abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2008 @ 22:20:12 #51
70004 niksan
net een beetje meer
pi_64262006
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
gisteren stond er nog dat alles eind december zou komen en nu komt alles eind januari!
En mn oud en nieuw top dan?
Same here, alleen dan van eind december naar begin januari, wat een ellende zeg

Ik denk dat ik mijn bestelling ga annuleren
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_64264087
En nog vòòr de 17e besteld?
pi_64264276
Ach volgens mij is dat gewoon tijdelijk zo omdat ze nu heel druk zijn met al die kerstzooi.
know'm sayin?
word? word.
pi_64264472
Kan best tijdelijk zijn maar als ze het eerder hadden gezegd had ik maar de helft besteld en was ik bepaalde dingen gewoon gaan kopen zodat ik ze nog wel aan kan met de feestdagen

Nu zit ik te twijfelen tussen annuleren of nog meer geld uit geven zodat ik toch iets heb om aan te doen...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64266327
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:30 schreef KarnSuk het volgende:
H&M MEN'S SPRING COLLECTION 2009

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zien er wel leuk uit Die kleuren broeken vind ik eigenlijk wel tof. Kijken of ze em ook in het groen gaan doen.
pi_64274055
Mijn bestelling is gewoon al onderweg! En het was een flinke bestelling en het bedrag staat nog steeds op het eindbedrag van mijn bestelling!
Zou het dan gewoon goed gaan komen?!
pi_64274079
Zometeen maar even naar de H&M.
pi_64274092
hopelijk is die van mij ook onderweg maar gisteren kwam ik er niet in
pi_64280640
oke nu snap ik er niks van
Vandaag zegt ie dit
quote:
Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.

Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden.
Ik kan beter even naar de H&M fietsen gok ik?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:17:21 #61
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64281142
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag zegt ie dit
[..]

Dan staan de artikelen bij de geleverde artikelen en is je bestellnig dus in behandeling genomen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_64281186
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag zegt ie dit
[..]

Klik eens op "geleverde artikelen". Daar zie je waarschijnlijk dat je bestelling in behandeling is of onderweg is.
pi_64281189
Ow
Ik al helemaal boos

Ik haat online bestellen eigenlijk maar ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64287868
Kan iemand me misschien effe helpen?
Heb ik DE laarzen kunnen bemachtigen, dus vandaag besteld, en ik had paar dagen geleden ook al dingetjes besteld.
Nu heb ik bij beide bestellingen proces doorlopen en ook bevestigingsmail gehad, maar ik kan de eerste bestelling nu nergens meer terugvinden? Hij staat nergens op ''mijn pagina''
Het lijkt nu alsof ik dus alleen de laarzen besteld heb, en dus dan 2x verzendkosten zou moeten betalen als die andere levering wel goed zit.
Iemand een idee waar ineens die andere levering kan zijn gebleven?, Er stond sowieso bij beide bestellingen ''medio januari''
Ik wil er dus 1 bestelling van maken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64287956
Teeveepee
pi_64288639
De man van de TNT stond net heel lang in zn busje hier voor de deur te zoeken. En heeft niks afgegeven volgens mij is ie het serieus vergeten ofzo
pi_64288716
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Poppejans het volgende:
Heb ik DE laarzen kunnen bemachtigen, dus vandaag besteld, en ik had paar dagen geleden ook al dingetjes besteld.
Nu heb ik bij beide bestellingen proces doorlopen en ook bevestigingsmail gehad, maar ik kan de eerste bestelling nu nergens meer terugvinden? Hij staat nergens op ''mijn pagina''
Het lijkt nu alsof ik dus alleen de laarzen besteld heb, en dus dan 2x verzendkosten zou moeten betalen als die andere levering wel goed zit.
Iemand een idee waar ineens die andere levering kan zijn gebleven?, Er stond sowieso bij beide bestellingen ''medio januari''
Die is dan verwijderd denk ik zo.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64290160
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Poppejans het volgende:
Ik had gister of eergister ook besteld en keurig een bevestigingmail gekregen. Toen ik later op Mijn pagina keek, stond het er niet meer. Dus maar weer opnieuw besteld. Ik ga niet zitten wachten tot het uitverkocht is...

Het kan ook zijn dat je eerste bestelling al in behandeling is genomen. Dan moet je even bij Geleverde artikelen kijken.
know'm sayin?
word? word.
pi_64295461
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:05 schreef alors het volgende:

[..]

Ik had gister of eergister ook besteld en keurig een bevestigingmail gekregen. Toen ik later op Mijn pagina keek, stond het er niet meer. Dus maar weer opnieuw besteld. Ik ga niet zitten wachten tot het uitverkocht is...

Het kan ook zijn dat je eerste bestelling al in behandeling is genomen. Dan moet je even bij Geleverde artikelen kijken.
Maar daar staat ook helemaal niks, bij geleverde artikelen

Wat een schijtzooi zeg... nouja iig die bestelling met DE laarzen staat er dan nog wel op vooralsnog, ik wacht maar af of ik alleen deze bestelling aan de deur krijg, of ook de andere
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64302453
Dan is ie gewoon verwijderd of kwijtgeraakt.... Ik zou er niet op rekenen dat je het krijgt als je niets onderneemt..

[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 23-12-2008 22:29:28 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_64317370
Mijne is onderweg woo!
pi_64317402
Heb net mijn spullen binnen. helft wat erin zit heb ik niet eens besteld erg jammer weer pffff
www.Styleguide.nl de nummer 1 mode en lifestyle site, (dat vind ik dan)
pi_64317405
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Chanty87 het volgende:
Mijne is onderweg woo!
Die van mij ook al. Sinds maandag!
Maar nog steeds manco in Zwolle.
Dat zijn dus geen nieuwe jurkjes met kerst vrees ik.
pi_64317521
Mijne is ook sinds maandag onderweg en de code doet het nog niet eens. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 24 december 2008 @ 10:48:42 #75
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64317762
Oooo lutsers bij H&M!! Nu hebben ze wéér mijn bestelling opgesplitst in twee delen, waardoor ik het ene deel binnenkort ontvang en het volgende deel begin januari. Terwijl ik heb aangegeven dat ik alles in één keer wilde ontvangen (vanwege de verzendkosten, en het is allemaal zomerspul dus ik hoef het nu nog niet te hebben).
Ik heb dus maar weer gemaild naar de klantenservice (zit op mijn werk en kan dus niet uitgebreid gaan bellen ) of ze weer net als de vorige keer 1x verzendkosten eraf willen halen.

PRUTSERS .
Als het zo doorgaat ga ik wel weer gewoon naar de winkel.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')