Ohw vast! Ik heb me ingehouden!quote:
Hebben!!quote:Op maandag 29 december 2008 10:40 schreef Chanty87 het volgende:
Omfg die schoentjes van de kids![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
...En laat ik nu bij H&M net niet in een 39 passen![]()
MIjn bestelling is al sinds 26 december onderweg maar ik heb hem nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef E.T. het volgende:
M'n bestelling uit de preview catalogus is onderweg![]()
![]()
Ik heb alleen geen flauw idee meer wat ik had besteld
Die van mij al sinds 22 dec. Hij was eerst manco, toen spoorloos en nu issie weer mancoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
MIjn bestelling is al sinds 26 december onderweg maar ik heb hem nog steeds niet. En is zonder track&trace nummer omdat het niet zoveel is. Dus ik heb geen idee waar dat pakje uithangt
.
Mijne sinds de 23e zonder nummer.. Heeft iemand trouwens nog een artikel wat later wordt geleverd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
MIjn bestelling is al sinds 26 december onderweg maar ik heb hem nog steeds niet. En is zonder track&trace nummer omdat het niet zoveel is. Dus ik heb geen idee waar dat pakje uithangt
.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mijne sinds de 23e zonder nummer.. Heeft iemand trouwens nog een artikel wat later wordt geleverd?
Ik ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef E.T. het volgende:
M'n bestelling uit de preview catalogus is onderweg![]()
![]()
Ik heb alleen geen flauw idee meer wat ik had besteld
Half aprilquote:
Beetje zooitje daar hoor, nu lijkt het ineens wel weer te kloppen, dat het dus wel is gelukt van 2 bestellingen 1 te maken, het bedrag is namelijk ineens veel hoger en de spulletjes zijn al onderweg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar daar staat ook helemaal niks, bij geleverde artikelen
![]()
Wat een schijtzooi zeg... nouja iig die bestelling met DE laarzen staat er dan nog wel op vooralsnog, ik wacht maar af of ik alleen deze bestelling aan de deur krijg, of ook de andere
Bij de sale, kinderafdeling. Als je s' ochtends vroeg bent, staan er soms ineens meerdere maten beschikbaar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Popje. het volgende:
Waar staan die? Ik kan ze niet vinden en ze zijn!
Ja hoor, ik heb gewoon kunnen bestellen met beide kortingscodes uit deze OP, die van 10 en 5 euro waren dat geloof ik, en beiden gingen keurig van het totaalbedrag afquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:08 schreef Qarinx het volgende:
Gebruiken jullie nog kortingscodes? Ik durf niet zo goed meer..
Heb het jurkje wat ik met codes heb besteld nog steeds niet binnengekregen, en dat was dus in november al..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |