quote:Nieuwe mode
Het voorjaar komt vroeg dit jaar en brengt veel nieuwe, prachtige trends. Houd je brievenbus in de gaten want de nieuwe catalogus gaat al vanaf 29/12 op de post!
welke maten heb je normaal gesproken?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:56 schreef alors het volgende:
nu maar hopen dat er iig 1 kinderbroek past én lang genoeg is
Dat dacht ik ook maar mijn zoons zijn flink gegroeid en hadden alweer wat nieuwe shirts nodig. Ik keek even in de sale en zag allemaal shirts van 3,90 en bodywarmers voor 2,90. Met een tientje korting erbij ben ik voor weinig weer even klaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef alors het volgende:
Ik ook, de rest is in behandeling of 'onderweg', maar de 29ste zal ik wel weer zwichten
Die schoenen en de ' kersttop' nooit denk ik, tenminste, bij mij niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
Zo!
https://shop.hm.com/media(...)35_16002_62_4469.jpg
https://shop.hm.com/media(...)00_76003_08_8193.jpg
https://shop.hm.com/media(...)64_66008_21_0267.jpg
https://shop.hm.com/media(...)47_46013_14_6552.jpg
Besteld!
Wanneer zou het binnen zijn gokken de experts?
Dat is wel heel erg slordigquote:Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Bij mijn bestelling zat ook nog eens een factuur & retourbon voor iemand anders! echt zo slecht, al haar gegevens staan er op, ook inlogcode en wachtwoord enzo.![]()
Heb haar al opgespoord via hyves en een berichtje gestuurd.
Of is hier toevallig een Lonneke Lammers?
Ik heb bij dingen in de sale (mijn trui) ook gezien dat ze 's morgens aangevuld werden, dus wie weet heb je gelukquote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Poppejans het volgende:
Jank, ik wil die bruine warme laarzen van de kinderafdeling!!! Maar helaas alleen nog maar in maat 32.
Zetten ze dagelijks nieuwe dingen erbij of zijn die sale dingen echt op=op
Tot de maat 38/39 en die heb ikquote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb bij dingen in de sale (mijn trui) ook gezien dat ze 's morgens aangevuld werden, dus wie weet heb je geluk. Maar, tot welke maat gaan die dingen of heb jij wat kleinere voeten?
sue em! voor 17/12 besteld zou je hem voor de kerst in huis moeten hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef niksan het volgende:
Twee weken geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet in behandeling genomenen nu is het zelfs verplaatst naar eind december. Hoelang kan dit nog gaan duren?
Alleen voor nieuwe bestellingen, dus bestellingen van voor die actie begon, tellen niet mee. En, het is nog geen kerstquote:Op zondag 21 december 2008 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
sue em! voor 17/12 besteld zou je hem voor de kerst in huis moeten hebben.
Huh strange.. bij mij staat ook iets van 12 november nu bij onderweg. Die heb ik allang geannuleerd!quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Die grijze hoodie kreeg je ooit gratis bij je bestelling. De mouwen zijn veel te strak, zit niet prettig en verder issie aardig vormeloos.
Oh my, bij mij is er ook iets onderweg, maar dat staat ook nog gewoon in mijn bestelling......hellup, wat is er mis gegaan toen ze bezig waren met technisch onderhoud vandaag? Volgens mij hebben ze alles dat niet bij de voorjaarscollectie hoort alsnog verstuurd, of je dat nou had aangegeven of niet.
Klopt het bedrag bij jou wel dan? Want op zich zou het wel kunnen dat ze de spullen die niet van de voorjaarscollectie waren bij mij ook hebben verstuurd (en bij nog niet geleverde artikelen hebben laten staan), maar het bedrag van de bestelling die onderweg is is een euro minder..ik snap er niets meer van dusquote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Die grijze hoodie kreeg je ooit gratis bij je bestelling. De mouwen zijn veel te strak, zit niet prettig en verder issie aardig vormeloos.
Oh my, bij mij is er ook iets onderweg, maar dat staat ook nog gewoon in mijn bestelling......hellup, wat is er mis gegaan toen ze bezig waren met technisch onderhoud vandaag? Volgens mij hebben ze alles dat niet bij de voorjaarscollectie hoort alsnog verstuurd, of je dat nou had aangegeven of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |