonden. Had gewoon even een mailtje gestuurd om te vragen wat de inhoud van de bestelling was die in behandeling was.
    Chauffeur onderweg trouwens .
    pi_64492139
    Hoe kun je het volgen bij de Tnt en zo?
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64492157
    Door op de T&T link te klikken die bij 'geleverde artikelen' achter je bestelling staat.
    pi_64492247
    tnx
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64493350
    Leuke sjaal Maisnon!

Mijn uiteindelijke bestelling:

Komt alleen pas half januari binnen, dus moet nogal geduld hebben..
    pi_64493735
    Bij mij is ook eindelijk de chauffeur onderweg.
    pi_64503634
    Ik was er heilig van overtuigd de sjaal besteld te hebben maar dat blijkt toch niet zo te zijn handig.

Nouja, de rest is wel leuk en past ook goed
    pi_64507892
    Leuk!

Hoe ga je die rok combineren?
    pi_64511073
    bestelling in 2-en gesplitst, en steeds stond er maar bij 1 bestelling de verzendkosten. is sinds gister de andere (preview) in bestelling gegaan en hebben die gasten daar ineens OOK verzendkosten erbij gesmeten, op het laatste moment

als ze dat eerder hadden gedaan had ik wel een halve maand gewacht op mijn bestelling i.p.v. het te splitsen!
    pi_64512340
    Zijn er nog percentage-kortingscodes (Ja erg he )?
      dinsdag 30 december 2008 @ 23:40:01 #152
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64517003
    Hebben jullie ook dat vestje + topje voor 4,90 actiemailtje ontvangen?
    pi_64517376
    Staat gewoon online
      dinsdag 30 december 2008 @ 23:50:27 #154
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64517522
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Linnie20v het volgende:
    Staat gewoon online
    Ohw vast! Ik heb me ingehouden! 4,90....weet eigenlijk niet waarom....

*edit*

Toch maar toegevoegd!

[ Bericht 12% gewijzigd door Psych-case op 31-12-2008 12:06:40 ]
    pi_64538308
    *kuch* zwakkeling

pi_64540127
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 10:40 schreef Chanty87 het volgende:
    Omfg die schoentjes van de kids

[ afbeelding ]

...En laat ik nu bij H&M net niet in een 39 passen
    Hebben!!
      donderdag 1 januari 2009 @ 21:52:22 #157
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64566034
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 17:04 schreef Linnie20v het volgende:
    *kuch* zwakkeling

Ik weet...

pi_64572690
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef Deliah het volgende:

[..]

Hebben!!
    Heb ze alsnog besteld Ik prop mijn voetjes er gewoon in!
      vrijdag 2 januari 2009 @ 23:20:53 #159
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64599012
    Gezwicht

2x:

vrijdag 2 januari 2009 @ 23:56:51 #160
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_64600725
    M'n bestelling uit de preview catalogus is onderweg

Ik heb alleen geen flauw idee meer wat ik had besteld
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 3 januari 2009 @ 09:31:06 #161
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64606941
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef E.T. het volgende:

MIjn bestelling is al sinds 26 december onderweg maar ik heb hem nog steeds niet . En is zonder track&trace nummer omdat het niet zoveel is. Dus ik heb geen idee waar dat pakje uithangt .
      zaterdag 3 januari 2009 @ 10:13:47 #162
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64607261
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef MaLo het volgende:

[..]

MIjn bestelling is al sinds 26 december onderweg maar ik heb hem nog steeds niet . En is zonder track&trace nummer omdat het niet zoveel is. Dus ik heb geen idee waar dat pakje uithangt .
    Die van mij al sinds 22 dec. Hij was eerst manco, toen spoorloos en nu issie weer manco
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64608932
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijne sinds de 23e zonder nummer.. Heeft iemand trouwens nog een artikel wat later wordt geleverd?

[ Bericht 3% gewijzigd door Addict89 op 03-01-2009 12:44:05 ]
    pi_64610299
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 11:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Mijne sinds de 23e zonder nummer.. Heeft iemand trouwens nog een artikel wat later wordt geleverd?

pi_64611669
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef E.T. het volgende:

Ik ook .
    pi_64611696
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 23:20 schreef Enfermera het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die ga ik ook bestellen, de volgende keer .
    pi_64612503
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Half april . Thnx.
    pi_64613379
    hoort ie dit te zeggen?Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64613638
    Yep, staat ook in de OP.
    pi_64616869
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar daar staat ook helemaal niks, bij geleverde artikelen

Wat een schijtzooi zeg... nouja iig die bestelling met DE laarzen staat er dan nog wel op vooralsnog, ik wacht maar af of ik alleen deze bestelling aan de deur krijg, of ook de andere
    Beetje zooitje daar hoor, nu lijkt het ineens wel weer te kloppen, dat het dus wel is gelukt van 2 bestellingen 1 te maken, het bedrag is namelijk ineens veel hoger en de spulletjes zijn al onderweg.

Maar nu weet ik echt niet meer wat ik ook alweer allemaal besteld had

iig deze zitten erbij

[ Bericht 16% gewijzigd door DustinHenderson op 03-01-2009 16:57:02 ]
    pi_64617329
    Waar staan die? Ik kan ze niet vinden en ze zijn !
      zaterdag 3 januari 2009 @ 17:08:14 #172
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_64617417
    Gebruiken jullie nog kortingscodes? Ik durf niet zo goed meer..

Heb het jurkje wat ik met codes heb besteld nog steeds niet binnengekregen, en dat was dus in november al..
    pi_64617419
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Popje. het volgende:
    Waar staan die? Ik kan ze niet vinden en ze zijn !
    Bij de sale, kinderafdeling. Als je s' ochtends vroeg bent, staan er soms ineens meerdere maten beschikbaar!
    Weet niet wat je schoenmaat is, de grootste maat is 38/39
    Voor maar 7,90, ik zag ze deze week dus serieus in een h&m winkel nog voor 14,90!
    pi_64617459
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 17:08 schreef Qarinx het volgende:
    Gebruiken jullie nog kortingscodes? Ik durf niet zo goed meer..

Heb het jurkje wat ik met codes heb besteld nog steeds niet binnengekregen, en dat was dus in november al..
    Ja hoor, ik heb gewoon kunnen bestellen met beide kortingscodes uit deze OP, die van 10 en 5 euro waren dat geloof ik, en beiden gingen keurig van het totaalbedrag af
    pi_64617729
    Ik gebruik meestal nog 1 code van 5 euro, zodat ik eigenlijk geen verzendkosten betaal. Maar als ik iets echt graag wil wat vaak uitverkocht is gebruik ik ook geen codes meer.
      zaterdag 3 januari 2009 @ 17:18:33 #176
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64617749
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 10:13 schreef alors het volgende:

[..]

Die van mij al sinds 22 dec. Hij was eerst manco, toen spoorloos en nu issie weer manco
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 11:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ah, ik ben "gelukkig" dus niet de enige bij wie dit speelt

Die laarzen zijn , maar ik heb 39/40 en 38/39 gaat me echt niet passen
    pi_64617838
    Omg wat een briljant lieve schoentjes!

Sorry dat ik iets vroeg dat in de op stond maar ik ben nogal gestresst
    Vanavond super feest en daarom kleren besteld al een poos geleden die eigenlijk eind december zouden komen en er nu nog niet zijn
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64623873
    Ik vind de nieuwe collectie echt helemaal niks
    How old were you when you first let a man make love to you?
    Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
    What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
    pi_64624071
      Nerd met benen zaterdag 3 januari 2009 @ 20:39:38 #180
    18073 miss_bleu
    pi_64624389
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 16:51 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Beetje zooitje daar hoor, nu lijkt het ineens wel weer te kloppen, dat het dus wel is gelukt van 2 bestellingen 1 te maken, het bedrag is namelijk ineens veel hoger en de spulletjes zijn al onderweg.

Maar nu weet ik echt niet meer wat ik ook alweer allemaal besteld had

iig deze zitten erbij
    [ afbeelding ]

oe ik kan deze niet eens vinden
      zaterdag 3 januari 2009 @ 21:50:17 #181
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_64627328
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 17:09 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb gewoon kunnen bestellen met beide kortingscodes uit deze OP, die van 10 en 5 euro waren dat geloof ik, en beiden gingen keurig van het totaalbedrag af
    Ik gebruik al maanden, bij elke bestelling, een 5 en een 10 euro korting. Gaf eerst nog wel eens problemen, maar sinds de nieuwe layout nooit meer.
    ~Cheer up, the worst is yet to come.~
    pi_64630473
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

oe ik kan deze niet eens vinden
    Bij ''Sale'', dan ''Meisjes'' aanklikken en dan 'accessoires'', maar in de ochtenden heb je het meeste kans dat de maat 38/39 er weer is.
    pi_64638965
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 15:07 schreef Psych-case het volgende:
    Heb deze besteld:

[ afbeelding ]

Ik zie wel hoe die valt en of het een winter/zomer geval is.

Dat is een zomergeval. Ik heb hem in het beige, en hoopte dat hij dit jaar ook in het grijs zou komen maar nee Maar wel een fijne jas vind ik.
      zondag 4 januari 2009 @ 14:57:37 #184
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64646375
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 09:52 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat is een zomergeval. Ik heb hem in het beige, en hoopte dat hij dit jaar ook in het grijs zou komen maar nee Maar wel een fijne jas vind ik.
    Ah thanks!
    pi_64648056
    Zijn ze bij jullie ook altijd zo langzaam met het verwerken van betalingen? Het duurt echt een eeuwigheid! Vorige keer moest ik 5 weken (!!!) wachten voordat mijn bestelling eindelijk kwam, omdat ze wachtten met opsturen tot ik betaald had
      zondag 4 januari 2009 @ 15:42:10 #186
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64648158
    wtf je gaat toch niet betalen voordat je het in huis hebt
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64648293
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 15:42 schreef alors het volgende:
    wtf je gaat toch niet betalen voordat je het in huis hebt
    Oh nee dat bedoel ik niet, ik had een bestelling gedaan en binnengekregen. Die had ik betaald binnen twee weken nadat ik hem binnen had gehad (ze vinden het schijnbaar ook leuk om de factuurdatum op besteldatum te zetten en het dan een week later pas op te sturen). Alleen duurde het verwerken van mijn betaling 3 of 4 weken waardoor ik op mijn volgende pakketje 5 weken moest wachten (terwijl alles gewoon op voorraad was)
      zondag 4 januari 2009 @ 15:49:42 #188
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64648469
    Oh zo, was dat je eerst bestelling?

Volgens mij krijg je eerst een soort limiet, als je netjes betaald wordt die steeds verhoogd.
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 5 januari 2009 @ 11:03:47 #189
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_64678904
    Hmm, mijn bestelling wordt steeds uitgesteld. Het was een kerstartkel, ben een beetje bang dat ze op een gegeven moment zeggen dat ze het gewoon niet meer hebben??

12 december al besteld..
    pi_64680571
    Nou ja Mijn bestelling is nog niet onderweg, dus ik kon er nog artikelen aan toevoegen. In de sale twee leuke dingetjes gevonden: een simpel shirtje voor 3,90 en een sweater voor 1,90. Nu blijkt die sweater pas eind januari leverbaar. Dus ik moet of alles eind januari ontvangen of mijn sweater wordt geannuleerd. Hoe hoog moet het restbedrag zijn dan om het wel te kunnen ontvangen? Je kunt ook niet een of twee artikelen verslepen naar "ontvangen eind januari", anders had ik dat wel gedaan.

Alles tegelijk ontvangen wil ik niet, want ik heb een aantal dingen echt nodig eind januari (23e) en anders ben ik bang dat ik het te laat ontvang..

Help!!
    pi_64681531
    Toch even gekeken naar de Sale, denk alleen niet dat het allemaal goed zal zitten.
    https://shop.hm.com/media(...)33_10100_24_4492.jpg
    https://shop.hm.com/media(...)15_09090_99_9999.jpg
    https://shop.hm.com/media(...)95_09090_32_0255.jpg
    https://shop.hm.com/media(...)73_46009_08_5137.jpg
    https://shop.hm.com/media(...)57_07000_42_6963.jpg

Heb in de lentecollectie nog veel meer moois gezien, maar dat mag ik nog even niet van mezelf...

Ik koop echt teveel tops...
    Sweet and innocent...
    pi_64682040
    Ik heb voor het eerst ook wat gekocht bij H&M online. 2 Blousejes en een stropdas. Bedankt voor de kortingscode
    pi_64682117
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
    Nou ja Mijn bestelling is nog niet onderweg, dus ik kon er nog artikelen aan toevoegen. In de sale twee leuke dingetjes gevonden: een simpel shirtje voor 3,90 en een sweater voor 1,90. Nu blijkt die sweater pas eind januari leverbaar. Dus ik moet of alles eind januari ontvangen of mijn sweater wordt geannuleerd. Hoe hoog moet het restbedrag zijn dan om het wel te kunnen ontvangen? Je kunt ook niet een of twee artikelen verslepen naar "ontvangen eind januari", anders had ik dat wel gedaan.

Alles tegelijk ontvangen wil ik niet, want ik heb een aantal dingen echt nodig eind januari (23e) en anders ben ik bang dat ik het te laat ontvang..

Help!!
    Die sweater van 1.90 (de grijze?) zou ik annuleren en gewoon nooit meer bestellen.
    Je kreeg hem vorig jaar gratis bij een bestelling, en ik vind het geen lekker warm stofje ofzo....

Volgens mij moet je een bedrag boven de 19 euro hebben om een bestelling te kunnen plaatsen
    pi_64682279
    Ik heb die sweater ook gekocht en vind m juist wel erg lekker. Inderdaad dun, draag m vooral veel thuis op een legging.
    Sweet and innocent...
    pi_64682786
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Die sweater van 1.90 (de grijze?) zou ik annuleren en gewoon nooit meer bestellen.
    Je kreeg hem vorig jaar gratis bij een bestelling, en ik vind het geen lekker warm stofje ofzo....

Volgens mij moet je een bedrag boven de 19 euro hebben om een bestelling te kunnen plaatsen
    Hmm.. Ik zag hem vorig jaar in de collectie en vond hem eigenlijk wel erg leuk, maar ik probeer geen dingen te bestellen waarvan ik denk dat ze in de sale komen. Als ze dan in de sale zijn bestel ik ze alsnog

Het is niet dat het me gaat om de warmte, vind het model gewoon leuk. Ik vind het jammer dat voor zo'n 'restbestelling' ook 19 euro minimum geldt, bedoel mijn andere bestelling is 90 euro dus dan zouden ze deze toch ook gewoon moeten leveren.. Bovendien koop ik genoeg bij de webwinkel
      maandag 5 januari 2009 @ 13:28:27 #196
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64683723
    Gooi er gewoon wat bij en dat stuur je dan vervolgens gewoon terug
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64683890
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef alors het volgende:
    Gooi er gewoon wat bij en dat stuur je dan vervolgens gewoon terug
    Ja dat dacht ik eerst ook, alleen is blijkbaar alles op voorraad en dus leverbaar half januari ipv eind januari
    pi_64684639
    Op deze pagina staat een gilet die pas half april geleverd word.
    pi_64684663
    En verder zijn de setjes meisjesonderbroekjes van Hello Kitty ook pas eind januari ofzo leverbaar.
    pi_64690952
    weet iemand misschien hoe groot dit setje valt?
    Tap tap tap
    pi_64693034
    Hm, begin becember heb ik een order geplaatst die eind december zou komen, maar de order is gewoon verdwenen.
    pi_64693466
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef CherryLips het volgende:
    weet iemand misschien hoe groot dit setje valt?
    [ afbeelding ]
    Nee sorry, geen idee.. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Heb het idee dat ie redelijk klein valt.
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 17:13 schreef super-muffin het volgende:
    Hm, begin becember heb ik een order geplaatst die eind december zou komen, maar de order is gewoon verdwenen.
    Al even contact opgenomen met de klantenservice? Heb het overigens meerdere keren langs zien komen in dit topic, dus wellicht duikt je bestelling volgende week weer op..

Bestellingprobleem is opgelost . Heb er sandaaltjes bij gedaan:

Leverbaar eind januari. Totale nalevering is nu 11,80
      maandag 5 januari 2009 @ 20:10:25 #203
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_64701129
    Zijn er nog mensen hier die de H&M colbert hebben aangeschaft en die wat meer over het slimfit model kunnen zeggen.

Betwijfel namelijk of het wel slimfit is.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_64701237
    Ik begin te vermoeden dat ik een retourzending zonder bestellijst heb teruggestuurd, aangezien het al een maand geleden is en nog niet is afgeschreven.

Hebben jullie hier ervaring mee, zouden ze erg moeilijk gaan doen als ik bel?
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
      dinsdag 6 januari 2009 @ 09:27:52 #205
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64718900
    nog niets aangevuld
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64720150
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 09:27 schreef alors het volgende:
    nog niets aangevuld
    En mijn bestelling van 29 dec. nog steeds niet in behandeling genomen
      dinsdag 6 januari 2009 @ 10:25:21 #207
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64720370
    Die van mij staan al sinds 1 en 2 januari op manco.. Tempo zit er nog niet echt in dit nieuwe jaar.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64720539
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 10:17 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

En mijn bestelling van 29 dec. nog steeds niet in behandeling genomen
    Die van mij ook niet
      dinsdag 6 januari 2009 @ 10:43:09 #209
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64720869
    Deze lijkt me zo mooi Maar de Trend Spring collectie staat er nog steeds niet op.

know'm sayin?
    word? word.
    pi_64722369
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef alors het volgende:
    Deze lijkt me zo mooi Maar de Trend Spring collectie staat er nog steeds niet op.

[ afbeelding ]
    Dat haar vind ik wel mooi.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 13:09:31 #211
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64725647
    Het is Drie Koningen, en dat is een officiele feestdag in Zweden, daarom zal er wel niet aangevuld worden
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64725733
    Balen!

Ik kreeg overigens vanochtend om 6 uur een mailtje dat mijn bestelling succesvol gewijzigd was? Blijkbaar doen ze dus wel iets daar bij de H&M, want om 6 uur lag ik nog lekker in dromenland (en uiteraard heeft niemand mijn wachtwoord). Er was overigens niks veranderd, dat maakt het nog vreemder
      dinsdag 6 januari 2009 @ 13:32:10 #213
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64726370
    Dat gaat allemaal automatisch die mails, in het verzendtijdstip zit verder geen logica
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64729366
    Beste Daphne,

Bedankt voor je e-mail.

We hebben het voor je nagekeken en er zijn 2 artikelen die eind januari leverbaar zijn, hierdoor wordt ook de sweater geleverd eind januari.
    Het minimale bedrag van een nalevering is ¤7.

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor verdere vragen kun je ons e-mailen of telefonisch contact opnemen met de Klantenservice: 0900-1988. (7,5 cent per gesprek)

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
    pi_64763836
    Vanochtend was er ineens weer vanalles bijgevuld in de Sale!
    Dus mijn bestelling is weer aangevuld.
      woensdag 7 januari 2009 @ 11:54:00 #216
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64763939
    Chauffeur is onderweg x2 !!
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64765357
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Zijn er nog mensen hier die de H&M colbert hebben aangeschaft en die wat meer over het slimfit model kunnen zeggen.

Betwijfel namelijk of het wel slimfit is.
    Ik had lang geleden ook colbertje gekocht daar, en die zijn volgensmij idd wel goed slimfit hoor....
    en als hij niet goed past kan je m gewoon terugsturen zonder problemen

Gister weer eens wat bestel
    pi_64765725
    Nou mn spullen zijn er
    De chauffeur heeft alleen vet zitten roken en alles stinkt!

Alles is leuk hoewel ik nog twijfel over de blauwe top....
    Maar ja
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64765966
    Weet iemand misschien hoe de bruine laarsjes uit de kinderssale vallen? Maat 36/37 en maat 38/39 is er weer, maar ik zit nou net precies tussen 37 en 38 in...
      woensdag 7 januari 2009 @ 13:42:26 #220
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64767729
    Ik heb mijn pakketje zonder track&trace met sale artikelen eindelijk binnen. Maar ze hebben mijn broek eruit gemikt omdat die uitverkocht zou zijn. Maar hij staat ook nu nog gewoon op de site .
    pi_64768246
    Ik heb mijne van de 23e, zonder code, nog steeds niet binnen . Had al een mail gestuurd, maar toen kreeg ik een onzin reactie terug over totaal wat anders.
    pi_64768623
    Pff, teveel leuke dingen gezien. Alles in mijn verlanglijstje gezet, zo een 450 euro.

Nog maar even niet bestellen, of in etappes.
      woensdag 7 januari 2009 @ 14:32:53 #223
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64769733
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Addict89 het volgende:
    Ik heb mijne van de 23e, zonder code, nog steeds niet binnen . Had al een mail gestuurd, maar toen kreeg ik een onzin reactie terug over totaal wat anders.
    Ik had ook gemaild over mijn pakje zonder code, ik kreeg gisteren deze reactie:
    quote:
    bedankt voor je mail.

Wegens een aanpassing van het magazijn in je bestelling, is deze op 30-12 opnieuw verzonden.
    Als alles goed is en er bij TNT verder geen vertraging is, zal je pakketje waarschijnlijk eind deze week, begin volgende week geleverd worden.

Wij wensen je nog een prettige dag.
    Ja, de aanpassing van het magazijn was dat ze mijn broek eruit gehaald hebben .

Let vooral ook op het woordje Opnieuw, net alsof ze hem hebben teruggehaald van het postkantoor, die broek eruit gehaald hebben en toen opnieuw hebben verstuurd .
      woensdag 7 januari 2009 @ 15:08:17 #224
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64771421
    Mijn chauffeur komt altijd zo laat.. Volgens mij zit ik op het eind van de route hier
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64772094
    Ik ben ook wel benieuwd of die laarsjes klein uitvallen
    Ik word echt verslaafd aan die site

Baal wel een beetje, een top die ik besteld heb is ondertussen in de uitverkoop gegaan
    Die gaat dus echt wel terug he
    Terug sturen en opnieuw bestellen is nog goedkoper! Maar ik vind hem niet eens zo leuk
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
      woensdag 7 januari 2009 @ 16:31:40 #226
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64775362
    Nou hehe het is er
    know'm sayin?
    word? word.
      Nerd met benen woensdag 7 januari 2009 @ 16:41:35 #227
    18073 miss_bleu
    pi_64775871
    jaaa die leuke bruine laarsjes van 8 euro zijn er weer in maat 38/39 net een paar besteld

pi_64777467
    kan iemand please de kortingcodes ff vermelden
      woensdag 7 januari 2009 @ 18:18:55 #229
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64779862
    Ik heb dat 4,90 vest trouwens, valt gewoon normaal. Qua pasvorm valt het me niets tegen. De stof is wel dun, maar dat was op het plaatje ook wel te zien.

Die kinderjeans pasten op één na op zich wel, alleen mn kont wordt helemaal geplet Dat is niet zo mooi. Die grijze heeft dat trouwens het minste, alleen die is veel donkerder dan op het plaatje.. En ik wilde zo graag een nieuwe lichtgrijze broek...

Verder viel het meeste tegen Goed excuus om meer van de voorjaarscollectie te kopen
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64780765
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Addict89 het volgende:
    Binnen .
    pi_64782563
    Mijn bestelling is nog niet eens in behandeling genomen Ik heb hem anderhalve week geleden al geplaatst! Zul je zien dat ze wachten met opsturen tot het half januari is zodat alles in één pakket "eind januari" wordt geleverd Dan heb ik dus een deel van de spullen te laat
    pi_64782902
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
    Mijn bestelling is nog niet eens in behandeling genomen Ik heb hem anderhalve week geleden al geplaatst! Zul je zien dat ze wachten met opsturen tot het half januari is zodat alles in één pakket "eind januari" wordt geleverd Dan heb ik dus een deel van de spullen te laat
    't Schiet inderdaad totaal niet op
    pi_64783065
    Ik vrees dat de mijne nu ook weer uitgesteld gaat worden..
    Nobody ever seems to remember life is a game we play
    pi_64785193
    Als je je retour dingen zo via de winkel doet he krijg je zo'n pasje met h&m geld er op
    Kun je dat ook online op maken?
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
      woensdag 7 januari 2009 @ 20:36:47 #235
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64785591
    Oh god, dit is verschrikkelijk.. Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen! -->

pi_64785678
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
    Oh god, dit is verschrikkelijk.. Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen! -->
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Leuk leuk leuk!
    Die bloemetjes heb ik ook in het blauw besteld en die zilver/roze oorbellen zitten ook bij de bestelling
      woensdag 7 januari 2009 @ 21:02:23 #237
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64786645
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Die bikini's zijn zoo leuk he, ik heb al 5 gezien die ik wel zou willen
    know'm sayin?
    word? word.
      woensdag 7 januari 2009 @ 21:06:23 #238
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64786777
    Die gestreepte bikini vind ik

Maar ik bestel maar ff niet, vandaag is mijn ene pakje gekomen en er zijn er nu twee in behandeling .
      woensdag 7 januari 2009 @ 21:08:44 #239
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64786857
    Wanneer komen ze nou met een gilet van spijkerstof....
      woensdag 7 januari 2009 @ 21:13:22 #240
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64787042
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef Psych-case het volgende:
    Wanneer komen ze nou met een gilet van spijkerstof....
    Ik heb die vorig jaar besteld en hij is echt heel erg leuk! Maar hij staat nu inderdaad niet meer op de site...
      woensdag 7 januari 2009 @ 21:13:31 #241
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64787049
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Leuk leuk leuk!
    Die bloemetjes heb ik ook in het blauw besteld en die zilver/roze oorbellen zitten ook bij de bestelling
    Ja gaaf he! Ik vind ze echt super. Heb het in wat neutrale kleuren genomen omdat ik weet van mezelf dat ik de wat fellere kleuren vaak al in mn kleding heb en dan gewone oorbellen erbij doe.
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef alors het volgende:

[..]

Die bikini's zijn zoo leuk he, ik heb al 5 gezien die ik wel zou willen
    Gaaf he. Ja joh ik had in de sale ook al een bikini besteld, en nu dus weer 2. Als ik deze allemaal binnen heb, heb ik volgensmij 7 bikini's Zal mn man leuk vinden Hij wilde al dat ik minder zou kopen.. Ain't gonna happen zal ik maar zeggen. XD Toen ik deze zag MOEST ik ze gewoon hebben.
      woensdag 7 januari 2009 @ 21:52:32 #242
    123170 alors
    zlata1234
    pi_64788904
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik heb die vorig jaar besteld en hij is echt heel erg leuk! Maar hij staat nu inderdaad niet meer op de site...
    Hij stond wel in de sale, maar hij is wel heel erg uitverkocht meestal. Ik heb nu er nu een bemachtigd, maar weet nog niet of ik em houd...
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64791201
    Kan iemand me misschien vertellen of je die waardebon kaartjes ook kunt gebruiken bij online bestellen?
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64791254
    Als je een tegoedkaart in de vorm van een creditcard hebt gekregen (met een magneetstrip), dan kun je die voor zover ik weet alleen in de winkels uitgeven.
    pi_64791380
    Ah damn dat is vervelend
    Want als ik iets terug wil sturen is het handiger voor mij om naar de H&M te gaan en dan krijg je altijd zo'n ding
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64791768
    Klopt Ik vind het ook handiger dus ga ook altijd naar een filiaal hier in de buurt (zijn ze altijd erg blij mee ). Terugsturen is volgens mij ook niet zo'n probleem, zak pakken, retoursticker erop plakken, bestellijst invullen en bijvoegen, artikel dat terug moet erbij, zak dichtplakken en afgeven op postkantoor. Je krijgt een euro minder terug geloof ik, maar als je het terugbrengt krijg je in feite helemaal niks terug; je moet het geld alsnog bij de H&M uitgeven.

Heb er verder niet zo'n ervaring mee, dus misschien mis ik wat dingen

Heb je niks leuks gezien in een filiaal dan? Dan ben je die kaart gelijk kwijt en misschien hebben ze zelfs een artikel dat je in de webshop wel leuk vond Scheelt weer!
    pi_64792301
    Ja maar het filiaal is echt zo veel dichter bij dan het postkantoor
    En ik de winkel word ik altijd nogal gek van de irriante mensen en kan ik niet vinden wat ik leuk vond op de webshop en zo
    En dan kom ik thuis en ga ik alsnog bestellen wat ik in de webshop had gezien dus kost het me eigenlijk 2 keer zo veel geld
    Dus dan maar wat verder fietsen
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64792682
    Ik vind deze heel gaaf maar heb echt geen idee of ik erop kan lopen, waarschijnlijk niet gezien die hak .
    Tap tap tap
    pi_64793198
    Gewoon doen Ze kosten geen drol toch?
    Heb ook schoenen gekocht in de uitverkoop waar ik niet op mag lopen
    Maar ik mag er wel op zitten hardstikke tof voor etentjes haha
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64793294
    Wow dat valt me mee
    Ff mn verlanglijstje van de nieuwe collectie opgetelt en ik kom maar aan 135.90 euro
    Eigenlijk moet ik het gewoon allemaal bestellen he
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_64803446
    Stomme H&M!!!

Had ik het eindelijk voor elkaar dat mijn bestelling nageleverd werd (met sweater van 1.90) door er sandaaltjes bij te doen, hebben ze mijn bestelling aangepast!! Nu staan die sandaaltjes bij de "grote" bestelling, en is dus het restbedrag 1,90.. Die wordt dus geannuleerd. WTF??? Zit ik al die moeite te doen en dan gaan ze het alsnog annuleren!!

Mijn bestelling is nog niet eens in behandeling genomen Staat er al sinds de 29e

*ja, ik is gefrustreerd*
    pi_64803521
    verander je de datum van levering toch even?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64803595
    Maar dan krijg ik alles eind januari en dat wil ik niet
    pi_64803690
    Voeg snel dat gilet toe, dan wordt je sweater niet geannuleerd.
    pi_64803814
    Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen En vanmiddag meteen maar wat nieuwe collectie bij m'n restbestelling gooien
    pi_64804293
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef eva-diva het volgende:
    kan iemand please de kortingcodes ff vermelden

niemand
    pi_64804509
    Nee, want die staan gewoon in de OP.
    pi_64806025
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Addict89 het volgende:
    Nee, want die staan gewoon in de OP.
    he dat wist ik niet
    kunnen die praktisch altijd gebruikt worden? ook bij sale en kleinere bestellingen?
    en is het niet zo dat na 4 keer dezelfde code gebruikt te hebben dat ze je niet meer vertrouwen?
    pi_64806062
    Ze vertrouwen je sowieso niet . Met kortingscodes loop je altijd het risico dat ze die verwijderen of je bestelling gewoon helemaal verwijderen.
    pi_64806091
    Jawel tegenwoordig wordt er gecheckt en als je een code niet in je mail hebt gekregen, dan kunnen ze je account blokkeren.

Als je code wilt via de mail, hoef je je alleen maar aan te melden voor de nieuwsbrief.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64806106
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef sombogywogy het volgende:

[..]

he dat wist ik niet
    kunnen die praktisch altijd gebruikt worden? ook bij sale en kleinere bestellingen?
    en is het niet zo dat na 4 keer dezelfde code gebruikt te hebben dat ze je niet meer vertrouwen?
    Ja hoor, je kunt het altijd proberen, als de code niet werkt, komt dat vanzelf wel onderaan je totaal rekening te staan.
    Mij vertrouwen ze nog steeds en ik gebruik altijd beide codes

Mn verzending is al vanaf 1 januari ''verzending manco,niet aangetroffen''
    Laat ze es een beetje opschieten daar
    pi_64806166
    Bij mij ging het met de codes mis toen ik later nog iets wilde toevoegen aan de bestelling en weer een kortingscode gebruikte, misschien een tip .
    Tap tap tap
      donderdag 8 januari 2009 @ 12:32:02 #263
    3011 E.T.
    pi_64806237
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja hoor, je kunt het altijd proberen, als de code niet werkt, komt dat vanzelf wel onderaan je totaal rekening te staan.
    Mij vertrouwen ze nog steeds en ik gebruik altijd beide codes

Mn verzending is al vanaf 1 januari ''verzending manco,niet aangetroffen''
    Laat ze es een beetje opschieten daar
    bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.

Zal volgende week ofzo wel worden
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_64806349
    Had iemand het hier over een spijkergiletje? Er is net een nieuwe op de site van Divided

pi_64806398
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef E.T. het volgende:

[..]

bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.

*kijken gaat..

He, bij mij ook op 6 januari veranderd in ''onderweg''!
    Ben benieuwd of we op dezelfde dag het pakje krijgen haha
    pi_64807031
    Leuk!
    pi_64807844
    pi_64808163

know'm sayin?
    word? word.
    pi_64814204
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef alors het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

besteld
    know'm sayin?
    word? word.
      donderdag 8 januari 2009 @ 15:54:31 #270
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_64814327
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ]
    oooooooooh
    pi_64814397
    Hoe moet dat nou die wil ik ook alle 4. Geld waar ben je. Die eerste zwarte is die er ook in t wit of wat er in de buurt komt
    pi_64816260
    He, waar vind je al die kleding? Vind dat vestje met kersjes super, maar zie het nergens op de site...
    Sweet and innocent...
      donderdag 8 januari 2009 @ 16:46:21 #273
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64816593
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef Innocence het volgende:
    He, waar vind je al die kleding? Vind dat vestje met kersjes super en het "giletje" van de laatste foto ook , maar zie het nergens op de site...
    \
    edit, gevonden . Het staat allemaal onder Divided (ik klikte op het plaatje rechts in het hoofdscherm )

[ Bericht 12% gewijzigd door Arizona op 08-01-2009 17:01:02 ]
      donderdag 8 januari 2009 @ 16:54:23 #274
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64816880
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:
    Hoe moet dat nou die wil ik ook alle 4. Geld waar ben je. Die eerste zwarte is die er ook in t wit of wat er in de buurt komt
    Ja, is er ook in het wit
    pi_64817275
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ] Leuk!
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ]
    Leuk leuk!!
    pi_64817735
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:

Prijs
    19,90
    Gebroken wit, 21-1292

jahoor, ook jjij ontkomt er niet aan
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_64819961
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef Innocence het volgende:
    He, waar vind je al die kleding? Vind dat vestje met kersjes super, maar zie het nergens op de site...

Hier te vinden.
    pi_64819989
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef alors het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook leuk !
      donderdag 8 januari 2009 @ 18:39:09 #279
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64820442
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ook mijn bestelling is vanaf 1 januari manco.. en sinds 7 januari "onderweg".

En mijn volgende bestelling is sinds 6 januari in behandeling (en daar wacht ik eigenlijk meer op, daar zit zulk leuk ondergoed voor mijn dochtertje bij .)
      donderdag 8 januari 2009 @ 18:41:23 #280
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64820531
    Dit is trouwens wel een HEEL lelijke broek
      donderdag 8 januari 2009 @ 18:47:46 #281
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64820757
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
    Had iemand het hier over een spijkergiletje? Er is net een nieuwe op de site van Divided

[ afbeelding ]
    Ik!
    Ga zo kijken op de site!
      donderdag 8 januari 2009 @ 19:10:58 #282
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64821665
    Ik heb toch maar De Kersjes besteld .
    En een hemdje voor eronder, en een giletje van divided, en een armband .
    En voor mijn dochter een bikini .
      donderdag 8 januari 2009 @ 19:21:49 #283
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64822063
    Echt heel raar.. Gister een nieuw pakketje binnen met een fuchsia coltrui die wat langer is van acryl, ik had 'm al in het wit (heb er ff geen plaatje van). Die witte zit echt supergoed, goeie maat, lekker warm. Maar die andere roze dus, zelfde maat, zit als 2 maten groter Echt raar. Ik dacht dat ie wel goed zat omdat het dezelfde trui was alleen een andere kleur, had 'm al in de kast gegooid zonder te passen en de bon weggedonderd Gelukkig paste ik 'm vanochtend en merkte ik dat ie heel anders zat dan die witte en kon ik de bon nog uit de prullenbak vissen
      donderdag 8 januari 2009 @ 19:22:02 #284
    3011 E.T.
    pi_64822072
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef MaLo het volgende:
    Dit is trouwens wel een HEEL lelijke broek
    [ afbeelding ]

Dat model droegen we 25 jaar geleden als spijkerbroek Dat was hartstikke mode.. en dan nog het liefst hoogwater, smalle pijpen en hoge taille met nog een stuk stof boven je riem.

Maar voor nu zie ik het toch nog ff niet zo zitten
      donderdag 8 januari 2009 @ 20:05:17 #285
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64823775
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dat model droegen we 25 jaar geleden als spijkerbroek Dat was hartstikke mode.. en dan nog het liefst hoogwater, smalle pijpen en hoge taille met nog een stuk stof boven je riem.

Maar voor nu zie ik het toch nog ff niet zo zitten
    Als klein meisje speelde ik halverwege de jaren tachtig met barbiepoppen van de Dolly Dots ( ) en die droegen ook dat soort broeken .
    pi_64824181
    Die broek is inderdaad écht lelijk!!

Ik heb alweer allemaal dingen gezien die ik wil hebben Dat shirtje zoals hierboven in het zwart, dat kersenshirtje, heb twee paar schoenen voor 9,90 gezien die ik wel wil hebben.. Maar ik heb mijn vorige bestelling nog niet eens binnen en die is al bijna 100 euro

Het is maar goed dat die laarsjes van de kinderafdeling maar tot maat 39 gaan en ik maat 40 heb anders had ik die wss ook wel besteld

Beetje shopaholic

Heb afgelopen jaar 5 maanden geen kleding gekocht dus ik heb wat in te halen..
      donderdag 8 januari 2009 @ 20:17:23 #287
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64824289
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Daph_ het volgende:
    Die broek is inderdaad écht lelijk!!

Ik heb alweer allemaal dingen gezien die ik wil hebben Dat shirtje zoals hierboven in het zwart, dat kersenshirtje, heb twee paar schoenen voor 9,90 gezien die ik wel wil hebben.. Maar ik heb mijn vorige bestelling nog niet eens binnen en die is al bijna 100 euro

Het is maar goed dat die laarsjes van de kinderafdeling maar tot maat 39 gaan en ik maat 40 heb anders had ik die wss ook wel besteld

Beetje shopaholic

Heb afgelopen jaar 5 maanden geen kleding gekocht dus ik heb wat in te halen..
    Ohhh, 5 maanden niks gekocht? Dan mag 't toch gewoon?? Ik bestel zowat altijd wat, er staat altijd wel wat in bestelling bij mij...
      donderdag 8 januari 2009 @ 20:20:57 #288
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64824449
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohhh, 5 maanden niks gekocht? Dan mag 't toch gewoon?? Ik bestel zowat altijd wat, er staat altijd wel wat in bestelling bij mij...
    Vind ik ook! Na 5 maanden heb je heel wat in te halen Daph!

Ik heb nu dus 3 bestellingen staan . 1 onderweg, 1 in behandeling en 1 nog niet geleverd
    pi_64824845
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja ik moet ook nieuwe dingen bestellen omdat al mijn oude kleding te groot is (ben 19 kilo afgevallen) en ik bijvoorbeeld geen nette broeken meer heb voor op kantoor.. Maar ik heb bij de sale ook al de halve stad geplunderd (spijkerbroeken 25 euro! pumps 20 euro! Nette broeken 15 euro! Hoppaaaa)
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaLo het volgende:

[..]

Vind ik ook! Na 5 maanden heb je heel wat in te halen Daph!

Ik heb nu dus 3 bestellingen staan . 1 onderweg, 1 in behandeling en 1 nog niet geleverd
    Jullie maken het er niet beter op he, probeer ik me in te houden en niet de hele shop te plunderen en dan zeggen jullie doodleuk "bestelleeee!"

Mijn buurman wordt knettergek van al die pakketjes geloof ik. Mijn zusje bestelt ook via de webshop dus er komt regelmatig wat binnen..

Duurt het trouwens langer om mijn bestelling in behandeling te laten nemen wanneer ik er maar dingen bij blijf mikken?
    pi_64827608
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

*kijken gaat..

He, bij mij ook op 6 januari veranderd in ''onderweg''!
    Ben benieuwd of we op dezelfde dag het pakje krijgen haha
    Ik had hetzelfde (6 jan. naar onderweg) en mijne is nu gesorteerd!
      vrijdag 9 januari 2009 @ 07:58:16 #291
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_64839263
    Oe ik heb nu twee bestellingen onderweg . De ene is gesorteerd dus die zal vandaag wel komen . En de ander zal eerst nog wel een week manco staan .
      vrijdag 9 januari 2009 @ 10:24:03 #292
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64842243
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja ik moet ook nieuwe dingen bestellen omdat al mijn oude kleding te groot is (ben 19 kilo afgevallen) en ik bijvoorbeeld geen nette broeken meer heb voor op kantoor.. Maar ik heb bij de sale ook al de halve stad geplunderd (spijkerbroeken 25 euro! pumps 20 euro! Nette broeken 15 euro! Hoppaaaa)
    [..]

Jullie maken het er niet beter op he, probeer ik me in te houden en niet de hele shop te plunderen en dan zeggen jullie doodleuk "bestelleeee!"

Mijn buurman wordt knettergek van al die pakketjes geloof ik. Mijn zusje bestelt ook via de webshop dus er komt regelmatig wat binnen..

Duurt het trouwens langer om mijn bestelling in behandeling te laten nemen wanneer ik er maar dingen bij blijf mikken?
    Zohee! 19 kg, supergoed!
    Haha inderdaad
    Nee, wij maken het er idd niet beter op. Maar daar zijn we dan ook voor

Dat laatste had ik inderdaad ook een keer, werd ie niet in behandeling genomen omdat ik er dingen bij bleef gooien. Maar de laatste keer was dat weer niet zo.
    pi_64843025
    Ik ben ook weer gezwicht, een bestelling gedaan van 170 euro...

Flipflops

Sjaal

Onderbroekjes

Pyjama

Nog meer onderbroekjes

Leggings

T-Shirt

Polo

Trui

Shorts

Wordt als het goed is eind januari geleverd. En dan heb ik nog wat dingen staan die in februari komen.

[ Bericht 53% gewijzigd door Laniboekje op 09-01-2009 11:10:16 ]
    pi_64847744
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zohee! 19 kg, supergoed!
    Haha inderdaad
    Nee, wij maken het er idd niet beter op. Maar daar zijn we dan ook voor

Dat laatste had ik inderdaad ook een keer, werd ie niet in behandeling genomen omdat ik er dingen bij bleef gooien. Maar de laatste keer was dat weer niet zo.
    Whehe..

Nou volgens mij geldt dat bij mij wel, er is namelijk nog steeds nul komma nul beweging in mijn bestelling! Ik ga H&M vanmiddag even mailen, want straks is het zo dat ik alles eind januari pas krijg en dat wil ik niet

*tot nu toe nog geen extra dingen erbij gemikt die ik in mijn vorige post noemde *
      vrijdag 9 januari 2009 @ 13:08:45 #295
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64848305
    Leuke dingetjes Laniboekje!

Pff... Hopeloos Daph. Denk dat je beter kan bellen, dat gaat sneller gok ik dan mailen, ik heb 2 weken geleden gemailt en nog steeds geen antwoord gehad, vandaar dat ik gister gebeld had en toen wast gelijk opgelost.

Oehhhh knap hoor!
    pi_64848465

Ugh, stomme bestelstop van mezelf...
    Tap tap tap
    pi_64849874
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef CherryLips het volgende:
    [ afbeelding ]

Die is Leuk met een hoofdletter L! !!

Heb de H&M trouwens gemaild. Heb dat al een paar keer gedaan en had binnen een dag antwoord
      vrijdag 9 januari 2009 @ 13:51:41 #298
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64849955
    Quoting CherryLips.. ik heb ook weer gezondigd.

pi_64851062
    Leuk Enfermera !!

Ik heb weer eens rondgekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet minder dan 17 artikelen in mijn shoppingbag heb gemikt (heb mezelf uitgelogd, anders weet ik zeker dat het gelijk besteld wordt)

Totale waarde 308,85 (dat kersenshirtje is uitverkocht in mijn maat )

Even alles op een rijtje:
    (wilde deze in het groen maar die zijn uitverkocht)

(leggings)

Hello Kitty pyjama

Ja, alles in het klein want anders moet ik terug gaan zoeken en zo staat het nu in mijn shoppingbag

Toen ik het totaal bekeek zag ik dat ik niet minder dan vier paar pumps ( ) heb geselecteerd voor nog geen 70 euro Ik wil het hebben! Jeetje, ik word er helemaal gulzig van.. Als ik het écht ga bestellen gooi ik overigens die roze jurk eruit (denk dat die over een paar weken in de sale is), de trui (vind hem super maar voor H&M begrippen erg duur voor een trui ) en ook de spijkerbroek gooi ik eruit (die pas ik wel in de winkel, in de ene winkel heb ik twee maten kleiner dan in de andere ) dus dan blijft er nog 194 euro aan bestelling over

Vier paar schoenen!

Hihi
    pi_64854274
    Als ik zoveel geld uit te geven had aan kleding, ging ik toch mooi naar een andere winkel hoor...

Natuurlijk is het lekker goedkoop, maar wat moet je met 4 paar pumps, als je ook 1 geweldig paar van echt leer kan kopen?
    Sweet and innocent...
      vrijdag 9 januari 2009 @ 15:57:13 #301
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_64855152
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef CherryLips het volgende:
    [ afbeelding ]

Hij stat op mijn verlanglijstje!

Stomme track & trace doet het bij mij niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')