Same here, alleen dan van eind december naar begin januari, wat een ellende zegquote:Op maandag 22 december 2008 10:40 schreef rhubarbje het volgende:gisteren stond er nog dat alles eind december zou komen en nu komt alles eind januari!
En mn oud en nieuw top dan?
Zien er wel leuk uitquote:Op zondag 21 december 2008 20:30 schreef KarnSuk het volgende:
H&M MEN'S SPRING COLLECTION 2009
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan beter even naar de H&M fietsen gok ik?quote:Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.
Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden.
Dan staan de artikelen bij de geleverde artikelen en is je bestellnig dus in behandeling genomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
oke nu snap ik er niks van
Vandaag zegt ie dit
[..]
Ik kan beter even naar de H&M fietsen gok ik?
Klik eens op "geleverde artikelen". Daar zie je waarschijnlijk dat je bestelling in behandeling is of onderweg is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
oke nu snap ik er niks van
Vandaag zegt ie dit
[..]
Ik kan beter even naar de H&M fietsen gok ik?
Die is dan verwijderd denk ik zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Poppejans het volgende:
Kan iemand me misschien effe helpen?
Heb ik DE laarzen kunnen bemachtigen, dus vandaag besteld, en ik had paar dagen geleden ook al dingetjes besteld.
Nu heb ik bij beide bestellingen proces doorlopen en ook bevestigingsmail gehad, maar ik kan de eerste bestelling nu nergens meer terugvinden? Hij staat nergens op ''mijn pagina''
Het lijkt nu alsof ik dus alleen de laarzen besteld heb, en dus dan 2x verzendkosten zou moeten betalen als die andere levering wel goed zit.
Iemand een idee waar ineens die andere levering kan zijn gebleven?, Er stond sowieso bij beide bestellingen ''medio januari''
Ik wil er dus 1 bestelling van maken
Ik had gister of eergister ook besteld en keurig een bevestigingmail gekregen. Toen ik later op Mijn pagina keek, stond het er niet meer. Dus maar weer opnieuw besteld. Ik ga niet zitten wachten tot het uitverkocht is...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Poppejans het volgende:
Kan iemand me misschien effe helpen?
Heb ik DE laarzen kunnen bemachtigen, dus vandaag besteld, en ik had paar dagen geleden ook al dingetjes besteld.
Nu heb ik bij beide bestellingen proces doorlopen en ook bevestigingsmail gehad, maar ik kan de eerste bestelling nu nergens meer terugvinden? Hij staat nergens op ''mijn pagina''
Het lijkt nu alsof ik dus alleen de laarzen besteld heb, en dus dan 2x verzendkosten zou moeten betalen als die andere levering wel goed zit.
Iemand een idee waar ineens die andere levering kan zijn gebleven?, Er stond sowieso bij beide bestellingen ''medio januari''
Ik wil er dus 1 bestelling van maken
Maar daar staat ook helemaal niks, bij geleverde artikelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had gister of eergister ook besteld en keurig een bevestigingmail gekregen. Toen ik later op Mijn pagina keek, stond het er niet meer. Dus maar weer opnieuw besteld. Ik ga niet zitten wachten tot het uitverkocht is...
Het kan ook zijn dat je eerste bestelling al in behandeling is genomen. Dan moet je even bij Geleverde artikelen kijken.
Die van mij ook al. Sinds maandag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |